Tijdloze plaat ook inderdaad!quote:
Ik word hier een beetje moe van.quote:
Mén. Dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dotan gaat de hoogste plaat uit 2014 worden in de Top 2000.
Boven de Linnets.
Schandalig![]()
![]()
Spaans is wel mooierquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Spaans, na 8 maanden in Portugal klinkt het als of een dronken Portugees probeert te zingen.
Totaal onterecht!quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boven de Linnets.
Schandalig![]()
![]()
Goede keuzequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik had Inní mér syngur vitleysingur aangevraagd, maar dit vind ik ook leuk.
uhm nee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spaans is wel mooier
Het mooiste blijft Spanglish
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Spaans, na 8 maanden in Portugal klinkt het als of een dronken Portugees probeert te zingen.
Ik had juist die aangevraagd, want met een Popplagið of Ný batterí ben je sowieso vrij kansloos om gedraaid te worden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keuzeAl vind ik hun nummers die je helemaal nooit op 3 hoort mooier, een Ara Batur
Al had het weinig kans aangezien ie Sigur Ros al noemde.En dit is lekker, ehm, zomers?
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had juist die aangevraagd, want met een Popplagið of Ný batterí ben je sowieso vrij kansloos om gedraaid te worden.
Achquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boven de Linnets.
Schandalig![]()
![]()
Is dit jouw manier om met je diepgewortelde Dotan-haat om te gaan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach
gelukkig heb je jouw gezondheid nog
dotan is een topshowquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit jouw manier om met je diepgewortelde Dotan-haat om te gaan?
Logisch, want SR is nou eenmaal muziek voor een vrij klein gezelschap. Doet het ook uitstekend als mensenwegjager heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snap ikVolgens mij draaien ze alleen Inni nog wel eens.
Geeft niet Mex, het is ook mijn guilty pleasure van hem, de rest vind ik echt walgelijkquote:
Heerlijke dooddoener, broerquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach
gelukkig heb je jouw gezondheid nog
Niet meer dan logisch lijkt me.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boven de Linnets.
Schandalig![]()
![]()
Pissing the night away xDquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben nog niet betaald
Ik heb nog nooit iemand weggejaagd met Sigur Rosquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Logisch, want SR is nou eenmaal muziek voor een vrij klein gezelschap. Doet het ook uitstekend als mensenwegjager heb ik gemerkt.
Want? The Common Linnets is historie. Over 15 jaar spreekt iedereen daarover. Iedereen spreekt ook nog steeds over Teach-In.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch lijkt me.
Home is de zomerhit geweest van dit jaar. De WK hit. Veel positieve associaties. Is bij veel mensen beter blijven hangen dan Common Linnets.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand weggejaagd met Sigur RosMisschien moet ik dan toch maar voor Von gaan.. die vind ik zelf ook niet zo geweldig.
Mum doet het wat dat betreft veel beter:
[..]
Want? The Common Linnets is historie. Over 15 jaar spreekt iedereen daarover. Iedereen spreekt ook nog steeds over Teach-In.
Dotan is een leuk debuutplaatje (wat in werkelijkheid ronduit kut is, ik vind Dotan slechter dan Train.) maar over tien jaar blijkt het een niemendalletje wat iedereen weer is vergeten.
Werd Home gebruikt bij het WK ja?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Home is de zomerhit geweest van dit jaar. De WK hit. Veel positieve associaties. Is bij veel mensen beter blijven hangen dan Common Linnets.
Door 3FM jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd Home gebruikt bij het WK ja?
Op TV heb ik het niet gehoord inderdaad.quote:
Yep. En bij terugkomst van slachtoffers MH17quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd Home gebruikt bij het WK ja?
Nouja, over vijf jaar is iedereen dat weer vergeten terwijl de Linnets dan nog wel zijn blijven hangen na weer vijf jaar songfestivalbagger.
Top2000 heeft weinig met kwaliteit te maken. Hoogstens met sentiment.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies de reden waarom je een leeftijdsclausule op zo'n lijst moet zetten.
Daarom juist? De sentimentele waarde van recente liedjes is matig in te schatten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Top2000 heeft weinig met kwaliteit te maken. Hoogstens met sentiment.
Jaartje of 5 vind ik wel wat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies de reden waarom je een leeftijdsclausule op zo'n lijst moet zetten.
Volledig eens met Plintje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Home is de zomerhit geweest van dit jaar. De WK hit. Veel positieve associaties. Is bij veel mensen beter blijven hangen dan Common Linnets.
5 jaar inderdaad. Dan is een plaat gerijpt. De eerste nummers van Adele mogen er wat mij betreft nu best hoog in, als ze die waarde hebben.quote:
Eens...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5 jaar inderdaad. Dan is een plaat gerijpt. De eerste nummers van Adele mogen er wat mij betreft nu best hoog in, als ze die waarde hebben.
Dat vooral.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
De top2000 moet je vooral niet te serieus nemen.
Ik neem alleen J. serieus...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Allemaal de schuld van Thom Yorke.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens...
Ook al heb ik niks met Adele snap ik wel je punt...
Zelfs Coldplay mag er in...
Want hoe je het ook went of draait... dat gejank van Chris Martin heeft (helaas) een hoop invloed gehad op de hedendaagse muziek... Ik noem het de "oooooooh-oooooooooh jankjank" -generatie
Idd, en Radiohead is helaas nergens meer te bekennenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Thom Yorke.
Met een strak gezichtquote:
Dat sowieso niet, ik vind het alleen een goede manier om jongeren met oude muziek kennis te laten maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Ik dacht dat jij Kid A en Amnesiac ook niks vondquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, en Radiohead is helaas nergens meer te bekennen
Zal wel te ingewikkeld zijn voor de gemiddelde luisteraar
Aangezien Radiohead waardering sterk gerelateerd is aan IQ en de NLse bevolking steeds dommer wordt, is het niet vreemd dat er weinig Radiohead te bekennen is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, en Radiohead is helaas nergens meer te bekennen
Zal wel te ingewikkeld zijn voor de gemiddelde luisteraar
Ach, zo af en toe staat er een bandje op zoals The Baseballs... Die stoppen nieuwe muziek in een oud jasje... Gevolg is dat een aantal toch geïnteresseerd raken in die stijl en het vanzelf wel gaat luisteren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik vind het alleen een goede manier om jongeren met oude muziek kennis te laten maken.Als ze daar relatief welwillend toe zijn. Al is dat 'doel' er natuurlijk niet, het is een mooie bijkomstigheid. Maar dat doel neemt natuurlijk ook af door die jongeren.
Aan de andere kant vind ik dat er te weinig goede relatief jonge muziek in staat (90's/zeroes werk)quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik vind het alleen een goede manier om jongeren met oude muziek kennis te laten maken.Als ze daar relatief welwillend toe zijn. Al is dat 'doel' er natuurlijk niet, het is een mooie bijkomstigheid. Maar dat doel neemt natuurlijk ook af door die jongeren.
Het gáát eindelijk ergens over hier, ik ben blij. Een beetje discussie ga je niet dotanquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan we het de hele tijd over Dotan hebben?
Dat is waar, Middle of the Road vind ik ook niet echt 'goed' te noemen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik dat er te weinig goede relatief jonge muziek in staat (90's/zeroes werk)
Er staat echt zoveel troep uit de 60s & 70s in
Ik ben wel meer van The Bends, Pablo Honey en OK computer jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Kid A en Amnesiac ook niks vond
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gáát eindelijk ergens over hier, ik ben blij. Een beetje discussie ga je niet dotan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gáát eindelijk ergens over hier, ik ben blij. Een beetje discussie ga je niet dotan
Minthy heeft 2 pluspuntenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen... pluspunt voor jou
Het is dan ook een lijst van Radio 2, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik dat er te weinig goede relatief jonge muziek in staat (90's/zeroes werk)
Er staat echt zoveel troep uit de 60s & 70s in
Dat wat ze zaterdag draaiden bij die skipiste is ook wel mijn ding, maar daarvan zal weinig in de Top2000 komen vrees ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wel meer van The Bends, Pablo Honey en OK computer ja
Pablo Honey vind ik een matige plaat. Dan kun je beter gewoon Doolittle opzetten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wel meer van The Bends, Pablo Honey en OK computer ja
Niet echt het warme top 2000 gevoel gevend nee. Punk is niet echt radio 2-muziek, dat is nu precies 3fm-muziek.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wat ze zaterdag draaiden bij die skipiste is ook wel mijn ding, maar daarvan zal weinig in de Top2000 komen vrees ik
Enorme pluspunten. En zo lekker gewoon geblevenquote:
Ja dat waren een aantal vette platen ja die voorbij kwamenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wat ze zaterdag draaiden bij die skipiste is ook wel mijn ding, maar daarvan zal weinig in de Top2000 komen vrees ik
Ik werd er wel warm van!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt het warme top 2000 gevoel gevend nee. Punk is niet echt radio 2-muziek, dat is nu precies 3fm-muziek.
Dat is ook de reden dat ik door het jaar heen 3fm luister. Maar ik vind de Top SR een beetje een sfeerloze lijst. Die sfeer vind ik wel terug in de Top 2000.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werd er wel warm van!![]()
En dit is toch wel het teken dat ik bij de goede zender zit
Ik heb nieuwe schoenen gekocht. Ze zitten als gegotanquote:
heb je ze in geel of rotan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe schoenen gekocht. Ze zitten als gegotan
Staat er ook in.quote:
#polaroidcubenl #sponquote:
twitter:JWRoodbeen twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 10:37:42Straks van 15 tot 16 plaatjes draaien met @Gerardekdom! Hij heeft een geweldig lijstje gemaakt met Top 2000 favorieten. Zin in! @NPORadio2 reageer retweet
Roodbeen is wel een baas. Heeft goede smaak ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JWRoodbeen twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 10:37:42Straks van 15 tot 16 plaatjes draaien met @Gerardekdom! Hij heeft een geweldig lijstje gemaakt met Top 2000 favorieten. Zin in! @NPORadio2 reageer retweet
Heeee ekdom binnenkort ook naar R2?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Pino112 het volgende:
volgens mij hebben ze daar geen plekquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeee ekdom binnenkort ook naar R2?
Zo groot is Ekdom nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze daar geen plek
misschien moeten we hem eens opmeten?quote:
Is er er gewoon een U2 liedje die niet in de lijst staat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:17 schreef Pino112 het volgende:
Domiens lijst:
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
2x John Mayer
vandaag naar Londen toch?quote:
Morgenavond.quote:
veel plezier alvastquote:
Dat gaat wel lukken.quote:
Claudia is nooit vervelend om te luisteren vind ikquote:
Nog eentje hier. Idem Dolf trouwens. Ben nooit een fan geweest van de VARA op vrijdag van 12 tot 2.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb Jack nooit leuk gevonden. Maar volgens mij ben ik een van de weinigen hier.
het was wekelijks leuk met Claudiaquote:
standaard bij Jack natuurlijkquote:
Nee hoor ik ben het met je eens...quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb Jack nooit leuk gevonden. Maar volgens mij ben ik een van de weinigen hier.
Vakantie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben het met je eens...
veel plezier in London, voor vakantie of werk?
Morgenavond vertrekken we en woensdagavond weer terug.quote:
Bruce live zien is eeuwig van hem houden. Feit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:40 schreef Againzender het volgende:
Heel herkenbaar wat Jack over Bruce zegt, ik had precies hetzelfde
Wel kort.. maar tofquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgenavond vertrekken we en woensdagavond weer terug.
Hier ook. Sinds Pinkpop optreden fan hierquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:40 schreef Againzender het volgende:
Heel herkenbaar wat Jack over Bruce zegt, ik had precies hetzelfde
maar ik ben qua live concerten dus sinds 1988 verpestquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bruce live zien is eeuwig van hem houden. Feit.
Ik ga in februari nog een keerquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wel kort.. maar tofik hoop dat je alles kan zien wat je wil zien.
Precies!quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ooooooohhh nothing on the hand then
Dat is wel een "probleem" ja...quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar ik ben qua live concerten dus sinds 1988 verpest
Hier idemquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef Againzender het volgende:
035-711911dat nummer ken ik nog uit mn hoofd, irritante VARA reclame destijds
Niveautje 3FM Awards.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is wel een beetje schijtlollig allemaal.
niks mis mee, maar ik vervloek Stenders nog steeds dat hij dit nummer populair heeft gekregenquote:
Het gaat niet om de lengte maar om wat je er mee doet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm 5 m kabel was dus net iets te kort...
Nee ik ga vanavond naar het Paard van Trojequote:
Voor wie?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik ga vanavond naar het Paard van Troje
Ik ben mijn tas in aan het pakken en naar Guy Garvey's Finest Hour aan het luisterenquote:
Nooit van gehoord, dat telefoon nummer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef Againzender het volgende:
035-711911dat nummer ken ik nog uit mn hoofd, irritante VARA reclame destijds
The Deafquote:
Ik wil je graag nog even bedanken voor deze post. In het begin was het nog even lastig, heb dan ook een paar klappen gekregen. Maar ze zingt nu zelfs mee.quote:
dit was uit de tijd dat het nog Radio 3, of zelfs Hilversum 3 was. En op TV. Volgens mij waren het wat van die Kinderen voor Kinderen kinderen die heel luid dat nummer riepen. Zwaar irritant.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, dat telefoon nummer.
Ik zat toen nog in mijn 3FM is stom, stasradieuw rottehdam supah nege vier zessss !!! fase
Ik heb nog 23 cm extra voor je?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm 5 m kabel was dus net iets te kort...
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil je graag nog even bedanken voor deze post. In het begin was het nog even lastig, heb dan ook een paar klappen gekregen. Maar ze zingt nu zelfs mee.
Mochten er nog meer nummers zijn, graag...
XDquote:
en dan? heb iets gemist geloof ik...quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:00 schreef Qunix het volgende:
Hai, haai!
Zo, eerste week alweer voorbij. Dat ging snel... Nog 5 te gaan.
Dan is mijn vakantie overquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan? heb iets gemist geloof ik...
6 weken vakantie?? lekker bezig! dus dan hoef je volgend jaar pas weer aan de slag?quote:
Jupquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
6 weken vakantie?? lekker bezig! dus dan hoef je volgend jaar pas weer aan de slag?
Mijn laatste vakantie was 2 dagen in april en 1 dag in september. Een lange vakantie, 2 weken in december vorig jaar... En nu moet alles op.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
ach, ik heb de hele zomer vrij gehad dus ik mag niet klagen...maar stiekem wil ik ook wel een paar dagen vrij. moet het nu doen met 1 dag weekend
ik ken het ja.....ik heb op mijn vorige werk vanaf augustus 2011 tot juli 2014 geen hele week vrij gehad....en toen werd ik ontslagen en heb ik lekker alle overgebleven uit lten betalen en ben ik 3.5mnd gaan lamballenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantie was 2 dagen in april en 1 dag in september. Een lange vakantie, 2 weken in december vorig jaar... En nu moet alles op.
Mag niet meer volgens de wet. Maar uitbetalen doe ik niet. Vandaar lange vakantie nu.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken het ja.....ik heb op mijn vorige werk vanaf augustus 2011 tot juli 2014 geen hele week vrij gehad....en toen werd ik ontslagen en heb ik lekker alle overgebleven uit lten betalen en ben ik 3.5mnd gaan lamballen![]()
pff, de wet......zolang het bedrijf het toelaat heb ik niks misdaan......nja, ik heb wel eens van bijv do tot wo vrij gehad. ben wel iedere kalenderweek in die tijd aan t werk geweestquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mag niet meer volgens de wet. Maar uitbetalen doe ik niet. Vandaar lange vakantie nu.
Ach ja. Ik verdien nu ook wel vakantiequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pff, de wet......zolang het bedrijf het toelaat heb ik niks misdaan......nja, ik heb wel eens van bijv do tot wo vrij gehad. ben wel iedere kalenderweek in die tijd aan t werk geweest
geniet ervanquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ach ja. Ik verdien nu ook wel vakantie
(had het ook nodig)
ik meende net te horen dat ie dat vertelde, maar ikz at ook maar half op te lettenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef ddx het volgende:
Deze was toch tijdje geleden ook in de Freaknacht ?
Wie weet!? Je hebt allerlei speeltjes tegenwoordig...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
die zangeres kijkt of tijdens het zingen oraal bevredigd wordt...
jij ramt er een vuurpijl inquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wie weet!? Je hebt allerlei speeltjes tegenwoordig...
wat was er? zit hier even stil in een hoekje een muis te vangen.quote:
godsammequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij ramt er een vuurpijl inof ben je meer van de Romeinse (k)aars?
iets over willem de zwijgertquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat was er? zit hier even stil in een hoekje een muis te vangen.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij ramt er een vuurpijl inof ben je meer van de Romeinse (k)aars?
ja, daar maak jij een gillende keukenmeid van??quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:34 schreef Qunix het volgende:
[..]!!!
Alleen als het een pot is*wink*
Fred is wel van de geschiedenislessen. Inteligente gast, brede interesses. En hij heeft Kurt Cobain gesprokenquote:
Willem van Oranje (ook wel Willem de Zwijger genoemd) zei tegen de koning van Spanje wat een Katholiek was dat we ze in Nederland niet meer moeten en zo was Nederland geboren. Maar, Willem heeft wel de koning van Spanje altijd geëerd => volkslied.quote:
en spreekt vloeiend grieks en heeft een turnlichaamquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Fred is wel van de geschiedenislessen. Inteligente gast, brede interesses. En hij heeft Kurt Cobain gesproken
Jij bent echt scherp nu. Hulde.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar maak jij een gillende keukenmeid van??
tja...mijn hersenen maken de hele dag door zulke associaties. collega's worden er gek van...sommigen tenminstequote:
Ik ben in vakantie modus.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja...mijn hersenen maken de hele dag door zulke associaties. collega's worden er gek van...sommigen tenminste
hij leest Grieks, en heeft zeker geen turnlichaamquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en spreekt vloeiend grieks en heeft een turnlichaam
de koning had 6 zonen:quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:43 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar wat is nu de mop, of mis ik iets?
ga feestuh danquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Lees net dat Tjitse vanavond staat te draaien in de kroeg hier 400 meter vandaan.
Maak. Me. Gek.
Ik peins er niet over. De gemiddelde leeftijd in die tent ligt 20 jaar lager dan de mijne en ik zit met m'n spaanse sloffen aan lekker op de bank te genieten van een kruidenbittertje, een logigram en QI.quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik peins er niet over. De gemiddelde leeftijd in die tent ligt 20 jaar lager dan de mijne en ik zit met m'n spaanse sloffen aan lekker op de bank te genieten van een kruidenbittertje, een logigram en QI.
Alhoewel ik geen fan ben van hem qua muziek omdat ik een andere smaak heb toch heel interessant om te zien. Ongelooflijk hoe hard hij voor zichzelf is. Je zou hem gunnen dat hij veel milder tegen zichzelf kon zijn en dat alles niet zo snel hoefde. Lijkt me trouwens een tof persoon.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
Who the fuck is Jett Rebel nu op NPO 3
Echt,twitter:Domien twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 23:58:3236 uur de lampen van mijn auto aan laten staan. Hem net na die tijd weer gestart: draaiend als een zonnetje. Gotta ❤️ @volvocarsglobal. reageer retweet
quote:Op zondag 30 november 2014 09:56 schreef Pino112 het volgende:
Echt,twitter:Domien twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 23:58:3236 uur de lampen van mijn auto aan laten staan. Hem net na die tijd weer gestart: draaiend als een zonnetje. Gotta ❤️ @volvocarsglobal. reageer retweet
quote:Op zondag 30 november 2014 09:56 schreef Pino112 het volgende:
Wolvoquote:Op zondag 30 november 2014 09:56 schreef Pino112 het volgende:
Alsof die lampen echt 36 uur zijn blijven brandenquote:Op zondag 30 november 2014 09:56 schreef Pino112 het volgende:
De lolly van de monteur?quote:Op zondag 30 november 2014 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof die lampen echt 36 uur zijn blijven branden. Bij mijn Volvo van 13 jaar gaan de lampen al automatisch aan en uit als je auto op contact zet en weer van contact haalt. Knop die je niet hoeft om te zetten, maar Domien denkt vast van wel. Net zoals ie nu vast een gratis Volvo-lolly verwacht na z'n tweet.
ik heb ook gekeken en mij lijkt het juist een bloedirritante gast......die jongen zit volgens mij zo erg met zichzelf in de knoop dat dat nog wel eens een lid vd club van 27 kan gaan worden. Ik vond het echt sneu om te zien hoe hij met zichzelf in de knoop zit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Alhoewel ik geen fan ben van hem qua muziek omdat ik een andere smaak heb toch heel interessant om te zien. Ongelooflijk hoe hard hij voor zichzelf is. Je zou hem gunnen dat hij veel milder tegen zichzelf kon zijn en dat alles niet zo snel hoefde. Lijkt me trouwens een tof persoon.
Tjaquote:Op zondag 30 november 2014 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof die lampen echt 36 uur zijn blijven branden. Bij mijn Volvo van 13 jaar gaan de lampen al automatisch aan en uit als je auto op contact zet en weer van contact haalt. Knop die je niet hoeft om te zetten, maar Domien denkt vast van wel. Net zoals ie nu vast een gratis Volvo-lolly verwacht na z'n tweet.
Ik heb het ook gezien, en ik kreeg er idd hetzelfde idee bij. En van die platenbazen kreeg ik het idee dat ze dat imago van 'rare vogel' alleen maar nog extremer wilden hebben om het beter te kunnen uitmelkenquote:Op zondag 30 november 2014 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ook gekeken en mij lijkt het juist een bloedirritante gast......die jongen zit volgens mij zo erg met zichzelf in de knoop dat dat nog wel eens een lid vd club van 27 kan gaan worden. Ik vond het echt sneu om te zien hoe hij met zichzelf in de knoop zit.
Ik had eigenlijk ook wel zijn ouders ofzo aan het woord willen zien. Het ging mij iets teveel over Jett en te weinig over Jelte, hoewel dat natuurlijk wel klopt met de docutitel
dat ook nog ja. volgens mij moet die jongen eens met een psych gaan praten...quote:Op zondag 30 november 2014 15:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, en ik kreeg er idd hetzelfde idee bij. En van die platenbazen kreeg ik het idee dat ze dat imago van 'rare vogel' alleen maar nog extremer wilden hebben om het beter te kunnen uitmelken
hahaquote:Op zondag 30 november 2014 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht ik ga eens tinderen. Ben ik zonder na te denken match met een ex van me. Wel van >10 jaar geleden maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |