Krijg je er recepten tips bij dan?quote:Op maandag 1 december 2014 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat die van mij meteen afgekeurd zouden worden.
Misschien kun je er een bouillon van trekken?quote:Op maandag 1 december 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Zit denk ik niet heel veel vlees aan een cavia.
Mja, zou kunnen. Maar ik heb geen cavia's.quote:Op maandag 1 december 2014 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien kun je er een bouillon van trekken?
Mwah, ik heb er eentje van ruim anderhalve kiloquote:Op maandag 1 december 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Zit denk ik niet heel veel vlees aan een cavia.
Dat maakt toch een aardige lunchquote:Op maandag 1 december 2014 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er eentje van ruim anderhalve kilo
Duh, natuurlijk. Die chip zit in plastic gesmolten.quote:Op maandag 1 december 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
En ik ben erachter gekomen dat OV chipkaart en zowel tegen de wasmachine als droger kunnen
Volgens mij kan zo'n ding met een beetje pech best flink vervormen (door de warmte) in de droger.quote:Op maandag 1 december 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk. Die chip zit in plastic gesmolten.
Je weet t maar nooit aangezien je genoeg verhalen hoort over kapotte kaarten!quote:Op maandag 1 december 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeten ze bij de pinpas ook eens doen. Mijn kont drukt die chip er regelmatig uit.quote:Op maandag 1 december 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw kont is gewoon te dik.quote:Op maandag 1 december 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeten ze bij de pinpas ook eens doen. Mijn kont drukt die chip er regelmatig uit.
Moet je maar niet van die puntige billen zonder vlees hebbenquote:Op maandag 1 december 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeten ze bij de pinpas ook eens doen. Mijn kont drukt die chip er regelmatig uit.
Is al bij ING, ABN, KNAB en de nieuwere Triodos passen. Al blijft die oude chip er ook in zitten.quote:Op maandag 1 december 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op maandag 1 december 2014 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Over chipkaarten gesproken, waarom zit iedereen overal zo te haten op contactloos pinnen? Het is fucking ideaal en veiliger dan contant betalen, maar iedereen zit te huilen alsof ze dagelijks voor tientallen euro's gerold worden
KomtTijd wil je ongetwijfeld wel assisteren bij je 'eerste keer'.quote:
Holy fuck ja! Elke keer dat ik ouderwets moet pinnen, erger ik me dood. Duurt zoooo lang.quote:Op maandag 1 december 2014 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Over chipkaarten gesproken, waarom zit iedereen overal zo te haten op contactloos pinnen? Het is fucking ideaal en veiliger dan contant betalen, maar iedereen zit te huilen alsof ze dagelijks voor tientallen euro's gerold worden
Ik dus wel, maar alleen nog op het station, verder ben ik de apparaten nog niet tegen gekomen.quote:Op maandag 1 december 2014 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook niet, omdat mijn bank het nog niet ondersteunt
Volgens mij kan het overal al, toch? In supermarkten enzo.quote:Op maandag 1 december 2014 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dus wel, maar alleen nog op het station, verder ben ik de apparaten nog niet tegen gekomen.
Moeten ze wel de geschikte apparatuur hebben. En dat zie ik nog maar weinig.quote:Op maandag 1 december 2014 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij kan het overal al, toch? In supermarkten enzo.
Ik heb een perfect rond bubble buttje thank you very muchquote:Op maandag 1 december 2014 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die puntige billen zonder vlees hebben
Hij had het over je billen, niet je kontgat.quote:Op maandag 1 december 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een perfect rond bubble buttje thank you very much
Ik ben geen aapje!quote:Op maandag 1 december 2014 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij had het over je billen, niet je kontgat.
Die zijn best leukquote:Op maandag 1 december 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
Superrelax en niks doe weekend gehad. Alleen even bij mijn ouders eten en even langs een vriendin in het ziekenhuis.
Mooi man die rust. Gisteren Hunger Games 1&2 gekeken op de bank
Tsss, Ripley bij de liefstequote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
Even spammen: R&P / R&P-verkiezingen 2014!.
Ik vind beide reeksen ook leuk jaquote:Op maandag 1 december 2014 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zijn best leukIk heb van het weekend Maze Runner gekeken, ook best te doen
Ik doe niet mee, als zonnekoning ben ik geboren om te regerenquote:
Je zou The 100 ook leuk vinden denk ikquote:Op maandag 1 december 2014 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Sowieso hebben beide reeksen mijn allerfavorieterigste actrices:
Hunger Games heeft nu Julianne Moore.
Maze Runner heeft Patricia Clarkson.
IJsje?quote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb dit weekend Star Wars Episode I, II en II gekeken
En Prisoners. En Vampire Academy.
Wat is dat voor amateur troep?quote:
Is een serie of zo toch?quote:Op maandag 1 december 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
Je zou The 100 ook leuk vinden denk ik
Te klein voor je?quote:
Ja is een serie. Seizoen 2 is nog niet zo lang geleden begonnen. Het lijkt niet echt op the 4400 trouwens.quote:Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een serie of zo toch?
Deed me wat aan de 3300 denken of hoe heet die andere ook alweer?
O ja, 4400. Zat er 1100 naast. Waarvan er dan 100 in die andere serie. Kom ik er nog 1000 tekort.quote:Op maandag 1 december 2014 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Te klein voor je?
[..]
Ja is een serie. Seizoen 2 is nog niet zo lang geleden begonnen. Het lijkt niet echt op the 4400 trouwens.
Ik vond dat echt een baggerserie. Paar afleveringen volgehouden.quote:
Volgens mij heb ik 'm wel uitgekeken maar terecht dat 'ie gestopt is, werd echt afgezaagd.quote:Op maandag 1 december 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een baggerserie. Paar afleveringen volgehouden.
You are fuckedquote:Op maandag 1 december 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, 4400. Zat er 1100 naast. Waarvan er dan 100 in die andere serie. Kom ik er nog 1000 tekort.
Is ook leuk! Voor jou geen voordeel maar voor mij wel,quote:Op maandag 1 december 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
The 100 (TV Series 2014– ) - IMDb
O oke. Klinkt nog best leuk.
Ik wil nog The Leftovers kijken. Maar m'n seriebuddy zit voor 3 maanden in Ethiopie en heb beloofd er niet aan te beginnen tot ie terug is.
By a 1000 men?!quote:
Bij de leftovers gaan de mensen de andere kant opquote:Op maandag 1 december 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is ook leuk! Voor jou geen voordeel maar voor mij wel,Marie
zit in de serie.
The leftovers ken ik niet, zal straks eens googlen
Can you handle that?quote:
Klinkt wel interessant, ik zal hem noterenquote:Op maandag 1 december 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de leftovers gaan de mensen de andere kant op
The Rapture (bijbels).
Heb 'm op mijn watchlist gezet voor als ik bij ben met Doctor Whoquote:Op maandag 1 december 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is ook leuk! Voor jou geen voordeel maar voor mij wel,Marie
zit in de serie.
quote:Op maandag 1 december 2014 16:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb 'm op mijn watchlist gezet voor als ik bij ben met Doctor Who
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Is the pope Catholic?quote:
Knikkende knietjes in Tel Avivquote:
Gelukkig heb ik de foto opgeslagenquote:
Damn!quote:Op maandag 1 december 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de foto opgeslagen
Dit stond dus op een iemands facebook.
iemand die je kent?quote:Op maandag 1 december 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de foto opgeslagen
Dit stond dus op een iemands facebook.
Nee dat niet.quote:
Like Bambi on ice.quote:
Ik merk hetquote:
neuh, ik heb de foto gezien, snap de ophef niet zo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien was ze wel naakt, de suggestie is blijkbaar al voldoende
Ophef?quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neuh, ik heb de foto gezien, snap de ophef niet zo.
Ik moet t binnenkort eens uitrekenenquote:
Nou ja, censuur danquote:Op dinsdag 2 december 2014 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ophef?
Enkel verwijdering van de link
Zijn bij mij wel werkdagen hoor. Nog 29 echte dagen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet t binnenkort eens uitrekenen
Worden namelijk wat maandagen en vrijdagen vrij genomen om die kant op te reizen, dus even kijken hoeveel ik er nog overheb
Ja dat wist ik. Maar je weet wel hoveel je er nog echt moet werken. Ik zie mijn streefdatum steeds minder haalbaar wordenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn bij mij wel werkdagen hoor. Nog 29 echte dagen.
Pfffff, er zit veel, maar wat voor soort voer?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW wat is een beetje leuk restaurant binnen korte loopafstand van CS Adam?
Uh normaal? Zolang ze maar iets van een goed stuk vlees gerecht hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfffff, er zit veel, maar wat voor soort voer?
Dan kan je wel naar een argentijn denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uh normaal? Zolang ze maar iets van een goed stuk vlees gerecht hebben
Bv jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Dan kan je wel naar een argentijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |