abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2014 @ 15:30:42 #251
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147185464
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef Murmeli het volgende:
:* voor Mo. En fijn dat het lijkt te helpen ^O^

@Yuki: crossjes zijn echt heel leuk!!! Ik wil er deze winter ook nog n paar doen.
Ik mag er zondag weer eentje doen *O*
F means you're fucked
pi_147187097
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heb af en toe ook wel een beetje dat idee. Dat je steeds overal met pijntjes zit enzo. Maar ik moet zeggen dat dat bij mij een heel stuk minder is geworden sinds ik wat meer op mijn voeding let en ook eiwitshakes drink na de training en wat magnesiumtabletten slik. Heb echt wel het idee dat dat helpt om gewoon sneller te herstellen en dus minder pijntjes te krijgen.
Nu nog even een intake bij Herbalife voor mijn gewonnen producten en dan moet het helemaal goed gaan :P
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:52 schreef Corniel het volgende:
Het wordt niet beter met de jaren (opa spreekt), maar hoe harder je traint, hoe meer je de grens op zoekt, en dat doet pijn. Minder trainen zal je minder fit maken, maar je zal ook minder pijntjes oplopen.

Life is a bitch...
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat maakt voor mij wel echt uit, constante spierpijn heb ik eigenlijk alleen in periodes wanneer ik te weinig slaap (minder dan 7,5-8 uur per nacht is dat voor mij).
Durf gewoon een keer geen tv aan te zetten 's avonds en om 9-10 uur naar bed te gaan! Zo heerlijk :o
Ok, dan meldt hier iemand zich die gestopt is met bijzonder op voeding te letten, geen magnesium meer slikt, de laatste maanden meer getraind heeft dan ooit en zelden of nooit meer dan 6 uur slaapt per etmaal (en dat is niet omdat ik daar voldoende aan heb, in een onregelmatig dienstrooster is dat nu eenmaal je lot).

Ik ben al weken pijnvrij en sterker dan ooit.

Kortom, foamrollen is genoeg. De rest is gelul.
pi_147187309
Corniel, van harte gefeliciteerd *O*

Hier een (bijna) 40-er tot nu toe zonder noemenswaardige klachten en met regelmatig te weinig slaap.
Ik heb ook wel eens weken dat het minder gaat. Zou het niet ook gewoon een gevalletje vorm van de dag kunnen zijn?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147187607
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:18 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ok, dan meldt hier iemand zich die gestopt is met bijzonder op voeding te letten, geen magnesium meer slikt, de laatste maanden meer getraind heeft dan ooit en zelden of nooit meer dan 6 uur slaapt per etmaal (en dat is niet omdat ik daar voldoende aan heb, in een onregelmatig dienstrooster is dat nu eenmaal je lot).

Ik ben al weken pijnvrij en sterker dan ooit.

Kortom, foamrollen is genoeg. De rest is gelul.
n = 1
pi_147187744
Voor het eerst weer gelopen met een lange broek en daar was ik heel blij mee, want met 0 graden en een koude wind voelde het wel heel koud aan. Vind het wel fijn dat ik nu wel iets minder zweet dan als het warmer is.

Gelukkig komt morgen m'n nieuwe hardloopkleding, komt met deze temperaturen wel goed uit. Fijn dat ik kan zien hoe laat het morgen bezorgd wordt, tussen 08:30 en 21:30 :')
pi_147187789
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

n = 1
Bijzonder representatief dus ^O^

Ik slaap graag veel, en loop voor geen meter. Maar ik foamroller dan ook niet.
  maandag 1 december 2014 @ 16:43:12 #257
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_147187902
Is nog altijd beter dan n = 0
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_147187992
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

n = 1
Geen bijzondere voeding, chronisch slaaptekort, maar sterker dan ooit. En dat zonder foamroller..

n=2 :P
  maandag 1 december 2014 @ 16:45:35 #259
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147188016
Zou het er niet gewoon mee te maken hebben hoe vaak je je grenzen opzoekt bij trainingen enzo?
Sinds ik een training ook geslaagd vind als ik niet ernstig moe word heb ik veel minder pijntjes. Licht vermoeide benen wel, maar dat zie ik niet als pijntje.
Gisteren dan wel weer iets bezeerd maar aangezien ik minstens een paar dagen niet loop nu, gaat dat ook wel weer over.

En corniel: ook van mij gefeliciteerd *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_147188326
Voor de mensen die volgend jaar februari een keer overdekt willen lopen, de Loop in de Kas wordt weer gehouden. Dit keer de lustrumeditie: http://www.leoammerlaan.nl/97/la_loop.html

Pijll en ik deden dit jaar mee, het is zwaarder dan je denkt, want warm.
pi_147188507
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:29 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

^O^
Genoeg vakanties zo, Parijs, New York, Kopenhagen etc etc... :P
Ik ben er nu wel klaar mee hoor. Dat was de laatste ;) .
pi_147188511
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor de mensen die volgend jaar februari een keer overdekt willen lopen, de Loop in de Kas wordt weer gehouden. Dit keer de lustrumeditie: http://www.leoammerlaan.nl/97/la_loop.html

Pijll en ik deden dit jaar mee, het is zwaarder dan je denkt, want warm.
En, omdat ik weet dat mensen zich anders (onterecht) zorgen gaan maken:

De gps-ontvangst in de kas is uitstekend.
pi_147188520
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Murmeli het volgende:
Zou het er niet gewoon mee te maken hebben hoe vaak je je grenzen opzoekt bij trainingen enzo?
Sinds ik een training ook geslaagd vind als ik niet ernstig moe word heb ik veel minder pijntjes. Licht vermoeide benen wel, maar dat zie ik niet als pijntje.
Gisteren dan wel weer iets bezeerd maar aangezien ik minstens een paar dagen niet loop nu, gaat dat ook wel weer over.

En corniel: ook van mij gefeliciteerd *O*
Hmm denk het niet, hoe fitter ik me voel hoe dieper ik kan gaan tijdens trainingen. En dan daarna ook weer snel herstellen. Als ik me niet fit voel dan brengt zelfs een korte normale training soms al zeurderige spieren met zich mee.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147188537
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Geen bijzondere voeding, chronisch slaaptekort, maar sterker dan ooit. En dat zonder foamroller..

n=2 :P
Moet je na gaan hoe hard je nog zou kunnen gaan als je wel goed sliep en foamrolde :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 1 december 2014 @ 17:00:13 #265
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147188575
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef pijll het volgende:

[..]

_O-
Het is wel een beetje ziek eigenlijk he, dat we dit soort info nodig hebben...
Anyway, ik ga hem niet doen, lijkt me geen hol aan.
  maandag 1 december 2014 @ 17:01:08 #266
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147188610
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm denk het niet, hoe fitter ik me voel hoe dieper ik kan gaan tijdens trainingen. En dan daarna ook weer snel herstellen. Als ik me niet fit voel dan brengt zelfs een korte normale training soms al zeurderige spieren met zich mee.
Hmmm ok!
pi_147188648
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 17:01 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hmmm ok!
Laten we het erop houden dat de balans tussen belasting en belastbaarheid goed moet zijn, dus dat je vooral naar je gevoel moet luisteren :) En dat bedoel jij ook denk ik ;)
pi_147188663
Gefeliciteerd Corniel!

En sinds ik veel ren ben ik veel minder vaak ziek ^O^ Vroeger toch wel echt 2 ker per jaar een paar dagen kwakkelen, nu eigenlijk zelden. Soms wel moe, maar dat hoort bij promoveren + rennen :+
Ja doei.
  maandag 1 december 2014 @ 17:03:40 #269
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147188719
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ga nooit diep tijdens training (want ontspanning rules).
Verder sluit ik me aan bij Zwabber en B ^O^
F means you're fucked
pi_147188919
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 17:00 schreef Murmeli het volgende:

[..]

_O-
Het is wel een beetje ziek eigenlijk he, dat we dit soort info nodig hebben...
Anyway, ik ga hem niet doen, lijkt me geen hol aan.
Hij was echt leuk om te doen. Ik zou 'm aanraden. Maar wat zwabber al zegt, als het buiten -10 is, dan is het onverwacht zwaar om te gaan hardlopen bij 25 graden. Ik liep dit jaar de 10, maar was achteraf met een 5 ook tevreden geweest.
  maandag 1 december 2014 @ 17:08:24 #271
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147188978
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat de balans tussen belasting en belastbaarheid goed moet zijn, dus dat je vooral naar je gevoel moet luisteren :) En dat bedoel jij ook denk ik ;)
Ja, dat zou wel kunnen denk ik. Weet eigk niet. Ik doe niet veel qua eten mbt het sporten, al eet ik van mezelf al vrij gezond en drink ik ook niet veel alcohol meer.
Maar ik ben helaas wel heel vaak ziek :(
Begin dit jaar 2x een paar dagen kwakkel en een keer daarvan zelfs lichte koorts. Kon toen ook niet goed lopen. En nu dus flinke koorts en 2 maanden geleden ook, al was dat waarschijnlijk een allergieaanval.
Mocht iemand daar iets tegen weten.... (Ok, waarschijnlijk meer voer voor de dokter, maar wie weet zitten hier ervaringsdeskundigen)
  maandag 1 december 2014 @ 17:09:41 #272
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147189047
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:07 schreef pijll het volgende:

[..]

Hij was echt leuk om te doen. Ik zou 'm aanraden. Maar wat zwabber al zegt, als het buiten -10 is, dan is het onverwacht zwaar om te gaan hardlopen bij 25 graden. Ik liep dit jaar de 10, maar was achteraf met een 5 ook tevreden geweest.
Mehhh hoeft van mij niet. Er zijn genoeg loopjes die me meer aantrekken :9
  maandag 1 december 2014 @ 17:28:28 #273
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_147189969
Dank?! voor al die felicitaties.

Ik had me voorgenomen om de felbegeerde birthday run badge van Smashrun te gaan scoren vanmorgen, maar helaas: gisteren na mijn training kwam ik thuis met een enorm zere voet. Hij voelt nog steeds niet helemaal tof, dus ff uitstellen. -O- -O- -O-

Ik word echt oud nu. (Waaraan ik door sommigen hier pijnlijk ben herinnerd, o.a. op fb)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_147190104
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:58 schreef pijll het volgende:

[..]

De gps-ontvangst is matig, want ik kwam rond 4,8 km uit op een parkoers dat opgemeten blijkt te zijn (en dus 5 km is).
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 17:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ga nooit diep tijdens training (want ontspanning rules).
Verder sluit ik me aan bij Zwabber en B ^O^
n=3, dit neemt serieuze vormen aan.

quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 17:08 schreef Murmeli het volgende:
Mocht iemand daar iets tegen weten....
Hardlopen is de beste remedie. Dat verhoogt je lichaamstemperatuur, dus je creëert je eigen koorts. En daardoor gaan bacteriën en viri hartstikke kapot. Alleen niet doen als je al koorts hebt, natuurlijk.

Wat heb je eigenlijk dan? En waarom zou het morgen niet gewoon over kunnen zijn? Ik vind je wel erg pessimistisch klinken.
pi_147190687
Ik merkte gisteren de aftakeling/leeftijd ook wel naast een 14 jaar jongere Hinde(r) zeg...

Ook maar preventief ruimen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')