Moet wel, ik hoorde kraken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ sowieso. Zou zo overdragen.
[..]
*insert slimme opmerking*
Ja, nee, is kapot.
quote:
nee they dai in the kitsjen!quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zijn er hier ook Cucarachas?
wie?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zijn er hier ook Cucarachas?
Is goed, wij zijn grote ESF fansquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een prima idee...samen met Mani zeker
Sènk joe ferrie muts.quote:
Kan tjaptjoep überhaupt al iets op fokquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tjaptjoep kan daar ook wat van.
Liever ESF, alleen al als ik de Eurovisie jingle hoor kom ik al neuriënd klaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ sowieso. Zou zo overdragen.
[..]
*insert slimme opmerking*
Ja, nee, is kapot.
* Uccie zet bier weer terugquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever ESF, alleen al als ik de Eurovisie jingle hoor kom ik al neuriënd klaar.
tjaptjoep is een beetje een one issue user. Hij kan één ding, en dat doet hij dan ook overmatig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan tjaptjoep überhaupt al iets op fok
Daarom monteert de Tros dit jaar de Trein in.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel geil, ik zal voor je pleiten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tjaptjoep is een beetje een one issue user. Hij kan één ding, en dat doet hij dan ook overmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |