Ik denk ook wel eens jaquote:
Ik ook van jouquote:
Nee niet diequote:
Staat ze niet nog in die telefooncel?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk ook wel eens ja
[..]
Ik ook van jou
En bier/wijn.quote:
Een cabernet sauvignon en Westmalle tripel.quote:
Nee, ze staat wel met een been in de finalequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Staat ze niet nog in die telefooncel?
Echt Samzz en ik zijn de ideale vrouwen, oh en Uc uiteraardquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, ze staat wel met een been in de finale
Door elkaar, on the rocks, met een rietje, parasolletje en een beetje siroop er door.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een cabernet sauvignon en Westmalle tripel.
Dat kan gewoon hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Door elkaar, on the rocks, met een rietje, parasolletje en een beetje siroop er door.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een cabernet sauvignon en Westmalle tripel.
Driewerfquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt Samzz en ik zijn de ideale vrouwen, oh en Uc uiteraard
Dat kliinkt niet als iets dat ik heb....maar iets anders wel van hoog kwaliteitquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:03 schreef AF_ het volgende:
Nou als we dan toch zuidelijk gaan
Zal vooral bekend zijn onder de campingtokkies in Spanje
Minidisco - Tsjoe Tsjoe Wa
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:03 schreef AF_ het volgende:
Klinkt als een tijdloze topperquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:03 schreef AF_ het volgende:
Voor onder de 4 jaar wel jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klinkt als een tijdloze topper
Dat ga ik morgen proberen. Grenadine oké?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Door elkaar, on the rocks, met een rietje, parasolletje en een beetje siroop er door.
oh dat ken ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:03 schreef AF_ het volgende:
Ik heb een minidisco-CD, brb, even zoekenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kliinkt niet als iets dat ik heb....maar iets anders wel van hoog kwaliteit
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:03 schreef Kally het volgende:
Samzz, ik moet wel zeggen, dat ik heel blij ben jou weer te zien hoor
Ik had je ook uitgelachen als je hem hadquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kliinkt niet als iets dat ik heb....maar iets anders wel van hoog kwaliteit
Ben jij een campingtokkie uit Spanjequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:03 schreef AF_ het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:03 schreef Kally het volgende:
Samzz, ik moet wel zeggen, dat ik heel blij ben jou weer te zien hoor
Maak er daar twee vanquote:
Ik haat campingsquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij een campingtokkie uit Spanje?
Ja, ik miste je scherpte, nou je weet wel wat ik bedoelquote:
quote:
Oh shit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen proberen. Grenadine oké?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik miste je scherpte, nou je weet wel wat ik bedoel
Nee, dat ga ik niet echt doenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit.
Grenadine door de trappist schijnt best oke te zijn. Ik kan het alleen niet over m'n hart verkrijgen.
Kut, ik hoorde ditquote:
Whut? Wie ben jij en wat heb je met Zwab gedaan?quote:
Door een dubbele Grimbergen is het goed te makken hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit.
Grenadine door de trappist schijnt best oke te zijn. Ik kan het alleen niet over m'n hart verkrijgen.
Dankje, nu krijg ik hongerquote:
Ja, precies dat!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut? Wie ben jij en wat heb je met Zwab gedaan?
Jij drinkt allesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Door een dubbele Grimbergen is het goed te makken hoor.
Bijna alles.quote:
I know right.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut? Wie ben jij en wat heb je met Zwab gedaan?
Van die naam raakt mijn tong in de knoop.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know right.
Ik ben maar overgestapt op Laphroaig Quarter Cask.
Ja goffer, heb ik net die bootvluchtingen teruggestuurdquote:
Ik ookquote:
Hey griephoofdquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:11 schreef LompeHork het volgende:
se non ci sei tu con me, con meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Horkquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:11 schreef LompeHork het volgende:
se non ci sei tu con me, con meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Oh, vandaar Time To Say Goodbyequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja goffer, heb ik net die bootvluchtingen teruggestuurd
Uhhh, NEE!quote:
Lafrooig Kwarter kask.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die naam raakt mijn tong in de knoop.
Roemenië toch?quote:
Is dit oostblok?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhhh, NEE!
Punt 1, het is Oostbloks
Punt 2, het is naar.
Bocelli daarintegen is
Ja, eigenlijk ook alleen van het eerste woordquote:
Nee wat je hoor is Italiaans.quote:
Mijn hele leven is een leugenquote:O-Zone was een Moldavische boyband. De groep bestond uit de drie vrienden Dan Bălan, Radu Alexei Sârbu en Arsenie Todiraș en werd in 1998 opgericht.
Dat begrijp ik nogquote:
Eten bereiden snappen ze daar ook wel hoor.quote:
Verpest mijn emo moment niet ja, nozemquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:14 schreef LompeHork het volgende:
Haha Bocelli riep "kont" con te, snap je?
Billen, ik snap, jij meteen stijfje en allesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:14 schreef LompeHork het volgende:
Haha Bocelli riep "kont" con te, snap je?
Schotten. De honeybadgers van het Verenigd Koninkrijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ook alleen van het eerste woord.
Waarom maken ze er dan niet gewoon Lafrooig van. Dat moeilijk doen ook altijd.
Oostenrijk tochquote:
Nouja, true. Beste pizza die ik ooit heb gegeten daar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eten bereiden snappen ze daar ook wel hoor.![]()
* Fogel denkt terug aan een verrekte goed 7-gangendiner in Caserta
Gajes! Schobbejak!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verpest mijn emo moment niet ja, nozem.
Ik meteen fappen midden in de woonkamer, gewoon meteen broek uit en allesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Billen, ik snap, jij meteen stijfje en alles
Irgendwie, irgendwo, irgendwann is ook leukquote:
Dat eerste. Of dat tweede, maar dan Gyo-style, rare pootjes alles.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, that's it. Jij bent overduidelijk ziek, of de bodysnatchers hebben toegeslagen.
Vissen in shock, put it away, put it awayquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, true. Beste pizza die ik ooit heb gegeten daar.
[..]
Gajes! Schobbejak!
[..]
Ik meteen fappen midden in de woonkamer, gewoon meteen broek uit en alles
Nee, probeer de verzoekjes eens.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Maar nice going Uccie, doe je ook verzoekjons?
Ze doet niks anders, ze zit de hele week al op haar knietjesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Dat kan verenigd worden met Scandinavie... de Noorse parodieband DDR heeft een toffe versie van 99 luftballons gemaaktquote:
Pffffquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Fogel het volgende:
Over Schotten gesproken. Het lijkt erop dat "de trip" volgend jaar naar Schotland gaat en niet naar België. Iets met dat in een eigen kasteel wonen aantrekkelijker is dan in hotel in Gent, je snapt het niet.
ja, maar we zijn wel op reis...dus nu van oostenrijk naar duitsland en uiteindelijk via scandinavië moet ik in Ierland zien te eindigenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Kom maar op, ken ik nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan verenigd worden met Scandinavie... de Noorse parodieband DDR heeft een toffe versie van 99 luftballons gemaakt
Ja, dat snap ik wel, prima volk ook daar, spreken tenminste normaal Engels ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Fogel het volgende:
Over Schotten gesproken. Het lijkt erop dat "de trip" volgend jaar naar Schotland gaat en niet naar België. Iets met dat in een eigen kasteel wonen aantrekkelijker is dan in hotel in Gent, je snapt het niet.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze doet niks anders, ze zit de hele week al op haar knietjes
Oh, dan kan je wel een omweg maken via de USquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar we zijn wel op reis...dus nu van oostenrijk naar duitsland en uiteindelijk via scandinavië moet ik in Ierland zien te eindigen
Er zijn vliegtuigen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar we zijn wel op reis...dus nu van oostenrijk naar duitsland en uiteindelijk via scandinavië moet ik in Ierland zien te eindigen
Het is net Carnaval Festival, ta tata taaa tata taa tataquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yes, yes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat eerste. Of dat tweede, maar dan Gyo-style, rare pootjes alles.
Nee, nee, nee, nu zit het weer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is net Carnaval Festival, ta tata taaa tata taa tata
Kan makkelijk, na Scandinavië naar Engeland (Spice Girlsquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nu zit het weer in mijn hoofd
PF?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, prima volk ook daar, spreken tenminste normaal Engels ook
[..]
[..]
Oh, dan kan je wel een omweg maken via de US
De vissen zijn niet meer in shock, Hork is nu een van hen. Ze zijn allemaal gemotoriseerd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Vissen in shock, put it away, put it away
Brewdog maakt ook goed bier...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff. En het Belgische bier dan
.
Ik weet niet of ik daar in 2015 weer naar toe ga, maar ik zie je dan liever op een stoel naast me dan in een koffer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Samzz het volgende:
FOGEL! Mag ik in jouw koffer mee naar Malta?
Waarom denk jij dat ik dit wil weten, ik heb liever domme Nemo'squote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vissen zijn niet meer in shock, Hork is nu een van hen. Ze zijn allemaal gemotoriseerd.
Nee graagquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
Ik ben de eerste die het gaat vragen....bezwaar als ik uitloop?
Zo lang je het zelf opruimtquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
Oh man waar blijft de tijd dat we in Carnaval Festival zaten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nu zit het weer in mijn hoofd
Dat is best recentquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man waar blijft de tijd dat we in Carnaval Festival zaten.
Uhhh, juli...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga m'n Efteling-uitzending maar een keer afmakenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oké, dat mag ook. Maar je bent dus al geweest, wat vond je?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Brewdog maakt ook goed bier...
[..]
Ik weet niet of ik daar in 2015 weer naar toe ga, maar ik zie je dan liever op een stoel naast me dan in een koffer.
Grand hotel is trouwens helemaal geen vervelend hotel aldaar.
Fokker? Ik lees geef mij eens inlog gegevensquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga m'n Efteling-uitzending maar een keer afmaken
Ik detecteer discriminatie tegen gemotoriseerde vissen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik dit wil weten, ik heb liever domme Nemo's![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Fokker? Ik lees geef mij eens inlog gegevens
Deze vissen zijn onze voorbeeldenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik detecteer discriminatie tegen gemotoriseerde vissen.
[ afbeelding ]
Nou wel met mannen met broek uit en alles, en nu moet ik weer lachen want ik denk aan Sharknadoquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk ik vertaal evenquote:
Ik heb nog haaientanden op mijn nachtkastje liggen, bedenk ik me net.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog een vette selfie van Zwab en mij in mijn auto
Ik was er voor mijn werk en zat voornamelijk in een kamer zonder ramenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja oké, dat mag ook. Maar je bent dus al geweest, wat vond je?
Ja en ons overslaanquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
Ja, Scandinavie...zonder verzoekjes wordt het Maria Mena
Oh, saai. Ik was er eind oktober. Geen toeristen, heerlijk weer, prachtig eilandquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was er voor mijn werk en zat voornamelijk in een kamer zonder ramen
Maar ik ben er eerder geweest, ik vind het een prachtig eiland. Bomvol met cultuur, en helaas ook met toeristen.
ABBAquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
Sharknado, ik heb dat met de beste mensen van het hele universum mogen bekijkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou wel met mannen met broek uit en alles, en nu moet ik weer lachen want ik denk aan Sharknado
Ik ben het eens met deze jongedame.quote:
Hork en ik hadden Sharknado gekeken en dit volgde.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou wel met mannen met broek uit en alles, en nu moet ik weer lachen want ik denk aan Sharknado
Die stond nog in mijn lijst ook....shame on mequote:
Ik zat het lichtelijk onder invloed te kijken, moest het soms stop zetten, omdat ik zo hard moest lachenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sharknado, ik heb dat met de beste mensen van het hele universum mogen bekijkenik zeek in m'n broek van het lachen (bijna)
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Fan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
Kraftwerk
Januari ga ik er drie keer heen
Wanneer gaan wij bier drinken samen?quote:
Echt serieus, dat eindequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat het lichtelijk onder invloed te kijken, moest het soms stop zetten, omdat ik zo hard moest lachen
Ben je bij de blue lagoon geweest?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, saai. Ik was er eind oktober. Geen toeristen, heerlijk weer, prachtig eiland.
Maandverband/tampon nodig voor je uitloop?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
Beetje maar. Maar ze spelen 8 avonden achter elkaar iedere avond een ander album. Ik kan het niet betalen om alle keren te gaan, dus maar drie avodnen uitgekozen.quote:
Aha - Take on mequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
Als je een keer niet weigert om naar een kroeg te komen als ik in de buurt benquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij bier drinken samen?
Aww gee thanks.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sharknado, ik heb dat met de beste mensen van het hele universum mogen bekijkenik zeek in m'n broek van het lachen (bijna)
Ja echt whut?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt serieus, dat einde"Ja ik duik een haai in en kom er gewoon uit met een kettingzaag #YOLO"
![]()
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:27 schreef FritsFlits het volgende:
ABBA
Al klinkt het wat lager, heb je gepitched?
Ja doordeweeks, vraag het vroeg, dan neem ik vrijquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je een keer niet weigert om naar een kroeg te komen als ik in de buurt ben
Scandinavië is grootquote:
Ik zou ook zijn gekomen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:27 schreef Fogel het volgende:
Oh en Zwabber is een baas, die komt tenminste wel.
En LB, en DrNick ook! (van de mensen die genegen zijn om hier te posten, er waren er meer)
Krijg ebolaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:27 schreef Fogel het volgende:
Oh en Zwabber is een baas, die komt tenminste wel.
En LB, en DrNick ook! (van de mensen die genegen zijn om hier te posten, er waren er meer)
Ja hallo, dan is hij dood voor ik hem kan meeten. jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg ebola![]()
Ik ben een hardwerkende vrouw ja
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg ebola![]()
Ja of je nodigt me uit ofzo? Samen met Zwabquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zó terecht
[..]
Deel twee heb ik hier liggen, binnenkort eens kijken
Ik heb John Denver al uren geleden gedraaid!!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een verzoek ja
Daarna danquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo, dan is hij dood voor ik hem kan meeten. ja.
Dan doe je 'm toch nog een keer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb John Denver al uren geleden gedraaid!!
Paxcon was getuige.
En Muisquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja of je nodigt me uit ofzo? Samen met Zwab
Doen! Prachtig die baai, superhelder water.quote:
Ik moest even denken welke Muis je bedoelde tot ik me bedacht dat het er maar één kan zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En Muisen Mr.Muis
je bent welkom heur!
Absoluut.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:29 schreef Samzz het volgende:
John Denver twee keer draaien is geen zonde.
Oh, dat zal vastquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doen! Prachtig die baai, superhelder water.
Kijkend naar jou UI krijg ik een fylaxjequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze draaien heel weinig Abba in Stockholm trouwens, toevallig was ik er vorig weekend nog
Nummer 6.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest even denken welke Muis je bedoelde tot ik me bedacht dat het er maar één kan zijn.
Jaquote:
quote:
Ik heb wel wat langs voor jequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:31 schreef Samzz het volgende:
Kal, ik krijg nog een lange PM van je.
Een stijfje?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:30 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kijkend naar jou UI krijg ik een fylaxje
Ik vind van welquote:
quote:Scandinavië is de naam waarmee een gebied in het noorden van Europa wordt aangeduid. De term Scandinavië wordt op drie verschillende manieren gedefinieerd:
-Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat gelijk staat met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden en delen van Noord-Finland.
-Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat
Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
-Historisch en cultureel gezien bestaat Scandinavië uit de lidstaten van de Noordse Raad: Denemarken, Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden. In het Deens, Noors en Zweeds wordt dit aangeduid als "Norden" en in het Fins als "Pohjoismaat".
Meestal wordt de tweede of de derde definitie gebruikt.
Zo rond 6u?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doordeweeks, vraag het vroeg, dan neem ik vrij
quote:
Work it baby!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg ebola![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo, dan is hij dood voor ik hem kan meeten. ja.
quote:
quote:
Haha, cuntry.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jøn Denver met Cöntry Røåds graag
Die heb ik dus gedraaid, dus het wordt een andere.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jøn Denver met Cöntry Røåds graag
Ik work it immerquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo rond 6u?
[..]
Ik wist pas een paar dagen vantevoren dat ik naar Nederland moest en ik wist niet eens waarheen. En een bezoek aan Gent tijdens dezelfde trip was opeens Deventer.
Gelukkig hadden we een privechauffeur, en hotels werden geregeld, dus schijt aan afstand.
[..]
Work it baby!
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:33 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik vind van wel
Scandinavië is de naam waarmee een gebied in het noorden van Europa wordt aangeduid. De term Scandinavië wordt op drie verschillende manieren gedefinieerd:
-Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat gelijk staat met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden en delen van Noord-Finland.
-Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat
Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
-Historisch en cultureel gezien bestaat Scandinavië uit de lidstaten van de Noordse Raad: Denemarken, Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden. In het Deens, Noors en Zweeds wordt dit aangeduid als "Norden" en in het Fins als "Pohjoismaat".
Meestal wordt de tweede of de derde definitie gebruikt.
Zeg dat hardop in Noorwegen, Zweden of Denemarken en begin met rennen...quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeg dat hardop in Noorwegen, Zweden of Denemarken en begin met rennen...
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:34 schreef Kally het volgende:
Oh en ik ben vast de enige die AHA niks vind?
Hoe kan dat nou? De clip alleen alquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:34 schreef Kally het volgende:
Oh en ik ben vast de enige die AHA niks vind?
Zeer gebruikelijke reactie. Heb ik ook elke keer als ik 'm zie. Heb nooit viagra nodig.quote:
Ja maar... maar ... maar...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik dus gedraaid, dus het wordt een andere.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? De clip alleen al.
Vrijetijdskunde?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef AF_ het volgende:
Waarom leren ze je dit soort algemene kennis niet op hbo
Mijn verzoekje wordt nu gedraaid leuk he.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Hey wat leuk dat johannes hier nu ook is
Omdat je dit op de lagere school al hebt geleerd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef AF_ het volgende:
Waarom leren ze je dit soort algemene kennis niet op hbo
Die clip.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die is ook geweldig, maar overkill.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even een andere vraag. Wat gebeurt er met Simba als Memphis een aantal dagen in Portugal zit?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer gebruikelijke reactie. Heb ik ook elke keer als ik 'm zie. Heb nooit viagra nodig.
[..]
Ja maar... maar ... maar...
Toen was ik er niet
Nouja, nu heb ik het geleerdquote:
Bij top2000 invullen kon je ook een vragenlijst invullen, toen heb ik de clip van Take On Me opgegeven als beste clipquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die was goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die clip.
Moest lachen om de Family Guy spoof wel.
Jouw 'stok' is ook hard en rozequote:
Terechtquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij top2000 invullen kon je ook een vragenlijst invullen, toen heb ik de clip van Take On Me opgegeven als beste clip![]()
Ah joh, toen hoefde ik niet op te letten want ik wist alles alquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat je dit op de lagere school al hebt geleerd.
Die zit in het bagageruim van het vliegtuig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
Even een andere vraag. Wat gebeurt er met Simba als Memphis een aantal dagen in Portugal zit?
Arme Simbaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zit in het bagageruim van het vliegtuig.
Nee, gekkiequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die is ook geweldig, maar overkill.
Er was ook een vraag 1. wat je het beste seizoen vond en 2. welke plaat het beste bij dat seizoen paste.quote:
Dit kloptquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn verzoekje wordt nu gedraaid leuk he.
Het schijnt dat John Denver eerder al gedraaid is, kan dat kloppen?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die was goed.
[..]
Jouw 'stok' is ook hard en roze?
Is al 3 x voorbij gekomenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maak ook reclame voor wijzijnsimba.nl
Topsite.
ja die komt nog dat is VS...we zitten nu boven de Atlantische Oceaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef LompeHork het volgende:
Mijn verzoekjewat is ermee gebeurd?
De Vier Seizoenen is de beste plaat uiteraardquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was ook een vraag 1. wat je het beste seizoen vond en 2. welke plaat het beste bij dat seizoen paste.
Toen heb ik ingevuld dat ik het een belachelijke vraag vond.
Ik vraag ook maar niet meer wat er met mijn verzoekje is gebeurd. Tenzij het precies gedraaid is in de 5 minuten dat ik weg was.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef LompeHork het volgende:
Mijn verzoekjewat is ermee gebeurd?
Nog een treinritje! Treinenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja die komt nog dat is VS...we zitten nu boven de Atlantische Oceaan.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM is echt fan van haar, hij heeft zelfs zijn eerste post ooit aan Avril gewijd.
Van die zuurstok van mequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:40 schreef Samzz het volgende:
Hé verdomme, mijn keel doet echt pijn.
VivaldiGodquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Vier Seizoenen is de beste plaat uiteraard
Ja zet me maar aan het werkquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet niet je reactie achter te laten in het gastenboek
Nee, ik heb al een week last van een ruwe strotquote:
Ik vind die Sinterklaasmijter wel afbreuk doen, hoorquote:
Probeer de turd twister voor een beter resultaat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik fotografeer die shit niet vrind.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Een stukje FOK! geschiedenis
Toch weer die zuurstok van onze buurman dusquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een week last van een ruwe strot.
Niet tot ze een steadicam uitvinden die je gefap kan counteren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik fotografeer die shit niet vrind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |