Niet zo'n grote mondquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:29 schreef Fylax het volgende:
Gewoon een rode stift gebruiken misschien?
is dit een trol of wat? zo niet - graag uitleg waarom het perse rood rood moet zijn want voor dyslexie lijkt me een willekeurige roodachtige stift net zo goed werken als een poolse rode stift. als je een goede reden hebt ga ik er 1 voor je regelen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef ekmef123 het volgende:
Ik ben op zoek naar iemand die naar Polen gaat binnenkort.
Voor de dyslexie behandeling van mijn dochter gebruiken we namelijk een rode tekstmarker
deze zijn helaas in Nederland niet te koop alleen in polen schijnbaar.
Ze zijn van het merk donau. Wie zou er 1 of een paar mee willen nemen voor mij.
Uiteraard betaal ik ze.
Deze heb ik hier liggen maar schrijft toch echt roze.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:15 schreef hottentot het volgende:
Mag ik vragen waarom deze persé rood moet zijn?
En volgens mij zijn deze toch echt rood.
http://www.mkbofficeshop.(...)i/1541846/index.html
Heel graag. Wil je dat ik van te voren geld overmaak.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef Evenveel het volgende:
Ik ga binnenkort naar Polen en kom 5 januari weer terug. Als ik wat vind dan wil ik er wel een paar halen. Ik ken wel een paar kleinere boekenwinkels oid.
Ik vertrek 14 December naar Polen. Kom 17 December weer terug. Ik wil eventueel wel even voor je kijken! Laat me maar even weten of het nog nodig isquote:Op zaterdag 29 november 2014 07:14 schreef ekmef123 het volgende:
De reden dat het rood moet zijn is dat de methode werkt met klank kleur herkenning.
Iedere klank heeft zijn eigen kleur. Dus, geel, blauw, groen en oranje worden ook gebruikt.
Als je het startpakket aanschaft zitten deze stiften erbij. We willen echter op school ook een set stiften hebben.
Weet niet of deze link mag maar dit is de methode: http://www.taalinblokjes.nl/index_start.php
Dank je. Ik wacht even de eerste aanbieder af. Laat zo snel mogelijk wat weten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 07:26 schreef Moass het volgende:
[..]
Ik vertrek 14 December naar Polen. Kom 17 December weer terug. Ik wil eventueel wel even voor je kijken! Laat me maar even weten of het nog nodig is
Heb je al geprobeerd om het taal in blokjes bedrijf te bellen om een setje markers?quote:Op zaterdag 29 november 2014 07:14 schreef ekmef123 het volgende:
De reden dat het rood moet zijn is dat de methode werkt met klank kleur herkenning.
Iedere klank heeft zijn eigen kleur. Dus, geel, blauw, groen en oranje worden ook gebruikt.
Als je het startpakket aanschaft zitten deze stiften erbij. We willen echter op school ook een set stiften hebben.
Weet niet of deze link mag maar dit is de methode: http://www.taalinblokjes.nl/index_start.php
Ja, doen ze niet alleen compleet pakket.quote:Op zaterdag 29 november 2014 07:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om het taal in blokjes bedrijf te bellen om een setje markers?
Prima, DM maar even dan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 07:27 schreef ekmef123 het volgende:
[..]
Dank je. Ik wacht even de eerste aanbieder af. Laat zo snel mogelijk wat weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |