Preciesquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
Je kunt mensen wel leren om beter te zoenen. Beetje sturen.
Kijk hoe liefquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
Hahah leukquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk hoe lief
[ afbeelding ]
Nee dank je, ik hoef niet zo nodig met mijn 'veroveringen' te pochen op fok.quote:
Dat wist je toch al. Lekker rebels ditdat.quote:
Doe eens aardig tegen Royco.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat wist je toch al. Lekker rebels ditdat.
Zo heel goed ken ik je ook weer niet he, dus geen idee hoe rebels jij bentquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat wist je toch al. Lekker rebels ditdat.
Wauw, gezien je sinterklaas versjes laatst had ik het idee dat je me door en door kende.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel goed ken ik je ook weer niet he, dus geen idee hoe rebels jij bent
Ja en ik omdat Tamashii. /carequote:
Ik kan goed een inschatting makenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw, gezien je sinterklaas versjes laatst had ik het idee dat je me door en door kende.
Dat blijkt. Zal je es een inschatting geven.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat blijkt. Zal je es een inschatting geven.
Kom dan met je grote mondquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat blijkt. Zal je es een inschatting geven.
Ja maar Royco is belangrijker dan Tamashii.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en ik omdat Tamashii. /care
Maar ik stuiter. Er staan 8 tassen in de kamer en alsnog ga ik dingen vergeten. En kei vroeg wakker. En ik moet ng allerlei shit doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja dat gezicht geef ik je wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar Royco is belangrijker dan Tamashii.Eujoo. Ik ben mod. Modbashing. Zal je es ff wat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Doe is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eujoo. Ik ben mod. Modbashing. Zal je es ff wat doen.
auto staat bij de garage..quote:
Ja dat blijft altijd kut.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
auto staat bij de garage..
en ik weet dat het echt een luxeprobleem is maar het is gewoon waardeloos om weer een zak met geld er heen te brengen zodat ie weer functioneert zoals het zou moeten
Ja die van ons ook.. OOK nog deze maand...quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat blijft altijd kut.
Die van mij moet ook weer gekeurd worden
Ja die van mij ook in december, en is al lekker een dure maand.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die van ons ook.. OOK nog deze maand...
eerst fixen nu
Koekjesquote:
Goede reden.quote:
*Propt een lading in je mondquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede reden.
Ik heb geen koekjes. Mezelf aan het uithongeren.
Dacht ik zoquote:
Wil je me nog dikker hebben? :$quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
*Propt een lading in je mond
Alsjeblieft
Ja. Ik word je persoonlijke chubby-chaserquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je me nog dikker hebben? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Ik word je persoonlijke chubby-chaserMeer een feederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dalijk past kaneel niet meer door de deur en dan? He en dan????
Goed gedacht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
*Propt een lading in je mond
Alsjeblieft
[..]
Dacht ik zo
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die van mij ook in december, en is al lekker een dure maand.
Dan kopen we een takelwagen en zetten we een heel groot raam in de kamer. Zodat ie er wel uitgetakeld kan worden he? :$quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meer een feeder
Dalijk past kaneel niet meer door de deur en dan? He en dan????
Op nuquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed gedacht.
Neem nog maar een koekje
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Ik word je persoonlijke chubby-chaserOmdat je me niet zonder shirt hebt gezien. Jiggle jiggleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vreetzakjequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kopen we een takelwagen en zetten we een heel groot raam in de kamer. Zodat ie er wel uitgetakeld kan worden he? :$
[..]
Op nu
Zou motorboaten, fo sho niquaquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je me niet zonder shirt hebt gezien. Jiggle jiggle
Probeerde ik, maar we zien welquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
Hij heeft wel een groot raam aan de voorkant, zal wel veel bekijks trekken als jullie dan gaan rollen door de buurt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:29 schreef Dqod het volgende:
Dan kopen we een takelwagen en zetten we een heel groot raam in de kamer. Zodat ie er wel uitgetakeld kan worden he? :$
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Probeerde ik, maar we zien wel
[ afbeelding ]
Dan heb je meer aan mij.quote:
Hihihihiquote:
VAquote:
Hehehequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft wel een groot raam aan de voorkant, zal wel veel bekijks trekken als jullie dan gaan rollen door de buurt.
quote:
ALS IK KANEEL WIL MOTORBOATEN WIL IK KANEEL MOTORBOATEN JA?! GVDquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Dqod het volgende:
ALS IK KANEEL WIL MOTORBOATEN WIL IK KANEEL MOTORBOATEN JA?! GVD
I've got bigger moobs.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
ALS IK KANEEL WIL MOTORBOATEN WIL IK KANEEL MOTORBOATEN JA?! GVD
Ja. Zullen we nou beleven heyquote:
Que?quote:
IS het weer die tijd van de maand?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Zullen we nou beleven hey
HELEMAAL WOEST NU
Ja, al dat 'Ik ben dik', 'Ik ben dikker', 'Ik ben [insert random kutopmerking]'quote:
Al gehad :$quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS het weer die tijd van de maand?
Oh zo, truequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, al dat 'Ik ben dik', 'Ik ben dikker', 'Ik ben [insert random kutopmerking]'
Nieuwsgierig naar je goeie assquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al gehad :$
[..]
Oh zo, true
Gelukkig ben ik blij met mijn figuurtje en goeie ass
En al had je geen mooi figuurtje, wees verdomme gewoon blij met wat je krijgt en anders doe er wat aan. Niet zo lopen zaniken en downtalken de hele tijd. Ik word er zelf gewoon levensmoe vanquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al gehad :$
[..]
Oh zo, true
Gelukkig ben ik blij met mijn figuurtje en goeie ass
Eh, waar loop ik te downtalken dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En al had je geen mooi figuurtje, wees verdomme gewoon blij met wat je krijgt en anders doe er wat aan. Niet zo lopen zaniken en downtalken de hele tijd. Ik word er zelf gewoon levensmoe van
Dat zijn er wel meerquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar je goeie ass
Ik zeg toch ook niet dat jij dat doet? Ik heb het over het algemeen. Ik quote jou om in te haken op wat je zegt.quote:
Dacht het even, want je-vorm en mij quoten, my mistakequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij dat doet? Ik heb het over het algemeen.
Ik ben goffer de dikstequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boobmeetmeetquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom eens naar een meet, kunnen we het meten
moobmeetmeet zelfsquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
boobmeetmeet
Ja, wanneer danquote:
Mwah, hangt er vanaf wie er nog meer komen (no pun :$ )quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom het liefst gewoon op een meet.
Al die heisa eromheen
Ja eh, ooitquote:
Godver TGND, dat zijn toch maar grapjes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, want jarigequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eh, ooit
Ben je aankomende zaterdag niet naar de klote?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh have funquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, want jarigevandaag
Volgend weekend ook al zuipen als een malle. Het houdt niet op, niet vanzelf
Dat weet ik niet zo zekerquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver TGND, dat zijn toch maar grapjes.
De onzekerheid proef je er wel doorheen tho. En als je jezelf echt te dik vindt moet je er idd iets aan doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je welquote:
Oeh, gefeliciteerd dan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, want jarigevandaag
Volgend weekend ook al zuipen als een malle. Het houdt niet op, niet vanzelf
Dank uquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Straks lekker appeltaart en vanavond steakhouse dus
Dat zal best, maar die worden naar mijn mening te vaak gemaakt en ik vind ze niet grappigquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
seksquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u
She's gonna be very happy when she gets home I think
Dat zou voor mij een mooi bedankje zijn, jaquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een mooi bedankje zijn, ja
Met wie?quote:
Nice! Wanneer? Is het 'bring it yourself and bake it at your place'?quote:
Ik denk dat ik wel bak en jullie entree betalen, stuk handigerquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef yats het volgende:
[..]
Nice! Wanneer? Is het 'bring it yourself and bake it at your place'?
Dat dus, daarom twee keer per week de sportschoolquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
De onzekerheid proef je er wel doorheen tho. En als je jezelf echt te dik vindt moet je er idd iets aan doen.
Mgoed, ik vind kaneeltje iig verre van dik/chubby
Lijkt me een prima deal gezien mijn bakkunsten. Koken gaat voortreffelijk, maar bakken?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel bak en jullie entree betalen, stuk handiger
Of ik onzeker ben? O ja hoor en ben ik wat te dik? Ook dat. Maar dat neemt niet weg dat ik er alsnog grapjes over kan maken. Ik weet dat ik er mee bezig ben en als iemand het niet aanstaat is dat zijn/haar probleem. Ik ben wie ik ben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
De onzekerheid proef je er wel doorheen tho. En als je jezelf echt te dik vindt moet je er idd iets aan doen.
Mgoed, ik vind kaneeltje iig verre van dik/chubby
Want?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zal best, maar die worden naar mijn mening te vaak gemaakt en ik vind ze niet grappig
Bij mij zijn ze meestal ook matigquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me een prima deal gezien mijn bakkunsten. Koken gaat voortreffelijk, maar bakken?
Ook ik praatte hier in het algemeen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Of ik onzeker ben? O ja hoor en ben ik wat te dik? Ook dat. Maar dat neemt niet weg dat ik er alsnog grapjes over kan maken. Ik weet dat ik er mee bezig ben en als iemand het niet aanstaat is dat zijn/haar probleem. Ik ben wie ik ben.
[..]
Want?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga maar eens gamen en mezelf afsluiten voor de e-wereld, latah![]()
Veel plezier met taarten bakken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga maar eens gamen en mezelf afsluiten voor de e-wereld, latah![]()
Dit dus. Ik zie het niet eens als zelfspot maar echt als downtalken. Zelfspot is namelijk daadwerkelijk een grapje over jezelf maken. Zeggen dat je dik bent en dat 100x herhalen is gewoon downtalken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook ik praatte hier in het algemeen.
Maar prima toch? Ik vind alleen die zelfspot niet zo nodig. Niks mis met zelfspot, maar wanneer het steeds terugkomt, ja. Dan snap ik buur wel.
Dat weet ik, maar ik voelde me aangesproken omdat o.a. ik het deed. Maar dit is wat mij betreft de 2de keer geloof ik dat het erover gaat. En zelfs in grappige context waar je zelf ook op reageert.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook ik praatte hier in het algemeen.
Maar prima toch? Ik vind alleen die zelfspot niet zo nodig. Niks mis met zelfspot, maar wanneer het steeds terugkomt, ja. Dan snap ik buur wel.
Ik heb het in de afgelopen maand minstens 10x voorbij zien komen. En ik heb het niet alleen over jou, ik heb het ook over het algemeen. Dat jij je aangesproken voelt, is dan weer niet mijn probleemquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik voelde me aangesproken omdat o.a. ik het deed. Maar dit is wat mij betreft de 2de keer geloof ik dat het erover gaat. En zelfs in grappige context waar je zelf ook op reageert.
Als ik hier nu had gepost van 'o ik ben zo dik en veel dikker dan jullie allemaalhuillie huillie' dan had ik het begrepen, maar dit was gewoon puur inhaken op een grap die gemaakt werd. Dus ik snap niet waar de ophef over is.
Maar goed, dubbele standaarden komen hier wel vaker voor.
Eh dat doe je toch altijd? In relaties SC sowieso.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik voelde me aangesproken omdat o.a. ik het deed. Maar dit is wat mij betreft de 2de keer geloof ik dat het erover gaat. En zelfs in grappige context waar je zelf ook op reageert.
Als ik hier nu had gepost van 'o ik ben zo dik en veel dikker dan jullie allemaalhuillie huillie' dan had ik het begrepen, maar dit was gewoon puur inhaken op een grap die gemaakt werd. Dus ik snap niet waar de ophef over is.
Maar goed, dubbele standaarden komen hier wel vaker voor.
Ik weet dat je het niet alleen over mij hebt, ik neem mijzelf alleen even als voorbeeld. Maar wat als iemand zichzelf dan naar beneden haalt, is dat dan wel jouw probleem? Moet diegene toch lekker zelf weten dan? Want je reageert alsof het dan ineens wel jouw probleem is omdat ze het hier neerzetten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het in de afgelopen maand minstens 10x voorbij zien komen. En ik heb het niet alleen over jou, ik heb het ook over het algemeen. Dat jij je aangesproken voelt, is dan weer niet mijn probleem
Ik praat hier dan ook over dit topic. En ja? Daar doe ik huillie zonder enige vorm van sarcasme?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eh dat doe je toch altijd? In relaties SC sowieso.
ZO NIET, ZIE DEZE POST!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
ALLES WAT OP HET INTERNET STAAT IS WAAR.
OPGELOST SLOTJE
Ja maar, ja maar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
ALLES WAT OP HET INTERNET STAAT IS WAAR.
OPGELOST SLOTJE
Ik weet niet hoe ik dit nu op moet vatten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Letterlijk alles staat op het internet dus alles wat je zegt is waar
Het is niet perse mijn probleem. Ik zeg alleen dat ik er last van heb en vind dat je niet moet zeiken en er gewoon wat aan moet doen als je het echt vind. That's all I'm saying.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet alleen over mij hebt, ik neem mijzelf alleen even als voorbeeld. Maar wat als iemand zichzelf dan naar beneden haalt, is dat dan wel jouw probleem? Moet diegene toch lekker zelf weten dan? Want je reageert alsof het dan ineens wel jouw probleem is omdat ze het hier neerzetten.
Maar als ze zich dan aangesproken voelen, want je zegt het wel in het algemeen maar jij weet net zo goed als ik dat het wel specifiek op bepaalde users gericht is, dan is dat weer niet jouw probleem en moeten die mensen daar maar mee omgaan.
Je neemt me te letterlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet hoe ik dit nu op moet vatten.
"alles" staat op internet, dus letterlijk alles.
Maar niet alles staat op internet, veel oud onderzoek is tot nu toe alleen beschikbaar in tijdschrift formaat
Maar waarom heb jij er last van dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet perse mijn probleem. Ik zeg alleen dat ik er last van heb en vind dat je niet moet zeiken en er gewoon wat aan moet doen als je het echt vind. That's all I'm saying.
Hierin is de 'je' ook gewoon weer algemeen
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je eens letterlijk nemen.
#nohomo
The Lonely Islandquote:
Hehe. Over je dikke penspraat: mij maakt het niet uit hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waarom heb jij er last van dan?
Er zijn hier ook users die zich ergeren aan een bepaald gedrag tussen sommige users. Maar als ze daar iets over zeggen krijgen ze de volle laag en moeten ze dat maar negeren, er overheen lezen of hier niet meer komen. Waarom geldt dit dan ook niet voor jou?
En je hoeft de 'je' niet algemeen te noemen hoor. Als je mij er onder andere mee bedoeld, mag je dat gewoon zeggen. Ik bijt niet.
Nee dat ben ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe. Over je dikke penspraat: mij maakt het niet uit hoorKaneel is toch de dikste.
#voorspelbaarquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je eens letterlijk nemen.
#nohomo
Oef, slechte kwaliteit.quote:
Gelukkig heb ik wel mijn lengte mee tov jou.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe. Over je dikke penspraat: mij maakt het niet uit hoorKaneel is toch de dikste.
Ik benoem alleen dat ik er last van heb, jij zanikt er zo over door.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waarom heb jij er last van dan?
Er zijn hier ook users die zich ergeren aan een bepaald gedrag tussen sommige users. Maar als ze daar iets over zeggen krijgen ze de volle laag en moeten ze dat maar negeren, er overheen lezen of hier niet meer komen. Waarom geldt dit dan niet voor jou?
En je hoeft de 'je' niet algemeen te noemen hoor. Als je mij er onder andere mee bedoeld, mag je dat gewoon zeggen. Ik bijt niet.
Mes in de rug! Stoot onder de riem! Suckerpunch!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, slechte kwaliteit.
[..]
Gelukkig heb ik wel mijn lengte mee tov jou.
De haat...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op degene die erover begint te 'zaniken'. Iets met oorzaak en gevolg. Als je de discussie niet wilt voeren had je ook niet op mij kunnen reageren verder.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik benoem alleen dat ik er last van heb, jij zanikt er zo over door.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op degene die erover begint te 'zaniken'. Iets met oorzaak en gevolg. Als je de discussie niet wilt voeren had je ook niet op mij kunnen reageren verder.
Schot voor open doelquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mes in de rug! Stoot onder de riem! Suckerpunch!
knoflookboertjes galorequote:
In m'n hempjequote:
Zuipen, vreten en neukuhhhhhh \o/quote:
Have funquote:
Eh, alledrie mis ik vooralsnog nog.Al zit ik over een uurtje wel in een kroeg en weet ik niet hoe de avond verder loopt.quote:
Ga je dat nu in elke post verkondigen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, alledrie mis ik vooralsnog nog.Al zit ik over een uurtje wel in een kroeg en weet ik niet hoe de avond verder loopt.
ja en dat allemaal in mijn eentjequote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Yats gaat ballen vanavond, duhh
Geen joint, geen chocomel, wel porno.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jointje, warme chocomel, stonerfilm.
Pint vodka.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef artelligence het volgende:
Nog een half biertje. Zal ik hierna nog iets anders nemen? Wijn, mixje?
Mixje!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef artelligence het volgende:
Wat heb je allemaal in huis joh.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef artelligence het volgende:
Ik had bier. Heb nog onaangebroken fles rode en fles witte wijn. En heb cola, 7up en Bacardi Apple en Dragonberry.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in huis joh.
Ik heb alleen pina colada.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had bier. Heb nog onaangebroken fles rode en fles witte wijn. En heb cola, 7up en Bacardi Apple en Dragonberry.
Dan moet ik altijd aan dat liedje denken. In mijn hoofd schreeuw ik het ook mee.quote:
Wit, is minder aanslag op de tanden. Rood blijft ook altijd een beetje paarsig op mijn lippen zitten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat wil je? Rood of wit?
* artelligence gooit fles wijn naar je toe
Haha dat liedje liet mijn vader me eens vertalen om te kijken hoe goed mijn Engels was.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd aan dat liedje denken. In mijn hoofd schreeuw ik het ook mee.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wit, is minder aanslag op de tanden. Rood blijft ook altijd een beetje paarsig op mijn lippen zitten.
And getting caught in the rain...quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha dat liedje liet mijn vader me eens vertalen om te kijken hoe goed mijn Engels was.
If you like pina coladas...
Ik kan ook jongleren hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef artelligence het volgende:
[..]Ok, ik gooide de rode. Als je die weer even teruggooit krijg je de witte.
<faxie>ook met ballen?</faxie>quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan ook jongleren hoor.
Fine.
* gooit terug.
Volgens mij moet je daar niet te hardhandig mee zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
<faxie>ook met ballen?</faxie>
Lekkere ribeye gehad. WIL ER NOG EENquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Have fun
Ik mag het hele weekend werken
Hoe was de verjaardag?quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekkere ribeye gehad. WIL ER NOG EEN
Boh, dat is wel minderSterkte
Ja tofquote:
Awww wat lief.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja tof
Lekker uit eten geweest dus, daarvoor appeltaart gegeten enblij gemaakt met een Fender :$
En nu zo brak als de neten
En wat heb jij gedaan gisteren, kaneeltje
quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww wat lief.![]()
Ik heb opgeruimd omdat ik zo bezoek krijg. :$
En daar tussenin wat documentaires gekeken. Saai
Lekker onder een dekentje?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms ben ik dat. Met vlagen
Ah gezellig, althans; daar ga ik vanuit. Ik zit nu heel lonely the office te kijken, want ze moet werken vandaag.
Ja, met Bonnie op schootquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker onder een dekentje?
Ja, erg gezellig. Ik mag haar graag.Nu nog even douchen en scheren zodat ik er goed uit zie voor haar.
Iets langer gedouched dan geplanned :$quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, met Bonnie op schoot
Doe dat jongen and have fun
Neequote:Op vrijdag 28 november 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga je dat nu in elke post verkondigen?
Nogmaals nee, al was het wel erg leuk en ben ik net pas thuisquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Yats gaat ballen vanavond, duhh
Je bent blijven slapen en hebt niet gesekst? Wtf is dat nu weer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nogmaals nee, al was het wel erg leuk en ben ik net pas thuis
Misschien heeft hij alleen haar de old lickaroo gegeven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent blijven slapen en hebt niet gesekst? Wtf is dat nu weer.
Ik ben niet bij mijn date blijven slapen aangezien zij zelf niet in Rotterdam woont. Dat wist ik ook vooraf en vond ik prima. Waarschijnlijk vrijdag date nummer 3, maar dan bij haar thuis.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh la laquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet bij mijn date blijven slapen aangezien zij zelf niet in Rotterdam woont. Dat wist ik ook vooraf en vond ik prima. Waarschijnlijk vrijdag date nummer 3, maar dan bij haar thuis.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij alleen haar de old lickaroo gegeven.
We zijn niet allemaal zoals jou natuurlijk Fasje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen expert op seksgebied, dus ik onthoud me verder van commentaar.quote:
Jij ja.quote:
Ga er maar vanuit dat het daarna feest isquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen expert op seksgebied, dus ik onthoud me verder van commentaar.
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het daarna feest is
En dan kom je niet eens langs?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet bij mijn date blijven slapen aangezien zij zelf niet in Rotterdam woont. Dat wist ik ook vooraf en vond ik prima. Waarschijnlijk vrijdag date nummer 3, maar dan bij haar thuis.
Mooi dat het leuk was, yats!quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs!Het enige nadeel,ik ben nu weer aan mezelf aan het twijfelenquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooi dat het leuk was, yats!
Je hebt ook altijd wat te nuilen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:26 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs!Het enige nadeel,ik ben nu weer aan mezelf aan het twijfelen
Dat is Nimweegs.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nuilen
Je kan Fera uit Maas en Waal halen maar Maas en Waal niet uit Fera.
Ofzoiets
Denk eerder andersom.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben dat vast van ons gestolen.
Ja sorry...Dat is geen klacht verder hoorquote:
O, het klinkt alleen zo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ja sorry...Dat is geen klacht verder hoor
Ik denk het. Ik word gewoon wat onzeker van dat datenquote:
Waarom? Het gaat toch gewoon goed nu?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik word gewoon wat onzeker van dat daten
What goes up must come down.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat toch gewoon goed nu?
Zie appquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat toch gewoon goed nu?
Lekkere pessimist.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
What goes up must come down.
Later misschien. Ding hangt nu aan de lader en ik heb geen zin om er de hele tijd naast te gaan zitten op het bed.quote:
Lekker sle...quote:
Zeg het.quote:
Sletje dat je d'r bent.quote:
Nat geworden.quote:
Pics.quote:
Hoiquote:
Je zei dat dat je aan het werk was.quote:
foto's maken kan hard werken zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zei dat dat je aan het werk was.
Hoi :$quote:
Lekker, lekker. Moet alleen pissen :$quote:
Ook lekker, net al gepist..quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Moet alleen pissen :$
En daar?
Good. Ik nu ook. Hoezee voor extreme opluchtingenquote:
Soms is het net zo lekker als een orgasme hequote:Op zaterdag 29 november 2014 17:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Good. Ik nu ook. Hoezee voor extreme opluchtingen
Bijna wel ja. Bijnaquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms is het net zo lekker als een orgasme he
Dit iddquote:
Hai.quote:
Pauze.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zei dat dat je aan het werk was.
Geef dan je nummer maar.quote:
Alsof ik iets achter zijn rug om zou doen.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hai.
[..]
Pauze.
[..]
Geef dan je nummer maar.
Nee, daar ben je schattig lief voorquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ik iets achter zijn rug om zou doen.
Ik zie het door de vingers.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, daar ben je schattig lief voor
Wow, je had nog gelijk ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, daar ben je schattig lief voor
Als je het nog steeds doet wel ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meisjes plagen he. Doe ik ook altijd op het schoolplein.
Oh Wow, dat klinkt best wel fout..
Ik zie het door de vingers. Ik geloof je.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja. En nee, ik doe het niet.
Over dat hosselenquote:
*moest gniffelenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie het door de vingers. Ik geloof je.
Never mind. Ik draag de titel der smootheid in ieder geval graag aan je af.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap het nog steeds nieter zijn al zoveel hosselbazen en -bazinnen op Fok!
Ik zie mezelf meer suave.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]
Never mind. Ik draag de titel der smootheid in ieder geval graag aan je af.
Komt op hetzelfde neerquote:
Dank jequote:Op zaterdag 29 november 2014 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap het nog steeds nieter zijn al zoveel hosselbazen en -bazinnen op Fok!
zal jou eens hittenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:43 schreef Dqod het volgende:
You don't know smooth if it hit you in the face bitches
Ik weet toch hoe jij eruit ziet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:43 schreef Dqod het volgende:
You don't know smooth if it hit you in the face bitches
Vergeleken met mij ben jij smoothquote:
Die niet kon zoenen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oeh, tinderchickie komt straks weer langs
We zien wel wat er gebeurt
Ik heb er ook niet voor gekozen om smooth te zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
Al die smoothness heeft het topic weer vermoord.
gewoon onweerstaanbaar, jij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet voor gekozen om smooth te zijn
Wij kunnen dat niet handelenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet voor gekozen om smooth te zijn
sorry manquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
Al die smoothness heeft het topic weer vermoord.
Jup.quote:
quote:
That's me in a nutshellquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |