Maar maar maar maar dat doe ik zondag ook alquote:
En hoeveel slaap je?quote:Op maandag 1 december 2014 12:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
33. Dan hoor je ook af te takelen natuurlijk
Ik herstel op zich ook nog wel, maar ik heb eigenlijk altijd wel ergens spierpijn bijvoorbeeld.
Voeding ben ik inderdaad ook wel mee bezig, maar misschien moet dat nog wel wat serieuzer. Wij doen ook niet alleen lopen natuurlijk.
Preventief ruimen dus maar?quote:Op maandag 1 december 2014 12:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad gewoon een ouwe zak
Dit is wel een goede en hier kan/moet ik nog ontzettend veel progressie boeken. Ik slaap doordeweeks meestal maar een uur of 6...quote:
RIP aan de nabestaandequote:
6-7 uur denk ik. Op de 1 of andere manier wil het me niet lukken om meer te doen.quote:
Dat maakt voor mij wel echt uit, constante spierpijn heb ik eigenlijk alleen in periodes wanneer ik te weinig slaap (minder dan 7,5-8 uur per nacht is dat voor mij).quote:Op maandag 1 december 2014 12:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dit is wel een goede en hier kan/moet ik nog ontzettend veel progressie boeken. Ik slaap doordeweeks meestal maar een uur of 6...
Niks spannendsquote:
Gefeliciteerd, opa!quote:Op maandag 1 december 2014 12:52 schreef Corniel het volgende:
Het wordt niet beter met de jaren (opa spreekt), maar hoe harder je traint, hoe meer je de grens op zoekt, en dat doet pijn. Minder trainen zal je minder fit maken, maar je zal ook minder pijntjes oplopen.
Life is a bitch...
Ach soquote:Op maandag 1 december 2014 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Niks spannendsGewoon nog niet klaar voor een 10.5km in wedstrijdverband. Heb afgesproken met mijn trainer dat ik wel 10km loop die dag.
Felicidades!quote:Op maandag 1 december 2014 13:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Oh ja, Corniel, hier natuurlijk ook nog even gefeliciteerd!!!!![]()
Corniel mag zich vanaf nu Master noemen
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen hoorquote:Op maandag 1 december 2014 13:53 schreef Yuki het volgende:
Hmm, m'n hardloopkalender is wel erg leeg de komende tijd...
The dark side lonkt; ik ben nu aan het kijken naar de crossjes van 1 van de 4. Oliebollencross (2x), Clingendaelcross... Maar volgens mij ben ik dan wel heel dik laatste en dat wil ik niet
Ik weet het nog wel zeker ook Yukiquote:Op maandag 1 december 2014 13:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen hoor
Niet je mooiste schoenen aandoen en gewoon gaanquote:Op maandag 1 december 2014 13:53 schreef Yuki het volgende:
The dark side lonkt; ik ben nu aan het kijken naar de crossjes van 1 van de 4. Oliebollencross (2x), Clingendaelcross... Maar volgens mij ben ik dan wel heel dik laatste en dat wil ik niet
Gewoon meedoen! Crossjes zijn erg leuk om te doen en zijn ook nog eens een goede voorbereiding op het wegseizoen. Heeft dan ook echt helemaal niets met die andere kant te makenquote:Op maandag 1 december 2014 13:53 schreef Yuki het volgende:
40 minuten per dag, dat is een flinke inspanning! Kan je het maar beter leuk gaan vindenquote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
ezoek weer gehad. *auw*
Gut, wat is dat ongemakkelijk, zo'n man die een beetje aan je gaat zitten hangen en duwen en trekken en dan als klap op de vuurpijl ook nog gaat proberen om door je vetrollen heen je buikspieren te voelen om te zien of je ze wel goed genoeg aanspant. Hij kreeg nog net geen elleboog in z'n oog van de schrik #awkward
Wel duidelijk gezien ook met een filmanalyse en wat oefeningen nu waar 't probleem 'm echt zit. Te weinig core strength waardoor ik, vooral rechts, doorknik waardoor m'n onderste ruggewervels de hele tijd bekneld worden. Dus, weer uitbouwoefeningen gehad, 2x20 minuten per dag, volgende week weer bekijken. Afgelopen week ging het met de eerste oefeningen al beter, minder vaak pijn, en ook 't verschil met de pijn na het lopen na zaterdag valt mee ten opzichte van 2 weken geleden. We komen er wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |