quote:
altijd sgijt aan het leven tot dat ik de dood zagey mensen ik ga een verhaal schrijven wat ik mee heb gemaakt
en ga pas verder als ik meer fans heb
me wekker ging het was 7 uur ik ging naar de douch en ging snel douchen
liep naar beneden en zag me moeder met me broer praten ik probeerde een beetje afteluisteren maar te laat me broer riep al samiraaaaa wat luister je af ah kreng lachen liep ik naar binnen en ging ontbijten klaar met alles zag ik dat het al 8 uur was en liep snel naar boven om me aan te kleden ik zag me broer nog in de gang staan en zij ey kan je me naar school brengen
rachied:ben je hond niet
samira:whahahahha tamsoet iwa breng me dan wat is er zo erg aan dan voor mij hoef je niet te schamen je weet schoonheid
rachied: tfoe denk je dat je mooi bent ofzo
samira: denk nooit weet alles
rachied : awillie en jij moet mij zusje zijn
samira : moet niet het is een feit
rachied : tfoe wallah je maakt me siekkkkkk
samira : ik maak je niet siek je bent het al
rachied : weetje wat fuck you ga maar lekker lopen
samira : doe niet zo dom man en breng me naar school ben al te laat man
rachied : iwa schiet op dan
ik liep naar buiten naar me broers ze auto bmw ik stapte in en zag me buurmeisje youra ik riep haar en zij waar ga je heen
yousra : iwa sgatje ik naar school en jij jij tog ook
samira : jah ik ook iwa stap in man
rachied : ey luister samira jij bepaald niet wie in mij auto komt en wie zegt dat zij der in mag
hahahah wat grappig rachied lachend kwam yousra ons kant op en stapte in in de auto praate we wat over ditjes en datjes op school aangekomen nam ik afscheid van me broer ik en yousra zagen een paar sloeris staan van die marokaanse chick die voor de deur staan en mensen aan zitten te kijken om een nieuw dagblad te openen ik trek me er nix van aan
yousra was zo een persoon die niet der mond kon dicht houden en dus nu ook niet ze riep een van de meisjes ey wat kijk je naar me heb je me kleren aan ofzo
layla: ey luister yousra ik kijk naar je kijken hoe lelijk je bent
yousra: whahahahaha hahahahah wallah jij bent grappig ah vieze snoeri heb je gezien hoe je der uit ziet met je markt broek
samira : whahahahahah oeee die kwam hard aan lachend ging ik en yousra naar b
als jullie vinden dat ik door moet gaan
dan zie ik het wel dus fans whahah