Preciesquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
Je kunt mensen wel leren om beter te zoenen. Beetje sturen.
Kijk hoe liefquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Fera het volgende:
Je kunt mensen wel leren om beter te zoenen. Beetje sturen.
Hahah leukquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk hoe lief
[ afbeelding ]
Nee dank je, ik hoef niet zo nodig met mijn 'veroveringen' te pochen op fok.quote:
Dat wist je toch al. Lekker rebels ditdat.quote:
Doe eens aardig tegen Royco.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat wist je toch al. Lekker rebels ditdat.
Zo heel goed ken ik je ook weer niet he, dus geen idee hoe rebels jij bentquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat wist je toch al. Lekker rebels ditdat.
Wauw, gezien je sinterklaas versjes laatst had ik het idee dat je me door en door kende.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel goed ken ik je ook weer niet he, dus geen idee hoe rebels jij bent
Ja en ik omdat Tamashii. /carequote:
Ik kan goed een inschatting makenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw, gezien je sinterklaas versjes laatst had ik het idee dat je me door en door kende.
Dat blijkt. Zal je es een inschatting geven.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat blijkt. Zal je es een inschatting geven.
Kom dan met je grote mondquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat blijkt. Zal je es een inschatting geven.
Ja maar Royco is belangrijker dan Tamashii.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en ik omdat Tamashii. /care
Maar ik stuiter. Er staan 8 tassen in de kamer en alsnog ga ik dingen vergeten. En kei vroeg wakker. En ik moet ng allerlei shit doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja dat gezicht geef ik je wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar Royco is belangrijker dan Tamashii.Eujoo. Ik ben mod. Modbashing. Zal je es ff wat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Doe is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eujoo. Ik ben mod. Modbashing. Zal je es ff wat doen.
auto staat bij de garage..quote:
Ja dat blijft altijd kut.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
auto staat bij de garage..
en ik weet dat het echt een luxeprobleem is maar het is gewoon waardeloos om weer een zak met geld er heen te brengen zodat ie weer functioneert zoals het zou moeten
Ja die van ons ook.. OOK nog deze maand...quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat blijft altijd kut.
Die van mij moet ook weer gekeurd worden
Ja die van mij ook in december, en is al lekker een dure maand.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die van ons ook.. OOK nog deze maand...
eerst fixen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |