Gewoon extra VIquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Had m al uitgezet maar zal ongetwijfeld gezellig geweest zijn met Kieft en Johan
Misschien terugvalletje in zijn verslaving?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Kieft is volgens mij depressief
Vind hem wel sympathieke gast opzichquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kieft is wel echt onzeker als de pest
Is die ook en verslaafd maar wel een sympathieke kerel toch.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Kieft is volgens mij depressief
gmtaquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem wel sympathieke gast opzich
Ik mag hem wel. Herken me in sommige punten wel in Kieft.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem wel sympathieke gast opzich
Beter dan clown Gijpquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die ook en verslaafd maar wel een sympathieke kerel toch.
Gijp is echt een arrogante klootzak en bovendien niet leuk meer hij doet steeds hetzelfde kunstje.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
Fritz Korbach en Theo v Gogh dat soort mensen mis ik echt:
Zo droog, zo openhartig zo oprechtfuck televisie anno 2014
Ook Gijp is heel erg onzeker lijkt me.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Gijp is echt een arrogante klootzak en bovendien niet leuk meer hij doet steeds hetzelfde kunstje.
Geef mij Boskamp maar of Schelvis
Gijp is een autist dat zag je ook bij Profiel toen met zijn koffiekopjes opruimen en rechtzettenquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook Gijp is heel erg onzeker lijkt me.
Ok Renéquote:
quote:
Arrogante jood ook die Matthijs van Nieuwkerk trouwensquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil zijn radioverslag tegen. Luhansk maar kan nergens vinden
quote:
Die wedstrijdquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Hans van Vlietlijkt er op dat JDS hem wil nadoen alleen mist hij elke vorm van overtuiging met zijn overacting
Kut keeper was datquote:
Nee vandaag zit al vol, ik zie zaterdag nog een plekje vrij in de avond dus misschien danquote:
Was dat de laatste overwinning van Feyenoord in de Arena?quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Hans van Vlietlijkt er op dat JDS hem wil nadoen alleen mist hij elke vorm van overtuiging met zijn overacting
Denk het wel jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat de laatste overwinning van Feyenoord in de Arena?
Ja die play-offs waren echt verschrikkelijk. Kan me ook nog jaar met play-offs herinneren tegen NAC. Was zo dramatischquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oohja
maar toen pakten we Feyenoord nog goed terug in de play-offs volgens mij
Was toen de eerste keer dat NAC in de Kuip won met 1-5 ofzo? Was prachtig altijdquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die play-offs waren echt verschrikkelijk. Kan me ook nog jaar met play-offs herinneren tegen NAC. Was zo dramatisch
Utrechtquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toen de eerste keer dat NAC in de Kuip won met 1-5 ofzo? Was prachtig altijd
Die play-offs voor CL enzo waren verder wel een verschrikking. Voor een ticket EL boeit het me niet zo, omdat elke ploeg die dat wint er meteen kansloos uit gaat.
Tegen Celtic hadden die wel een topshowquote:
Als het beetje tegenzit krijg je City en Liverpool ook mee in de ELquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Celtic hadden die wel een topshowGoed elftal toen ook gewoon.
Maar tegen die Luxemburgers. Dit jaar gelukkig weer een redelijk Europees jaar voor Nederland als Ajax, Feyenoord en PSV allemaal gaan overwinteren. En dan een keer hopen dat het meezit met de loting.
Ik denk serieus dat Liverpool wel te pakken is door de gehele top 3. City word lastiger, maar Ajax heeft bewezen dat ze het ook konden paar jaar terug.quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het beetje tegenzit krijg je City en Liverpool ook mee in de EL
quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat de laatste overwinning van Feyenoord in de Arena?
Haha ga je weer een filmpje maken.quote:
Kan wel doen jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ga je weer een filmpje maken.
Wat is te klein?quote:Op vrijdag 28 november 2014 03:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Neefje nichtje zus.
Wilde Walibi maar zijn nog te klein
3 en 5 dus ze mogen niet in achtbanen en shit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is te klein?
Nooit Toverland geweest dus weet niet of het leuk is daar
Toverland is wel aan het uitbreiden tot echt familie park.quote:Op vrijdag 28 november 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
[..]
3 en 5 dus ze mogen niet in achtbanen en shit.
Ken je Julianatoren, nou zoiets zeg maar echt dom park.
gewoon een uit de hand gelopen speeltuin dusquote:Op vrijdag 28 november 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
[..]
3 en 5 dus ze mogen niet in achtbanen en shit.
Ken je Julianatoren, nou zoiets zeg maar echt dom park.
meer een kermis maar wel met themafiguren zoals heksen en rare beren Land van Ooit stijlquote:Op vrijdag 28 november 2014 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon een uit de hand gelopen speeltuin dus
Toverland heeft ook achtbanen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 03:33 schreef Elan het volgende:
[..]
meer een kermis maar wel met themafiguren zoals heksen en rare beren Land van Ooit stijl
kan je beter naar de efteling of duinrellquote:Op vrijdag 28 november 2014 03:33 schreef Elan het volgende:
[..]
meer een kermis maar wel met themafiguren zoals heksen en rare beren Land van Ooit stijl
Jaa man echt killers niet normaal manquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:54 schreef Elan het volgende:
Inso_god
Feyenoord was wreed he, winnaar vorig jaar even te kijk gezet soooooooo koekoek
Heb je gemist man was al bang dat je FOK! de rug had toegekeerd Knutstylo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaa man echt killers niet normaal man
#neverforgetquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je gemist man was al bang dat je FOK! de rug had toegekeerd Knutstylo.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat vind je? gemaakt in paint
Nice. Overgetrokken of nagetekend?quote:
Overgetrokken zou wel heel zielig zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nice. Overgetrokken of nagetekend?
Best wel nicequote:Op vrijdag 28 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Overgetrokken zou wel heel zielig zijngewoon nagetekend, natuurlijk heb ik ook referenties nodig
Iedereen PSV aan het kijken, normaal hoop ik altijd op Europees succes voor welke club dan ook maar man manquote:
jammer jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen PSV aan het kijken, normaal hoop ik altijd op Europees succes voor welke club dan ook maar man man
Vond het echt jammer dat ze nog 3-3 maakten
Het was echt heel erg slecht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen PSV aan het kijken, normaal hoop ik altijd op Europees succes voor welke club dan ook maar man man
Vond het echt jammer dat ze nog 3-3 maakten
En dan zo los gaan na het fluitsignaalquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was echt heel erg slecht.
Zogenaamde beste selectie van Nederland
Dat is echt vreselijk ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan zo los gaan na het fluitsignaalbedroevend
Naja niet te snel zeggenquote:
Insoquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk 3-0
dat zei ik ook tegen sevilla
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou prima zijn.
Leuk idee, al had je misschien de gezichten van het trio wat groter kunnen doen en wat meer uitwerken. Nu zie je te weinig detailsquote:
Ja ik doe gezichten altijd te klein bij dit soort shitquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk idee, al had je misschien de gezichten van het trio wat groter kunnen doen en wat meer uitwerken. Nu zie je te weinig details
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |