Tijdloze plaat ook inderdaad!quote:
Ik word hier een beetje moe van.quote:
Mén. Dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dotan gaat de hoogste plaat uit 2014 worden in de Top 2000.
Boven de Linnets.
Schandalig![]()
![]()
Spaans is wel mooierquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Spaans, na 8 maanden in Portugal klinkt het als of een dronken Portugees probeert te zingen.
Totaal onterecht!quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boven de Linnets.
Schandalig![]()
![]()
Goede keuzequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik had Inní mér syngur vitleysingur aangevraagd, maar dit vind ik ook leuk.
uhm nee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spaans is wel mooier
Het mooiste blijft Spanglish
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Spaans, na 8 maanden in Portugal klinkt het als of een dronken Portugees probeert te zingen.
Ik had juist die aangevraagd, want met een Popplagið of Ný batterí ben je sowieso vrij kansloos om gedraaid te worden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keuzeAl vind ik hun nummers die je helemaal nooit op 3 hoort mooier, een Ara Batur
Al had het weinig kans aangezien ie Sigur Ros al noemde.En dit is lekker, ehm, zomers?
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had juist die aangevraagd, want met een Popplagið of Ný batterí ben je sowieso vrij kansloos om gedraaid te worden.
Achquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boven de Linnets.
Schandalig![]()
![]()
Is dit jouw manier om met je diepgewortelde Dotan-haat om te gaan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach
gelukkig heb je jouw gezondheid nog
dotan is een topshowquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit jouw manier om met je diepgewortelde Dotan-haat om te gaan?
Logisch, want SR is nou eenmaal muziek voor een vrij klein gezelschap. Doet het ook uitstekend als mensenwegjager heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snap ikVolgens mij draaien ze alleen Inni nog wel eens.
Geeft niet Mex, het is ook mijn guilty pleasure van hem, de rest vind ik echt walgelijkquote:
Heerlijke dooddoener, broerquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach
gelukkig heb je jouw gezondheid nog
Niet meer dan logisch lijkt me.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boven de Linnets.
Schandalig![]()
![]()
Pissing the night away xDquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben nog niet betaald
Ik heb nog nooit iemand weggejaagd met Sigur Rosquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Logisch, want SR is nou eenmaal muziek voor een vrij klein gezelschap. Doet het ook uitstekend als mensenwegjager heb ik gemerkt.
Want? The Common Linnets is historie. Over 15 jaar spreekt iedereen daarover. Iedereen spreekt ook nog steeds over Teach-In.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch lijkt me.
Home is de zomerhit geweest van dit jaar. De WK hit. Veel positieve associaties. Is bij veel mensen beter blijven hangen dan Common Linnets.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand weggejaagd met Sigur RosMisschien moet ik dan toch maar voor Von gaan.. die vind ik zelf ook niet zo geweldig.
Mum doet het wat dat betreft veel beter:
[..]
Want? The Common Linnets is historie. Over 15 jaar spreekt iedereen daarover. Iedereen spreekt ook nog steeds over Teach-In.
Dotan is een leuk debuutplaatje (wat in werkelijkheid ronduit kut is, ik vind Dotan slechter dan Train.) maar over tien jaar blijkt het een niemendalletje wat iedereen weer is vergeten.
Werd Home gebruikt bij het WK ja?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Home is de zomerhit geweest van dit jaar. De WK hit. Veel positieve associaties. Is bij veel mensen beter blijven hangen dan Common Linnets.
Door 3FM jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd Home gebruikt bij het WK ja?
Op TV heb ik het niet gehoord inderdaad.quote:
Yep. En bij terugkomst van slachtoffers MH17quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd Home gebruikt bij het WK ja?
Nouja, over vijf jaar is iedereen dat weer vergeten terwijl de Linnets dan nog wel zijn blijven hangen na weer vijf jaar songfestivalbagger.
Top2000 heeft weinig met kwaliteit te maken. Hoogstens met sentiment.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies de reden waarom je een leeftijdsclausule op zo'n lijst moet zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |