Die is dan welquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn volgende verzoek is in naam van Simba en zijn baasje: Walking in Memphis van Marc Cohn
Hoi, trouwen?quote:
Ja, het is waarheid, maar juist dan, muziek uit mijn tijd kan beterquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U bent ook al ietwat oud
* Rafeiro rent voor zijn leven....
Styx - Mr Robotoquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gruppo Sportivo is een leuker alternatief.
jaaaahaaaquote:
Iets te jong? Wha...ha...haquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas ben je iets te jong, anders had ik meteen ja gezegd.
quote:
quote:
Wel leuk dat er een datingscene is speciaal voor Dire Straits haters. Zo merk je hoe klein die groep is.quote:
GGGGGGGGGGGGGKKKKKKKKKKKKKFFFFFFFFFFFFFT!quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, het geluid clipt. Als het niet rekt dan scheurt het.
Nou nou nou, die kiwisap doet rare dingen met jequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, het geluid clipt. Als het niet rekt dan scheurt het.
Ik vind je verder wel lief hoor, en je paddestoel is te schattigquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Oh en Tokyo is mijn eigen verzoekje...gewoon omdat het kan.
quote:
Gaan we zo ook de ruimte in?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Oh en Tokyo is mijn eigen verzoekje...gewoon omdat het kan.
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wel leuk dat er een datingscene is speciaal voor Dire Straits haters. Zo merk je hoe klein die groep is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |