Ik mag er zondag weer eentje doenquote:Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef Murmeli het volgende:
voor Mo. En fijn dat het lijkt te helpen
@Yuki: crossjes zijn echt heel leuk!!! Ik wil er deze winter ook nog n paar doen.
quote:Op maandag 1 december 2014 12:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb af en toe ook wel een beetje dat idee. Dat je steeds overal met pijntjes zit enzo. Maar ik moet zeggen dat dat bij mij een heel stuk minder is geworden sinds ik wat meer op mijn voeding let en ook eiwitshakes drink na de training en wat magnesiumtabletten slik. Heb echt wel het idee dat dat helpt om gewoon sneller te herstellen en dus minder pijntjes te krijgen.
Nu nog even een intake bij Herbalife voor mijn gewonnen producten en dan moet het helemaal goed gaan
quote:Op maandag 1 december 2014 12:52 schreef Corniel het volgende:
Het wordt niet beter met de jaren (opa spreekt), maar hoe harder je traint, hoe meer je de grens op zoekt, en dat doet pijn. Minder trainen zal je minder fit maken, maar je zal ook minder pijntjes oplopen.
Life is a bitch...
Ok, dan meldt hier iemand zich die gestopt is met bijzonder op voeding te letten, geen magnesium meer slikt, de laatste maanden meer getraind heeft dan ooit en zelden of nooit meer dan 6 uur slaapt per etmaal (en dat is niet omdat ik daar voldoende aan heb, in een onregelmatig dienstrooster is dat nu eenmaal je lot).quote:Op maandag 1 december 2014 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij wel echt uit, constante spierpijn heb ik eigenlijk alleen in periodes wanneer ik te weinig slaap (minder dan 7,5-8 uur per nacht is dat voor mij).
Durf gewoon een keer geen tv aan te zetten 's avonds en om 9-10 uur naar bed te gaan! Zo heerlijk
n = 1quote:Op maandag 1 december 2014 16:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, dan meldt hier iemand zich die gestopt is met bijzonder op voeding te letten, geen magnesium meer slikt, de laatste maanden meer getraind heeft dan ooit en zelden of nooit meer dan 6 uur slaapt per etmaal (en dat is niet omdat ik daar voldoende aan heb, in een onregelmatig dienstrooster is dat nu eenmaal je lot).
Ik ben al weken pijnvrij en sterker dan ooit.
Kortom, foamrollen is genoeg. De rest is gelul.
Bijzonder representatief dusquote:
Geen bijzondere voeding, chronisch slaaptekort, maar sterker dan ooit. En dat zonder foamroller..quote:
Ik ben er nu wel klaar mee hoor. Dat was de laatstequote:Op maandag 1 december 2014 12:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Genoeg vakanties zo, Parijs, New York, Kopenhagen etc etc...![]()
En, omdat ik weet dat mensen zich anders (onterecht) zorgen gaan maken:quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor de mensen die volgend jaar februari een keer overdekt willen lopen, de Loop in de Kas wordt weer gehouden. Dit keer de lustrumeditie: http://www.leoammerlaan.nl/97/la_loop.html
Pijll en ik deden dit jaar mee, het is zwaarder dan je denkt, want warm.
Hmm denk het niet, hoe fitter ik me voel hoe dieper ik kan gaan tijdens trainingen. En dan daarna ook weer snel herstellen. Als ik me niet fit voel dan brengt zelfs een korte normale training soms al zeurderige spieren met zich mee.quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Murmeli het volgende:
Zou het er niet gewoon mee te maken hebben hoe vaak je je grenzen opzoekt bij trainingen enzo?
Sinds ik een training ook geslaagd vind als ik niet ernstig moe word heb ik veel minder pijntjes. Licht vermoeide benen wel, maar dat zie ik niet als pijntje.
Gisteren dan wel weer iets bezeerd maar aangezien ik minstens een paar dagen niet loop nu, gaat dat ook wel weer over.
En corniel: ook van mij gefeliciteerd
Moet je na gaan hoe hard je nog zou kunnen gaan als je wel goed sliep en foamroldequote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Geen bijzondere voeding, chronisch slaaptekort, maar sterker dan ooit. En dat zonder foamroller..
n=2
quote:Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef pijll het volgende:
[..]
En, omdat ik weet dat mensen zich anders (onterecht) zorgen gaan maken:
De gps-ontvangst in de kas is uitstekend.
Hmmm ok!quote:Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm denk het niet, hoe fitter ik me voel hoe dieper ik kan gaan tijdens trainingen. En dan daarna ook weer snel herstellen. Als ik me niet fit voel dan brengt zelfs een korte normale training soms al zeurderige spieren met zich mee.
Laten we het erop houden dat de balans tussen belasting en belastbaarheid goed moet zijn, dus dat je vooral naar je gevoel moet luisterenquote:
Ik ga nooit diep tijdens training (want ontspanning rules).quote:Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm denk het niet, hoe fitter ik me voel hoe dieper ik kan gaan tijdens trainingen. En dan daarna ook weer snel herstellen. Als ik me niet fit voel dan brengt zelfs een korte normale training soms al zeurderige spieren met zich mee.
Hij was echt leuk om te doen. Ik zou 'm aanraden. Maar wat zwabber al zegt, als het buiten -10 is, dan is het onverwacht zwaar om te gaan hardlopen bij 25 graden. Ik liep dit jaar de 10, maar was achteraf met een 5 ook tevreden geweest.quote:Op maandag 1 december 2014 17:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is wel een beetje ziek eigenlijk he, dat we dit soort info nodig hebben...
Anyway, ik ga hem niet doen, lijkt me geen hol aan.
Ja, dat zou wel kunnen denk ik. Weet eigk niet. Ik doe niet veel qua eten mbt het sporten, al eet ik van mezelf al vrij gezond en drink ik ook niet veel alcohol meer.quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de balans tussen belasting en belastbaarheid goed moet zijn, dus dat je vooral naar je gevoel moet luisterenEn dat bedoel jij ook denk ik
Mehhh hoeft van mij niet. Er zijn genoeg loopjes die me meer aantrekkenquote:Op maandag 1 december 2014 17:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Hij was echt leuk om te doen. Ik zou 'm aanraden. Maar wat zwabber al zegt, als het buiten -10 is, dan is het onverwacht zwaar om te gaan hardlopen bij 25 graden. Ik liep dit jaar de 10, maar was achteraf met een 5 ook tevreden geweest.
De gps-ontvangst is matig, want ik kwam rond 4,8 km uit op een parkoers dat opgemeten blijkt te zijn (en dus 5 km is).quote:Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef pijll het volgende:
[..]
En, omdat ik weet dat mensen zich anders (onterecht) zorgen gaan maken:
De gps-ontvangst in de kas is uitstekend.
n=3, dit neemt serieuze vormen aan.quote:Op maandag 1 december 2014 17:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga nooit diep tijdens training (want ontspanning rules).
Verder sluit ik me aan bij Zwabber en B
Hardlopen is de beste remedie. Dat verhoogt je lichaamstemperatuur, dus je creëert je eigen koorts. En daardoor gaan bacteriën en viri hartstikke kapot. Alleen niet doen als je al koorts hebt, natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 17:08 schreef Murmeli het volgende:
Mocht iemand daar iets tegen weten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |