bae bae baequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die vrijwillig het woord bae gebruiken zouden preventief geruimd moeten worden om verspreiding tegen te gaan.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die vrijwillig het woord bae gebruiken zouden preventief geruimd moeten worden om verspreiding tegen te gaan.
Zet je stream aan, Uc is erquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
sup babyquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet weer eens niet wat dat is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor Spandau Ballet. Ik zit goed denk ik.
Ditquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor Spandau Ballet. Ik zit goed denk ik.
Oh dan vragen we even Dolly aan voor jouquote:
JAAAAquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dan vragen we even Dolly aan voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dan vragen we even Dolly aan voor jou
TheWeeknd is van mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef AF_ het volgende:
Fylax die hier oudere vrouwen probeert te hosselen
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef AF_ het volgende:
Fylax die hier oudere vrouwen probeert te hosselen
Je kent me, ik eigen me het gewoon toequote:
Een misspelling van het woord "babe". Die mensen vallen in de zelfde categorie als de jeugdige proleten die het woord "yolo" non-ironisch gebruiken, en het bemachtigen van "swag" tot levensdoel gesteld hebben.quote:
Dat is nog van je vader, jij hebt nog een beetje waterig klef druppelige zooiquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat we Marinane Rosenberg met DU gaan horen vanavond.
Alles is nog in testfase, heerlijk, die charme, hysterisch gedoequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef AF_ het volgende:
Oh we zetten de muziek gewoon wat harder?
Ja Uccie regelt die dingenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef AF_ het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef AF_ het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is nog van je vader, jij hebt nog een beetje waterig klef druppelige zooi
quote:
Met dank aan LB en Fylaxquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:12 schreef Kally het volgende:
Zie je Fielaxje, Fokker kan ook lief zijn over je moeder
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En de moeder van Fylaxanders was Fylax er natuurlijk nooit geweest
Ik weet of er interesse is maar je kan die buttons ook op deze plekken krijgen zonder die lelijke ________ ertussenquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet of er interesse is maar je kan die buttons ook op deze plekenk krijgen zonder die lelijke ________ ertussen
Ik dacht dat jij gewoon van ee streepje hieldquote:
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet of er interesse is maar je kan die buttons ook op deze plekken krijgen zonder die lelijke ________ ertussen
Nee hoor, dat is lief plagen, en hij weet dat het niet gemeen bedoeld isquote:
uh pardonquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:15 schreef Fogel het volgende:
Huh wat? Waar zijn de pics van de moeder van Fylax?
Huh wat, heb ik een DM met een link gemist?quote:
Fogel moet je gewoon negeren, geloof me, hij zat tegenover me aan tafel, en dat werkt het bestequote:
Doe eens lief, smurfquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huh wat, heb ik een DM met een link gemist?
Snap de context dan joh, zijn moeder is van mijn leeftijd en uit mijn regio, ik wil weten of hij mijn onechte kind kan zijn!quote:
Hier ook al huismotquote:
Het korste rokje verkrijgbaar hangt bij Uccie nog steeds op d'r enkels.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef Fogel het volgende:
Of eigenlijk liever van Uccie en Kally, tegelijk, in schandalig korte zwarte jurkjes
Dawww.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het korste rokje verkrijgbaar hangt bij Uccie nog steeds op d'r enkels.
Hoezoquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo rol ikOoit zal ik de tol betalen
Of Uccie is heel klein, of ze kleedt zich heel snel uit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
is de nachtzuster nog niet geweest?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had toen een zwart jurkje aan, dat jij dan te dom bent om stiekem een foto te maken tja.....quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef Fogel het volgende:
Of eigenlijk liever van Uccie en Kally, tegelijk, in schandalig korte zwarte jurkjes
jongens plagen, kusjes vragen!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is lief plagen, en hij weet dat het niet gemeen bedoeld is
Het is nog wachten tot er een mod komt die het niet zo leuk vindt dat ik in diens forum dingetjes veranderquote:
Ik zou slaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is nog wachten tot er een mod komt die het niet zo leuk vindt dat ik in diens forum dingetjes verander
ze zijn er
Daar ben ik iets te oud voor, ik zeg gewoon, neuken en wel nuquote:
Ah bij ons komt nooit iemand dus daar heb je geen probleemquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is nog wachten tot er een mod komt die het niet zo leuk vindt dat ik in diens forum dingetjes verander
ze zijn er
Ja hoiquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ben ik iets te oud voor, ik zeg gewoon, neuken en wel nu
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze zijn er
Oh wat lief, ben je wel al onder douche geweest deze week?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, want het is tenslotte vrijdag en dan mag ik een uurtje langer opblijven!
Die was niet kort genoeg.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had toen een zwart jurkje aan, dat jij dan te dom bent om stiekem een foto te maken tja.....
Oh halloquote:
wat een luxe!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ben ik iets te oud voor, ik zeg gewoon, neuken en wel nu
Toevallig weet ik dat jullie mod het prima vindtquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah bij ons komt nooit iemand dus daar heb je geen probleem
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Fogel moet je gewoon negeren, geloof me, hij zat tegenover me aan tafel, en dat werkt het beste
Nee, oudquote:
Via allerlei dubieuze tussenpersonen heb ik Kally.rar in mijn bezit gekregen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef Kally het volgende:
Ik had toen een zwart jurkje aan, dat jij dan te dom bent om stiekem een foto te maken tja.....
Echt, die vriendenkring van mij, ik moet gaan uitdunnenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Via allerlei dubieuze tussenpersonen heb ik Kally.rar in mijn bezit gekregen.
Dat niet, maar wel een schone luier, dus ik mag niet klagen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
Oh wat lief, ben je wel al onder douche geweest deze week?
Onze mod? Dat ben jij toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat jullie mod het prima vindtDus komt goed
Ja, mijn blaas was vol jaquote:
Jawel hoor, Dire Straits ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Wel opmerkelijk dat johannes dan niet iets van Mark Knopfler heeft aangevraagd, maar misschien houdt Uccie daar niet zo van.
Tenaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb je een luier voor toch?
Wat een goede dag moet jij hebben!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel een schone luier, dus ik mag niet klagen.
quote:
Tof!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij gaan in de toekomst nog veel plezier beleven![]()
Ik ga trouwens met johannes in juni naar een concert van hem in de Ziggo Dome
Ik zou beginnen met iedereen te unfrienden die op de beruchte BBQ is geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:22 schreef Kally het volgende:
Echt, die vriendenkring van mij, ik moet gaan uitdunnen
Ik vind het echt tofquote:
Welke van de 10 BBQ's was dat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met iedereen te unfrienden die op de beruchte BBQ is geweest.
Toch niet de rickroll versie he?quote:
Neequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toch niet de rickroll versie he?
Dat krijg je op die leeftijdquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
Maar Fylax heeft een natte broek door uccie's stem begrijp ik?
Zit mobiel dus moest even scherm kantelen om de TT te lezen
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Die heb ik nog niet gezien, blij toe. Voelt alsof ik Matrix-stijl een fogel heb ontweken.
True storyquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Viro het volgende:
Ik heb een filmpje van kally in een zwart jurkje waarop zij de kabouterdans doet![]()
... naar fogel gestuurd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Viro het volgende:
Ik heb een filmpje van kally in een zwart jurkje waarop zij de kabouterdans doet![]()
Zal me niks verbazenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Waar is Fylax ineens eigenlijk?
Schoon onderbroekje aantrekken?
in your dreams, houd lekker voor mezelfquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
... naar fogel gestuurd.
Dat ontbrak nog aan je post.
Die is een watermeloen met een gaatje er in aan het opwarmen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Waar is Fylax ineens eigenlijk?
Schoon onderbroekje aantrekken?
Ja vandaar op mijn FBquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:34 schreef Viro het volgende:
[..]
in your dreams, houd lekker voor mezelf
SVquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is een watermeloen met een gaatje er in aan het opwarmen.
Ja waar blijft die URL?quote:
Was al paar maanden terugquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is een watermeloen met een gaatje er in aan het opwarmen.
Samzz beebquote:
Even kijken of ik die hebquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
Andre Hazes: Ik leef mijn eigen leven
quote:
Oh dear, ik heb SAM nog niet eens werkend joh.quote:
Heyyyyyyyyyyyyyyquote:
Hee jij!quote:
Dat is wel de bedoeling, jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee jij!
Blijf je voorlopig nog even in Belgie wonen?
ja uh, het is mijn debuut hier hoorquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Oh dear, ik heb SAM nog niet eens werkend joh.
Mooi, want ik wil nog bier met jou gaan drinken daarquote:
Oh dat is goed!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi, want ik wil nog bier met jou gaan drinken daar
Ah joh, boeiendquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja uh, het is mijn debuut hier hoor
Nee solo, Samzz komt nog wel een keerquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah joh, boeiend
Werk je met SAM?
Het lukt me echt nietquote:
Mixxxquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah joh, boeiend
Werk je met SAM?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee solo, Samzz komt nog wel een keer
Ik ook, tot ik ineens klonk als een chipmunkquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lukt me echt niet. Wel schijt, want ik had altijd een prachtig werkende SAM.
Je hebt twee spelersquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mixxx
Maar ik vergat even dat je niet kan inladen als het deck staat te draaien
Ik tot de activatiecode ingevoerd moest worden en de reset niet meer werktequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik ineens klonk als een chipmunk
Ik moest nog even een edit doen Samzz, wacht nou eens even daar opquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik tot de activatiecode ingevoerd moest worden en de reset niet meer werkte.
Kijk eensquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest nog even een edit doen Samzz, wacht nou eens even daar op
Maar vreemd wel
ja geen idee, ik laat het je nog wel weten tzt.quote:
Liefde, allesquote:
Mijn moeder is af en toe de opvliegende hollanderquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja geen idee, ik laat het je nog wel weten tzt.
Blijkbaarquote:
Minder wijn drinkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik ineens klonk als een chipmunk
Die opvliegers heb ik wel al, maar dat weet jequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn moeder is af en toe de opvliegende hollander
Rot op met je emmers danquote:
Blokje Nederlandstalig...wat wil je horen dan?quote:
Ik post dat met een 3 liter bag-in-box naast me, dus neem het niet al te serieusquote:
Ja maar dat kan ik toch niet zienquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik post dat met een 3 liter bag-in-box naast me, dus neem het niet al te serieus
Heb er geen probleem mee hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blokje Nederlandstalig...wat wil je horen dan?
Hele, eigenzinnige, opvliegersquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die opvliegers heb ik wel al, maar dat weet je
Je wil ons naar het zuiden lokken...daar kan ik wel een blokje van maken_O-quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Heb er geen probleem mee hoor.
Maar nu je toch guus draait, Brabant?
Ik wil helemaal niks hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wil ons naar het zuiden lokken...daar kan ik wel een blokje van maken_O-
Hele andere cdquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij hoorde deze er ook achteraan als ik guus zo hoorde
Ik zeg net tegen Uc, pleur eens op met je Brabant.quote:
Brabantquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen Uc, pleur eens op met je Brabant.
Verzoekje hèquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al wat Limburg aangevraagd, wees gerust.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb al wat Limburg aangevraagd, wees gerust.
Ja dat maakt verschilquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb al wat Limburg aangevraagd, wees gerust.
Zijn er eigenlijk Zweeuse zangers behalve de mosselman?quote:
Met je Rquote:
Vind ik wel, hoorquote:
Ja Paskal Jacobsquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk Zweeuse zangers behalve de mosselman?
pls no.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef AF_ het volgende:
Kunnen we dalijk carnavalsmuziek aanvragen
Ene Engel Reinhoudtquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk Zweeuse zangers behalve de mosselman?
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Wie wel?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel, hoor. Limburgs versta ik echt niet.
Oei!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zolang ze maar uit het noorden komen komt het goedquote:
Franse muziekquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
aan jullie de vraag, gaan we terug via de zeeuwse kust.....of gaan we koloniaal België achterna richting Afrika?
Doe maar verder richting het zuiden ja..quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
aan jullie de vraag, gaan we terug via de zeeuwse kust.....of gaan we koloniaal België achterna richting Afrika?
Via Pater Moeskroen de diepe donkere jungle in?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
Ohja, jij en je grote liefde voor Blofquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Doe maar verder richting het zuiden ja..
Liever richting Italiëquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
je hebt Limburg al gehadquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef AF_ het volgende:
We slaan een heel mooi stuk nederland zomaar over
Geen Toto please.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
Dat soort liefdes beantwoord ik het liefst met een grote houten knuppelquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, jij en je grote liefde voor Blof
dat ligt ertussen...als je het ruim bekijktquote:
Dat is ook waarquote:
ja ik kijk wel hoe ik in Ierland kom danquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Kally het volgende:
Mag ik dan helemaal random ineens zomaar een verzoekje doen in het Engels?
Linger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |