Ik heb wel zin in jouquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:09 schreef Samzz het volgende:
Koken is wel leuk. Alleen heb ik er niet altijd zin in.
Is dat goed?quote:
Jij eet elke avond hetzelfdequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
Nog een radiostation, why ONZ radio niet genoeg?
Oh dearquote:
Natuurlijk, vrouwen komen toch van Venusquote:
Ik zie Bono toch in je UI?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
Nog een radiostation, why ONZ radio niet genoeg?
Oh ja, nee okequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dear.
[..]
Natuurlijk, vrouwen komen toch van Venus?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor.
Hoop alleen dat die mongool van een Outpost hier nie post
Buitenaards was in deze context een compliment.quote:
Dan zou ik zeggen, hoi dit is Gutterquote:
Morgen is er FylaxSaturday.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje Fylaxfriday eigenhandig killen wat een gek. Paxcon is het hier mee eens
Fylaxfriday? Ik was al een paar maanden terug verbannen uit het R49 topic, dus ik weet niet wat er allemaal voorgevallen is verder.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu ben ik erg blond, maar ik zag jou ooit erg anti Fylax zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu ben ik erg blond, maar ik zag jou ooit erg anti Fylax zijn
Maar Fylax mag hier draaien wanneer hij wil
Nou ja wanneer wij willen
Het komt, echt, ik beloof hetquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Samzz het volgende:
Kally zou het me vertellen, maar ik wacht nog steeds met smart.
Elan en ik zijn beste vriendjes.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Van 21-23u.quote:
Gelukkig is hier iedereen wel welkom om te draaien!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik kwam juist voor hem op in ONZ radio hij werd daar verbannen door lui die nie eens mod werden met spreekverboden en shitquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar hij maakt het rooster niet, schatjepatatjequote:
:$quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
IK WIL GRAAG ZATERDAG VAN 12:00 TOT 00:00 DRAAIEN
Grapje
JA dat was ik, Maar fylax was ook best een eikeltjequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik kwam juist voor hem op in ONZ radio hij werd daar verbannen door lui die nie eens mod werden met spreekverboden en shit
Radio49.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik kwam juist voor hem op in ONZ radio hij werd daar verbannen door lui die nie eens mod werden met spreekverboden en shit
De druk, ik kan het niet handelenquote:
Je weet dat ONZ Radio al een paar jaar dood is hè?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwdquote:
Morgen ga ik je pm sturenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd. Die radio is ook een beetje mijn kindje
.
Wij zijn meer dan vriendjesquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil ook graag vrienden met je zijn
Toen poepte Fylax nog in zijn broekquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Owja ONZ was van DJ Koelkast en Popje
Sommige dingen willen we ook gewoon niet wetenquote:
Neequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork insert goedkope moeder-grap
Ksstttttquote:
Oh oke primaquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jaweheeeeeeeeeeel! Mijn moeder dan hè?
Jij hebt een goedkope moeder?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jaweheeeeeeeeeeel! Mijn moeder dan hè?
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik Etsu een beetje aandachtshoer vind?
In je r...in het topic.quote:
Die van mij is priceless, maar ik ben er ook niet achter of dat wel of niet gunstig is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja? Geen idee hoe ze duur moet zijn
Daarom juistquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fylax is minderjarig ja
Ik haat standaardquote:
Niet echt, geen geld toch dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die van mij is priceless, maar ik ben er ook niet achter of dat wel of niet gunstig is.
ja....weer ontsmetten gaat...quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fylax is minderjarig ja
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik nu geen kleren aan heb?
Dat kunnen wij zien ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik nu geen kleren aan heb?
Ja, iets met een touw, jeweetquote:
volgende keer bij het helicopteren iets meer naar links, je viel net een beetje weg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem, ik deel alles met mijn online vrienden
Kijk mij juichen van vreugdequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar mag Roald van mij wel op fappen, hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien anders zo'n bloederige penis
Moet je mij ook laten doen, timing is allesquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kak, stoeltje was echt te vroeg weg getrapt.
Deze man, ik kan nog steeds zo hard om hem lachen. Mensen beginnen mij raar aan te kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
>>>>VBLquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even visualiseren!
[ afbeelding ]
Ik fap liever op jou denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar mag Roald van mij wel op fappen, hoor.
Mijn neus is iets minder plat, haar stuk langer enz.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even visualiseren!
[ afbeelding ]
primaquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook meer dan vriendjes zijn![]()
![]()
En je Engels een stuk beter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn neus is iets minder plat, haar stuk langer enz.
Done.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk daar nog maar even goed over na.
quote:
Ik hoop toch ook dat je vele malen vrouwelijker bent, Kal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Got it!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
EN pijn dat ie nu heeft.quote:
Dat weet jij welquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop toch ook dat je vele malen vrouwelijker bent, Kal.
Ik hoorde al een verontrustend kraken...quote:
Bijna.....nietquote:
Geen probleem Hork!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man, ik kan nog steeds zo hard om hem lachen. Mensen beginnen mij raar aan te kijken.
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofdquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te denken.
Hier zit een paardengrap in.
* LompeHork tegen 'Geus hooft rochelt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:24 schreef Ro-ald het volgende:
Rob Geus hier in het topic is het wel een beetje schoon hier?
Ja, lijkt me een prima idee...samen met Mani zekerquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem Hork!
Mocht je nog een keer iemand zoeken om het ESF subforum tijdelijk waar te nemen ben ik je man he!
Lastige klant ben je!quote:
quote:
Orgie houden in de slaapkamer van Paxcon?quote:
Met zijn Rammstein yt? Ja leukquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een prima idee...samen met Mani zeker
Is de schuld van de Rabobank.quote:
ONZ sowieso. Zou zo overdragen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem Hork!
Mocht je nog een keer iemand zoeken om het ESF subforum tijdelijk waar te nemen ben ik je man he!
*insert slimme opmerking*quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd.
Sorryquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lastige klant ben je!
[..]
[..]
Orgie houden in de slaapkamer van Paxcon?
Hij heeft zo'n uitschuifbed.
Ben al onderweg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lastige klant ben je!
[..]
[..]
Orgie houden in de slaapkamer van Paxcon?
Hij heeft zo'n uitschuifbed.
Moet wel, ik hoorde kraken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ sowieso. Zou zo overdragen.
[..]
*insert slimme opmerking*
Ja, nee, is kapot.
quote:
nee they dai in the kitsjen!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zijn er hier ook Cucarachas?
wie?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zijn er hier ook Cucarachas?
Is goed, wij zijn grote ESF fansquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een prima idee...samen met Mani zeker
Sènk joe ferrie muts.quote:
Kan tjaptjoep überhaupt al iets op fokquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tjaptjoep kan daar ook wat van.
Liever ESF, alleen al als ik de Eurovisie jingle hoor kom ik al neuriënd klaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ sowieso. Zou zo overdragen.
[..]
*insert slimme opmerking*
Ja, nee, is kapot.
* Uccie zet bier weer terugquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever ESF, alleen al als ik de Eurovisie jingle hoor kom ik al neuriënd klaar.
tjaptjoep is een beetje een one issue user. Hij kan één ding, en dat doet hij dan ook overmatig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan tjaptjoep überhaupt al iets op fok
Daarom monteert de Tros dit jaar de Trein in.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel geil, ik zal voor je pleiten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tjaptjoep is een beetje een one issue user. Hij kan één ding, en dat doet hij dan ook overmatig.
Nou en? Dat is niet bijzonder, ik had meer posts dan jou toen ik ooit niets te doen had op m'n werk. Het is niet alsof iemand een neuk gaat geven hierom ofzo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[GutterFM] Een nieuw radiostation is geboren!" van 28-11-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 144 Fokker89
01 144 Fylax
01 144 Kally
04 126 Uccie
05 103 AF_
06 080 Samzz
07 060 DeZwabber
08 059 Fogel
09 048 FritsFlits
10 047 Stiffler1988
11 045 LompeHork
11 045 johannes_vermeer
13 044 Paxcon
14 020 Viro
14 020 TheWeeknd
16 017 Ro-ald
17 012 LittleBrownie
17 012 Tanden68
19 011 Spezza19
20 010 GGMM
21 009 Spaghettivreter
22 008 Kingstown
23 005 gianni61
24 003 dekatophetspek
25 002 d4v1d
25 002 tailfox
25 002 Specularium
28 001 robdriessen
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Wut, alle 3 144 posts hier gister
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Dag liefjes
.
Hebben we het hier over Iwanius.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tjaptjoep is een beetje een one issue user. Hij kan één ding, en dat doet hij dan ook overmatig.
Vorig jaar had ik zo'n mooie bewegende gif gemaakt van Waylon die knipoogte, Greys had toen een handdoekje nodig dus ik vind dat dat wel voor me pleit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel geil, ik zal voor je pleiten.
Was dat maar waarquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou en? Dat is niet bijzonder, ik had meer posts dan jou toen ik ooit niets te doen had op m'n werk. Het is niet alsof iemand een neuk gaat geven hierom ofzo.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef Samzz het volgende:
.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef Samzz het volgende:
.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef Samzz het volgende:
.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef Samzz het volgende:
.
Greys pleit idd voor jequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik zo'n mooie bewegende gif gemaakt van Waylon die knipoogte, Greys had toen een handdoekje nodig dus ik vind dat dat wel voor me pleit.
Dit jaar ben ik al druk bezig geweest met de campagne poster
[ afbeelding ]
Achter de schermen wordt inderdaad vermoed dat Iwanius en tjaptjoep één en dezelfde persoon zijn.quote:
Het gaat erom dat we alle 3 hetzelfde hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou en? Dat is niet bijzonder, ik had meer posts dan jou toen ik ooit niets te doen had op m'n werk. Het is niet alsof iemand een neuk gaat geven hierom ofzo.
Oh mijn god hier kom ik wel bijna op inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik zo'n mooie bewegende gif gemaakt van Waylon die knipoogte, Greys had toen een handdoekje nodig dus ik vind dat dat wel voor me pleit.
Dit jaar ben ik al druk bezig geweest met de campagne poster
[ afbeelding ]
Je hebt er meerdere neuks om gegeven?quote:
Monopoly moet hem ook nog even zien, ik weet wat voor een treinliefhebber dat is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh mijn god hier kom ik wel bijna op inderdaad![]()
geen idee hoe je dit klaar hebt gespeeld, maar dit is echt gewoon meer dan fantastisch, zou echt meerdere neuks geven!
[..]
Je hebt er meerdere neuks om gegeven?mijn condoleances, oh mijn god.
Mono zou keihard fappen. 100/100quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Monopoly moet hem ook nog even zien, ik weet wat voor een treinliefhebber dat is.
En op Trijntje. Geef maar toe.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:38 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga maar eens fappen op Kally en Uccie
laters
Ben ik de hele tijd al aan het doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:38 schreef LompeHork het volgende:
laters
Blijfquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:38 schreef LompeHork het volgende:
laters
We bestaan 3 dagenquote:
Alweerquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het maar ergens in een nat park is.
Gaan we de park checken?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het maar ergens in een nat park is.
Ik heb een keer de Groningse stadspark gecheckt met Paxje, Mono en Moira.quote:
Lekkere muziek om te ontspannen.quote:
Wil je pm-en, dan vind ik het makkelijker terugquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je wilt kan meer van deze muziek naar je dm'en.
Is goed doe ik morgenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wil je pm-en, dan vind ik het makkelijker terug
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je meer van dit soort muziek wilt: geen idee wat je dan moet doen!
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je meer van dit soort muziek wilt: geen idee wat je dan moet doen!
Is het geen Portugees?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks mijn intensieve spaanse cursus kan ik haar niet verstaan.
Uh nee, hijo de la luna betekent 'zoon van de maan'.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het geen Portugees?
Ik heb geen idee
dan zal het wel een dialect zijn ofzoquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh nee, hijo de la luna betekent 'zoon van de maan'.
Grunnegsquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
dan zal het wel een dialect zijn ofzo
OMFGquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vrees dat ik nu weer naar VBL word geschopt, maar ik wil deze cover van It's my life van Hansie Hansie jullie niet onthouden.
Sowieso slapen is voor apenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Duh. Ik hoor bij die ekte nachtploeg
* Uccie kijkt naar UI van Ro-aldquote:
Hij heeft nog een hit maar die zal ik je dan onthouden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
OMFGis er niemand die hem tegen zichzelf beschermd
Ik ken hemquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft nog een hit maar die zal ik je dan onthouden.
Dit is ook wel swingend.
J_V de rode baret van Fok!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René?
Ja ik ook, ben nog met hem op de foto geweest
ik weet het, ik krijg rss-feedsquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar die foto staat nu veilig in johannes.rar
Waar houd de baret op, en waar begint johannes_vermeer?quote:
Omarm de baret zou ik zeggen. Geef jezelf eraan over.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar houd de baret op, en waar begint johannes_vermeer?
Ik vraag het me mezelf ook wel eens af wanneer ik 'm opzet.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook Pax-Etsu-Johannes-in-een-café.rar
Fylax wel. Hij gaf toe een fapje te machen.
Nee, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook Pax-Etsu-Johannes-in-een-café.rar
Fylax wel. Hij gaf toe een fapje te machen.
Ik had gehoopt dat je zou zeggen dat ik mezelf moest blijven, maar oké, vanaf nu luister ik naar de baret.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omarm de baret zou ik zeggen. Geef jezelf eraan over.
Ik vrees dat ik die ook niet kan verstrekken aangezien het ook gaat om de identiteit van twee andere users. Maar het was echt genieten geblazenquote:
Jouw selfie mocht er ook wezenquote:
Weet ik nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet dit? Had ik even gemist.
Laura pausini - strani amoriquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet dit? Had ik even gemist.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik meende Laura al te herkennen. Ik vind La Solitudine ook erg mooi.
Ik had ooit die cd op een bandje, stonden mooie dingen op...maar ja ik heb die bandjes niet meerquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik meende Laura al te herkennen. Ik vind La Solitudine ook erg mooi.
En die bandjes werken ook niet in je Ipadquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had ooit die cd op een bandje, stonden mooie dingen op...maar ja ik heb die bandjes niet meer
Je kan ze wel mooi inpakken met die tape.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En die bandjes werken ook niet in je Ipad
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker nummertje dit.
Bedankt Fokker en Uccie voor het draaien
Welterusten allemaal.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker nummertje dit.
Bedankt Fokker en Uccie voor het draaien
Welterusten allemaal.
Ook bedankt heren!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke dan drink nog mijn biertje op en dan ga ik slapen.
Jij ook bedanktquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:00 schreef Uccie het volgende:
Slaap lekker Fokker, bedankt voor de deuntjes.
Ik ga ook slapen, tot morgen
En bedankt voor het luisteren eerder vandaag
Muziek uit de serie Scrubsquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Binnenkort maar eens beginnen met wat te draaien.. Ik dacht aan Scrubs-muziek
In dat geval wil ik alvast The Buzzcocks met Ever Fallen in Love? aanvragen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
Binnenkort maar eens beginnen met wat te draaien.. Ik dacht aan Scrubs-muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |