Preciesquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
Je kunt mensen wel leren om beter te zoenen. Beetje sturen.
Kijk hoe liefquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
Hahah leukquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk hoe lief
[ afbeelding ]
Nee dank je, ik hoef niet zo nodig met mijn 'veroveringen' te pochen op fok.quote:
Dat wist je toch al. Lekker rebels ditdat.quote:
Doe eens aardig tegen Royco.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat wist je toch al. Lekker rebels ditdat.
Zo heel goed ken ik je ook weer niet he, dus geen idee hoe rebels jij bentquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat wist je toch al. Lekker rebels ditdat.
Wauw, gezien je sinterklaas versjes laatst had ik het idee dat je me door en door kende.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel goed ken ik je ook weer niet he, dus geen idee hoe rebels jij bent
Ja en ik omdat Tamashii. /carequote:
Ik kan goed een inschatting makenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw, gezien je sinterklaas versjes laatst had ik het idee dat je me door en door kende.
Dat blijkt. Zal je es een inschatting geven.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat blijkt. Zal je es een inschatting geven.
Kom dan met je grote mondquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat blijkt. Zal je es een inschatting geven.
Ja maar Royco is belangrijker dan Tamashii.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en ik omdat Tamashii. /care
Maar ik stuiter. Er staan 8 tassen in de kamer en alsnog ga ik dingen vergeten. En kei vroeg wakker. En ik moet ng allerlei shit doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja dat gezicht geef ik je wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar Royco is belangrijker dan Tamashii.Eujoo. Ik ben mod. Modbashing. Zal je es ff wat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Doe is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eujoo. Ik ben mod. Modbashing. Zal je es ff wat doen.
auto staat bij de garage..quote:
Ja dat blijft altijd kut.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
auto staat bij de garage..
en ik weet dat het echt een luxeprobleem is maar het is gewoon waardeloos om weer een zak met geld er heen te brengen zodat ie weer functioneert zoals het zou moeten
Ja die van ons ook.. OOK nog deze maand...quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat blijft altijd kut.
Die van mij moet ook weer gekeurd worden
Ja die van mij ook in december, en is al lekker een dure maand.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die van ons ook.. OOK nog deze maand...
eerst fixen nu
Koekjesquote:
Goede reden.quote:
*Propt een lading in je mondquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede reden.
Ik heb geen koekjes. Mezelf aan het uithongeren.
Dacht ik zoquote:
Wil je me nog dikker hebben? :$quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
*Propt een lading in je mond
Alsjeblieft
Ja. Ik word je persoonlijke chubby-chaserquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je me nog dikker hebben? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Ik word je persoonlijke chubby-chaserMeer een feederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dalijk past kaneel niet meer door de deur en dan? He en dan????
Goed gedacht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
*Propt een lading in je mond
Alsjeblieft
[..]
Dacht ik zo
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die van mij ook in december, en is al lekker een dure maand.
Dan kopen we een takelwagen en zetten we een heel groot raam in de kamer. Zodat ie er wel uitgetakeld kan worden he? :$quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meer een feeder
Dalijk past kaneel niet meer door de deur en dan? He en dan????
Op nuquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed gedacht.
Neem nog maar een koekje
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Ik word je persoonlijke chubby-chaserOmdat je me niet zonder shirt hebt gezien. Jiggle jiggleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vreetzakjequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kopen we een takelwagen en zetten we een heel groot raam in de kamer. Zodat ie er wel uitgetakeld kan worden he? :$
[..]
Op nu
Zou motorboaten, fo sho niquaquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je me niet zonder shirt hebt gezien. Jiggle jiggle
Probeerde ik, maar we zien welquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
Hij heeft wel een groot raam aan de voorkant, zal wel veel bekijks trekken als jullie dan gaan rollen door de buurt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:29 schreef Dqod het volgende:
Dan kopen we een takelwagen en zetten we een heel groot raam in de kamer. Zodat ie er wel uitgetakeld kan worden he? :$
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Probeerde ik, maar we zien wel
[ afbeelding ]
Dan heb je meer aan mij.quote:
Hihihihiquote:
VAquote:
Hehehequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft wel een groot raam aan de voorkant, zal wel veel bekijks trekken als jullie dan gaan rollen door de buurt.
quote:
ALS IK KANEEL WIL MOTORBOATEN WIL IK KANEEL MOTORBOATEN JA?! GVDquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Dqod het volgende:
ALS IK KANEEL WIL MOTORBOATEN WIL IK KANEEL MOTORBOATEN JA?! GVD
I've got bigger moobs.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
ALS IK KANEEL WIL MOTORBOATEN WIL IK KANEEL MOTORBOATEN JA?! GVD
Ja. Zullen we nou beleven heyquote:
Que?quote:
IS het weer die tijd van de maand?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Zullen we nou beleven hey
HELEMAAL WOEST NU
Ja, al dat 'Ik ben dik', 'Ik ben dikker', 'Ik ben [insert random kutopmerking]'quote:
Al gehad :$quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS het weer die tijd van de maand?
Oh zo, truequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, al dat 'Ik ben dik', 'Ik ben dikker', 'Ik ben [insert random kutopmerking]'
Nieuwsgierig naar je goeie assquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al gehad :$
[..]
Oh zo, true
Gelukkig ben ik blij met mijn figuurtje en goeie ass
En al had je geen mooi figuurtje, wees verdomme gewoon blij met wat je krijgt en anders doe er wat aan. Niet zo lopen zaniken en downtalken de hele tijd. Ik word er zelf gewoon levensmoe vanquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al gehad :$
[..]
Oh zo, true
Gelukkig ben ik blij met mijn figuurtje en goeie ass
Eh, waar loop ik te downtalken dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En al had je geen mooi figuurtje, wees verdomme gewoon blij met wat je krijgt en anders doe er wat aan. Niet zo lopen zaniken en downtalken de hele tijd. Ik word er zelf gewoon levensmoe van
Dat zijn er wel meerquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar je goeie ass
Ik zeg toch ook niet dat jij dat doet? Ik heb het over het algemeen. Ik quote jou om in te haken op wat je zegt.quote:
Dacht het even, want je-vorm en mij quoten, my mistakequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij dat doet? Ik heb het over het algemeen.
Ik ben goffer de dikstequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boobmeetmeetquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom eens naar een meet, kunnen we het meten
moobmeetmeet zelfsquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
boobmeetmeet
Ja, wanneer danquote:
Mwah, hangt er vanaf wie er nog meer komen (no pun :$ )quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom het liefst gewoon op een meet.
Al die heisa eromheen
Ja eh, ooitquote:
Godver TGND, dat zijn toch maar grapjes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, want jarigequote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eh, ooit
Ben je aankomende zaterdag niet naar de klote?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |