quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nu zit het weer in mijn hoofd
PF?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, prima volk ook daar, spreken tenminste normaal Engels ook
[..]
[..]
Oh, dan kan je wel een omweg maken via de US
De vissen zijn niet meer in shock, Hork is nu een van hen. Ze zijn allemaal gemotoriseerd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Vissen in shock, put it away, put it away
Brewdog maakt ook goed bier...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff. En het Belgische bier dan
.
Ik weet niet of ik daar in 2015 weer naar toe ga, maar ik zie je dan liever op een stoel naast me dan in een koffer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Samzz het volgende:
FOGEL! Mag ik in jouw koffer mee naar Malta?
Waarom denk jij dat ik dit wil weten, ik heb liever domme Nemo'squote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vissen zijn niet meer in shock, Hork is nu een van hen. Ze zijn allemaal gemotoriseerd.
Nee graagquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
Ik ben de eerste die het gaat vragen....bezwaar als ik uitloop?
Zo lang je het zelf opruimtquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
Ik ben de eerste die het gaat vragen....bezwaar als ik uitloop?
Oh man waar blijft de tijd dat we in Carnaval Festival zaten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nu zit het weer in mijn hoofd
Dat is best recentquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man waar blijft de tijd dat we in Carnaval Festival zaten.
Uhhh, juli...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga m'n Efteling-uitzending maar een keer afmakenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oké, dat mag ook. Maar je bent dus al geweest, wat vond je?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Brewdog maakt ook goed bier...
[..]
Ik weet niet of ik daar in 2015 weer naar toe ga, maar ik zie je dan liever op een stoel naast me dan in een koffer.
Grand hotel is trouwens helemaal geen vervelend hotel aldaar.
Fokker? Ik lees geef mij eens inlog gegevensquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga m'n Efteling-uitzending maar een keer afmaken
Ik detecteer discriminatie tegen gemotoriseerde vissen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik dit wil weten, ik heb liever domme Nemo's![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Fokker? Ik lees geef mij eens inlog gegevens
Deze vissen zijn onze voorbeeldenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik detecteer discriminatie tegen gemotoriseerde vissen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |