Doe eens lief, smurfquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huh wat, heb ik een DM met een link gemist?
Snap de context dan joh, zijn moeder is van mijn leeftijd en uit mijn regio, ik wil weten of hij mijn onechte kind kan zijn!quote:
Hier ook al huismotquote:
Het korste rokje verkrijgbaar hangt bij Uccie nog steeds op d'r enkels.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef Fogel het volgende:
Of eigenlijk liever van Uccie en Kally, tegelijk, in schandalig korte zwarte jurkjes
Dawww.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het korste rokje verkrijgbaar hangt bij Uccie nog steeds op d'r enkels.
Hoezoquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo rol ikOoit zal ik de tol betalen
Of Uccie is heel klein, of ze kleedt zich heel snel uit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
is de nachtzuster nog niet geweest?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had toen een zwart jurkje aan, dat jij dan te dom bent om stiekem een foto te maken tja.....quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef Fogel het volgende:
Of eigenlijk liever van Uccie en Kally, tegelijk, in schandalig korte zwarte jurkjes
jongens plagen, kusjes vragen!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is lief plagen, en hij weet dat het niet gemeen bedoeld is
Het is nog wachten tot er een mod komt die het niet zo leuk vindt dat ik in diens forum dingetjes veranderquote:
Ik zou slaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is nog wachten tot er een mod komt die het niet zo leuk vindt dat ik in diens forum dingetjes verander
ze zijn er
Daar ben ik iets te oud voor, ik zeg gewoon, neuken en wel nuquote:
Ah bij ons komt nooit iemand dus daar heb je geen probleemquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is nog wachten tot er een mod komt die het niet zo leuk vindt dat ik in diens forum dingetjes verander
ze zijn er
Ja hoiquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ben ik iets te oud voor, ik zeg gewoon, neuken en wel nu
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze zijn er
Oh wat lief, ben je wel al onder douche geweest deze week?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, want het is tenslotte vrijdag en dan mag ik een uurtje langer opblijven!
Die was niet kort genoeg.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had toen een zwart jurkje aan, dat jij dan te dom bent om stiekem een foto te maken tja.....
Oh halloquote:
wat een luxe!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ben ik iets te oud voor, ik zeg gewoon, neuken en wel nu
Toevallig weet ik dat jullie mod het prima vindtquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah bij ons komt nooit iemand dus daar heb je geen probleem
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Fogel moet je gewoon negeren, geloof me, hij zat tegenover me aan tafel, en dat werkt het beste
Nee, oudquote:
Via allerlei dubieuze tussenpersonen heb ik Kally.rar in mijn bezit gekregen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef Kally het volgende:
Ik had toen een zwart jurkje aan, dat jij dan te dom bent om stiekem een foto te maken tja.....
Echt, die vriendenkring van mij, ik moet gaan uitdunnenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Via allerlei dubieuze tussenpersonen heb ik Kally.rar in mijn bezit gekregen.
Dat niet, maar wel een schone luier, dus ik mag niet klagen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
Oh wat lief, ben je wel al onder douche geweest deze week?
Onze mod? Dat ben jij toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat jullie mod het prima vindtDus komt goed
Ja, mijn blaas was vol jaquote:
Jawel hoor, Dire Straits ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Wel opmerkelijk dat johannes dan niet iets van Mark Knopfler heeft aangevraagd, maar misschien houdt Uccie daar niet zo van.
Tenaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb je een luier voor toch?
Wat een goede dag moet jij hebben!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel een schone luier, dus ik mag niet klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |