Ik vond dat echt een baggerserie. Paar afleveringen volgehouden.quote:
Volgens mij heb ik 'm wel uitgekeken maar terecht dat 'ie gestopt is, werd echt afgezaagd.quote:Op maandag 1 december 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een baggerserie. Paar afleveringen volgehouden.
You are fuckedquote:Op maandag 1 december 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, 4400. Zat er 1100 naast. Waarvan er dan 100 in die andere serie. Kom ik er nog 1000 tekort.
Is ook leuk! Voor jou geen voordeel maar voor mij wel,quote:Op maandag 1 december 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
The 100 (TV Series 2014– ) - IMDb
O oke. Klinkt nog best leuk.
Ik wil nog The Leftovers kijken. Maar m'n seriebuddy zit voor 3 maanden in Ethiopie en heb beloofd er niet aan te beginnen tot ie terug is.
By a 1000 men?!quote:
Bij de leftovers gaan de mensen de andere kant opquote:Op maandag 1 december 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is ook leuk! Voor jou geen voordeel maar voor mij wel,Marie
zit in de serie.
The leftovers ken ik niet, zal straks eens googlen
Can you handle that?quote:
Klinkt wel interessant, ik zal hem noterenquote:Op maandag 1 december 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de leftovers gaan de mensen de andere kant op
The Rapture (bijbels).
Heb 'm op mijn watchlist gezet voor als ik bij ben met Doctor Whoquote:Op maandag 1 december 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is ook leuk! Voor jou geen voordeel maar voor mij wel,Marie
zit in de serie.
quote:Op maandag 1 december 2014 16:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb 'm op mijn watchlist gezet voor als ik bij ben met Doctor Who
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Is the pope Catholic?quote:
Knikkende knietjes in Tel Avivquote:
Gelukkig heb ik de foto opgeslagenquote:
Damn!quote:Op maandag 1 december 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de foto opgeslagen
Dit stond dus op een iemands facebook.
iemand die je kent?quote:Op maandag 1 december 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de foto opgeslagen
Dit stond dus op een iemands facebook.
Nee dat niet.quote:
Like Bambi on ice.quote:
Ik merk hetquote:
neuh, ik heb de foto gezien, snap de ophef niet zo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien was ze wel naakt, de suggestie is blijkbaar al voldoende
Ophef?quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neuh, ik heb de foto gezien, snap de ophef niet zo.
Ik moet t binnenkort eens uitrekenenquote:
Nou ja, censuur danquote:Op dinsdag 2 december 2014 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ophef?
Enkel verwijdering van de link
Zijn bij mij wel werkdagen hoor. Nog 29 echte dagen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet t binnenkort eens uitrekenen
Worden namelijk wat maandagen en vrijdagen vrij genomen om die kant op te reizen, dus even kijken hoeveel ik er nog overheb
Ja dat wist ik. Maar je weet wel hoveel je er nog echt moet werken. Ik zie mijn streefdatum steeds minder haalbaar wordenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn bij mij wel werkdagen hoor. Nog 29 echte dagen.
Pfffff, er zit veel, maar wat voor soort voer?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW wat is een beetje leuk restaurant binnen korte loopafstand van CS Adam?
Uh normaal? Zolang ze maar iets van een goed stuk vlees gerecht hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfffff, er zit veel, maar wat voor soort voer?
Dan kan je wel naar een argentijn denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uh normaal? Zolang ze maar iets van een goed stuk vlees gerecht hebben
Bv jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Dan kan je wel naar een argentijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |