quote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef seto het volgende:
hoe kan je dat serieus denken tenzij je kk dom bent?
Allemaal kk domme mensen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef seto het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft hier op handbal gezeten
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
www.isfeyenoordalkampioen.nl
VOETBAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
That's my boyquote:Op donderdag 27 november 2014 17:35 schreef Weissman het volgende:
Iets te veel gegeten denk ik
Groot bord rijst met gehakt en ei. Gerookte zalm. Sla. Banaan. Sundae ijsje. Donut. Dem endo struglez.
Dima, moet je ons niet wat uitleggen?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef Unlabeled het volgende:
Ik ben vandaag wel iemand tegengekomen die heel erg op Dima leek. Groen/grijze ogen, bruin/zwart haar en zelfde postuur (incl. lengte). Hij heeft ook een mooie naam trouwens... Emre.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dima, moet je ons niet wat uitleggen?
Is zij het treinmeisje?
Zou ik hem niet aandoen met de situatie nuquote:Op donderdag 27 november 2014 22:27 schreef Unlabeled het volgende:
![]()
ik denk dat 15 maanden dienstplicht niet eens zo'n slecht idee is voor hem vind je niet? in het verre oosten...
2 liter melk + bonensoep op, dus zo zit ik morgen ook bij mn schoonoudersquote:
Hopelijk schiet ie Erdogan dan door z'n kop.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou ik hem niet aandoen met de situatie nu
Raak schieten, of iets raken is niet Dima zijn kop of thee heb ik het ideequote:Op donderdag 27 november 2014 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk schiet ie Erdogan dan door z'n kop.
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is zij het treinmeisje?
haha.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
2 liter melk + bonensoep op, dus zo zit ik morgen ook bij mn schoonouders![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
2 liter melk + bonensoep op, dus zo zit ik morgen ook bij mn schoonouders![]()
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zou der wel eerst ff langs de waxbar sture vriend weet waar je aan begint
Trein- of trennmeisje?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is zij het treinmeisje?
hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:56 schreef Weissman het volgende:
Gemiddelde gewicht p.p berekenen ze dan ook op 60kg ofzo
ecto-nation
Inbe4 Ray moet verplicht met de trapquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
nee die lift was gewoon kapot.
Knaken liften van Mo2
3jr geleden volledig gerenoveerd door ze, en nu 1 lift met kapote kogellagers op de sledes langs de muur. 6 weken buitenwerking LOL
gebouw van 11 verdiepingen en maar 1 werkende lift en een goederen lift.![]()
en om de haveklap stuk / vage storingen
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:56 schreef Weissman het volgende:
Gemiddelde gewicht p.p berekenen ze dan ook op 60kg ofzo
ecto-nation
Alleen maar een goed teken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]WTF?! Je gaat me niet vertellen dat IK bovengemiddeld weeg volgens een lift!
*stampvoet*
"ja ken jij niet gewoon met de goederenlift gaan voortaan" haha.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Inbe4 Ray moet verplicht met de trap
beter als ruim 2x boven gemiddeld toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]WTF?! Je gaat me niet vertellen dat IK bovengemiddeld weeg volgens een lift!
*stampvoet*
"Is goed, pak jij dan voortaan die labvoeding ook zelf?"quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"ja ken jij niet gewoon met de goederenlift gaan voortaan" haha.
pad pad op deltoid dat wel haha
altijd lachen hier. lol.
maar wel ultra veel ecto hier ja. steekt wel lekker af gelukkig.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:03 schreef Champy het volgende:
[..]
"Is goed, pak jij dan voortaan die labvoeding ook zelf?"
Kun je wel echt koninklijk meervouw voor jezelf gebruikenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
beter als ruim 2x boven gemiddeld toch?
LOL
quote:
koningklijk meervoud had ik nou nog nooit van gehoord srs.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je wel echt koninklijk meervouw voor jezelf gebruiken
"We gaan ff in de lift staan!"
wat is een groene bmi?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb sinds 5 jaar pas een groene BMI
Ik zat altijd in t rood en nu aan de onderkant groen.
Lang leve de 30 passeren EN sinds fitness 4kg aangekomen (en da;'s veel voor mij hoor).
Ja, dat wat de koningin en koning mogen doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
koningklijk meervoud had ik nou nog nooit van gehoord srs.![]()
![]()
![]()
"quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang leve de 30 passeren EN sinds fitness 4kg aangekomen (en da;'s veel voor mij hoor).
Ik ben anders ook 2x bovengemiddeldquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 20.6.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat is een groene bmi?
kwa waarde bedoel ik
Ja dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"
Je BMI is 36,1
Je bent veel te zwaar voor je lengte
Probeer af te vallen en neem contact op met je huisarts. Hij of zij weet waar je terecht kan.
"
We hebben t niet over de E-penis Weiss!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben anders ook 2x bovengemiddeldsnap je
lol idd. daarom is BMI ook kansloos. Leuk voor passieve mensen misschien. Kun je ze zonder teveel na te laten denken redelijk in een "gezond" gewicht sturen zo als huisarts zijndequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 20.6.
Maar ergens slaat t natuurlijk nergens op dat t alleen gewicht, leeftijd en kg's is. Want spier is zwaarder dan vet. Dus of je nou 100kg dmv vet weegt of 100kg dmv spiermassa, dat verschil ziet ie niet dus dan krijg je altijd overgewicht
ik had het ook over iets andersquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben t niet over de E-penis Weiss!
Nou ja, ik denk dat degene waarbij t "overgewicht" spier is dat wel weetquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol idd. daarom is BMI ook kansloos. Leuk voor passieve mensen misschien. Kun je ze zonder teveel na te laten denken redelijk in een "gezond" gewicht sturen zo als huisarts zijnde
Ja want alle dans is gayquote:
lol.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Raymond is een faaaaattie. Raymond is een faaaattie. Zullen we samen aan de slimfast shakes gaan?
Gewoon 6-7 shakes per dag pakken vriend.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
wat is dat? 800kcals /dag? Dat is 5000 kcals deficit
Ja zeg hallo, ik doe mijn best een beetje in de ectobuurt te komen hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef Weissman het volgende:
Hmm Angel, lekker slanke sportieve jongeman
100% protonen, 0 fat 0 carbs dan ben ik zo weer 68kgquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon 6-7 shakes per dag pakken vriend.
Tel jij echt bij alles wat je eet de kcal?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
wat is dat? 800kcals /dag? Dat is 5000 kcals deficit
ga Yoga lessen gevenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, ik doe mijn best een beetje in de ectobuurt te komen hoor![]()
Maar sportief blijf ik toch wel. Heb altijd 2 tot 3x in de week gesport en da's meer dan de gemiddelde NL'er. Alleen daar ben ik mee gestopt en om toch IETS te doen ben ik naar fitness gaan kijken.
Alleen... ik merk wel dat 3x fitness in de week echt anders is dan 3x een andere sport. Ik word zo stijf als t maar zijn kan qua spieren. De lenigheiden conditie is volkomen weg aan t gaan.Dus daar toch maar weer eens iets aan gaan doen daarnaast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen samen lekker aan bikram yoga doenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, ik doe mijn best een beetje in de ectobuurt te komen hoor![]()
Maar sportief blijf ik toch wel. Heb altijd 2 tot 3x in de week gesport en da's meer dan de gemiddelde NL'er. Alleen daar ben ik mee gestopt en om toch IETS te doen ben ik naar fitness gaan kijken.
Alleen... ik merk wel dat 3x fitness in de week echt anders is dan 3x een andere sport. Ik word zo stijf als t maar zijn kan qua spieren. De lenigheiden conditie is volkomen weg aan t gaan.Dus daar toch maar weer eens iets aan gaan doen daarnaast.
lolquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tel jij echt bij alles wat je eet de kcal?
Kun je dan nog wel van eten genieten?
Gewoon interesse vraag hoor, geen oordeel.
protonen ook...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
100% protonen, 0 fat 0 carbs dan ben ik zo weer 68kg
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Raymond is een faaaaattie. Raymond is een faaaattie. Zullen we samen aan de slimfast shakes gaan?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
3x raden wie de schuld krijgt als je met13 collega's in een lift voor 16 personen staat en hij niet vertrekken wil
ivm te zwaar
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: was liftstoring uiteindelijk
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ga Yoga lessen gevenNou, ik denk dat dat serieus wel heel goed is voor je lenigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zie me nog niet zo zweefteverig in Lotus houding zitten
"En dan doen we nu de vriendelijke lama, achterstevoren".L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
woensdagavond en gisteravond weer Yoga gedaan ik. Als je club yoga doet is er weinig zweeverigs aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat serieus wel heel goed is voor je lenigheidMaar ik zie me nog niet zo zweefteverig in Lotus houding zitten
"En dan doen we nu de vriendelijke lama, achterstevoren".
Maar ga je dan wel eens eten in een restaurant of zo? Van die "schijt aan" dagen? of ben je echt zo gruwelijk streng voor jezelf dat eten niet iets is om van te genieten, maar echt puur voeding en opbouw is?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
myfitnesspal telt het, ik voer het alleen in.
ja zo goed als alles. Aantal dagen wat ik niet invoer per jaar is op 1 hand te tellen denk
Hij eet 5k kcal per dag als het niet meer is, dan hoef je niet zo heel gruwlijk streng te zijn maar moet je gewoon bunkeren voor het levenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ga je dan wel eens eten in een restaurant of zo? Van die "schijt aan" dagen? of ben je echt zo gruwelijk streng voor jezelf dat eten niet iets is om van te genieten, maar echt puur voeding en opbouw is?
Poe hey
*gaat wel meteen my fitnesspal googlen*
Ja ik denk dat t beeld een beetje geitenwollensokkerig is. Ik geloof meteen dat t goed is voor je lijf, lenigheid en spieren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
woensdagavond en gisteravond weer Yoga gedaan ik. Als je club yoga doet is er weinig zweeverigs aan.
Zal aan de lerar(es) liggen hoe het gegeven wordt, maar die zweverige gedachten die mensn bij Yoga hebben is totaal niet reeel
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef Champy het volgende:
[..]
Hij eet 5k kcal per dag als het niet meer is, dan hoef je niet zo heel gruwlijk streng te zijn maar moet je gewoon bunkeren voor het leven
hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ga je dan wel eens eten in een restaurant of zo? Van die "schijt aan" dagen? of ben je echt zo gruwelijk streng voor jezelf dat eten niet iets is om van te genieten, maar echt puur voeding en opbouw is?
Poe hey
*gaat wel meteen my fitnesspal googlen*
Hahahah dikkerd!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"
Je BMI is 36,1
Probeer af te vallen en neem contact op met je huisarts. Hij of zij weet waar je terecht kan.
"
Als je dan zo een bijziende oude bokkelul van een huisarts hebt:quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Hahahah dikkerd!
Je BMI is 30,7
Bam!
Dat is dokters taal voor: Ecto!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:34 schreef Champy het volgende:
Je BMI is 23,7
Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!
Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je gezondheid.
WTF is die laatste regel dan
haha do you even liftquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:34 schreef Champy het volgende:
Je BMI is 23,7
Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!
Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je gezondheid.
WTF is die laatste regel dan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is dokters taal voor: Ecto!
hey hey. Ik heb Antoines op m'n facebook, hij is echt niet ectoquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha do you even lift
ecto alarm gaat hier af
Ik heb er gewoon zo'n onterecht vooroordeel-beeld bij omdat ik t me niet helemaal voor kan stellen hoe t is zo streng te moeten zijn op je eten. Maar dat komt ook omdat ik bv nooit de andere kant ook heb gekend, een dieet volgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ik heb wel yolo dagen ja.... Dan kom ik veul hoger uit dan de bedoeling, maar in principe gewoon die 5800 elke dag en dan genoeg proteine en carbs. Het is echt niet alleen kip en rijst hoor.
Maar als je in een restaurant eet kun je als je normaal je voeding bij houd heel behoorlijk inschatten hoeveel iets is van wat op je bord ligt. En zlke dagen zul je dan wellicht een beetje mis zitten, maar dat is maar heel af en toe dus. Eet praktisch altijd thuis eigenlijk
Ik denk bij ecto steeds aan ghostbustersquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha do you even lift
ecto alarm gaat hier af
haha echt? antoine is echt een beta naamquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
hey hey. Ik heb Antoines op m'n facebook, hij is echt niet ecto
hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon zo'n onterecht vooroordeel-beeld bij omdat ik t me niet helemaal voor kan stellen hoe t is zo streng te moeten zijn op je eten. Maar dat komt ook omdat ik bv nooit de andere kant ook heb gekend, een dieet volgen.
Ik begin echt nu pas sinds een jaar een beetje op te letten wat ik eet eigenlijk
Magnetron stuk, maar laat m niet maken. Eet veel gezoner nu.
Nog maar amper snoepen. Niet iedere snacken in de kantine.
Je mag dan super smal zijn, maar van binnen slib je net zo hard dicht als dikke Nelly op de hoek.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat serieus wel heel goed is voor je lenigheidMaar ik zie me nog niet zo zweefteverig in Lotus houding zitten
"En dan doen we nu de vriendelijke lama, achterstevoren".
twitter:PolAfoortCentr twitterde op donderdag 20-11-2014 om 17:56:09Meegereden naar overvalmelding in #Leusden. Melder zag mensen met handen omhoog in het donker. Bleek een yogales te zijn. reageer retweet
Beetje wel hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
hey hey. Ik heb Antoines op m'n facebook, hij is echt niet ecto
Hoe heet jij dan? Mohammed zeker?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha echt? antoine is echt een beta naam
shit, dat was toch allang bekend hier????!! Straks heb ik Champs ontmaagdaskerd hier op fokquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha echt? antoine is echt een beta naam
haha gew mustafa yilmaz tochquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef Champy het volgende:
[..]
Beetje wel hoor
[..]
Hoe heet jij dan? Mohammed zeker?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]twitter:PolAfoortCentr twitterde op donderdag 20-11-2014 om 17:56:09Meegereden naar overvalmelding in #Leusden. Melder zag mensen met handen omhoog in het donker. Bleek een yogales te zijn. reageer retweet
Een hond heeft een baas.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Fietsje geregeld, morgen inschrijven in fitnesscentrum, en m'n baas heeft een iPad op de OK gebracht omdat hij weet dat ik vandaag geen flikker te doen heb. Today is a good day.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |