SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening m[img]ee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zettenAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Die fs180 is echt een debiel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat topic zat ik vannacht te lezen, Toch maar niet gereageerd.
Ja maar of dat mensen stopt is een tweede, Veel Autisten gebruiken juist weed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Die fs180 is echt een debiel.
Heb helemaal geen hekel aal wiet maar elke debiel weet als schizofrenie veel voorkomt dat je dan meer risico loopt op psychose.
Autisme vormt geen trigger voor psychose toch.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar of dat mensen stopt is een tweede, Veel Autisten gebruiken juist weed.
ik boycotquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:07 schreef JanCees het volgende:
Deze stond opeens in de HipHop NL lijst van TopNotch
erg apart
even luisterenquote:
FHF / gezocht: iemand die naar Polen gaatquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga naar lion king musical
jr vindt dit leuk
altijd sgijt aan het leven tot dat ik de dood zagquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
FHF / gezocht: iemand die naar Polen gaat
Musicalsquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga naar lion king musical
jr vindt dit leuk
mad bro?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad behoorlijk debiel.
Musicals kunnen best leuk zijn hoorquote:
Als ze niet telkens gaan zingen ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Musicals kunnen best leuk zijn hoor
Vind het meestal wel leuk. Duurt alleen lang. Maar wel mooie decors enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze niet telkens gaan zingen ja.
Ik zie veel en veel liever een film.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het meestal wel leuk. Duurt alleen lang. Maar wel mooie decors enzo.
Queen was ook vette musical. In London gezien
Ik ook maar af en toe is het leuk, net zoals een toneelvoorstelling of cabaretquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie veel en veel liever een film.
daar zou ik dan weer NOOIT naar toe gaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook maar af en toe is het leuk, net zoals een toneelvoorstelling of cabaret
cabaret is wel leukquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook maar af en toe is het leuk, net zoals een toneelvoorstelling of cabaret
Dat lijkt me ook wel leuk ja. Ik was laatste keer naar toneelstuk van Rain Man geweest. Best tofquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen shakespeare ofzo zou ik wel kunnen kijken
ik heb romeo and juliet en macbeth toneel gezienquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel leuk ja. Ik was laatste keer naar toneelstuk van Rain Man geweest. Best tof
En Anna Drijver speelde erin
Shakespeare nog nooit gelezenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb romeo and juliet en macbeth toneel gezien
dat is wel oke, maar dat was omdat ik dat gelezen had
meeste toneel kan me echt niet boeien
In de bioscoop wil ik ook gewoon dat je je bek houdt hoorquote:
ik praat heel veelquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de bioscoop wil ik ook gewoon dat je je bek houdt hoor
Als je zachtjes praat niet erg nee, maar die mensen die op volume 20 de hele film gaan evaluerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
geluid staat toch zodanig hard dat niemand je hoort
en ik ga 2-3 keer even zaal uitquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zachtjes praat niet erg nee, maar die mensen die op volume 20 de hele film gaan evalueren
Hoezoquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en ik ga 2-3 keer even zaal uit
dan praat ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de bioscoop wil ik ook gewoon dat je je bek houdt hoor
daarom ga ik ook nauwelijks naar de biosquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zachtjes praat niet erg nee, maar die mensen die op volume 20 de hele film gaan evalueren
En als je gaat roken ga je serieus helemaal naar buiten en dan weer terug? Mis je zo even kwartiertje vsn de filmquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan niet zo lang stilzitten toch
jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je gaat roken ga je serieus helemaal naar buiten en dan weer terug? Mis je zo even kwartiertje vsn de film
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje was laatst bioscoop uitgezet in pathe arnhem
was echt bang dat sof toen in zaal zat
waarom?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje was laatst bioscoop uitgezet in pathe arnhem
was echt bang dat sof toen in zaal zat
soms volgt dat elkaar snel opquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je moet het altijd timen na een belangrijke gebeurtenis
vrijwel nooitquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
soms volgt dat elkaar snel op
the hobbitquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
ga alleen the hobbit in bios kijken denk
Komen goeie films voor in bios manquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
ga alleen the hobbit in bios kijken denk
Heb je trailer van Exodus al gezien?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
the hobbit_!
nooit dat ik die in bios ga kijken
jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je trailer van Exodus al gezien?
ik vind dat wel tofquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
the hobbit_!
nooit dat ik die in bios ga kijken
ja maar die zijn ook te downloadenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen goeie films voor in bios man
Lijkt me wel baasquote:
mwah zal wel meevallenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me wel baas
Al zal jij daar als christen wel flink wat kantpuntjes bij hebben
Veel doen dat wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah zal wel meevallen
ik vergelijk niet ofzo
ja in die islamitische landenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel doen dat wel.
Niet voor niet dat Noah is geweigerd in veel landen
Ja maar films op een groot scherm kijken is gewoon tof. Zeker bij visuele toppertjesquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar die zijn ook te downloaden
Paus volgens mij ookquote:
Wajooh. Wel gul manquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had mn broertje een vakantie beloofd als ie slaagd voor zn examens
maar die man heeft echt high class standaard
kloptquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar films op een groot scherm kijken is gewoon tof. Zeker bij visuele toppertjes
Even checkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, had net goede film gezien.
American Nudist. Aanradertje.
ja tochquote:
Een 2,3 op imdb.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, had net goede film gezien.
American Nudist. Aanradertje.
Waarom high class dan? Heeft hij al paar opties gegeven?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toch
laat hem kiezen
hopelijk kiest ie iets fatsoenlijks
Ik hoop dat de naam al voldoende zegt over hoe serieus ik ben.quote:
hij wil naar thailandquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom high class dan? Heeft hij al paar opties gegeven?
Nee, op primewire.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een 2,3 op imdb.
Dit was zeker op rtl7
Je moet God Bless America kijken. Vind dat wel filmpje voor jouquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, op primewire.
Ik zocht American Splendor.
Director: Bobcat Goldthwaitquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet God Bless America kijken. Vind dat wel filmpje voor jou
Sterke film hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Director: Bobcat Goldthwait
Writer: Bobcat Goldthwait
Oh hell naw.
Thailand is wel baas natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
of anders was rome ook wel goed zei ie
Ja dat wel. Maar ja.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ja.
Ik weet wat m'n broertje daar gaat doen, dat kan ie ook wel ergens anders.
nee om te zuipen en op strand liggen gok ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wut?![]()
Wil die daar naar toe voor de cheap sex?
Hij zal zich vast wel inhouden voor jouquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee om te zuipen en op strand liggen gok ik
ja wat overdreven natuurlijk maar hij kan beter over paar jaar gaan als ie iets meer kan apprecierenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal zich vast wel inhouden voor jou
ill be your william youll be my katequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wat overdreven natuurlijk maar hij kan beter over paar jaar gaan als ie iets meer kan apprecieren
Klopt. Sowieso is Rome ook toffer om als cadeau te geven. Anders wordt het wel erg gortigquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wat overdreven natuurlijk maar hij kan beter over paar jaar gaan als ie iets meer kan apprecieren
ik moet zelf nog wel keer naar thailandquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso is Rome ook toffer om als cadeau te geven. Anders wordt het wel erg gortig
Klopt. Ik wil ook naar Japan, maar is ook tering duurquote:
En thailand zou ik erg stabiel voor moeten zijn voor ik er heen gaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil ook naar Japan, maar is ook tering duur
Klopt. Drank is daar veel te goedkoopquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En thailand zou ik erg stabiel voor moeten zijn voor ik er heen ga
zyzz is ook aan thailand kapot gegaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Drank is daar veel te goedkoop
Geen last van gehad. Ligt er ook maar aan waar je komt. Sowieso Pattaya negerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
je moet wel op passen dat als je otp tahilland bent dat je geen shemale neukt want ze verleiden je daar terwijl het gewoon mannen zijn he voor de peso's
berenburg is dan ook echt mi kanki smerigquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef JanCees het volgende:
Iemand stuurt me een foto van Stef stuntpiloot met berenburg. Moet al kotsen als ik er aan denk.
juist bij het spelelement gaat het foutquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
berenburg is dan ook echt mi kanki smerig
janceesie keesjiequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
juist bij het spelelement gaat het fout
hoezo?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
juist bij het spelelement gaat het fout
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk shin chan op togethertube
El laberinto del faunoquote:
Is wel een toffe film. Goede visuals. Mooi duister, toch fantasy.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
El laberinto del fauno
Staat in de Top 250 van Moviemeter, maar weet niet of ik hem wel af wil kijken
Ja, vind ik ook maar weet niet. Hij is zo vaagquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een toffe film. Goede visuals. Mooi duister, toch fantasy.
okquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een toffe film. Goede visuals. Mooi duister, toch fantasy.
Hoort er een beetje bij, dat vage.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook maar weet niet. Hij is zo vaag
Goed einde?
Ziek hoor nu stukjequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij, dat vage.
Ik weet het einde niet meer, eerlijk gezegd.
Jaren geleden in de bios gezien.
Films met als subthema fascisme zijn dat zelden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziek hoor nu stukje![]()
Niet echt voor kinderen geschikt
Is ook weer zo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Films met als subthema fascisme zijn dat zelden.
Ik heb ooit een half uur gezien, vond er geen kut aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook weer zo.
Had laatst ook Full Metal Jacket gezien, van Stanley Kubrick over Vietnamoorlog. Die viel me ook goed tegen zeggen terwijl iedereen daar lovend over is
Zonde. Beste stukje van die film heb je dan gemistquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een half uur gezien, vond er geen kut aan.
kom togethertubequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde. Beste stukje van die film heb je dan gemist![]()
bestaat ook uit 2 delen he. Eerste deel volgen ze die training en 2de deel zitten ze in het veld.
En ik heb die El laberinto del fauno maar afgezet
Drama
quote:
Mijne is al weken kapotquote:
Voor computer wel jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja zal toch muis moeten hebben
RIPquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
trust muis is na 5 jaar kapot gegaan
deze poststijl is zo niet orginieelquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hey dima
gvd zoveel tijd na die post waande ik mij toch wel veilig
hoe is het verder
niets mis meequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu logitech ergens uit een kast gevonden
Ho sorry, ik was er niet van op de hoogte dat het tegenwoordig zelfs een ding is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
deze poststijl is zo niet orginieel
okquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ho sorry, ik was er niet van op de hoogte dat het tegenwoordig zelfs een ding is.
laters jancees
heey rodawaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ho sorry, ik was er niet van op de hoogte dat het tegenwoordig zelfs een ding is.
laters jancees
welterusten maatquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef JanCees het volgende:
Ik ga mijn ogen sluiten
Welterusten en een verder fijne avond gewenst voor dr heren hier.
Trusten broederquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef JanCees het volgende:
Ik ga mijn ogen sluiten
Welterusten en een verder fijne avond gewenst voor dr heren hier.
Laat je vriendin draaienquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo jonko klappen
maar ben vies te lui om te draaien
en in mening?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Alles behalve vans en converse in feite.
Ook net gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo jonko klappen
maar ben vies te lui om te draaien
ik bedoel van die nette schoenenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Alles behalve vans en converse in feite.
Ze heeft een vriend daar gaat tijd in zitten net als school misschien nog werk ook straks als ze aangenomen word.quote:
Je komt niet van fok af man.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend daar gaat tijd in zitten net als school misschien nog werk ook straks als ze aangenomen word.
Geen tijd voor FOK!
fok is kutquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend daar gaat tijd in zitten net als school misschien nog werk ook straks als ze aangenomen word.
Geen tijd voor FOK!
Had soms ook weken niet echt gepost meestal in de zomer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt niet van fok af man.
Verslaving
Helaas is dit waar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt niet van fok af man.
Verslaving
Cutequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf leuke chick toch
Ben niet gegaan man heb me ziekgemeld zus heeft auto meegenomen en zonder tanken terug gebracht vanavond tyfuswijf.quote:
jammer ik had gehoopt op een leuk filmpje van jequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben niet gegaan man heb me ziekgemeld zus heeft auto meegenomen en zonder tanken terug gebracht vanavond tyfuswijf.
Best leuk ding jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf leuke chick toch
hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
23 of zo man eigenlijk te jong maar je weet toch
sowieso legaalquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
mijn broertje is 32 geworden laatstquote:
wejoo gekke shitquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mijn broertje is 32 geworden laatst
dus we zeiden allemaal zo gefeliciflapisiteert hahahahahahah
Geen idee wat jouw humor isquote:
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
toen gingen we elkaar in de kont neuken maar we zeiden #nohomo en #noincest dus was niks aan de handquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
wejoo gekke shit
gingen jullie toen ook rolfluit blazen en jostiband nadoen
ben je echt 32 gast?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
wejoo gekke shit
gingen jullie toen ook rolfluit blazen en jostiband nadoen
en ook nog genieten van de wajong?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
ja
maar geestelijk gewoon 17 of zo soms iets ouder
Maar je woont toch op jezelf?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
ja
maar geestelijk gewoon 17 of zo soms iets ouder
Tuurlijk heb gewoon rijtjeshuis en shit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je woont toch op jezelf?
had poosje ww'tje maar ben langzaamaan weer aan het werk toe gekomen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
en ook nog genieten van de wajong?
Volgens mij verwar jij me met Stinho.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zie jou nooit lachen op dit forum
Waarom zou je een oude lul willen zijn. Niks mis met jong blijven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk heb gewoon rijtjeshuis en shit.
Maar voel me niet 32 qua leeftijd op de een of andere manier.
beetje naar school je weetquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
had poosje ww'tje maar ben langzaamaan weer aan het werk toe gekomen.
en jij
Stijn doet me denken aan Clint Eastwood in Gran Torinoquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij me met Stinho.
[..]
Waarom zou je een oude lul willen zijn. Niks mis met jong blijven.
Ik snap dat nooit zo dat je perse volwassen moet worden.
WATquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn doet me denken aan Clint Eastwood in Gran Torino
Ezell ik heb eindelijk en sushi op die ik lekker vindquote:
Ja niet qua uiterlijk natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
WATStijn is 16, Clint speelt een 80 jarige gepensioneerde.
Stijn gedraagt zich ook niet naar zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
WATStijn is 16, Clint speelt een 80 jarige gepensioneerde.
vertelquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell ik heb eindelijk en sushi op die ik lekker vindgoed he
Weet niet meer hoe die heettequote:
waarquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe die heette
Crispy Avocado met wasabi-mayonaise geloof ik
Sumo natuurlijkquote:
Hij komt echt heel volwassen over altijd ja en ook qua uitspraken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet qua uiterlijk natuurlijk![]()
Qua reacties
Muah hij doet gewoon maar havo hoor, als je echt hoogbegaafd bent kan je ook wel vwo met twee vingers in je neus doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt echt heel volwassen over altijd ja en ook qua uitspraken.
Jeroen Grüther is een ongegeneerde lul die zichzelf verrijkt over de rug van de belastingbetaler.
Welke 16-jarige zegt zulke dingen.
Maar hij is wel slim hoor denk hoogbegaafd ook wel.
Ja. Zo`n sushi-liefhebber ben ik nou ook weer niet dat ik naar een restaurant ga met `alleen'' maar sushiquote:
wanneer ben jij jarigquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:25 schreef Ezell het volgende:
omg, ik heb aldo's verjaardagskado binnen
ziet er fucking cool uit
je hebt meer sumo-achtige zakenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Zo`n sushi-liefhebber ben ik nou ook weer niet dat ik naar een restaurant ga met `alleen'' maar sushi
Al zijn die beef rolls ook wel okay
kut, ik bedoel sinterklaaskadoquote:
Zulke populistische bullshit kan iedereen uitkramen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt echt heel volwassen over altijd ja en ook qua uitspraken.
Jeroen Grüther is een ongegeneerde lul die zichzelf verrijkt over de rug van de belastingbetaler.
Welke 16-jarige zegt zulke dingen.
Maar hij is wel slim hoor denk hoogbegaafd ook wel.
Ja Shabu-Shabu maar die heb je niet in Utrechtquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
je hebt meer sumo-achtige zaken
[..]
kut, ik bedoel sinterklaaskado![]()
Hebben jullie surprises gemaakt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
je hebt meer sumo-achtige zaken
[..]
kut, ik bedoel sinterklaaskado![]()
jij komt nooit buiten utrecht?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Shabu-Shabu maar die heb je niet in Utrecht
neequote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke populistische bullshit kan iedereen uitkramen.
Hoor ik badschaap ook nog wel zeggen. En mijn schaamhaar is nog intelligenter dan badschaap dus.
moet hij iets mee doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
badschaap met z'n wiskunde b![]()
Maar hij weet wel veel hoor, schreef ook leuke columnpjes rond wk die mensen leuk vonden.
goed gevoel voor taal wel
Was met mutti en broertje.quote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
badschaap met z'n wiskunde b![]()
Maar hij weet wel veel hoor, schreef ook leuke columnpjes rond wk die mensen leuk vonden.
goed gevoel voor taal wel
so sadquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was met mutti en broertje.
Dan gaan we niet helemaal naar Leiden of Rotterdam.
Amsterdam kan opzich ook wel maar ja, geen zin in
mwah viel wel mee.quote:
Ja hij kan wel journalist worden het is een van de meest kleurrijke mensen op FOK!, werd van de zomer al als mod gevraagd moet je nagaan.quote:
weet je zeker of ze japans was of gok je dat?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mwah viel wel mee.
Cute Japans meisje was aan het bedienen
Dat kan ik wel zienquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
weet je zeker of ze japans was of gok je dat?
Columnist ofzo. Of boekjes schrijven over oud-voetballers en dan bij DWDD gaan zittenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij kan wel journalist worden het is een van de meest kleurrijke mensen op FOK!, werd van de zomer al als mod gevraagd moet je nagaan.
jajaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fylax is een prepubarale aandachtshoerquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #15 Kally kan koken blijkbaar ( :') right)
Goeie topic, Fylax gaat daar draaien morgen hele dag
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
jajaIk kijk geen porno. Daar ben ik te vroom voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
leugensquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk geen porno. Daar ben ik te vroom voor.
Goed gejat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Fylax is een prepubarale aandachtshoer
Doe ff normaal over hem manquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Fylax is een prepubarale aandachtshoer
Mikey en ik gingen vannacht de chick uit je UI kijken op togethertubequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk geen porno. Daar ben ik te vroom voor.
Waat ging je kijken dan? Skins?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mikey en ik gingen vannacht de chick uit je UI kijken op togethertube
Cassiequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stukjes ervan. Dat ze seks ging hebben.
Ook zo'n ander cute meisje met grote tandjes.
Heb je Last Ship al gekeken?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stukjes ervan. Dat ze seks ging hebben.
Ook zo'n ander cute meisje met grote tandjes.
wat ging je doen net?quote:
ze ging uitleggen hoe je kon showen dat je veel eet ofzo.quote:
hij koos etsu's kantquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Fylax is een goeie gast toch wat heeft hij jou misdaan
Ja ze is schattig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat ging je doen net?
[..]
ze ging uitleggen hoe je kon showen dat je veel eet ofzo.
Maar ze is cute
zo jij bent wel op dreef vanavond man, heeft je vader je in je kont genomen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie doet dat nou niet als jij de tegenpartij bent.
The Last Ship (TV Series 2014– ) - IMDbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |