quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
En als je zo doorgaat haal ik Takki naar dit topic.
Moet jij weten.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
Ik mis die standaard ochtendgaap van haar wel een beetje.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
Mocht je willen, dat ik naar je bed kom. Met je voorschurft kan ik wel wat beters krijgenquote:
Marianne gaat hier straks op reageren.quote:Op zondag 30 november 2014 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Weten we al wanneer we gaan NWSmeeten?
Kan, maar gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mocht je willen, dat ik naar je bed kom. Met je voorschurft kan ik wel wat beters krijgen
Dat dacht je over de aids ook en we kunnen allemaal wel raden hoe dat afgelopen isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Mensen die lekker fris zeggen,quote:Op zondag 30 november 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor het was wel lekker fris buiten eigenlijk.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dacht je over de aids ook en we kunnen allemaal wel raden hoe dat afgelopen isOok die heb ik nog niet dus nobody cares.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Die aids op deze pleintje.quote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook die heb ik nog niet dus nobody cares.
Ach, corrie heeft de leeftijd waar de meeste vrouwen al 20 jaar nog net niet gemillimeterd zijn en het lekker gek noemen, dus corrie doet het zo slecht nog niet met enkel lekker frisquote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die lekker fris zeggen,.
.
Mooie aids, achter de duineh.quote:
Zal ik je nog wat zeggen, ik ben rozig nu van de kou en daarna weer terug in de warmte.quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die lekker fris zeggen,.
.
Op d'r balkon.quote:Op zondag 30 november 2014 22:44 schreef Tem het volgende:
Corrie is helemaal niet buiten geweest natuurlijk.
Echt wel. En gisteren ook. Kun je nagaan.quote:Op zondag 30 november 2014 22:44 schreef Tem het volgende:
Corrie is helemaal niet buiten geweest natuurlijk.
Lekker hoor beetje mannenzweetquote:Op zondag 30 november 2014 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
1x in de 2 weken douchen. #yolo
Vertelquote:
Geen enorme reet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vertel
En hoe zag ik er anders uit?
Wel enorme borsten hoop ik.quote:
Aids?quote:Op zondag 30 november 2014 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb meestal ook iets in de mond.
Ja ik ook, tanden.quote:Op zondag 30 november 2014 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb meestal ook iets in de mond.
Nee dat zit helaas enkel in m'n bloed.quote:
Ik zal eens aan mijn poes vragen of ze op wil schieten met dood gaan.quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:
Het is lang geleden dat er een poes dood is gegaan in het doodtopic.
Het was geen pleidooi om poezen dood te krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn poes vragen of ze op wil schieten met dood gaan.
Werk aan de winkel dus.quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:
Het is lang geleden dat er een poes dood is gegaan in het doodtopic.
het zijn duinequote:
Yvonne weigert mij de tag 'Redactie nasi' te geven, welke mij wel toekomt.quote:Op maandag 1 december 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik begin me in dit topic een beetje unheimisch te voelen als tagloze user.
Eigen schuldquote:Op maandag 1 december 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik begin me in dit topic een beetje unheimisch te voelen als tagloze user.
Mijn steun heb je, hoewel dat wrs niet in je voordeel zal werken.quote:Op maandag 1 december 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yvonne weigert mij de tag 'Redactie nasi' te geven, welke mij wel toekomt.
Gelukkig heb ik ook Mani vlak achter me staan dus met die trouwe steun moet het goed komen.quote:Op maandag 1 december 2014 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn steun heb je, hoewel dat wrs niet in je voordeel zal werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |