bae bae baequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die vrijwillig het woord bae gebruiken zouden preventief geruimd moeten worden om verspreiding tegen te gaan.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die vrijwillig het woord bae gebruiken zouden preventief geruimd moeten worden om verspreiding tegen te gaan.
Zet je stream aan, Uc is erquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
sup babyquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet weer eens niet wat dat is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor Spandau Ballet. Ik zit goed denk ik.
Ditquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor Spandau Ballet. Ik zit goed denk ik.
Oh dan vragen we even Dolly aan voor jouquote:
JAAAAquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dan vragen we even Dolly aan voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dan vragen we even Dolly aan voor jou
TheWeeknd is van mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef AF_ het volgende:
Fylax die hier oudere vrouwen probeert te hosselen
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef AF_ het volgende:
Fylax die hier oudere vrouwen probeert te hosselen
Je kent me, ik eigen me het gewoon toequote:
Een misspelling van het woord "babe". Die mensen vallen in de zelfde categorie als de jeugdige proleten die het woord "yolo" non-ironisch gebruiken, en het bemachtigen van "swag" tot levensdoel gesteld hebben.quote:
Dat is nog van je vader, jij hebt nog een beetje waterig klef druppelige zooiquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat we Marinane Rosenberg met DU gaan horen vanavond.
Alles is nog in testfase, heerlijk, die charme, hysterisch gedoequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef AF_ het volgende:
Oh we zetten de muziek gewoon wat harder?
Ja Uccie regelt die dingenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef AF_ het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef AF_ het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is nog van je vader, jij hebt nog een beetje waterig klef druppelige zooi
quote:
Met dank aan LB en Fylaxquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:12 schreef Kally het volgende:
Zie je Fielaxje, Fokker kan ook lief zijn over je moeder
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En de moeder van Fylaxanders was Fylax er natuurlijk nooit geweest
Ik weet of er interesse is maar je kan die buttons ook op deze plekken krijgen zonder die lelijke ________ ertussenquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet of er interesse is maar je kan die buttons ook op deze plekenk krijgen zonder die lelijke ________ ertussen
Ik dacht dat jij gewoon van ee streepje hieldquote:
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet of er interesse is maar je kan die buttons ook op deze plekken krijgen zonder die lelijke ________ ertussen
Nee hoor, dat is lief plagen, en hij weet dat het niet gemeen bedoeld isquote:
uh pardonquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:15 schreef Fogel het volgende:
Huh wat? Waar zijn de pics van de moeder van Fylax?
Huh wat, heb ik een DM met een link gemist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |