quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef Champy het volgende:
[..]
Hij eet 5k kcal per dag als het niet meer is, dan hoef je niet zo heel gruwlijk streng te zijn maar moet je gewoon bunkeren voor het leven
hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ga je dan wel eens eten in een restaurant of zo? Van die "schijt aan" dagen? of ben je echt zo gruwelijk streng voor jezelf dat eten niet iets is om van te genieten, maar echt puur voeding en opbouw is?
Poe hey
*gaat wel meteen my fitnesspal googlen*
Hahahah dikkerd!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"
Je BMI is 36,1
Je bent veel te zwaar voor je lengte
Probeer af te vallen en neem contact op met je huisarts. Hij of zij weet waar je terecht kan.
"
Als je dan zo een bijziende oude bokkelul van een huisarts hebt:quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Hahahah dikkerd!
Je BMI is 30,7
Je bent veel te zwaar voor je lengte
Probeer af te vallen en neem contact op met je huisarts. Hij of zij weet waar je terecht kan.
Bam!
Dat is dokters taal voor: Ecto!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:34 schreef Champy het volgende:
Je BMI is 23,7
Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!
Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je gezondheid.
WTF is die laatste regel dan
haha do you even liftquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:34 schreef Champy het volgende:
Je BMI is 23,7
Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!
Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je gezondheid.
WTF is die laatste regel dan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is dokters taal voor: Ecto!
hey hey. Ik heb Antoines op m'n facebook, hij is echt niet ectoquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha do you even lift
ecto alarm gaat hier af
Ik heb er gewoon zo'n onterecht vooroordeel-beeld bij omdat ik t me niet helemaal voor kan stellen hoe t is zo streng te moeten zijn op je eten. Maar dat komt ook omdat ik bv nooit de andere kant ook heb gekend, een dieet volgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ik heb wel yolo dagen ja.... Dan kom ik veul hoger uit dan de bedoeling, maar in principe gewoon die 5800 elke dag en dan genoeg proteine en carbs. Het is echt niet alleen kip en rijst hoor.
Maar als je in een restaurant eet kun je als je normaal je voeding bij houd heel behoorlijk inschatten hoeveel iets is van wat op je bord ligt. En zlke dagen zul je dan wellicht een beetje mis zitten, maar dat is maar heel af en toe dus. Eet praktisch altijd thuis eigenlijk
Ik denk bij ecto steeds aan ghostbustersquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha do you even lift
ecto alarm gaat hier af
haha echt? antoine is echt een beta naamquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
hey hey. Ik heb Antoines op m'n facebook, hij is echt niet ecto
hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon zo'n onterecht vooroordeel-beeld bij omdat ik t me niet helemaal voor kan stellen hoe t is zo streng te moeten zijn op je eten. Maar dat komt ook omdat ik bv nooit de andere kant ook heb gekend, een dieet volgen.
Ik begin echt nu pas sinds een jaar een beetje op te letten wat ik eet eigenlijk
Magnetron stuk, maar laat m niet maken. Eet veel gezoner nu.
Nog maar amper snoepen. Niet iedere snacken in de kantine.
Je mag dan super smal zijn, maar van binnen slib je net zo hard dicht als dikke Nelly op de hoek.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat serieus wel heel goed is voor je lenigheidMaar ik zie me nog niet zo zweefteverig in Lotus houding zitten
"En dan doen we nu de vriendelijke lama, achterstevoren".
twitter:PolAfoortCentr twitterde op donderdag 20-11-2014 om 17:56:09Meegereden naar overvalmelding in #Leusden. Melder zag mensen met handen omhoog in het donker. Bleek een yogales te zijn. reageer retweet
Beetje wel hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
hey hey. Ik heb Antoines op m'n facebook, hij is echt niet ecto
Hoe heet jij dan? Mohammed zeker?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha echt? antoine is echt een beta naam
shit, dat was toch allang bekend hier????!! Straks heb ik Champs ontmaagdaskerd hier op fokquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha echt? antoine is echt een beta naam
haha gew mustafa yilmaz tochquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef Champy het volgende:
[..]
Beetje wel hoor
[..]
Hoe heet jij dan? Mohammed zeker?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]twitter:PolAfoortCentr twitterde op donderdag 20-11-2014 om 17:56:09Meegereden naar overvalmelding in #Leusden. Melder zag mensen met handen omhoog in het donker. Bleek een yogales te zijn. reageer retweet
Een hond heeft een baas.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Fietsje geregeld, morgen inschrijven in fitnesscentrum, en m'n baas heeft een iPad op de OK gebracht omdat hij weet dat ik vandaag geen flikker te doen heb. Today is a good day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |