Logisch wel. Het is ook wel stemmingsafhankelijk, hoor. Dus daarom Romeo & Julietquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie keuze
(alhoewel ik your latest trick stiekem bij mijn vrije keuzes heb gezet voor de top2000)
GVD die kk kerstlichtjes, jij altijd met je kut kessemisquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze vrouwzou trouwen als ik nog niet getrouwd was
Is dat van 40 jaar terug?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om "Fred vom Jupiter" eens te gaan beluisteren.
30. Ik weet alleen iets over de jaren 80.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
Och, ik zie er wel leuk uit op de dansvloer, ja. Helemaal in m'n 50's swingdress.
Die met die grote stippen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
Och, ik zie er wel leuk uit op de dansvloer, ja. Helemaal in m'n 50's swingdress.
Door deze belediging aan het adres van Mark ga ik natuurlijk niet naar je luisteren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
30. Ik weet alleen iets over de jaren 80.
De jaren 70 heeft engerds zoals Knopfler voortgebracht, dus die heb ik uit mijn geheugen gewist.
Ik denk dat je vooral het uiterst creatieve clipje kan waarderen.
Nee, de blauwe met bloemenquote:
Als je maar naar Andreas luistert:quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door deze belediging aan het adres van Mark ga ik natuurlijk niet naar je luisteren.
Je liet een poos geleden een hele rits fotos zien. Kon me alleen even polkadot voor de geest halen. Maar die blauwe, ja, nu je het zegt.. volgens mij zei ik toen dat die het mooist wasquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de blauwe met bloemen. Of de rode met bloemen
. Of de Audrey
. Die met de grote polkadots is geen swingdress, is een 60's jurkje
.
Vier maar, hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je liet een poos geleden een hele rits fotos zien. Kon me alleen even polkadot voor de geest halen. Maar die blauwe, ja, nu je het zegt.. volgens mij zei ik toen dat die het mooist was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |