quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:30 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ja helemaal! Thee, boterham met hagelslag en met een dekentje op de bank
Beter kan niet
'Tiran' was ook een weggevertjequote:Op zaterdag 29 november 2014 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]door die pietenicoontjes kan je niet zien of je een mannetje of vrouwtje bent. Maar "dekentje op de bank" dat moet een vrouw zijn
![]()
wel het "netje" dat is waarquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'Tiran' was ook een weggevertje
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:14 schreef hugecooll het volgende:
En toch is zo'n vrouwelijk icoontje handiger
Helemaal vergeten dat ik hier aant ouwehoeren wasquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:22 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat tirannetje nog aan het meegluren is
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Helemaal vergeten dat ik hier aant ouwehoeren was
Zo leer je iedere dag weer iets bijquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik ging er niet vanuit dat andere dingen leuker zijn dan ik
Ik vergeet het net zo snel weerquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:41 schreef hugecooll het volgende:
Zo leer je iedere dag weer iets bij
minpunten voor hugey
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vergeet het net zo snel weer
yup, eigen schuld
En dan nog even testen door niet te quoten ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. vooruit
Dit keer kom je er makkelijk vanaf
Ik quote wanneer ik dat nodig achtquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:46 schreef hugecooll het volgende:
En dan nog even testen door niet te quoten ook
Oh, okéquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is me te wijfs, doe ik niet aan
Zit je hier helemaal in je eentjequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Het is weekend, mensen hier hebben dan een leven
Doordeweeks wil het wel drukker zijnAlleen afgelopen twee weken viel het beetje tegen
Ik heb vorig jaar een dag zo'n vrouwelijk icoontje gebruikt, dus nu kan ik meepraten over vrouwenstrugglesquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
Jah, het leven van een fokster is niet simpel
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:55 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb vorig jaar een dag zo'n vrouwelijk icoontje gebruikt, dus nu kan ik meepraten over vrouwenstruggles
Hahaha nee dat wordt vast niet gewaardeerd, maar ik denk dat je wel snapt dat ik die dag meerdere keren ineens eenquote:
owquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hahaha nee dat wordt vast niet gewaardeerd, maar ik denk dat je wel snapt dat ik die dag meerdere keren ineens eengevoel kreeg
Leven, kater, same shit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Het is weekend, mensen hier hebben dan een leven
quote:
Een bad is leuk, voor 4 minuten. Daarna begint het saai te wordnen.. helaasquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Ik moet straks nog boodschappen doen![]()
Misschien straks lekker in bad
Welnee, tv in badquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een bad is leuk, voor 4 minuten. Daarna begint het saai te wordnen.. helaas
straks geen bad meer
Nouja "in bad" zou ik die tv niet doen hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee, tv in bad
Helaas geen internet.
Je weet wel wat ik bedoel, zucht...quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja "in bad" zou ik die tv niet doen hoor
Sorry dat ik je niet dood wil hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Je weet wel wat ik bedoel, zucht...
Nou vooruit, das lief van je. Samen in bad dan maar?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet dood wil hebben
Dat is wel wat leuker dan 4 minuten denk ik zoquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit, das lief van je. Samen in bad dan maar?
Vanzelfsprekend!quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel wat leuker dan 4 minuten denk ik zo
Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend!
Over een halfuurtje maar eens boodschappen doen
Niks bijzonders hoor. Brood, beleg, groente, kipfilet, cola en bierquote:
Nope, maar daarna wel in badquote:
No way, ik ga niet in kippensoep zitten.quote:
Nee nee, Tirannetje was echt even afwezig. Een leven hebben enzo in de supermarkt. Door de drukte van de feestdagen worstelen enzoquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:54 schreef hugecooll het volgende:
Bespioneerd te worden door tirannetje
Niet naar een supermarkt met wifi gaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Nee nee, Tirannetje was echt even afwezig. Een leven hebben enzo in de supermarkt. Door de drukte van de feestdagen worstelen enzo![]()
Nee met 4G naar de supermarkt gaan. Maar met die tering drukte zorgt er voor dat ik liever snel mijn ding doe en weg kan ipv zitten internetten bij de appiequote:Op zaterdag 29 november 2014 16:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet naar een supermarkt met wifi gaan
Laat het niet nog eens gebeurenquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:02 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Nee met 4G naar de supermarkt gaan. Maar met die tering drukte zorgt er voor dat ik liever snel mijn ding doe en weg kan ipv zitten internetten bij de appie
Ja baas!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Laat het niet nog eens gebeuren
Same here. Ik werd eerst om 11:30 wakker en dacht, neuh das te vroeg. En toen was het 16:22 toen ik weer wakker werdquote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, weer een vakkundig verspilde zondag met slapen tot 16:30 en broodjes hamburger als ontbijt/lunch/avondeten. Het enige wat nu nog rest is het onvermijdelijke wakker liggen in bed straks als ik een poging doe mijn bioritme weer on track te krijgen.
Leve de wekker. Kun je ook op zondag gebruiken!quote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, weer een vakkundig verspilde zondag met slapen tot 16:30 en broodjes hamburger als ontbijt/lunch/avondeten. Het enige wat nu nog rest is het onvermijdelijke wakker liggen in bed straks als ik een poging doe mijn bioritme weer on track te krijgen.
Nee. Niet echt. Ben sowieso vrij op 1-1, ook bij de nieuwe baas.quote:Op maandag 1 december 2014 06:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aww speciaal zodat je vrij zou zijn voor mijn verjaardagsfeestje?
Ohquote:Op maandag 1 december 2014 06:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee. Niet echt. Ben sowieso vrij op 1-1, ook bij de nieuwe baas.
Nieuwe baan na 13,5 jaar bij dezelfde* baasquote:
Goed bezig, zouden meer mensen moeten doen! Alhoewel, ik blijf lekker zitten waar ik zit, een teamleider van mijn afdeling is vorig jaar naar een andere afdeling gegaan en is daar nu boventallig, als ie hier was gebleven had ie mogen blijven.quote:Op maandag 1 december 2014 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuwe baan na 13,5 jaar bij dezelfde* baas
*op papier, praktisch ING, overgekocht door LogicaCMG, werd Logica, opgekocht door CGI
Ja hoorquote:
Vermaken.quote:Op maandag 1 december 2014 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoorNiet veel boeiends gedaan maar ik heb me vermaakt. Alleen gingen m'n plannen gisteren niet door
Naar een caviakeuringquote:
Cavia's zijn toch allemaal goedgekeurd?quote:Op maandag 1 december 2014 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar een caviakeuringMaar die was afgelast wegens de vogelgriep. Waar ik pas achterkwam toen ik het adres opzocht voor in de navigatie, anders was ik voor de kat z'n viool naar Oss gereden.
Jij nog iets gedaan?
Is dat om te bepalen hoeveel Beter Leven-sterren je cavia krijgt?quote:Op maandag 1 december 2014 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar een caviakeuringMaar die was afgelast wegens de vogelgriep. Waar ik pas achterkwam toen ik het adres opzocht voor in de navigatie, anders was ik voor de kat z'n viool naar Oss gereden.
Jij nog iets gedaan?
Krijg je er recepten tips bij dan?quote:Op maandag 1 december 2014 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat die van mij meteen afgekeurd zouden worden.
Misschien kun je er een bouillon van trekken?quote:Op maandag 1 december 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Zit denk ik niet heel veel vlees aan een cavia.
Mja, zou kunnen. Maar ik heb geen cavia's.quote:Op maandag 1 december 2014 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien kun je er een bouillon van trekken?
Mwah, ik heb er eentje van ruim anderhalve kiloquote:Op maandag 1 december 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Zit denk ik niet heel veel vlees aan een cavia.
Dat maakt toch een aardige lunchquote:Op maandag 1 december 2014 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er eentje van ruim anderhalve kilo
Duh, natuurlijk. Die chip zit in plastic gesmolten.quote:Op maandag 1 december 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
En ik ben erachter gekomen dat OV chipkaart en zowel tegen de wasmachine als droger kunnen
Volgens mij kan zo'n ding met een beetje pech best flink vervormen (door de warmte) in de droger.quote:Op maandag 1 december 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk. Die chip zit in plastic gesmolten.
Je weet t maar nooit aangezien je genoeg verhalen hoort over kapotte kaarten!quote:Op maandag 1 december 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeten ze bij de pinpas ook eens doen. Mijn kont drukt die chip er regelmatig uit.quote:Op maandag 1 december 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw kont is gewoon te dik.quote:Op maandag 1 december 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeten ze bij de pinpas ook eens doen. Mijn kont drukt die chip er regelmatig uit.
Moet je maar niet van die puntige billen zonder vlees hebbenquote:Op maandag 1 december 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeten ze bij de pinpas ook eens doen. Mijn kont drukt die chip er regelmatig uit.
Is al bij ING, ABN, KNAB en de nieuwere Triodos passen. Al blijft die oude chip er ook in zitten.quote:Op maandag 1 december 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op maandag 1 december 2014 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Over chipkaarten gesproken, waarom zit iedereen overal zo te haten op contactloos pinnen? Het is fucking ideaal en veiliger dan contant betalen, maar iedereen zit te huilen alsof ze dagelijks voor tientallen euro's gerold worden
KomtTijd wil je ongetwijfeld wel assisteren bij je 'eerste keer'.quote:
Holy fuck ja! Elke keer dat ik ouderwets moet pinnen, erger ik me dood. Duurt zoooo lang.quote:Op maandag 1 december 2014 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Over chipkaarten gesproken, waarom zit iedereen overal zo te haten op contactloos pinnen? Het is fucking ideaal en veiliger dan contant betalen, maar iedereen zit te huilen alsof ze dagelijks voor tientallen euro's gerold worden
Ik dus wel, maar alleen nog op het station, verder ben ik de apparaten nog niet tegen gekomen.quote:Op maandag 1 december 2014 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook niet, omdat mijn bank het nog niet ondersteunt
Volgens mij kan het overal al, toch? In supermarkten enzo.quote:Op maandag 1 december 2014 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dus wel, maar alleen nog op het station, verder ben ik de apparaten nog niet tegen gekomen.
Moeten ze wel de geschikte apparatuur hebben. En dat zie ik nog maar weinig.quote:Op maandag 1 december 2014 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij kan het overal al, toch? In supermarkten enzo.
Ik heb een perfect rond bubble buttje thank you very muchquote:Op maandag 1 december 2014 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die puntige billen zonder vlees hebben
Hij had het over je billen, niet je kontgat.quote:Op maandag 1 december 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een perfect rond bubble buttje thank you very much
Ik ben geen aapje!quote:Op maandag 1 december 2014 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij had het over je billen, niet je kontgat.
Die zijn best leukquote:Op maandag 1 december 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
Superrelax en niks doe weekend gehad. Alleen even bij mijn ouders eten en even langs een vriendin in het ziekenhuis.
Mooi man die rust. Gisteren Hunger Games 1&2 gekeken op de bank
Tsss, Ripley bij de liefstequote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
Even spammen: R&P / R&P-verkiezingen 2014!.
Ik vind beide reeksen ook leuk jaquote:Op maandag 1 december 2014 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zijn best leukIk heb van het weekend Maze Runner gekeken, ook best te doen
Ik doe niet mee, als zonnekoning ben ik geboren om te regerenquote:
Je zou The 100 ook leuk vinden denk ikquote:Op maandag 1 december 2014 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Sowieso hebben beide reeksen mijn allerfavorieterigste actrices:
Hunger Games heeft nu Julianne Moore.
Maze Runner heeft Patricia Clarkson.
IJsje?quote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb dit weekend Star Wars Episode I, II en II gekeken
En Prisoners. En Vampire Academy.
Wat is dat voor amateur troep?quote:
Is een serie of zo toch?quote:Op maandag 1 december 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
Je zou The 100 ook leuk vinden denk ik
Te klein voor je?quote:
Ja is een serie. Seizoen 2 is nog niet zo lang geleden begonnen. Het lijkt niet echt op the 4400 trouwens.quote:Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een serie of zo toch?
Deed me wat aan de 3300 denken of hoe heet die andere ook alweer?
O ja, 4400. Zat er 1100 naast. Waarvan er dan 100 in die andere serie. Kom ik er nog 1000 tekort.quote:Op maandag 1 december 2014 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Te klein voor je?
[..]
Ja is een serie. Seizoen 2 is nog niet zo lang geleden begonnen. Het lijkt niet echt op the 4400 trouwens.
Ik vond dat echt een baggerserie. Paar afleveringen volgehouden.quote:
Volgens mij heb ik 'm wel uitgekeken maar terecht dat 'ie gestopt is, werd echt afgezaagd.quote:Op maandag 1 december 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een baggerserie. Paar afleveringen volgehouden.
You are fuckedquote:Op maandag 1 december 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, 4400. Zat er 1100 naast. Waarvan er dan 100 in die andere serie. Kom ik er nog 1000 tekort.
Is ook leuk! Voor jou geen voordeel maar voor mij wel,quote:Op maandag 1 december 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
The 100 (TV Series 2014– ) - IMDb
O oke. Klinkt nog best leuk.
Ik wil nog The Leftovers kijken. Maar m'n seriebuddy zit voor 3 maanden in Ethiopie en heb beloofd er niet aan te beginnen tot ie terug is.
By a 1000 men?!quote:
Bij de leftovers gaan de mensen de andere kant opquote:Op maandag 1 december 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is ook leuk! Voor jou geen voordeel maar voor mij wel,Marie
zit in de serie.
The leftovers ken ik niet, zal straks eens googlen
Can you handle that?quote:
Klinkt wel interessant, ik zal hem noterenquote:Op maandag 1 december 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de leftovers gaan de mensen de andere kant op
The Rapture (bijbels).
Heb 'm op mijn watchlist gezet voor als ik bij ben met Doctor Whoquote:Op maandag 1 december 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is ook leuk! Voor jou geen voordeel maar voor mij wel,Marie
zit in de serie.
quote:Op maandag 1 december 2014 16:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb 'm op mijn watchlist gezet voor als ik bij ben met Doctor Who
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Is the pope Catholic?quote:
Knikkende knietjes in Tel Avivquote:
Gelukkig heb ik de foto opgeslagenquote:
Damn!quote:Op maandag 1 december 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de foto opgeslagen
Dit stond dus op een iemands facebook.
iemand die je kent?quote:Op maandag 1 december 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de foto opgeslagen
Dit stond dus op een iemands facebook.
Nee dat niet.quote:
Like Bambi on ice.quote:
Ik merk hetquote:
neuh, ik heb de foto gezien, snap de ophef niet zo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien was ze wel naakt, de suggestie is blijkbaar al voldoende
Ophef?quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neuh, ik heb de foto gezien, snap de ophef niet zo.
Ik moet t binnenkort eens uitrekenenquote:
Nou ja, censuur danquote:Op dinsdag 2 december 2014 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ophef?
Enkel verwijdering van de link
Zijn bij mij wel werkdagen hoor. Nog 29 echte dagen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet t binnenkort eens uitrekenen
Worden namelijk wat maandagen en vrijdagen vrij genomen om die kant op te reizen, dus even kijken hoeveel ik er nog overheb
Ja dat wist ik. Maar je weet wel hoveel je er nog echt moet werken. Ik zie mijn streefdatum steeds minder haalbaar wordenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn bij mij wel werkdagen hoor. Nog 29 echte dagen.
Pfffff, er zit veel, maar wat voor soort voer?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW wat is een beetje leuk restaurant binnen korte loopafstand van CS Adam?
Uh normaal? Zolang ze maar iets van een goed stuk vlees gerecht hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfffff, er zit veel, maar wat voor soort voer?
Dan kan je wel naar een argentijn denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uh normaal? Zolang ze maar iets van een goed stuk vlees gerecht hebben
Bv jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Dan kan je wel naar een argentijn denk ik.
Dat is het betere werkquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val de laatste tijd gewoon in coma.
Ik had niets gedronken en lag er op tijd in. Maar soms kan je gewoon niet slapen. En dan ben ik meteen weer de hele week van slag. Best irritant.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Werken aan je ritme is een keuze. Wat minder zuipen door de week is een keuze.
Oh lekker lijkt me dat!quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val de laatste tijd gewoon in coma.
Maar weet je ook waardoor je niet kan slapen? Zit je te denken dan ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had niets gedronken en lag er op tijd in. Maar soms kan je gewoon niet slapen. En dan ben ik meteen weer de hele week van slag. Best irritant.
Daarom ga ik nooit op tijd naar bed. Dan lig ik ook eerst een poos wakker en daar heb ik een hekel aan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had niets gedronken en lag er op tijd in. Maar soms kan je gewoon niet slapen. En dan ben ik meteen weer de hele week van slag. Best irritant.
Zit me momenteel wel wat dwars ja. Dat helpt niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar weet je ook waardoor je niet kan slapen? Zit je te denken dan ofzo?
Ja, niet goed?quote:
Dat snap ik. Heeft het opzetten van muziek of luisterboek of film dan geen effect?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
Zit me momenteel wel wat dwars ja. Dat helpt niet.
Weet ik nog niet in dit geval. Heb er nog geen andere associaties mee, dus dat scheeltquote:
Nee, op een gegeven moment YouTube aangezet en wat South Park afleveringen gekeken maar kon nog de slaap niet vatten. Stom. Vannacht beter.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik. Heeft het opzetten van muziek of luisterboek of film dan geen effect?
Bij mij werkt dat perfect. Duurt dan soms wel wat langer voordat ik slaap val (maarja dat heb ik door het denken ook), maar dan ben ik daar niet mee bezig omdat je andere geluiden hoort.
En op den duur val je dan toch wel in slaap.. tenminste ik
Ik zet elke avond natuurgeluiden op, heerlijk in slaap vallen bij het geluid van een regenbui in een regenwoud ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik. Heeft het opzetten van muziek of luisterboek of film dan geen effect?
Bij mij werkt dat perfect. Duurt dan soms wel wat langer voordat ik slaap val (maarja dat heb ik door het denken ook), maar dan ben ik daar niet mee bezig omdat je andere geluiden hoort.
En op den duur val je dan toch wel in slaap.. tenminste ik
en ikquote:
Dan moet ik alleen maar plassen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zet elke avond natuurgeluiden op, heerlijk in slaap vallen bij het geluid van een regenbui in een regenwoud ofzo
Je moet ook iets doen waarmee je je ogen dicht houdt hequote:Op dinsdag 2 december 2014 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, op een gegeven moment YouTube aangezet en wat South Park afleveringen gekeken maar kon nog de slaap niet vatten. Stom. Vannacht beter.
Dat lijkt me dan weer heel vaagquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik zet elke avond natuurgeluiden op, heerlijk in slaap vallen bij het geluid van een regenbui in een regenwoud ofzo
Ik ga lezen als ik niet kan slapen. Met een beetje mazzel val ik in slaap en valt m'n boek of e-reader op m'n neus.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet ook iets doen waarmee je je ogen dicht houdt he
En dan schrik je daar weer wakker van?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga lezen als ik niet kan slapen. Met een beetje mazzel val ik in slaap en valt m'n boek of e-reader op m'n neus.
Jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan schrik je daar weer wakker van?
Hahaha nee man, is juist erg ontspannend.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer heel vaag
En dat wat CL zegt
Dat werkt ook wel vaak, enkel heb ik niet echt meer boeken die ik nog moet lezenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga lezen als ik niet kan slapen. Met een beetje mazzel val ik in slaap en valt m'n boek of e-reader op m'n neus.
Denk dat ik dan alsnog blijf malen, aangezien er geen afleiding is. Naar een stem luister je zeg maar, die geluiden zijn gewoon achtergrond.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Hahaha nee man, is juist erg ontspannend.
Ik heb er nog 50 ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat werkt ook wel vaak, enkel heb ik niet echt meer boeken die ik nog moet lezen
Ja klopt, maar voor mij werkt dat juist goed, een vogeltje hier en daar, wat onweer..quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik dan alsnog blijf malen, aangezien er geen afleiding is. Naar een stem luister je zeg maar, die geluiden zijn gewoon achtergrond.
quote:
Fish! Boxtrolls, echt zo'n leuke filmquote:
Een dikke onweersbui lijkt me dan wel weer lekker. Misschien dat ik dat eens op m'n telefoon ofzo moet zetten maar ik zou niet weten hoe.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voor mij werkt dat juist goed, een vogeltje hier en daar, wat onweer..
Er komen er alleen maar meer bijquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ook. Kom ik volgens mij nooit meer doorheen
O, ik dacht aan Nightmare Before Christmasquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fish! Boxtrolls, echt zo'n leuke film
geluiden waar je actief naar kunt luisteren moet ik echt niet hebben. Dan slaap ik per definitie niet. Dan nog liever die natuurgeluiden, maar beter gewoon stil.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik dan alsnog blijf malen, aangezien er geen afleiding is. Naar een stem luister je zeg maar, die geluiden zijn gewoon achtergrond.
Gewoon een appje downloaden. Nature sounds, sleep, zoietsquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een dikke onweersbui lijkt me dan wel weer lekker. Misschien dat ik dat eens op m'n telefoon ofzo moet zetten maar ik zou niet weten hoe.
Nee. Maar echt, hij is zo leukquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik dacht aan Nightmare Before Christmas
Ik ben er eentje aan het binnenhengelen. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon een appje downloaden. Nature sounds, sleep, zoiets
Dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 2 december 2014 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voor mij werkt dat juist goed, een vogeltje hier en daar, wat onweer..
Had ik ook ja, maar blijkbaar is dat verandertquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
geluiden waar je actief naar kunt luisteren moet ik echt niet hebben. Dan slaap ik per definitie niet. Dan nog liever die natuurgeluiden, maar beter gewoon stil.
Ja ze zijn niet allemaal goed hoor, soms hoor je gewoon dat het nep isquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er eentje aan het binnenhengelen. Ben benieuwd.
Heb ik ook een tijdje gehad. Dat ze dan vertellen hoe te ademen, evt wat voor je te zien. Maar vervolgens zeiden ze "doe dit nog 10 minuten door"quote:
Ja, gewoon constant te laat naar bed gaan, dat moet wel goed zijn voor je ritme!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit op tijd naar bed. Dan lig ik ook eerst een poos wakker en daar heb ik een hekel aan.
De dagen dat ik probeer op tijd te slapen, zijn de nachten waar ik juist het laatste slaapquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, gewoon constant te laat naar bed gaan, dat moet wel goed zijn voor je ritme!
Bij mij heeft het geen zin om na een nacht slecht slapen om tien uur naar bed te gaan. Je kunt beter gewoon je normale ritme aanhouden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, gewoon constant te laat naar bed gaan, dat moet wel goed zijn voor je ritme!
Oh dat ken ik niet, ik heb alleen hele verhalen zeg maar. Moet je ook net een goede hebben hoor, soms is alleen de stem al genoeg om me allesbehalve zen te krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gehad. Dat ze dan vertellen hoe te ademen, evt wat voor je te zien. Maar vervolgens zeiden ze "doe dit nog 10 minuten door"
Jah, dat schoot niet op, herhaal het dan gewoon
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger zette je gewoon As the World Turns aan en dan viel je vanzelf wel in slaap
Nee, mijn ritme is dan ook ultiem kut.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hoe zou dat toch komen...quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, mijn ritme is dan ook ultiem kut.
Al zo'n beetje mijn hele leven, tenzij ik me heel erg druk maak om iets.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij valt zeker al jaren gewoon standaard na 5 minuten in slaap
Dan kan je onze struggles niet begrijpenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Al zo'n beetje mijn hele leven, tenzij ik me heel erg druk maak om iets.
Heeft ie zo'n klein hoofd?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond staat er QWERTY op z'n wenkbrauwen.
Maar niet beide wenkbrauwenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Nou, m'n grote voorhoofd komt toch aardig vol met qwerty
Verzonnen strugglesquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je onze struggles niet begrijpen
Jij liegt gewoonquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Verzonnen struggles
"Ik zit de hele nacht op FOK! en kan nu niet meer goed slapen"
Ne-ah! Ik lees even een minuut of 5~10, dan vallen mijn ogen dicht. Leg ik mijn boek weg, ga ik liggen en ben ik na 5 minuten aan het snurkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij liegt gewoon
Mijn struggle nu is vooral het zoeken naar een fijne bank + alle andere spullen die ik nog wil hebben voor het geld dat ik nog over heb
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dicht je ogen bij elkaar staan
Woeitwitter:DonaldDuckNL twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 12:12:14@stbabylon Daar word ik wel blij van ja! reageer retweet
Ik koop nog elk jaar een papieren agendaquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren een ouderwetse papieren agenda gekocht
Merk dat ik de agenda functie van de telefoon niet gebruik, en de kalender thuis wel. Dus dan maar zo
Pinterest voor inspiratiequote:Op dinsdag 2 december 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Iemand nog leuke kleuren combi's voor m'n muren?
Volgens mij niet. Alleen als je een bord wil aanmaken geloof ik. En je kunt volgens mij ook inloggen met Facebook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je je vast voor registreren.. geen zin in
Hou je van warme of koude kleuren? En welke kleuren heb je n hekel aan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Roze, alles roze!quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Warme kleuren wel. Liefst een beetje 'donker hol'quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:40 schreef Kluts het volgende:
Hou je van warme of koude kleuren? En welke kleuren heb je n hekel aan?
Ik hou zelf ook van warm, maar heb nu vh eerst turkoois en groen als kleuren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Warme kleuren wel. Liefst een beetje 'donker hol'Dat de muren de sfeer/kleur brengt, ipv allerlei frutsels en kussen enzo.
Heb hiervoor creme/wit gehad met 1 rode muur.. en vond dat nogal koud/saai blabla.
Uhm, wit, bruin, groen, blauw, roze. Dat zijn niet echt mijn kleuren.
HAha klopt, wou het altijd al hebben, heb het gehad, nu tijd voor iets anders.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:49 schreef Kluts het volgende:
Ik hou zelf ook van warm, maar heb nu vh eerst turkoois en groen als kleuren.
Rood is idd ook zo uitgekauwd inmiddels, heb ik ook jaren gehad.
Schat jou zo in dat je je muren niet knalroze wil. Paars en dan dat aubergine-achtige misschien mooi? Okergeel kan ook mooi zijn. Of misschien opvallend behang met meerdere kleuren?
Je kunt zoeken op kleur:quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Zo'n "bar" eettafel ding lijkt me wel gaaf. Zou ook wel goed bij m'n huis nu passen.
Owja kleuren worden bemoeilijkt door drukke vloer (Bruintinten) en keuken (licht grijs/blauwig)
In Utrecht hadden wij de muren donkergrijs/taupe, houtwerk allemaal wit en accessoires in kleur, dat was ook erg mooi!quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HAha klopt, wou het altijd al hebben, heb het gehad, nu tijd voor iets anders.
Paars zit ik idd aan te denken, of van dat donkere grijs, lijkt me ook mooi.
Dacht zelf ook aan evt behang met opdruk.
Normaal ben ik bang voor kleuren / opdruk qua kledingstijl, dus dit wordt nog wat
Aan zoiets zit ik ook te denken, maar dan donkerbruin/zwarte meubelsquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:33 schreef Kluts het volgende:
In Utrecht hadden wij de muren donkergrijs/taupe, houtwerk allemaal wit en accessoires in kleur, dat was ook erg mooi!
Het is ook lastig, er is tegenwoordig zoveel keuze op woongebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |