Vanavond inderdaad "lekker" herstellen in de groepquote:Op maandag 1 december 2014 08:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk YUR!
En nou vanavond lekker herstellen bij de groep?
Ik ben benieuwd wat wij gaan doen. Herstelloop op programma, maar volgens mij heeft niemand gisteren een wedstrijd gelopen...
Vorig jaar 10 km gelopen, dit jaar overweeg ik een HM.quote:Op maandag 1 december 2014 07:29 schreef mosselmossel het volgende:
Vandaag begint de inschrijving voor de (Halve) Marathon van Amersfoort op 7 juni. Da's wel een aanrader. Ik liep er vorig jaar een HM, leuk rondje, leuke loop.
quote:Oh by the way all 3 routes are measured by Hardmoors Miles. Hardmoors miles where developed in a Galaxy light years away from here in ancient times, before even John Vernon was born, by a group of ancient warriors called the 'Dark Lords' they wore tight lycra, survived on a diet of Chia seeds, Chia flapjacks and cheap cola. It is said they used to bounce along the many rocky routes of their mountainous planet in big clown shoes and duel with rival factions (the Paleo Faction) to the death with their weapons, "the Leki Pole sabre"
In other words if you think the10k route is 6.1 miles sorry buts its a few metres further or so ;o) Marathon runners, well you will be running an Ultra ;o)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL; DR: Vlasakkerloop is een aanrader qua parcours, keurig gehaast door Hinder en prima volgens het beoogde tempo gelopen.
Conclusie: ik ben klaar voor de HM. Misschien nog een keer een ldl van 18 km of zo en anders de conditie bijhouden en over 3 weken knallen.
Edit: en natuurlijk nog de bijbehorende Runkeeper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door McTwente op 01-12-2014 09:42:06 (Runkeeper vergeten) ]
| 1 2 | [b]21 februari 2015 - [url=http://sportpromotionzeeland.nl/index.php/onze-evenementen/trail-by-the-sea-trailrunning-20-42-km]Trail by the sea (Westenschouwen)[/url][/b] [*] YUR - 20 km |
Wat doe je met je startnr?quote:Op maandag 1 december 2014 11:14 schreef GotC het volgende:
Oh mag ik uit de OP bij de Linschotenloop?
quote:Op maandag 1 december 2014 11:14 schreef GotC het volgende:
Hoeveel km? Misschien welquote:
What happened?quote:Op maandag 1 december 2014 11:14 schreef GotC het volgende:
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 1 december 2014 12:15 schreef Cynic het volgende:
Is dit trouwens een bekend gevoel?
Ik ben nu een jaartje of 3 vrij regelmatig en fanatiek aan het sporten. Ik boek nog steeds progressie en ben eigenlijk nog nooit zo fit geweest als nu.
Maar tegelijkertijd heb ik ook zeer regelmatig het gevoel dat ik langzaam maar zeker in kleine stukjes uit elkaar aan het vallen ben. Heb nu ook veel vaker allerlei pijntjes en vage klachten. Maar misschien is dat ook wel gewoon "de leeftijd".
Hoe heb ik deze kunnen missen net?quote:Op maandag 1 december 2014 11:08 schreef YUR het volgende:
Jero, wil je deze nog ff toevoegen aan de OP? Thanks
[ code verwijderd ]
Heb af en toe ook wel een beetje dat idee. Dat je steeds overal met pijntjes zit enzo. Maar ik moet zeggen dat dat bij mij een heel stuk minder is geworden sinds ik wat meer op mijn voeding let en ook eiwitshakes drink na de training en wat magnesiumtabletten slik. Heb echt wel het idee dat dat helpt om gewoon sneller te herstellen en dus minder pijntjes te krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 12:15 schreef Cynic het volgende:
Is dit trouwens een bekend gevoel?
Ik ben nu een jaartje of 3 vrij regelmatig en fanatiek aan het sporten. Ik boek nog steeds progressie en ben eigenlijk nog nooit zo fit geweest als nu.
Maar tegelijkertijd heb ik ook zeer regelmatig het gevoel dat ik langzaam maar zeker in kleine stukjes uit elkaar aan het vallen ben. Heb nu ook veel vaker allerlei pijntjes en vage klachten. Maar misschien is dat ook wel gewoon "de leeftijd".
Het zal er zeker mee te maken hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 12:15 schreef Cynic het volgende:
Maar misschien is dat ook wel gewoon "de leeftijd".
| 1 2 | [b]13 september 2015 - [url=http://kobenhavnhalvmaraton.dk/en/]Powerade Copenhagen Half Marathon (Kopenhagen)[/url][/b] [*] Devv - HM |
Grenzen verleggenquote:Op maandag 1 december 2014 12:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het zal er zeker mee te maken hebben.![]()
Hier nu een beetje twijfel over de Meeuwen Makrelen loop. Zowel bij de LVML als de Duinstrandloop is het strandlopen me een beetje tegengevallen. Qua tempo maar ook qua zwaarte, om dan een 10miler te gaan lopen (tevens verste loop ooit), daar kijk ik een beetje tegenop op het moment.
33. Dan hoor je ook af te takelen natuurlijkquote:
Dan ben je inderdaad gewoon een ouwe zakquote:Op maandag 1 december 2014 12:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
33. Dan hoor je ook af te takelen natuurlijk
Ik herstel op zich ook nog wel, maar ik heb eigenlijk altijd wel ergens spierpijn bijvoorbeeld.
Voeding ben ik inderdaad ook wel mee bezig, maar misschien moet dat nog wel wat serieuzer. Wij doen ook niet alleen lopen natuurlijk.
Magnesium heb ik wel ooit eens gekocht, maar ik vergeet dat altijd. Toch maar eens doen, en die eiwitten probeer ik ook wel op te letten.quote:Op maandag 1 december 2014 12:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb af en toe ook wel een beetje dat idee. Dat je steeds overal met pijntjes zit enzo. Maar ik moet zeggen dat dat bij mij een heel stuk minder is geworden sinds ik wat meer op mijn voeding let en ook eiwitshakes drink na de training en wat magnesiumtabletten slik. Heb echt wel het idee dat dat helpt om gewoon sneller te herstellen en dus minder pijntjes te krijgen.
Nu nog even een intake bij Herbalife voor mijn gewonnen producten en dan moet het helemaal goed gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |