quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil zijn radioverslag tegen. Luhansk maar kan nergens vinden
quote:
Die wedstrijdquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Hans van Vlietlijkt er op dat JDS hem wil nadoen alleen mist hij elke vorm van overtuiging met zijn overacting
Kut keeper was datquote:
Nee vandaag zit al vol, ik zie zaterdag nog een plekje vrij in de avond dus misschien danquote:
Was dat de laatste overwinning van Feyenoord in de Arena?quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Hans van Vlietlijkt er op dat JDS hem wil nadoen alleen mist hij elke vorm van overtuiging met zijn overacting
Denk het wel jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat de laatste overwinning van Feyenoord in de Arena?
Ja die play-offs waren echt verschrikkelijk. Kan me ook nog jaar met play-offs herinneren tegen NAC. Was zo dramatischquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oohja
maar toen pakten we Feyenoord nog goed terug in de play-offs volgens mij
Was toen de eerste keer dat NAC in de Kuip won met 1-5 ofzo? Was prachtig altijdquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die play-offs waren echt verschrikkelijk. Kan me ook nog jaar met play-offs herinneren tegen NAC. Was zo dramatisch
Utrechtquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toen de eerste keer dat NAC in de Kuip won met 1-5 ofzo? Was prachtig altijd
Die play-offs voor CL enzo waren verder wel een verschrikking. Voor een ticket EL boeit het me niet zo, omdat elke ploeg die dat wint er meteen kansloos uit gaat.
Tegen Celtic hadden die wel een topshowquote:
Als het beetje tegenzit krijg je City en Liverpool ook mee in de ELquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Celtic hadden die wel een topshowGoed elftal toen ook gewoon.
Maar tegen die Luxemburgers. Dit jaar gelukkig weer een redelijk Europees jaar voor Nederland als Ajax, Feyenoord en PSV allemaal gaan overwinteren. En dan een keer hopen dat het meezit met de loting.
Ik denk serieus dat Liverpool wel te pakken is door de gehele top 3. City word lastiger, maar Ajax heeft bewezen dat ze het ook konden paar jaar terug.quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het beetje tegenzit krijg je City en Liverpool ook mee in de EL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |