Nouja, true. Beste pizza die ik ooit heb gegeten daar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eten bereiden snappen ze daar ook wel hoor.![]()
* Fogel denkt terug aan een verrekte goed 7-gangendiner in Caserta
Gajes! Schobbejak!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verpest mijn emo moment niet ja, nozem.
Ik meteen fappen midden in de woonkamer, gewoon meteen broek uit en allesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Billen, ik snap, jij meteen stijfje en alles
Irgendwie, irgendwo, irgendwann is ook leukquote:
Dat eerste. Of dat tweede, maar dan Gyo-style, rare pootjes alles.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, that's it. Jij bent overduidelijk ziek, of de bodysnatchers hebben toegeslagen.
Vissen in shock, put it away, put it awayquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, true. Beste pizza die ik ooit heb gegeten daar.
[..]
Gajes! Schobbejak!
[..]
Ik meteen fappen midden in de woonkamer, gewoon meteen broek uit en alles
Nee, probeer de verzoekjes eens.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Maar nice going Uccie, doe je ook verzoekjons?
Ze doet niks anders, ze zit de hele week al op haar knietjesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Dat kan verenigd worden met Scandinavie... de Noorse parodieband DDR heeft een toffe versie van 99 luftballons gemaaktquote:
Pffffquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Fogel het volgende:
Over Schotten gesproken. Het lijkt erop dat "de trip" volgend jaar naar Schotland gaat en niet naar België. Iets met dat in een eigen kasteel wonen aantrekkelijker is dan in hotel in Gent, je snapt het niet.
ja, maar we zijn wel op reis...dus nu van oostenrijk naar duitsland en uiteindelijk via scandinavië moet ik in Ierland zien te eindigenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Kom maar op, ken ik nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan verenigd worden met Scandinavie... de Noorse parodieband DDR heeft een toffe versie van 99 luftballons gemaakt
Ja, dat snap ik wel, prima volk ook daar, spreken tenminste normaal Engels ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Fogel het volgende:
Over Schotten gesproken. Het lijkt erop dat "de trip" volgend jaar naar Schotland gaat en niet naar België. Iets met dat in een eigen kasteel wonen aantrekkelijker is dan in hotel in Gent, je snapt het niet.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze doet niks anders, ze zit de hele week al op haar knietjes
Oh, dan kan je wel een omweg maken via de USquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar we zijn wel op reis...dus nu van oostenrijk naar duitsland en uiteindelijk via scandinavië moet ik in Ierland zien te eindigen
Er zijn vliegtuigen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar we zijn wel op reis...dus nu van oostenrijk naar duitsland en uiteindelijk via scandinavië moet ik in Ierland zien te eindigen
Het is net Carnaval Festival, ta tata taaa tata taa tataquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yes, yes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat eerste. Of dat tweede, maar dan Gyo-style, rare pootjes alles.
Nee, nee, nee, nu zit het weer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is net Carnaval Festival, ta tata taaa tata taa tata
Kan makkelijk, na Scandinavië naar Engeland (Spice Girlsquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nu zit het weer in mijn hoofd
PF?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, prima volk ook daar, spreken tenminste normaal Engels ook
[..]
[..]
Oh, dan kan je wel een omweg maken via de US
De vissen zijn niet meer in shock, Hork is nu een van hen. Ze zijn allemaal gemotoriseerd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Vissen in shock, put it away, put it away
Brewdog maakt ook goed bier...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff. En het Belgische bier dan
.
Ik weet niet of ik daar in 2015 weer naar toe ga, maar ik zie je dan liever op een stoel naast me dan in een koffer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Samzz het volgende:
FOGEL! Mag ik in jouw koffer mee naar Malta?
Waarom denk jij dat ik dit wil weten, ik heb liever domme Nemo'squote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vissen zijn niet meer in shock, Hork is nu een van hen. Ze zijn allemaal gemotoriseerd.
Nee graagquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
Ik ben de eerste die het gaat vragen....bezwaar als ik uitloop?
Zo lang je het zelf opruimtquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
Oh man waar blijft de tijd dat we in Carnaval Festival zaten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nu zit het weer in mijn hoofd
Dat is best recentquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man waar blijft de tijd dat we in Carnaval Festival zaten.
Uhhh, juli...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga m'n Efteling-uitzending maar een keer afmakenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oké, dat mag ook. Maar je bent dus al geweest, wat vond je?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Brewdog maakt ook goed bier...
[..]
Ik weet niet of ik daar in 2015 weer naar toe ga, maar ik zie je dan liever op een stoel naast me dan in een koffer.
Grand hotel is trouwens helemaal geen vervelend hotel aldaar.
Fokker? Ik lees geef mij eens inlog gegevensquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga m'n Efteling-uitzending maar een keer afmaken
Ik detecteer discriminatie tegen gemotoriseerde vissen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik dit wil weten, ik heb liever domme Nemo's![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Fokker? Ik lees geef mij eens inlog gegevens
Deze vissen zijn onze voorbeeldenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik detecteer discriminatie tegen gemotoriseerde vissen.
[ afbeelding ]
Nou wel met mannen met broek uit en alles, en nu moet ik weer lachen want ik denk aan Sharknadoquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk ik vertaal evenquote:
Ik heb nog haaientanden op mijn nachtkastje liggen, bedenk ik me net.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog een vette selfie van Zwab en mij in mijn auto
Ik was er voor mijn werk en zat voornamelijk in een kamer zonder ramenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja oké, dat mag ook. Maar je bent dus al geweest, wat vond je?
Ja en ons overslaanquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
Ja, Scandinavie...zonder verzoekjes wordt het Maria Mena
Oh, saai. Ik was er eind oktober. Geen toeristen, heerlijk weer, prachtig eilandquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was er voor mijn werk en zat voornamelijk in een kamer zonder ramen
Maar ik ben er eerder geweest, ik vind het een prachtig eiland. Bomvol met cultuur, en helaas ook met toeristen.
ABBAquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
Sharknado, ik heb dat met de beste mensen van het hele universum mogen bekijkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou wel met mannen met broek uit en alles, en nu moet ik weer lachen want ik denk aan Sharknado
Ik ben het eens met deze jongedame.quote:
Hork en ik hadden Sharknado gekeken en dit volgde.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou wel met mannen met broek uit en alles, en nu moet ik weer lachen want ik denk aan Sharknado
Die stond nog in mijn lijst ook....shame on mequote:
Ik zat het lichtelijk onder invloed te kijken, moest het soms stop zetten, omdat ik zo hard moest lachenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sharknado, ik heb dat met de beste mensen van het hele universum mogen bekijkenik zeek in m'n broek van het lachen (bijna)
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Fan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
Kraftwerk
Januari ga ik er drie keer heen
Wanneer gaan wij bier drinken samen?quote:
Echt serieus, dat eindequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat het lichtelijk onder invloed te kijken, moest het soms stop zetten, omdat ik zo hard moest lachen
Ben je bij de blue lagoon geweest?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, saai. Ik was er eind oktober. Geen toeristen, heerlijk weer, prachtig eiland.
Maandverband/tampon nodig voor je uitloop?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
Beetje maar. Maar ze spelen 8 avonden achter elkaar iedere avond een ander album. Ik kan het niet betalen om alle keren te gaan, dus maar drie avodnen uitgekozen.quote:
Aha - Take on mequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
Als je een keer niet weigert om naar een kroeg te komen als ik in de buurt benquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij bier drinken samen?
Aww gee thanks.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sharknado, ik heb dat met de beste mensen van het hele universum mogen bekijkenik zeek in m'n broek van het lachen (bijna)
Ja echt whut?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt serieus, dat einde"Ja ik duik een haai in en kom er gewoon uit met een kettingzaag #YOLO"
![]()
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:27 schreef FritsFlits het volgende:
ABBA
Al klinkt het wat lager, heb je gepitched?
Ja doordeweeks, vraag het vroeg, dan neem ik vrijquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je een keer niet weigert om naar een kroeg te komen als ik in de buurt ben
Scandinavië is grootquote:
Ik zou ook zijn gekomen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:27 schreef Fogel het volgende:
Oh en Zwabber is een baas, die komt tenminste wel.
En LB, en DrNick ook! (van de mensen die genegen zijn om hier te posten, er waren er meer)
Krijg ebolaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:27 schreef Fogel het volgende:
Oh en Zwabber is een baas, die komt tenminste wel.
En LB, en DrNick ook! (van de mensen die genegen zijn om hier te posten, er waren er meer)
Ja hallo, dan is hij dood voor ik hem kan meeten. jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg ebola![]()
Ik ben een hardwerkende vrouw ja
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg ebola![]()
Ik ben een hardwerkende vrouw ja
Ja of je nodigt me uit ofzo? Samen met Zwabquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zó terecht
[..]
Deel twee heb ik hier liggen, binnenkort eens kijken
Ik heb John Denver al uren geleden gedraaid!!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een verzoek ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |