quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat vind je? gemaakt in paint
Nice. Overgetrokken of nagetekend?quote:
Overgetrokken zou wel heel zielig zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nice. Overgetrokken of nagetekend?
Best wel nicequote:Op vrijdag 28 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Overgetrokken zou wel heel zielig zijngewoon nagetekend, natuurlijk heb ik ook referenties nodig
Iedereen PSV aan het kijken, normaal hoop ik altijd op Europees succes voor welke club dan ook maar man manquote:
jammer jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen PSV aan het kijken, normaal hoop ik altijd op Europees succes voor welke club dan ook maar man man
Vond het echt jammer dat ze nog 3-3 maakten
Het was echt heel erg slecht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen PSV aan het kijken, normaal hoop ik altijd op Europees succes voor welke club dan ook maar man man
Vond het echt jammer dat ze nog 3-3 maakten
En dan zo los gaan na het fluitsignaalquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was echt heel erg slecht.
Zogenaamde beste selectie van Nederland
Dat is echt vreselijk ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan zo los gaan na het fluitsignaalbedroevend
Naja niet te snel zeggenquote:
Insoquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk 3-0
dat zei ik ook tegen sevilla
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou prima zijn.
Leuk idee, al had je misschien de gezichten van het trio wat groter kunnen doen en wat meer uitwerken. Nu zie je te weinig detailsquote:
Ja ik doe gezichten altijd te klein bij dit soort shitquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk idee, al had je misschien de gezichten van het trio wat groter kunnen doen en wat meer uitwerken. Nu zie je te weinig details
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |