Oh wat lief, ben je wel al onder douche geweest deze week?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, want het is tenslotte vrijdag en dan mag ik een uurtje langer opblijven!
Die was niet kort genoeg.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had toen een zwart jurkje aan, dat jij dan te dom bent om stiekem een foto te maken tja.....
Oh halloquote:
wat een luxe!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ben ik iets te oud voor, ik zeg gewoon, neuken en wel nu
Toevallig weet ik dat jullie mod het prima vindtquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah bij ons komt nooit iemand dus daar heb je geen probleem
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Fogel moet je gewoon negeren, geloof me, hij zat tegenover me aan tafel, en dat werkt het beste
Nee, oudquote:
Via allerlei dubieuze tussenpersonen heb ik Kally.rar in mijn bezit gekregen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef Kally het volgende:
Ik had toen een zwart jurkje aan, dat jij dan te dom bent om stiekem een foto te maken tja.....
Echt, die vriendenkring van mij, ik moet gaan uitdunnenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Via allerlei dubieuze tussenpersonen heb ik Kally.rar in mijn bezit gekregen.
Dat niet, maar wel een schone luier, dus ik mag niet klagen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
Oh wat lief, ben je wel al onder douche geweest deze week?
Onze mod? Dat ben jij toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat jullie mod het prima vindtDus komt goed
Ja, mijn blaas was vol jaquote:
Jawel hoor, Dire Straits ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Wel opmerkelijk dat johannes dan niet iets van Mark Knopfler heeft aangevraagd, maar misschien houdt Uccie daar niet zo van.
Tenaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb je een luier voor toch?
Wat een goede dag moet jij hebben!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel een schone luier, dus ik mag niet klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |