Ik heb wel zin in jouquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:09 schreef Samzz het volgende:
Koken is wel leuk. Alleen heb ik er niet altijd zin in.
Is dat goed?quote:
Jij eet elke avond hetzelfdequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
Nog een radiostation, why ONZ radio niet genoeg?
Oh dearquote:
Natuurlijk, vrouwen komen toch van Venusquote:
Ik zie Bono toch in je UI?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
Nog een radiostation, why ONZ radio niet genoeg?
Oh ja, nee okequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dear.
[..]
Natuurlijk, vrouwen komen toch van Venus?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor.
Hoop alleen dat die mongool van een Outpost hier nie post
Buitenaards was in deze context een compliment.quote:
Dan zou ik zeggen, hoi dit is Gutterquote:
Morgen is er FylaxSaturday.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje Fylaxfriday eigenhandig killen wat een gek. Paxcon is het hier mee eens
Fylaxfriday? Ik was al een paar maanden terug verbannen uit het R49 topic, dus ik weet niet wat er allemaal voorgevallen is verder.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu ben ik erg blond, maar ik zag jou ooit erg anti Fylax zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu ben ik erg blond, maar ik zag jou ooit erg anti Fylax zijn
Maar Fylax mag hier draaien wanneer hij wil
Nou ja wanneer wij willen
Het komt, echt, ik beloof hetquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Samzz het volgende:
Kally zou het me vertellen, maar ik wacht nog steeds met smart.
Elan en ik zijn beste vriendjes.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Van 21-23u.quote:
Gelukkig is hier iedereen wel welkom om te draaien!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik kwam juist voor hem op in ONZ radio hij werd daar verbannen door lui die nie eens mod werden met spreekverboden en shitquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar hij maakt het rooster niet, schatjepatatjequote:
:$quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
IK WIL GRAAG ZATERDAG VAN 12:00 TOT 00:00 DRAAIEN
Grapje
JA dat was ik, Maar fylax was ook best een eikeltjequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik kwam juist voor hem op in ONZ radio hij werd daar verbannen door lui die nie eens mod werden met spreekverboden en shit
Radio49.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik kwam juist voor hem op in ONZ radio hij werd daar verbannen door lui die nie eens mod werden met spreekverboden en shit
De druk, ik kan het niet handelenquote:
Je weet dat ONZ Radio al een paar jaar dood is hè?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |