Oh jank niet zo. Niks gênant slijmen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het logisch dat je zo genant loopt te slijmen inderdaad.
Maar ook geen Alestormquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja jeetje, takes me back enzukslekker gevarieerd enzo, geen uptight shit. Boh!
Een flesje hadden we op zich ook wel gewaardeerd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Even een blikje brand pakken
Johannes en Paxcon vinden dit leuk
Fuck you.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Paxcon gaat dit niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuck you.
Ik pak nog een Grolsch.
We hebben dit woensdag nog saampjes gedronkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Deze vrouwquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jank niet zo. Niks gênant slijmen.
Uhuhquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja jeetje, takes me back enzukslekker gevarieerd enzo, geen uptight shit. Boh!
Die gepreserveerde lichamen zijn wel tof om te zien, ze hebben ook losse organen in plakjes gesneden, en je kan ook bij een plak een hersenbloeding zien bijvoorbeeld. Weet alleen niet meer hoeveel kaartjes waren. Rond de 20 euro geloof ik.quote:
Vooral uit de tap.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We hebben dit woensdag nog saampjes gedronken
topbier
Hey NickGodquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jank niet zo. Niks gênant slijmen.
Horkquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
OI!
* LompeHork geeft rondje Guinness
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
OI!
Ja boeien, wij gaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die gepreserveerde lichamen zijn wel tof om te zien, ze hebben ook losse organen in plakjes gesneden, en je kan ook bij een plak een hersenbloeding zien bijvoorbeeld. Weet alleen niet meer hoeveel kaartjes waren. Rond de 20 euro geloof ik.
Oh joy, ik zit weer op kampquote:
Woeiquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
OI!
ik was aan t gamenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zijn boxer is weer opgedroogd op de kachel
Vandaar m'n relevante reactie.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist voor je gedaan.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stopt in handtas...lekker in de stoofschotel, het wordt er weer voor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
OI!
Welke voor mij niet relevant is. Klaar nu.quote:
lekker van die harde stukkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat is hij wel. Dat jij dat niet begrijpt betekent niet dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke voor mij niet relevant is. Klaar nu.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stopt in handtas...lekker in de stoofschotel, het wordt er weer voor.
Samzzie, ben je al weer met wat nieuws begonnen? Ik zie niet zoveel voorbijkomen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke voor mij niet relevant is. Klaar nu.
Wat heb ik nóu weer gedaan?quote:
Dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat heb ik nóu weer gedaan?
* Fogel snapt er zoals normaal weer eens geen zak van
Ik teken niet meer zoveelquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Samzzie, ben je al weer met wat nieuws begonnen? Ik zie niet zoveel voorbijkomen?
Ohhhquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik teken niet meer zoveel. Ik heb in een énorme dip gezeten, begin er nu net een beetje uit te krabbelen
.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
Assassins Creed Unity is zo'n goede game
Is er een rel?quote:
Zeg, ben jij nou een kloon van iemand of?quote:
Het paardenhoofd is de meest recente... Ik wil kijken of ik er morgen nog wat aan kan doen. Of zelfs kan gaan schilderenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohhh
Dat gebeurt de beste, gewoon blijven doorgaan
Sorry Fylax, dat ben ik absoluut niet met je eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
Mark is niet engels....wat zeg ik nouquote:
Nee lulloquote:
Van wie zou ik dat moeten wezenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zeg, ben jij nou een kloon van iemand of?
Mark that target...quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mark is niet engels....wat zeg ik nou
Hoi ik had nog een vraag:quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar kan ik verzoekjes indienen behalve in dit topic?
Sinds Canada heb ik geen kans meer daartoe gezien.
Niet dusquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
Van wie zou ik dat moeten wezen
Mijn moeder is een betere gamequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Fylax het volgende:
Doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het paardenhoofd is de meest recente... Ik wil kijken of ik er morgen nog wat aan kan doen. Of zelfs kan gaan schilderen.
WijzijnSimba.nlquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi ik had nog een vraag:
[..]
Ik dacht even dat je al naar Schotland gingquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja hier en in mijn dm...ik ga nu weer noordelijk, schotland -> ijsland --> vul maar in.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar kan ik verzoekjes indienen behalve in dit topic?
Sinds Canada heb ik geen kans meer daartoe gezien.
Ach jawelquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen
Gewoon blijven doen, het komt vanzelf weer helemaal goed
Waar denk je dat ik vandaan komquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
Ghe ghe, die mensen van TV dachten ook al een keertje dat ik Toto was
Daar kan je je opgeven voor de Simba fandag.quote:
Arctica?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja hier en in mijn dm...ik ga nu weer noordelijk, schotland -> ijsland --> vul maar in.
I knowquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach jawel. Daarnaast, en het klinkt arrogant, ik ben te goed om een tekening/schilderij daadwerkelijk te verpesten, zelfs als ik m'n dag niet heb
.
Met een meet de kut van greet met memphis?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar kan je je opgeven voor de Simba fandag.
Of eventueel als Simba oppasser voor een weekend zoals Uccie wil.
Arctic monkeys....quote:
Doe maar Mark Knopfler dan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja hier en in mijn dm...ik ga nu weer noordelijk, schotland -> ijsland --> vul maar in.
Je hebt er één hangenquote:
Cinematic wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Fylax, dat ben ik absoluut niet met je eens.
Ja die wasquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt er één hangen.
Bellatrix ook gezien? Vast wel. Die heb ik veel gespammed, ben er keitrots op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |