Ja, iets met een touw, jeweetquote:
volgende keer bij het helicopteren iets meer naar links, je viel net een beetje weg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem, ik deel alles met mijn online vrienden
Kijk mij juichen van vreugdequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar mag Roald van mij wel op fappen, hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien anders zo'n bloederige penis
Moet je mij ook laten doen, timing is allesquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kak, stoeltje was echt te vroeg weg getrapt.
Deze man, ik kan nog steeds zo hard om hem lachen. Mensen beginnen mij raar aan te kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
>>>>VBLquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even visualiseren!
[ afbeelding ]
Ik fap liever op jou denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar mag Roald van mij wel op fappen, hoor.
Mijn neus is iets minder plat, haar stuk langer enz.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even visualiseren!
[ afbeelding ]
primaquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook meer dan vriendjes zijn![]()
![]()
En je Engels een stuk beter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn neus is iets minder plat, haar stuk langer enz.
Done.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk daar nog maar even goed over na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |