Gewoon extra VIquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Had m al uitgezet maar zal ongetwijfeld gezellig geweest zijn met Kieft en Johan
Misschien terugvalletje in zijn verslaving?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Kieft is volgens mij depressief
Vind hem wel sympathieke gast opzichquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kieft is wel echt onzeker als de pest
Is die ook en verslaafd maar wel een sympathieke kerel toch.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Kieft is volgens mij depressief
gmtaquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem wel sympathieke gast opzich
Ik mag hem wel. Herken me in sommige punten wel in Kieft.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem wel sympathieke gast opzich
Beter dan clown Gijpquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die ook en verslaafd maar wel een sympathieke kerel toch.
Gijp is echt een arrogante klootzak en bovendien niet leuk meer hij doet steeds hetzelfde kunstje.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
Fritz Korbach en Theo v Gogh dat soort mensen mis ik echt:
Zo droog, zo openhartig zo oprechtfuck televisie anno 2014
Ook Gijp is heel erg onzeker lijkt me.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Gijp is echt een arrogante klootzak en bovendien niet leuk meer hij doet steeds hetzelfde kunstje.
Geef mij Boskamp maar of Schelvis
Gijp is een autist dat zag je ook bij Profiel toen met zijn koffiekopjes opruimen en rechtzettenquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook Gijp is heel erg onzeker lijkt me.
Ok Renéquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |