bae bae baequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die vrijwillig het woord bae gebruiken zouden preventief geruimd moeten worden om verspreiding tegen te gaan.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die vrijwillig het woord bae gebruiken zouden preventief geruimd moeten worden om verspreiding tegen te gaan.
Zet je stream aan, Uc is erquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
sup babyquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet weer eens niet wat dat is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor Spandau Ballet. Ik zit goed denk ik.
Ditquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor Spandau Ballet. Ik zit goed denk ik.
Oh dan vragen we even Dolly aan voor jouquote:
JAAAAquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dan vragen we even Dolly aan voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dan vragen we even Dolly aan voor jou
TheWeeknd is van mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef AF_ het volgende:
Fylax die hier oudere vrouwen probeert te hosselen
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:03 schreef AF_ het volgende:
Fylax die hier oudere vrouwen probeert te hosselen
Je kent me, ik eigen me het gewoon toequote:
Een misspelling van het woord "babe". Die mensen vallen in de zelfde categorie als de jeugdige proleten die het woord "yolo" non-ironisch gebruiken, en het bemachtigen van "swag" tot levensdoel gesteld hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |