Ik weet broederquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Een stukje FOK! geschiedenis
Ja, beetje racistisch toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die Sinterklaasmijter wel afbreuk doen, hoor.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probeer de turd twister voor een beter resultaat.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet tot ze een steadicam uitvinden die je gefap kan counteren.
Dan verdampt iequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
GGMM, broeder, vrind, welkom.
* LompeHork een goede whisky in schenkt bij de open haard
Weet je hoe ze Statham in België uitspreken? Als Statehemquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet broeder
[..]
Ja, beetje racistisch toch?vond ik ook wel eik
[..]dude.
[..]geen woorden hier voor.
Wel huilen als Jack naar de diepte zinkt, hé.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het verzoekje van GGMM en mij is
Sk8er Boi
Of
My Heart Will Go On
Bekend van Titanic (GGMM en ik zouden hier graag samen heen gaan)
"The Sinking" is het beste nummer op die soundtrack naar mijn mening.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het verzoekje van GGMM en mij is
Sk8er Boi
Of
My Heart Will Go On
Bekend van Titanic (GGMM en ik zouden hier graag samen heen gaan)
Srsly?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe ze Statham in België uitspreken? Als Statehem.
Ik hoop eigenlijk op Mark Knopflerquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk doet Uccie de volgende aankondiging in het Haags.
Never let go Jack!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel huilen als Jack naar de diepte zinkt, hé.
Ik vind alles mooi.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
"The Sinking" is het beste nummer op die soundtrack naar mijn mening.
Hallo LompeHork.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
Paxcon.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.titanic-live.com/
GGMM, zullen we hier heen gaan?
Dat doet me denken toen ik met een vriend wel eens een café bezocht die in de winter de open haard aan gooiden. En er stonden twee fauteuils voor, die om een of andere reden nooit bezet waren. Met een mooi biertje voor de open haard, af en toe een blok hout er in gooien. En de cafékat kwam rustig op je schoot liggen voor het vuur.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
Iedere keer als de aankondiging van Transformers 3 langskomt schreeuw ik zijn naam correct uitgesproken naar de tvquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]moest hardop lachen, godverdomme prachtig.
Ik ga binnenkort reageren op je sitequote:
René heb je de radio hard aan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo LompeHork.
[..]
Paxcon.
[..]
Nee.
Ik snap niet dat niet meer mensen dat doen. In Molly's ook, daar in de hoek achterin is het ook altijd tof, komt die kat ook gewoon, beetje kroelen, beetje hosselen. Prachtbeest. Mensen haten gezelligheid ofzo. Ik zou een moord doen voor een open haard. Bietje varkens grillen en allesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doet me denken toen ik met een vriend wel eens een café bezocht die in de winter de open haard aan gooiden. En er stonden twee fauteuils voor, die om een of andere reden nooit bezet waren. Met een mooi biertje voor de open haard, af en toe een blok hout er in gooien. En de cafékat kwam rustig op je schoot liggen voor het vuur.
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort reageren op je site
Zo zo, jij hebt wilde plannen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort reageren op je site
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere keer als de aankondiging van Transformers 3 langskomt schreeuw ik zijn naam correct uitgesproken naar de tv.
Ik zou best geven, toen. ooitquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René heb je de radio hard aan?
[ afbeelding ]
Ik was met Pheno op stap (met meerdere btw was een meet), gooit hij zijn jas op een bank in een kroeg, komt er een kat onder vandaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen dat doen. In Molly's ook, daar in de hoek achterin is het ook altijd tof, komt die kat ook gewoon, beetje kroelen, beetje hosselen. Prachtbeest. Mensen haten gezelligheid ofzo. Ik zou een moord doen voor een open haard. Bietje varkens grillen en alles
Johannes en ik zijn ook erg fan van een cafékat, alleen dan in het hoge Noordenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen dat doen. In Molly's ook, daar in de hoek achterin is het ook altijd tof, komt die kat ook gewoon, beetje kroelen, beetje hosselen. Prachtbeest. Mensen haten gezelligheid ofzo. Ik zou een moord doen voor een open haard. Bietje varkens grillen en alles
ja kolere, duik ik uit de diepste spelonken een liedje voor je op...quote:
Echt, ik gooi mijn haar los.quote:
Ondankbaar type is die René (uit Amersfoort).quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja kolere, duik ik uit de diepste spelonken een liedje voor je op...
Nou ja, het is dat A'sfoort wel leuk is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondankbaar type is die René (uit Amersfoort).
Het exacte adres kan ik je ook nog sturen.
Ik vind het wel passen, iets met pink elephantsquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Fogel het volgende:
Something totally unrelated.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was met Pheno op stap (met meerdere btw was een meet), gooit hij zijn jas op een bank in een kroeg, komt er een kat onder vandaan
Wat is "hoge Noorden?" want ik zit ook daar, maar dan de verkeerde provincie gok ik. In Groningen wonen doorgaans mooie poezen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik zijn ook erg fan van een cafékat, alleen dan in het hoge Noorden
In Groningen inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat is gewoon awesome.
[..]
Wat is "hoge Noorden?" want ik zit ook daar, maar dan de verkeerde provincie gok ik. In Groningen wonen doorgaans mooie poezen inderdaad.
Mijn moederskant van de familie komt daar vandaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat A'sfoort wel leuk is.
Nou ja als je Pheno kent, en de reacties er op wel jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is "hoge Noorden?" want ik zit ook daar, maar dan de verkeerde provincie gok ik. In Groningen wonen doorgaans mooie poezen inderdaad.
Nice, ziet er uit als een tof beestquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen inderdaad
Chilly is de naam
[ afbeelding ]
Chilly is een godquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen inderdaad
Chilly is de naam
[ afbeelding ]
Dat zou een vreselijke ontdekking zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
René en ik zijn misschien wel verre familie.
Delerium Tremens, maar dan anders.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen, iets met pink elephants
In het hogere noorden zijn de poezen nog beterquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo? Wij vinden elkaar toch aardig?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou een vreselijke ontdekking zijn.
Mooi is dat ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Blond, ook van benedenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het hogere noorden zijn de poezen nog beter
Thuis met wat morfine werkt ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Delerium Tremens, maar dan anders.
Dit was bij Pommeray in Reims.
[..]
In het hogere noorden zijn de poezen nog beter
Dat lijkt te kloppen, niets te zien, doorlopen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Fogel het volgende:
Something totally unrelated.
[ afbeelding ]
Hij is niet altijd even vrolijk helaasquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef LompeHork het volgende:
HARDER! MEER VOLUME!
[..]
Nice, ziet er uit als een tof beest
ligt wel van de routequote:
Mooi wel, "wat zit je aan m'n bier?".quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is niet altijd even vrolijk helaas
[ afbeelding ]
Ik zal nu ophouden met m'n kattenspam
Chilly is in het echt ook een beetje schuw, jij zet hem nu een beetje neer als een kat die graag op de foto staat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je het zo gaat bekijken wel jaquote:
In Body Worlds in Amsterdam hangt in de hal een gepreserveerd varken aan het plafond met vleugels op z'n rug.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen, iets met pink elephants
OMG wat een schatjequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paxcon is inderdaad een diehard Twente hooligan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi wel, "wat zit je aan m'n bier?".
Tevens hulde aan Twente omdat toffe supporters.
Jij vindt mij aardig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo? Wij vinden elkaar toch aardig?
Iets waar ik heen moet dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Body Worlds in Amsterdam hangt in de hal een gepreserveerd varken aan het plafond met vleugels op z'n rug.
FC Groningen heb ik niet veel mee. Wel nuchtere mensen in Groningen, dat dan weer wel, dus ik mag ze wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon is inderdaad een diehard Twente hooligan.
Ondanks dat houd ik van hem.
wat vind je van FC Groningen?
Ik ben eigenlijk voor Groningen maar ik heb een domme weddenschap verloren, al draag ik Twente een warm hart toe.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi wel, "wat zit je aan m'n bier?".
Tevens hulde aan Twente omdat toffe supporters.
Keek je in de spiegel?quote:
Nee, dan denk ik:quote:
Niet weten dat ze een lekker ding isquote:
Oh ja, dan is het logisch dat je zo genant loopt te slijmen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet weten dat ze een lekker ding is2
Oh jank niet zo. Niks gênant slijmen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het logisch dat je zo genant loopt te slijmen inderdaad.
Maar ook geen Alestormquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja jeetje, takes me back enzukslekker gevarieerd enzo, geen uptight shit. Boh!
Een flesje hadden we op zich ook wel gewaardeerd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Even een blikje brand pakken
Johannes en Paxcon vinden dit leuk
Fuck you.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Paxcon gaat dit niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuck you.
Ik pak nog een Grolsch.
We hebben dit woensdag nog saampjes gedronkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Deze vrouwquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jank niet zo. Niks gênant slijmen.
Uhuhquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja jeetje, takes me back enzukslekker gevarieerd enzo, geen uptight shit. Boh!
Die gepreserveerde lichamen zijn wel tof om te zien, ze hebben ook losse organen in plakjes gesneden, en je kan ook bij een plak een hersenbloeding zien bijvoorbeeld. Weet alleen niet meer hoeveel kaartjes waren. Rond de 20 euro geloof ik.quote:
Vooral uit de tap.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We hebben dit woensdag nog saampjes gedronken
topbier
Hey NickGodquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jank niet zo. Niks gênant slijmen.
Horkquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
OI!
* LompeHork geeft rondje Guinness
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
OI!
Ja boeien, wij gaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die gepreserveerde lichamen zijn wel tof om te zien, ze hebben ook losse organen in plakjes gesneden, en je kan ook bij een plak een hersenbloeding zien bijvoorbeeld. Weet alleen niet meer hoeveel kaartjes waren. Rond de 20 euro geloof ik.
Oh joy, ik zit weer op kampquote:
Woeiquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
OI!
ik was aan t gamenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zijn boxer is weer opgedroogd op de kachel
Vandaar m'n relevante reactie.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist voor je gedaan.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stopt in handtas...lekker in de stoofschotel, het wordt er weer voor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
OI!
Welke voor mij niet relevant is. Klaar nu.quote:
lekker van die harde stukkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat is hij wel. Dat jij dat niet begrijpt betekent niet dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke voor mij niet relevant is. Klaar nu.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stopt in handtas...lekker in de stoofschotel, het wordt er weer voor.
Samzzie, ben je al weer met wat nieuws begonnen? Ik zie niet zoveel voorbijkomen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke voor mij niet relevant is. Klaar nu.
Wat heb ik nóu weer gedaan?quote:
Dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat heb ik nóu weer gedaan?
* Fogel snapt er zoals normaal weer eens geen zak van
Ik teken niet meer zoveelquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Samzzie, ben je al weer met wat nieuws begonnen? Ik zie niet zoveel voorbijkomen?
Ohhhquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik teken niet meer zoveel. Ik heb in een énorme dip gezeten, begin er nu net een beetje uit te krabbelen
.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
Assassins Creed Unity is zo'n goede game
Is er een rel?quote:
Zeg, ben jij nou een kloon van iemand of?quote:
Het paardenhoofd is de meest recente... Ik wil kijken of ik er morgen nog wat aan kan doen. Of zelfs kan gaan schilderenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohhh
Dat gebeurt de beste, gewoon blijven doorgaan
Sorry Fylax, dat ben ik absoluut niet met je eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
Mark is niet engels....wat zeg ik nouquote:
Nee lulloquote:
Van wie zou ik dat moeten wezenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zeg, ben jij nou een kloon van iemand of?
Mark that target...quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mark is niet engels....wat zeg ik nou
Hoi ik had nog een vraag:quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar kan ik verzoekjes indienen behalve in dit topic?
Sinds Canada heb ik geen kans meer daartoe gezien.
Niet dusquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
Van wie zou ik dat moeten wezen
Mijn moeder is een betere gamequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
Doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het paardenhoofd is de meest recente... Ik wil kijken of ik er morgen nog wat aan kan doen. Of zelfs kan gaan schilderen.
WijzijnSimba.nlquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi ik had nog een vraag:
[..]
Ik dacht even dat je al naar Schotland gingquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja hier en in mijn dm...ik ga nu weer noordelijk, schotland -> ijsland --> vul maar in.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar kan ik verzoekjes indienen behalve in dit topic?
Sinds Canada heb ik geen kans meer daartoe gezien.
Ach jawelquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen
Gewoon blijven doen, het komt vanzelf weer helemaal goed
Waar denk je dat ik vandaan komquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
Ghe ghe, die mensen van TV dachten ook al een keertje dat ik Toto was
Daar kan je je opgeven voor de Simba fandag.quote:
Arctica?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja hier en in mijn dm...ik ga nu weer noordelijk, schotland -> ijsland --> vul maar in.
I knowquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach jawel. Daarnaast, en het klinkt arrogant, ik ben te goed om een tekening/schilderij daadwerkelijk te verpesten, zelfs als ik m'n dag niet heb
.
Met een meet de kut van greet met memphis?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar kan je je opgeven voor de Simba fandag.
Of eventueel als Simba oppasser voor een weekend zoals Uccie wil.
Arctic monkeys....quote:
Doe maar Mark Knopfler dan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja hier en in mijn dm...ik ga nu weer noordelijk, schotland -> ijsland --> vul maar in.
Je hebt er één hangenquote:
Cinematic wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Fylax, dat ben ik absoluut niet met je eens.
Ja die wasquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt er één hangen.
Bellatrix ook gezien? Vast wel. Die heb ik veel gespammed, ben er keitrots op.
Ik denk dat jij er goed uitziet op de dansvloerquote:
Tem helaas ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Kally het volgende:
Dire Straits
Ik weet dat iedereen dit baas vindt, maar ik vind het zulke meuk
Ik respecteer je mening, maar ik heb toch een woedeaanval van hier tot Tokyo en dat is een heel eind uit de route die Uccie ons voorschrijft.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Kally het volgende:
Dire Straits
Ik weet dat iedereen dit baas vindt, maar ik vind het zulke meuk
Gratis game zelfs toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cinematic wel.
En als een game zo vol met baggerfouten zit dat zelfs Ubisoft er z'n excuses voor aanbiedt ipv zeggen dat het een feature is dan weet je wel hoe laat het is.
Dan kunnen we wel naar saigonquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, maar ik heb toch een woedeaanval van hier tot Tokyo en dat is een heel eind uit de route die Uccie ons voorschrijft.
Ja. Ik had een mooie lijst gekocht en zo. Geen passende passe-partoutquote:
Bij je ouders met een headset op op de bank liggen luisteren en dan alleen die woohoe meezingen....compleet uit het niets...die blikkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Fogel het volgende:
Dit nummer was een standaardnummer om na het thuiskomen van het uitgaan te draaien, snoeihard, en dan met je zatte harses precies op het juiste momen "woohoe" te zeggen. En bij fout opnieuw... was best tof
enzo knol?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Fylax het volgende:
Er zitten veel bugs in ja maar het spel qua verhaal enzo is gewoon
Oh, dat klinkt herkenbaar, jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij je ouders met een headset op op de bank liggen luisteren en dan alleen die woohoe meezingen....compleet uit het niets...die blikken![]()
Nou ja ik zit nu op de noordpool, dus tokyo is wle een optiequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, maar ik heb toch een woedeaanval van hier tot Tokyo en dat is een heel eind uit de route die Uccie ons voorschrijft.
Enkel wanneer jij mijn image oppoetstquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er goed uitziet op de dansvloer
Hiiiiii Raf!
Ik weet dat deze muziek briljant is, zeker voor die tijd, het is ook niet dat ik hun kwaliteit niet waardeer, maar het boeit me gewoon niet, kan het ook te vaak gehoord hebben hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tem helaas ook
Mods worden niet op hun muziekvoorkeur uitgekozen heb ik gemerkt
Tokyo Hotel wat eigenlijk Duits isquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik zit nu op de noordpool, dus tokyo is wle een optie
Big in Japan dan maar?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik zit nu op de noordpool, dus tokyo is wle een optie
Geeft nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet dat deze muziek briljant is, zeker voor die tijd, het is ook niet dat ik hun kwaliteit niet waardeer, maar het boeit me gewoon niet, kan het ook te vaak gehoord hebben hoor.
En dan moet ik rennen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
U bent ook al ietwat oudquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet dat deze muziek briljant is, zeker voor die tijd, het is ook niet dat ik hun kwaliteit niet waardeer, maar het boeit me gewoon niet, kan het ook te vaak gehoord hebben hoor.
Ja, dat ga je nou horenquote:
Die is dan welquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn volgende verzoek is in naam van Simba en zijn baasje: Walking in Memphis van Marc Cohn
Hoi, trouwen?quote:
Ja, het is waarheid, maar juist dan, muziek uit mijn tijd kan beterquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U bent ook al ietwat oud
* Rafeiro rent voor zijn leven....
Styx - Mr Robotoquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gruppo Sportivo is een leuker alternatief.
jaaaahaaaquote:
Iets te jong? Wha...ha...haquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas ben je iets te jong, anders had ik meteen ja gezegd.
quote:
quote:
Wel leuk dat er een datingscene is speciaal voor Dire Straits haters. Zo merk je hoe klein die groep is.quote:
GGGGGGGGGGGGGKKKKKKKKKKKKKFFFFFFFFFFFFFT!quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, het geluid clipt. Als het niet rekt dan scheurt het.
Nou nou nou, die kiwisap doet rare dingen met jequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, het geluid clipt. Als het niet rekt dan scheurt het.
Ik vind je verder wel lief hoor, en je paddestoel is te schattigquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Oh en Tokyo is mijn eigen verzoekje...gewoon omdat het kan.
quote:
Gaan we zo ook de ruimte in?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Oh en Tokyo is mijn eigen verzoekje...gewoon omdat het kan.
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wel leuk dat er een datingscene is speciaal voor Dire Straits haters. Zo merk je hoe klein die groep is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
nee, maar outer space is wel een leuk thema voor een volgende keer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan we zo ook de ruimte in?
Ground control to major Tom...
Dan heel veel Mark Knopfler want zijn muziek is buitenaards goedquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, maar outer space is wel een leuk thema voor een volgende keer.
Of Spaced out? Nee dat is voor Viroquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, maar outer space is wel een leuk thema voor een volgende keer.
Heb inmiddels meerdere tikken uitgedeeld. Die godverdomde kerstverlichting, weet je wat voor klerezooi dat elke keer is?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
Zeg hork?
Ik hoor via betrouwbare bronnen dat LV een lieve tik op haar rechterbil wil
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Of Spaced out? Nee dat is voor Viro
Wat, zei je Prodigy - Smack my bitch up?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik drink geen kiwisap. Tenzij het hele kleine kiwi's zijn. Die verdacht veel op gerookte mout lijken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou nou nou, die kiwisap doet rare dingen met je
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Da's wat anders, doe een lieve ter compensatie aub.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb inmiddels meerdere tikken uitgedeeld. Die godverdomde kerstverlichting, weet je wat voor klerezooi dat elke keer is?
Zeg het maar:quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Samzz het volgende:
Ik blijf gewoon lekker Dire Straits luisteren, hoor.
We moesten toch aan de kiwisap? of luister ik nou niet goedquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik drink geen kiwisap. Tenzij het hele kleine kiwi's zijn. Die verdacht veel op gerookte mout lijken.
Hoe was de humlekanon?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik drink geen kiwisap. Tenzij het hele kleine kiwi's zijn. Die verdacht veel op gerookte mout lijken.
* LompeHork smackt lieflijk de kont van LVquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's wat anders, doe een lieve ter compensatie aub.
En kerstkneut voor de sint zijn staf heeft gepoetst, foei!
Tini en Lau?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb inmiddels meerdere tikken uitgedeeld. Die godverdomde kerstverlichting, weet je wat voor klerezooi dat elke keer is?
Romeo & Julietquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat, zei je Prodigy - Smack my bitch up?
Ik kan je aanraden om "Fred vom Jupiter" eens te gaan beluisteren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan we zo ook de ruimte in?
Ground control to major Tom...
Mooie keuzequote:
Monin heet dat merk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb echt nog nooit limonade met kiwi smaak gezien.
Zeker niet binnen het AH basic segment.
Logisch wel. Het is ook wel stemmingsafhankelijk, hoor. Dus daarom Romeo & Julietquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie keuze
(alhoewel ik your latest trick stiekem bij mijn vrije keuzes heb gezet voor de top2000)
GVD die kk kerstlichtjes, jij altijd met je kut kessemisquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze vrouwzou trouwen als ik nog niet getrouwd was
Is dat van 40 jaar terug?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om "Fred vom Jupiter" eens te gaan beluisteren.
30. Ik weet alleen iets over de jaren 80.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
Och, ik zie er wel leuk uit op de dansvloer, ja. Helemaal in m'n 50's swingdress.
Die met die grote stippen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
Och, ik zie er wel leuk uit op de dansvloer, ja. Helemaal in m'n 50's swingdress.
Door deze belediging aan het adres van Mark ga ik natuurlijk niet naar je luisteren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
30. Ik weet alleen iets over de jaren 80.
De jaren 70 heeft engerds zoals Knopfler voortgebracht, dus die heb ik uit mijn geheugen gewist.
Ik denk dat je vooral het uiterst creatieve clipje kan waarderen.
Nee, de blauwe met bloemenquote:
Als je maar naar Andreas luistert:quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door deze belediging aan het adres van Mark ga ik natuurlijk niet naar je luisteren.
Je liet een poos geleden een hele rits fotos zien. Kon me alleen even polkadot voor de geest halen. Maar die blauwe, ja, nu je het zegt.. volgens mij zei ik toen dat die het mooist wasquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de blauwe met bloemen. Of de rode met bloemen
. Of de Audrey
. Die met de grote polkadots is geen swingdress, is een 60's jurkje
.
Vier maar, hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je liet een poos geleden een hele rits fotos zien. Kon me alleen even polkadot voor de geest halen. Maar die blauwe, ja, nu je het zegt.. volgens mij zei ik toen dat die het mooist was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |