Heyyyyyyyyyyyyyyquote:
Hee jij!quote:
Dat is wel de bedoeling, jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee jij!
Blijf je voorlopig nog even in Belgie wonen?
ja uh, het is mijn debuut hier hoorquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Oh dear, ik heb SAM nog niet eens werkend joh.
Mooi, want ik wil nog bier met jou gaan drinken daarquote:
Oh dat is goed!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi, want ik wil nog bier met jou gaan drinken daar
Ah joh, boeiendquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja uh, het is mijn debuut hier hoor
Nee solo, Samzz komt nog wel een keerquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah joh, boeiend
Werk je met SAM?
Het lukt me echt nietquote:
Mixxxquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah joh, boeiend
Werk je met SAM?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee solo, Samzz komt nog wel een keer
Ik ook, tot ik ineens klonk als een chipmunkquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lukt me echt niet. Wel schijt, want ik had altijd een prachtig werkende SAM.
Je hebt twee spelersquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mixxx
Maar ik vergat even dat je niet kan inladen als het deck staat te draaien
Ik tot de activatiecode ingevoerd moest worden en de reset niet meer werktequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik ineens klonk als een chipmunk
Ik moest nog even een edit doen Samzz, wacht nou eens even daar opquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik tot de activatiecode ingevoerd moest worden en de reset niet meer werkte.
Kijk eensquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest nog even een edit doen Samzz, wacht nou eens even daar op
Maar vreemd wel
ja geen idee, ik laat het je nog wel weten tzt.quote:
Liefde, allesquote:
Mijn moeder is af en toe de opvliegende hollanderquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja geen idee, ik laat het je nog wel weten tzt.
Blijkbaarquote:
Minder wijn drinkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik ineens klonk als een chipmunk
Die opvliegers heb ik wel al, maar dat weet jequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn moeder is af en toe de opvliegende hollander
Rot op met je emmers danquote:
Blokje Nederlandstalig...wat wil je horen dan?quote:
Ik post dat met een 3 liter bag-in-box naast me, dus neem het niet al te serieusquote:
Ja maar dat kan ik toch niet zienquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik post dat met een 3 liter bag-in-box naast me, dus neem het niet al te serieus
Heb er geen probleem mee hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blokje Nederlandstalig...wat wil je horen dan?
Hele, eigenzinnige, opvliegersquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die opvliegers heb ik wel al, maar dat weet je
Je wil ons naar het zuiden lokken...daar kan ik wel een blokje van maken_O-quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Heb er geen probleem mee hoor.
Maar nu je toch guus draait, Brabant?
Ik wil helemaal niks hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wil ons naar het zuiden lokken...daar kan ik wel een blokje van maken_O-
Hele andere cdquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij hoorde deze er ook achteraan als ik guus zo hoorde
Ik zeg net tegen Uc, pleur eens op met je Brabant.quote:
Brabantquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen Uc, pleur eens op met je Brabant.
Verzoekje hèquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al wat Limburg aangevraagd, wees gerust.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb al wat Limburg aangevraagd, wees gerust.
Ja dat maakt verschilquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb al wat Limburg aangevraagd, wees gerust.
Zijn er eigenlijk Zweeuse zangers behalve de mosselman?quote:
Met je Rquote:
Vind ik wel, hoorquote:
Ja Paskal Jacobsquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk Zweeuse zangers behalve de mosselman?
pls no.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef AF_ het volgende:
Kunnen we dalijk carnavalsmuziek aanvragen
Ene Engel Reinhoudtquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk Zweeuse zangers behalve de mosselman?
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Wie wel?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel, hoor. Limburgs versta ik echt niet.
Oei!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zolang ze maar uit het noorden komen komt het goedquote:
Franse muziekquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
aan jullie de vraag, gaan we terug via de zeeuwse kust.....of gaan we koloniaal België achterna richting Afrika?
Doe maar verder richting het zuiden ja..quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
aan jullie de vraag, gaan we terug via de zeeuwse kust.....of gaan we koloniaal België achterna richting Afrika?
Via Pater Moeskroen de diepe donkere jungle in?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
Ohja, jij en je grote liefde voor Blofquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Doe maar verder richting het zuiden ja..
Liever richting Italiëquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
je hebt Limburg al gehadquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef AF_ het volgende:
We slaan een heel mooi stuk nederland zomaar over
Geen Toto please.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
Dat soort liefdes beantwoord ik het liefst met een grote houten knuppelquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, jij en je grote liefde voor Blof
dat ligt ertussen...als je het ruim bekijktquote:
Dat is ook waarquote:
ja ik kijk wel hoe ik in Ierland kom danquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:57 schreef Kally het volgende:
Mag ik dan helemaal random ineens zomaar een verzoekje doen in het Engels?
Linger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |