Over dat mh17 heeft hij zijn excuses aangeboden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Quinsy maakt er wéér een kleurenkwestie van. Evenals dat hij van dat vliegtuigongeluk een kleurenkwestie wilde maken. Hij is een walgelijk mens.
Precies. Zo iemand kun je geen serieuze discussie mee voeren. Verspilling van je tijd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het wordt heel erg duidelijk dat hij een verstoord wereldbeeld heeft en alles door zijn racisme-bril ziet.
Dat maakt Quinsy als mens niet minder walgelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Over dat mh17 heeft hij zijn excuses aangeboden.
Waarom vind jij hem walgelijk dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Zo iemand kun je geen serieuze discussie mee voeren. Verspilling van je tijd.
[..]
Dat maakt Quinsy als mens niet minder walgelijk.
Constant mensen beschuldigen van racisme, mensen tegen elkaar opzetten, dat gedoe met de CDJA, zijn extreme kleinzerigheid (hij is beledigd door een juten zak, en door de naam van een schmink kleur), overal proberen een rassenkwestie van te maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom vind jij hem walgelijk dan?
Er is gewoon veel racisme in Nederland en de zwarte piet discussie is daar een perfect voorbeeld van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Constant mensen beschuldigen van racisme, mensen tegen elkaar opzetten, dat gedoe met de CDJA, zijn extreme kleinzerigheid (hij is beledigd door een juten zak, en door de naam van een schmink kleur), overal proberen een rassenkwestie van te maken.
Met zo iemand moet je niet in discussie gaan.
Is goed hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is gewoon veel racisme in Nederland en de zwarte piet discussie is daar een perfect voorbeeld van.
Uiteraard is dat de beste methode, want het is nog steeds erg aanwezig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed hoor.
Meneer wil gewoon geld zien. Ordinaire geldwolf die in de gaten heeft dat huilen om racisme na 40 jaar nog steeds de beste methode is.
Alleen is er tot op heden nog niet aangetoond wat er nou precies racistisch is. Dus mja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard is dat de beste methode, want het is nog steeds erg aanwezig.
Ik vind zwarte piet geen racisme. Maar deze zwarte-piet discussie toont wel goed aan dat het racistische gedachtegoed nog springlevend is. Wanneer mensen aankaarten dat ze problemen hebben met zwarte piet, dan moeten ze maar terug naar hun eigen land.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen is er tot op heden nog niet aangetoond wat er nou precies racistisch is. Dus mja.
Bovendien erger ik me groen en geel aan de uitholling van de term racisme.
Iemand verkleed zich als zwart persoon: RACISME! VIEZE RACISTISCHE HOND!
Wow, wat gek als je vanaf het begin al begint te roepen dat iedereen die Sinterklaas viert een racist is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind zwarte piet geen racisme. Maar deze zwarte-piet discussie toont wel goed aan dat het racistische gedachtegoed nog springlevend is. Wanneer mensen aankaarten dat ze problemen hebben met zwarte piet, dan moeten ze maar terug naar hun eigen land.![]()
Let op: hiermee zeg ik niet dat de anti-pieten zich altijd van de beschaafde kant hebben laten zien, integendeel.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, wat gek als je vanaf het begin al begint te roepen dat iedereen die Sinterklaas viert een racist is.
Daarnaast, als mensen hierheen komen, al hun gebruiken en dergelijke meenemen en vervolgens eisen dat men dat land aanpast aan hun wensen...
Ja, daar wat van zeggen is ook al racistisch tegenwoordig. Waarmee je mijn eerder genoemde punt weer goed aandraagt.
Sommige aanpassingen vinden wij anders heul niet ergquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast, als mensen hierheen komen, al hun gebruiken en dergelijke meenemen en vervolgens eisen dat men dat land aanpast aan hun wensen...
Misschien is hij niet zo'n succesvol kunstenaar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:47 schreef Fascination het volgende:
Waarom start hij geen kunstproject over de nog steeds aanwezige slavernij in de wereld? Misschien omdat veel slaven niet zwart zijn?
Black lives matter more than white lives.![]()
Om even in de stijl van Quinsy te discussiëren.
Zo ken ik je weerquote:
Ah god, krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige aanpassingen vinden wij anders heul niet erg
Het NL eetlandschap zou er maar saai uitzien zonder die aanpassingen namelijk
Waarom niet daar?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
En wéér werd er niet duidelijk wat er nou precies mis was met de manier waarop de sinterklaasintocht in Gouda dit jaar gevierd werd. Er liepen allerlei gekleurde pieten mee, maar alsnog was het blijkbaar niet goed en moest er gedemonstreerd worden. Waarom (daar)? Niemand geeft daar antwoord op.
Omdat daar aanpassingen zijn gedaan waardoor het vermeende racistische karakter is opgeheven. Dat hoor je toch toe te juichen als anti-piet?quote:
Het racistische karakter is nog steeds aanwezig .quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat daar aanpassingen zijn gedaan waardoor het vermeende racistische karakter is opgeheven. Dat hoor je toch toe te juichen als anti-piet?
You can't always pick and choose alsof jij de baas bent, omdat je hier nou eenmaal geboren bent. Dat groeit. XZo werkt t nu eenmaal.quote:
Leg uit aub.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het racistische karakter is nog steeds aanwezig .
Zwarte piet is er nog steeds en het is nog steeds de knecht van de witte heerser (sinterklaas).quote:
Ik ben geen autochtoon, maar het is goed hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You can't always pick and choose alsof jij de baas bent, omdat je hier nou eenmaal geboren bent. Dat groeit. XZo werkt t nu eenmaal.
Groeien. Niet afdwingen he. Let op wat ik zeg.
Als je op had gelet in de maanden dat deze k-discussie woedt en de maanden dat ik hier al post, dan had je geweten dat ik dat verschil heus wel zag. Dan had je trouwens ook dequote:Op vrijdag 28 november 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben geen autochtoon, maar het is goed hoor
Natuurlijk groeien dingen, maar zie je nou echt het verschil niet tussen iets dat erbij komt (een turkse snackbar neemt lang niet altijd de plek in van een Nederlandse snackbar) en iets dat verdrongen wordt?
Ja, maar door de aanwezigheid van de andersgekleurde pieten houdt de gedachte dat de zwarte man altijd de slaaf van de witte man moet zijn, geen stand. Slaaf zijn is dus niet gekoppeld aan huidskleur.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zwarte piet is er nog steeds en het is nog steeds de knecht van de witte heerser (sinterklaas).
Men stopt pas als het weg is, want zoals ze zeggen "Racisme verminder je niet gelijdelijk aan, racisme moet je afschaffen". Dat is hun redenatie.quote:
Blijkbaar gaat het dus helemaal niet om zwarte piet en worden we gewoon bewust tegen elkaar opgezet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
En wéér werd er niet duidelijk wat er nou precies mis was met de manier waarop de sinterklaasintocht in Gouda dit jaar gevierd werd. Er liepen allerlei gekleurde pieten mee, maar alsnog was het blijkbaar niet goed en moest er gedemonstreerd worden. Waarom (daar)? Niemand geeft daar antwoord op.
Gario is blijkbaar geen weldenkend mens aangezien hij dit op zijn facebookpagina plaatste direct na zijn verlies bij de Raad van State.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Breivik was katholiek en blank.
Maar goed, dat terzijde. Ieder weldenkend mens is tegen zinloos geweld en Quincy dus ook, waarom zou hij zich dan daar over moeten uitspreken? dat is helemaal niet zijn doel.
Hij is dus voor zelfverdediging.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Gario is blijkbaar geen weldenkend mens aangezien hij dit op zijn facebookpagina plaatste direct na zijn verlies bij de Raad van State.
[ afbeelding ]
Nee, en OMDAT het dus niet gekoppeld is, is er dus ook niks veranderd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar door de aanwezigheid van de andersgekleurde pieten houdt de gedachte dat de zwarte man altijd de slaaf van de witte man moet zijn, geen stand. Slaaf zijn is dus niet gekoppeld aan huidskleur.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Gario is blijkbaar geen weldenkend mens aangezien hij dit op zijn facebookpagina plaatste direct na zijn verlies bij de Raad van State.
[ afbeelding ]
Hij is ook aangeklaagd. 2 december moet hij geloof ik voorkomen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oproepen tot geweld
Nou, daar hebben we m. Aanklagen die handel
A la Wilders
Juist ja. Jouw standpunt ook weer helemaal helder.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is dus voor zelfverdediging.
We zullen wel geen verstand van de Engelse taal hebben volgens Quinsy.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We worden heerlijk Amerikaans in dit land.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is ook aangeklaagd. 2 december moet hij geloof ik voorkomen.
Jij en ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:06 schreef Fascination het volgende:
We zullen wel geen verstand van de Engelse taal hebben volgens Quinsy.
http://regio.thepostonlin(...)-tot-haat-en-geweld/quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We worden heerlijk Amerikaans in dit land.
Overdreven politiek correct een aanklagen bij iedere scheet om je gelijk te kragen.
De Hollandse nuchterheid (of is het blindheid) begint weg te ebben.
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg! of ik klaag je aan!
?quote:
Daar waar een Wilders aangeklaagd wordt voor "meer of minder" vind ik dat de tegenpartij, die zogenaamd niet racistisch is, ook best wel eens een papier tegen de neus aangeduwd mag worden. Woorden als bleekscheet en kaaskop en dergelijke zijn net zo goed racistisch. Net zoals het uitmaken van jan en alleman voor fascist en racist. Het feit dat "jouw ras" in het verleden slachtoffer is geweest van echt racisme (en nu nog vaak hoor, getuige de vele racistische reacties in t pro ZP kamp) geeft je geen recht te janken en met de vinger te wijzen en dan vervolgens keihard hetzelfde ook weer te doen. "Maar dat is de blanke, die voelen die pijn van vroeger niet".quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://regio.thepostonlin(...)-tot-haat-en-geweld/
Het lijkt niet om die uitspraak te zijn en hij wordt verhoord, niet voorkomen. Mijn fout. Niet goed onthouden.
Maar de gele piet is dat ook, dus ja... dan is het geen knecht meer van een witte heerserquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zwarte piet is er nog steeds en het is nog steeds de knecht van de witte heerser (sinterklaas).
quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:49 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet dat in Nederland de blanke man zo enom veel minder racisme ondervind dan de roetmoppen
ongtwijfeld wel wat meer maar in de regel zijn we met zijn allen superaardige mensen natuurlijk ... zeker in verhouding met de rest
Fixed it.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is gewoon veel racisme in Nederland en de heftige reactie op de zwarte piet discussie is daar een perfect voorbeeld van.
+1quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind zwarte piet geen racisme. Maar deze zwarte-piet discussie toont wel goed aan dat het racistische gedachtegoed nog springlevend is. Wanneer mensen aankaarten dat ze problemen hebben met zwarte piet, dan moeten ze maar terug naar hun eigen land.![]()
Let op: hiermee zeg ik niet dat de anti-pieten zich altijd van de beschaafde kant hebben laten zien, integendeel.
Knap dat je dit in je eigen zin ook meteen onderuit weet te halen door racistische term te gebruikenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:49 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet dat in Nederland de blanke man zo enom veel minder racisme ondervind dan de roetmoppen
Nou nee.quote:ongtwijfeld wel wat meer maar in de regel zijn we met zijn allen superaardige mensen natuurlijk ... zeker in verhouding met de rest
Eens. Nou ja, niet "geen racisme", wel "minder vaak racisme". Zie het Molukse voorbeeld in t nieuws nu.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, want wij blanken ondervinden geen racisme. Ik ben ook nog eens man,
Niet mee eens.quote:dus ik mag sowieso aan geen enkele discussie meer meedoen.
Eens.quote:Ik weet ook niet hoe het is als vrouwen gediscrimineerd worden etc. etc.
Niet mee eens.quote:Dus ja... point taken, ik hou mijn bek wel, want ik mag niks zeggen, want ik ben een blanke man.
?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Natuurlijk moet iemand elkaar discrimineren. Duh.
Ik zie ook nooit racisme in Nederland terwijl ik zat andere slechte dingen zie. Discriminatie komt wel veel voor, overal. Racisme valt in Nederland heel erg mee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:39 schreef Pedro-Noir het volgende:
Ik liep net nog over straat, en kwam een blank stel van middelbare leeftijd tegen. Als echte Nederlandse racisten begroeten ze me uiterst vriendelijk. Mij, een jonge donkere man die hun 's avonds laat tegemoet komt.
Ja, racisme viert echt hoogtij in Nederland![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |