Ik weet broederquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Een stukje FOK! geschiedenis
Ja, beetje racistisch toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die Sinterklaasmijter wel afbreuk doen, hoor.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probeer de turd twister voor een beter resultaat.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet tot ze een steadicam uitvinden die je gefap kan counteren.
Dan verdampt iequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
GGMM, broeder, vrind, welkom.
* LompeHork een goede whisky in schenkt bij de open haard
Weet je hoe ze Statham in België uitspreken? Als Statehemquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet broeder
[..]
Ja, beetje racistisch toch?vond ik ook wel eik
[..]dude.
[..]geen woorden hier voor.
Wel huilen als Jack naar de diepte zinkt, hé.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het verzoekje van GGMM en mij is
Sk8er Boi
Of
My Heart Will Go On
Bekend van Titanic (GGMM en ik zouden hier graag samen heen gaan)
"The Sinking" is het beste nummer op die soundtrack naar mijn mening.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het verzoekje van GGMM en mij is
Sk8er Boi
Of
My Heart Will Go On
Bekend van Titanic (GGMM en ik zouden hier graag samen heen gaan)
Srsly?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe ze Statham in België uitspreken? Als Statehem.
Ik hoop eigenlijk op Mark Knopflerquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk doet Uccie de volgende aankondiging in het Haags.
Never let go Jack!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel huilen als Jack naar de diepte zinkt, hé.
Ik vind alles mooi.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
"The Sinking" is het beste nummer op die soundtrack naar mijn mening.
Hallo LompeHork.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
Paxcon.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.titanic-live.com/
GGMM, zullen we hier heen gaan?
Dat doet me denken toen ik met een vriend wel eens een café bezocht die in de winter de open haard aan gooiden. En er stonden twee fauteuils voor, die om een of andere reden nooit bezet waren. Met een mooi biertje voor de open haard, af en toe een blok hout er in gooien. En de cafékat kwam rustig op je schoot liggen voor het vuur.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
Iedere keer als de aankondiging van Transformers 3 langskomt schreeuw ik zijn naam correct uitgesproken naar de tvquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]moest hardop lachen, godverdomme prachtig.
Ik ga binnenkort reageren op je sitequote:
René heb je de radio hard aan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo LompeHork.
[..]
Paxcon.
[..]
Nee.
Ik snap niet dat niet meer mensen dat doen. In Molly's ook, daar in de hoek achterin is het ook altijd tof, komt die kat ook gewoon, beetje kroelen, beetje hosselen. Prachtbeest. Mensen haten gezelligheid ofzo. Ik zou een moord doen voor een open haard. Bietje varkens grillen en allesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doet me denken toen ik met een vriend wel eens een café bezocht die in de winter de open haard aan gooiden. En er stonden twee fauteuils voor, die om een of andere reden nooit bezet waren. Met een mooi biertje voor de open haard, af en toe een blok hout er in gooien. En de cafékat kwam rustig op je schoot liggen voor het vuur.
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort reageren op je site
Zo zo, jij hebt wilde plannen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort reageren op je site
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere keer als de aankondiging van Transformers 3 langskomt schreeuw ik zijn naam correct uitgesproken naar de tv.
Ik zou best geven, toen. ooitquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René heb je de radio hard aan?
[ afbeelding ]
Ik was met Pheno op stap (met meerdere btw was een meet), gooit hij zijn jas op een bank in een kroeg, komt er een kat onder vandaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen dat doen. In Molly's ook, daar in de hoek achterin is het ook altijd tof, komt die kat ook gewoon, beetje kroelen, beetje hosselen. Prachtbeest. Mensen haten gezelligheid ofzo. Ik zou een moord doen voor een open haard. Bietje varkens grillen en alles
Johannes en ik zijn ook erg fan van een cafékat, alleen dan in het hoge Noordenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen dat doen. In Molly's ook, daar in de hoek achterin is het ook altijd tof, komt die kat ook gewoon, beetje kroelen, beetje hosselen. Prachtbeest. Mensen haten gezelligheid ofzo. Ik zou een moord doen voor een open haard. Bietje varkens grillen en alles
ja kolere, duik ik uit de diepste spelonken een liedje voor je op...quote:
Echt, ik gooi mijn haar los.quote:
Ondankbaar type is die René (uit Amersfoort).quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja kolere, duik ik uit de diepste spelonken een liedje voor je op...
Nou ja, het is dat A'sfoort wel leuk is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondankbaar type is die René (uit Amersfoort).
Het exacte adres kan ik je ook nog sturen.
Ik vind het wel passen, iets met pink elephantsquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Fogel het volgende:
Something totally unrelated.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was met Pheno op stap (met meerdere btw was een meet), gooit hij zijn jas op een bank in een kroeg, komt er een kat onder vandaan
Wat is "hoge Noorden?" want ik zit ook daar, maar dan de verkeerde provincie gok ik. In Groningen wonen doorgaans mooie poezen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik zijn ook erg fan van een cafékat, alleen dan in het hoge Noorden
In Groningen inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat is gewoon awesome.
[..]
Wat is "hoge Noorden?" want ik zit ook daar, maar dan de verkeerde provincie gok ik. In Groningen wonen doorgaans mooie poezen inderdaad.
Mijn moederskant van de familie komt daar vandaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat A'sfoort wel leuk is.
Nou ja als je Pheno kent, en de reacties er op wel jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is "hoge Noorden?" want ik zit ook daar, maar dan de verkeerde provincie gok ik. In Groningen wonen doorgaans mooie poezen inderdaad.
Nice, ziet er uit als een tof beestquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen inderdaad
Chilly is de naam
[ afbeelding ]
Chilly is een godquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen inderdaad
Chilly is de naam
[ afbeelding ]
Dat zou een vreselijke ontdekking zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
René en ik zijn misschien wel verre familie.
Delerium Tremens, maar dan anders.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen, iets met pink elephants
In het hogere noorden zijn de poezen nog beterquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo? Wij vinden elkaar toch aardig?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou een vreselijke ontdekking zijn.
Mooi is dat ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Blond, ook van benedenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het hogere noorden zijn de poezen nog beter
Thuis met wat morfine werkt ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Delerium Tremens, maar dan anders.
Dit was bij Pommeray in Reims.
[..]
In het hogere noorden zijn de poezen nog beter
Dat lijkt te kloppen, niets te zien, doorlopen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Fogel het volgende:
Something totally unrelated.
[ afbeelding ]
Hij is niet altijd even vrolijk helaasquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef LompeHork het volgende:
HARDER! MEER VOLUME!
[..]
Nice, ziet er uit als een tof beest
ligt wel van de routequote:
Mooi wel, "wat zit je aan m'n bier?".quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is niet altijd even vrolijk helaas
[ afbeelding ]
Ik zal nu ophouden met m'n kattenspam
Chilly is in het echt ook een beetje schuw, jij zet hem nu een beetje neer als een kat die graag op de foto staat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je het zo gaat bekijken wel jaquote:
In Body Worlds in Amsterdam hangt in de hal een gepreserveerd varken aan het plafond met vleugels op z'n rug.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen, iets met pink elephants
OMG wat een schatjequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paxcon is inderdaad een diehard Twente hooligan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi wel, "wat zit je aan m'n bier?".
Tevens hulde aan Twente omdat toffe supporters.
Jij vindt mij aardig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo? Wij vinden elkaar toch aardig?
Iets waar ik heen moet dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Body Worlds in Amsterdam hangt in de hal een gepreserveerd varken aan het plafond met vleugels op z'n rug.
FC Groningen heb ik niet veel mee. Wel nuchtere mensen in Groningen, dat dan weer wel, dus ik mag ze wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon is inderdaad een diehard Twente hooligan.
Ondanks dat houd ik van hem.
wat vind je van FC Groningen?
Ik ben eigenlijk voor Groningen maar ik heb een domme weddenschap verloren, al draag ik Twente een warm hart toe.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi wel, "wat zit je aan m'n bier?".
Tevens hulde aan Twente omdat toffe supporters.
Keek je in de spiegel?quote:
Nee, dan denk ik:quote:
Niet weten dat ze een lekker ding isquote:
Oh ja, dan is het logisch dat je zo genant loopt te slijmen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet weten dat ze een lekker ding is2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |