abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147068486
Woeiiii een deel 2!
We gaan dus naar Utreggggggggg. *O*

Plaatjes uit de vorige OP

Begane grond, met uitbouw.

Eerste verdieping, allemaal redelijk standaard en boring volgens mij. We gaan er wel een bad in stoppen (maar doen dat zelf omdat het als meerwerkoptie een whopping 2900 euro kostte, wtf)

Zolder. De slaapkamer heeft een plafond van 4,5 m hoog :o Daar wil ik wat leuks mee doen. Maar weet nog niet wat (ik weet ook nog niet of wij daar gaan slapen of een vd kinderen of dat het een speelkamer wordt)

Voorgevelplaatje:

Wij krijgen zo'n gevel als je links kunt zien.

----
Status voor iedereen die geen zin heeft om het vorige topic door te lezen:

* de bouw vordert gestaag, ons huis heeft inmiddels een dak,een redelijk stuk metselwerk, ramen, etc. Maar nog geen dakpannen, binnenmuren, of trappen.
* we hebben getekend bij de notaris dus 't is in elk geval écht van ons nu :7
* verder zijn we nog geen steek verder qua inrichting met uitzondering van heel veel uren gespendeerd op pinterest :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_147068561
Claudia wat een ontzettend leuke prints! Dank voor de tip! :)
pi_147071440
Je hebt er volgens mij geen echt vervolgtopic van gemaakt, of wel? Kun je eventueel nog aan een mod vragen.

In het kader van het vleermuizenthema had ik deze taart voor Ivan gemaakt ontworpen, trouwens. Hij was er zo blij mee. Lena wil nu Hello Kitty. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_147072560
He wat raar, ik had wel gewoon "open nieuw deel" gedaan, en hij kopieerde automagisch de vorige OP en alles, dus het zou wel een reekstopic moeten zijn. Odddddd.

toffe taart! :D
Wij hadden voor Til een hysterische spikkeltaart. Binnenkant gekleurde laagjes, laagje botercrème erop, en dan helemaal onder de spikkeltjes (je weet wel, a la softijs-met-spikkels). Was niet moeilijk en maakt elke peuter blij :7
pi_147458349
Update:
buitenkant is dicht *O* Hebben termijnrekeningen gekregen voor waterdicht dak én voor de volledige gevels. Dus nu gaan ze binnen verder.

Vraag me af hoe ze daar nog 5 maanden over willen doen... we gaan 't meemaken.

Maar nu eerst: op naar een informatieavond over gietvloeren. In Amsterdam, mocht iemand zin hebben in een borrel :7
pi_147648617
Update(ish)

Info-avond gietvloeren was interessant. Maar ze zijn wel allemaal zo grijs en sááái. Misschien een met een tintje groen ofzo erdoorheen. Anders wordt 't me veel te klinisch. En ineens wilde ik misschien toch hout, dus zijn we vandaag een vloerenzaak binnengelopen en kwamen we naar buiten met een offerte van 8000 euro :') dat is twee keer zo veel als wat de gietvloer kost. Maar de gietvloer brengt weer met zich mee dat de vloer eerst afgesmeerd en geëgaliseerd moet worden (ivm ingefreesde vloerverwarming), wat weer een paar dagen én 1000 euro kost. En de houten vloer waar de offerte op gebaseerd is, is een prachtige eikenhouten vloer gelegd in Hongaarse punt (een soort visgraat) met een brede rand langs de muur. Echt héél mooi. En duur. Zucht.

Verder is de opleverdatum vooralsnog toch maar 'ergens in april' geworden, zijn de steigers van de eerste zes huizen weg, en mogen we eind januari eindelijk eens kijken in 't huis :)
pi_147648671
En in de nieuwsbrief staan ook onze definitieve adressen, maar dan wel verkeerd gespeld :') Kneuzen.
(maar er staat dan ook 'gelukking nieuwjaar', dus tsja.)
pi_147679097
Eenpersoonstopic :')

Anyhoooo. De meneer van het interieurontwerp is geweest. Het was wel leuk om de woonkamer in 3D te zien, en sommige dingen hadden echt wel wat, maar verder vond ik er weinig aan eigenlijk :') Ik had duidelijk aangegeven wat er mee gaat naar het nieuwe huis - dressoir, 50's kastje, bankje - en die heeft ie er allemaal uit gelaten. Bovendien had ie mijn prachtige antieke piano met Jugendstil houtsnijwerk IN EEN KAST GEDAAN!111!!1eins!!1. SERIOUSLY. Handig hoor, opbergruimte, maar ik ga m'n piano niet in een kast verstoppen.

Ik had bijv. aangegeven dat ik dit zo grappig vind:

En toen had hij bedacht dat het 'ook wel een leuk statement is' als we dat niet zo doen, maar als megagrote sticker op de muur plakken. :{ Uh nee. Zie hieronder.

Blik op de woonkamer. Met de piano in een kast :{ En mega asjemenou in lelijk lettertype.
Vind de lamp boven de tafel wel tof, en Eames stoeltjes zijn leuk (doch misschien wat afgezaagd inmiddels). Idee van zo'n kleed vind ik leuk, en 't is tof om te zien hoe de vloer er uit zou zien met een groengrijzige gietvloer. Maar een ronde tafel hoef ik niet.

Slaapkamerontwerp vond ik wel leuk, mosterdgeel/zwart/wit, heeft wel wat. De lampen zijn heel gaaf maar - dat kon ie ook niet weten - die hangen dus letterlijk boven de vergadertafel op m'n werk :') Dus dat hoeft nou ook weer niet :') Maar het idee is wel leuk, zo'n groepje in 1 kleur gespoten lampjes. Zeker omdat die kamer dus een plafond heeft van bijna 4,5m hoog, moet je toch creatief zijn met licht. :) Rechts heeft ie een gigantische kastenwand gemaakt. Weet nog niet wat ik daarvan vind.
pi_147679750
Piano met een ombouwkast....moet niet veel gekker worden.

Heb je deze man in dienst genomen om een ontwerp voor je te maken? Of zit dit bij de huizenbouw inbegrepen? :)
pi_147679763
Geen van beide, ik had een gratis interieuradvies gewonnen ;)
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 20:25:05 #11
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_147680731
quote:
17s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef innepin het volgende:
Update:
buitenkant is dicht *O* Hebben termijnrekeningen gekregen voor waterdicht dak én voor de volledige gevels. Dus nu gaan ze binnen verder.

Vraag me af hoe ze daar nog 5 maanden over willen doen... we gaan 't meemaken.

Maar nu eerst: op naar een informatieavond over gietvloeren. In Amsterdam, mocht iemand zin hebben in een borrel :7
Afwerken van de binnenkant kost altijd een hoop tijd; alle technische installaties afwerken en aansluiten e.d. :)
pi_147681036
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:58 schreef innepin het volgende:
Geen van beide, ik had een gratis interieuradvies gewonnen ;)
Altijd leuk om iets gratis te krijgen. Waar had je het mee gewonnen?

Nog specifieke dingen gezien waar je zelf echt niet aan gedacht had en gaaf zijn?
pi_147682359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:25 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Afwerken van de binnenkant kost altijd een hoop tijd; alle technische installaties afwerken en aansluiten e.d. :)
Snap ik, maar dat is helemaal niet leuk want dan kan ik het niet ziiieehiiieeen. :P Nou ja, we wachten 't maar af.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:34 schreef jasperve het volgende:

[..]

Altijd leuk om iets gratis te krijgen. Waar had je het mee gewonnen?

Nog specifieke dingen gezien waar je zelf echt niet aan gedacht had en gaaf zijn?
Oh, een like en win actie ding op facebook.

Hij had wel een leuk plan voor de trapkast, met een uitklapbaar tafeltje voor de meisjes om aan te knutselen enzo. Best ingenieus! Al weet ik nog niet of we dat ook gaan realiseren.
pi_147699516
Oef, die ontwerpen. :X Cliché na cliché. De stoelen, de lampen. Van een ontwerper verwacht je toch iets nieuws of verrassends. Maar misschien heb je voor wat betreft de indeling nog ideeën opgedaan?
pi_147699576
Wat de vloer betreft: ik ben een groot voorstander van zuinig zijn en je gehele budget in ogenschouw nemen. Maar je vloer is zo bepalend voor het huis. Als dat nou je droomvloer is, dan zou ik andere offertes opvragen en kijken of je zo de prijs van die eerste nog omlaag kunt krijgen.
pi_147716568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
Oef, die ontwerpen. :X Cliché na cliché. De stoelen, de lampen. Van een ontwerper verwacht je toch iets nieuws of verrassends. Maar misschien heb je voor wat betreft de indeling nog ideeën opgedaan?
Nee, 't is een standaard nieuwbouwhuis, zoals jij zelf eerder ook al zei, d'r is weinig spannends mogelijk qua indeling, dus dit hadden we zelf ook wel verzonnen :+

Ik zit er vooral mee dat ik dus hoopte op een persoonlijk ontwerp, gebaseerd op het voorgesprek dat ik met 'm had, en dat ie vrijwel niks van mijn wensen erin verwerkt heeft. Ik gaf hem:
- gietvloer (nou vooruit)
- dressoir, 50's kastje en m'n hippe 'gym'bankje blijven
- Asjemenou houtsnijding ergens op de muur
- mijn mooie piano blijft ook
- rekening houden met de kinderen
- niet al te standaard, als dat enigszins kan

Mja -O-
pi_147716769
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:32 schreef Claudia_x het volgende:
Wat de vloer betreft: ik ben een groot voorstander van zuinig zijn en je gehele budget in ogenschouw nemen. Maar je vloer is zo bepalend voor het huis. Als dat nou je droomvloer is, dan zou ik andere offertes opvragen en kijken of je zo de prijs van die eerste nog omlaag kunt krijgen.
I know, I know, maar de vloerofferte van 8000 euro zou letterlijk betekenen dat we geen geld meer hebben voor een keuken, en dan schiet die investering ook wel z'n doel voorbij :')

Heb nu een iets goedkopere offerte, en de Hongaarse punt laten verwisselen voor een gewone visgraat. Die zit al op 6664 euro. Scheelt toch flink, al is 't nog steeds te duur, maar wellicht wel het overwegen waard.
pi_147877526
Je was uit mijn actieve topics verdwenen :{ gebeurt wel vaker de laatste tijd.

Maar wat leuk dat de buitenkant klaar is. Nu kunnen ze snel binnen aan de slag.

En dat ontwerp... Tja..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148417824
Géén idee wat ze aan het doen zijn, maar er wordt in elk geval weer gewerkt :P

Steigers zijn weg t/m onze buren :') Dus ons huis nog net in de steigers.

Keuken definitief gemaakt, vloerenboer bezocht en waarschijnlijk gaat dat ook wel definitief door maar meneer wil eerst de kijkdag afwachten voordat we een vloer bestellen.

Dan gaan we lekker het huis van miss sly kopiëren, met visgraatvloer, witte keuken en Smeg koelkast (sorry sly :') ) tralalala :D

Verder weinig te melden. Bezig met offertes en verder veel te druk om aan het huis te denken.
pi_148417947
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:55 schreef innepin het volgende:
Géén idee wat ze aan het doen zijn, maar er wordt in elk geval weer gewerkt :P

[ afbeelding ]

Steigers zijn weg t/m onze buren :') Dus ons huis nog net in de steigers.

Keuken definitief gemaakt, vloerenboer bezocht en waarschijnlijk gaat dat ook wel definitief door maar meneer wil eerst de kijkdag afwachten voordat we een vloer bestellen.

Dan gaan we lekker het huis van miss sly kopiëren, met visgraatvloer, witte keuken en Smeg koelkast (sorry sly :') ) tralalala :D

Verder weinig te melden. Bezig met offertes en verder veel te druk om aan het huis te denken.
Oh dat zijn echt al huizen aan het worden ^O^

Wat voor keuken heb je besteld qua indeling enzo? (Helemaal niet nieuwsgierig ofzo O-)
  woensdag 7 januari 2015 @ 10:02:07 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148417950
Ach joh, zo'n kopie maakt ook niets uit, al die nieuwbouwwoningen zijn qua indeling toch al hetzelfde :')

Maar wat gaat het hard :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 10:35:19 #22
5428 crew  miss_sly
pi_148418693
We wonen niet naast elkaar, dus ga vooral je gang :D
Onze keuken is overigens niet wit, maar magnolia :P
Een visgraatvloet en een Smeg koelkast zijn ook gewoon vreselijk mooi O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_148419385
Die ontwerpen vind ik vreselijk onpersoonlijk. Krijg er echt zo'n hotel-idee bij...

Ben benieuwd hoe het allemaal vordert straks :)
pi_148420839
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat zijn echt al huizen aan het worden ^O^

Wat voor keuken heb je besteld qua indeling enzo? (Helemaal niet nieuwsgierig ofzo O-)
Nog niet besteld. We gaan gewoon voor een Ikea keuken. In U-vorm, wat een beetje moet omdat de wasbak nou eenmaal voor het raam moet (tenzij we extra geld willen besteden aan het boren en verleggen van die leiding, maar dat vind ik niet de moeite waard).

quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:35 schreef miss_sly het volgende:
We wonen niet naast elkaar, dus ga vooral je gang :D
Onze keuken is overigens niet wit, maar magnolia :P
Een visgraatvloet en een Smeg koelkast zijn ook gewoon vreselijk mooi O+
Magnolia shagmolia :6 ik vinnum wit ;)
Ben zo benieuwd hoe het er straks in 't echt uit gaat zien O+

quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:59 schreef lunamatic het volgende:
Die ontwerpen vind ik vreselijk onpersoonlijk. Krijg er echt zo'n hotel-idee bij...

Ben benieuwd hoe het allemaal vordert straks :)
Ja, nou dat dus... alsof ie 1 ontwerp heeft dat ie bij elke klant kan hergebruiken, ongeacht persoonlijke wensen :')
pi_148420874
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef innepin het volgende:

[..]

Nog niet besteld. We gaan gewoon voor een Ikea keuken. In U-vorm, wat een beetje moet omdat de wasbak nou eenmaal voor het raam moet (tenzij we extra geld willen besteden aan het boren en verleggen van die leiding, maar dat vind ik niet de moeite waard).

[..]

Magnolia shagmolia :6 ik vinnum wit ;)
Ben zo benieuwd hoe het er straks in 't echt uit gaat zien O+

[..]

Ja, nou dat dus... alsof ie 1 ontwerp heeft dat ie bij elke klant kan hergebruiken, ongeacht persoonlijke wensen :')
Oke ja wasbak onder het raam is ook wel het mooiste natuurlijk he. O-)

Maar gaaf een u keuken.
pi_148420889
Ja opbergruimte to the max wooeiii
pi_148420908
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:47 schreef innepin het volgende:
Ja opbergruimte to the max wooeiii
Ja wou dat we er plek voor hadden. Wij nemen een L.

Ben benieuwd hoe je huis gaat worden,.
pi_148440773
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja wou dat we er plek voor hadden. Wij nemen een L.

Ben benieuwd hoe je huis gaat worden,.
Ik ook :D

Steigers worden weggehaald *O*

Het meest linker huis van de donker gekleurde huizen is van ons.
Die zolderramen!! O+ O+
pi_148441419
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik ook :D

Steigers worden weggehaald *O*

[ afbeelding ]

Het meest linker huis van de donker gekleurde huizen is van ons.
Die zolderramen!! O+ O+
Wauw gaan jullie straks is even een bak licht binnen krijgen
pi_148442094
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wauw gaan jullie straks is even een bak licht binnen krijgen
Jup, vooral in de kamer waar ik alleen kom als het buiten donker is :') _O-
pi_148442324
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:25 schreef innepin het volgende:

[..]

Jup, vooral in de kamer waar ik alleen kom als het buiten donker is :') _O-
Agh is een kleinigheidje joh ;)
pi_148527604
Tadaaaaa steigers weg!

pi_148527699
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:59 schreef innepin het volgende:
Tadaaaaa steigers weg!

[ afbeelding ]
Oh kijk aan. Wel jammer dat je vanaf nu minder goed kan zien hoe ver ze zijn
pi_148527883
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh kijk aan. Wel jammer dat je vanaf nu minder goed kan zien hoe ver ze zijn
Ja, nu is het onbevredigde nieuwsgierigheid :P
Gelukkig over 2 weken kijkdag. Kunnen we binnen spieken :)
pi_148528331
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:07 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja, nu is het onbevredigde nieuwsgierigheid :P
Gelukkig over 2 weken kijkdag. Kunnen we binnen spieken :)
Ja dat is wel leuk. Wij krijgen maar een kijkdag :{
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 23:22:21 #36
5428 crew  miss_sly
pi_148528474
Mooie huizen O+
pi_148534547
Wauw!

Wat voor uitzicht krijg je eigenlijk vanuit de woning?
pi_148536944
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw!

Wat voor uitzicht krijg je eigenlijk vanuit de woning?
Wat je kunt zien aan gras: dat is het Willem-Alexanderpark, bovenop de A2 tunnel. Een park dus.
Er zit wel een flinke weg tussen, de stadsbaan Leidsche Rijn, maar geen huizen of gebouwen!
pi_148536965
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat is wel leuk. Wij krijgen maar een kijkdag :{
Ik weet ook niet of wij er meer dan 1 krijgen hoor. eind januari kijkdag, eind april oplevering... ze blijven niet bezig :P
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 11:09:43 #40
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_148561306
Het schiet in ieder geval al mooi een eind op ! :)
Voordeel is natuurlijk ook dat ze nu wat onafhankelijker van het weer zijn ;) alles is wind en waterdicht en zo *O*
  zondag 11 januari 2015 @ 14:31:03 #41
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_148566409
Het ontwerp van de architect vind ik volslagen inspiratieloos, dit kan iedereen wel bedenken. Is de architect toevallig een hippe vinexwijk vrouw die dit naast haar drukke leven als bakfiets moeder doet?

Zo komt het over namelijk. :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_148574774
Mooi! Hoeveel vierkante meter heeft het huis?
pi_148575186
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:31 schreef Saisai het volgende:
Het ontwerp van de architect vind ik volslagen inspiratieloos, dit kan iedereen wel bedenken. Is de architect toevallig een hippe vinexwijk vrouw die dit naast haar drukke leven als bakfiets moeder doet?

Zo komt het over namelijk. :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in Nederland. Bijna elke nieuwbouw "rijtjeshuis" buurt sinds WO2 ziet er zo uit. Misschien kun je beter een KLB topic over openen als het je erg stoort.
pi_148575280
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:17 schreef EnochRoot het volgende:

[..]

Welkom in Nederland. Bijna elke nieuwbouw "rijtjeshuis" buurt sinds WO2 ziet er zo uit. Misschien kun je beter een KLB topic over openen als het je erg stoort.
Je kunt er wel degelijk iets persoonlijks van maken ipv zo'n 100 in een dozijn ontwerp.
pi_148575647
bedoel je de architect, of de interieurontwerper ??
  zondag 11 januari 2015 @ 18:44:51 #46
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_148576323
quote:

[..]

Wat een onzin. Omdat je huis 13 in een dozijn is, wil niet zeggen dat het interieur dat ook moet zijn.
O+
pi_148576488
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef Saisai het volgende:

[..]

Wat een onzin. Omdat je huis 13 in een dozijn is, wil niet zeggen dat het interieur dat ook moet zijn.
Ik had het niet over het interieur...
pi_148576585
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef EnochRoot het volgende:

[..]

Ik had het niet over het interieur...
Ja maar hier ging het wel over het interieur. Dus moeten we maar ruiken dat jij het over het bouw ontwerp hebt?
pi_148576784
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja maar hier ging het wel over het interieur. Dus moeten we maar ruiken dat jij het over het bouw ontwerp hebt?
Maar natuurlijk! :P
  zondag 11 januari 2015 @ 19:00:26 #50
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_148576928
Wat Thinkk-Pinkk zegt.
O+
pi_148578105
Maar Saisai had het dus wel over het interieurontwerp? :P

Ik denk dat we 't er allemaal over eens zijn dat het interieurontwerp nogal ehh ongeïnspireerd is. Hoe het uiteindelijk gaat worden weet ik nog niet, maar in elk geval niet zó :)
pi_148578136
quote:

[..]

Ik vind eigenlijk dat ons huis best origineel is, met die hoge gevel. De huizen achter ons zijn echt standaard saai rijtjeshuis. Daarom zijn we ook voor deze gegaan. :)
pi_148578542
quote:
17s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat ons huis best origineel is, met die hoge gevel. De huizen achter ons zijn echt standaard saai rijtjeshuis. Daarom zijn we ook voor deze gegaan. :)
Ik vind hem alleraardigst!
pi_148578553
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het ging over de architect, niet over het interieur:
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:31 schreef Saisai het volgende:
Het ontwerp van de architect vind ik volslagen inspiratieloos
maar ze bedoelde schijnbaar de interieurontwerper
pi_148578863
Anyhowwww. De interieurarchitect is een man. Tsssk. Seksisten. :P
  zondag 11 januari 2015 @ 20:03:49 #56
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_148579370
quote:
17s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:52 schreef innepin het volgende:
Anyhowwww. De interieurarchitect is een man. Tsssk. Seksisten. :P
Nou vooruit, een vinex-bakfiets-man dan :*

Jouw ideeën zijn iig beter
O+
pi_148579411
heb je hem nog gemeld dat je het ontwerp prut vindt? gratis of niet, de ontwerper kan wel wat feedback gebruiken.
pi_148580049
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef Saisai het volgende:

[..]

Nou vooruit, een vinex-bakfiets-man dan :*

Jouw ideeën zijn iig beter
Zoveel ideeën heb ik niet :+
Ik kan best goed tekenen en schilderen, maar ontwerpen? 'k weet het nog niet. Heb er iig wel heel veel zin in, om het ons huis te maken.
pi_148580075
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:04 schreef Elleska het volgende:
heb je hem nog gemeld dat je het ontwerp prut vindt? gratis of niet, de ontwerper kan wel wat feedback gebruiken.
Nee, dat durfde ik niet :o :@ Het duurde ook even voor ik echt een mening kon samenstellen.
Heb wel gezegd dat ik nevernooitniet mijn prachtige antieke Jugendstilpiano in een kast ga verstoppen. :{w
pi_148580120
Stiekem vind ik het heel typerend voor het dorp waar ik nu woon (en de ontwerper ook). Ik durf oprecht te stellen dat een ontwerp als deze voor een stadje als dit heel gewaagd en vooral heel hip is.
pi_148581692
gewaagd en hip is leuk als dat de opdracht is.
je had een aantal wensen en het is zijn taak om daar iets mee te doen. komt hij vervolgens aanzetten met zo'n onpersoonlijk plan waarin de meeste wensen niet eens in terugkomen.

dan mag hij nog blij zijn dat je hem hier niet met naam noemt. nogal slechte reclame.
pi_148581914
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:47 schreef Elleska het volgende:
gewaagd en hip is leuk als dat de opdracht is.
je had een aantal wensen en het is zijn taak om daar iets mee te doen. komt hij vervolgens aanzetten met zo'n onpersoonlijk plan waarin de meeste wensen niet eens in terugkomen.

dan mag hij nog blij zijn dat je hem hier niet met naam noemt. nogal slechte reclame.
Nee, dat zou niet eerlijk zijn. Dan zou ik 't eerst aan hem eerlijk moeten vertellen :)
pi_148691505
Vandaag had 1 van mijn buren een bouwkeuring, waarbij foto's zijn gemaakt. Is dus niet mijn huis, maar toch erg tof om de binnenkant te zien! Zijn indeling is wat anders, maar ook dat mag de pret niet drukken. Het lijkt op een huis! Ook van binnen!
(Jammer van de fisheye lens :') )

Vanuit de keuken naar de woonkamer. Bij ons is de muur rechts niet zo ver doorgetrokken, en we hebben ook niet zo'n raar klein uitstekend muurtje links.

Woonkamer :) Wij hebben geen trapkast. Gaan we zelf doen. Achterlijke prijzen die de aannemer daar voor vroeg :{w

Nou ja, eh, overloop dus.

Zolder <3 Wij hebben helaas geen dakraam links, dat willen we naderhand laten doen. En bij deze buren is de zolder helemaal open, terwijl er bij ons wel een slaapkamer is, dus een muur over de gehele breedte vh huis op de plek waar je dat kleine stukje muur ziet staan.
  woensdag 14 januari 2015 @ 21:51:58 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148691652
Wow, daar kan een hele grote afzuigkap aan :o

SPOILER
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148691708
Dat is echt precies het huis van vrienden van ons. Kei leuk.
pi_148722811
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is echt precies het huis van vrienden van ons. Kei leuk.
Misschien ís het wel het huis van je vrienden? :P
pi_148726795
quote:
17s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Misschien ís het wel het huis van je vrienden? :P
Haha nee die wonen er al een half jaar.
pi_148742392
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha nee die wonen er al een half jaar.
Dan ben ik wel benieuwd waar dat staat, zulke vergelijkbare huizen! :)
pi_148742406
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Dan ben ik wel benieuwd waar dat staat, zulke vergelijkbare huizen! :)
Eindhoven

Heb het wel explicit over binnen dan hé.

Maargoed al die nieuwbouw woningen lijken op elkaar.
pi_148742769
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Eindhoven

Heb het wel explicit over binnen dan hé.

Maargoed al die nieuwbouw woningen lijken op elkaar.
Ah, zo.
Ja, er is idd weinig spannends aan de binnenkant.

Maar voor ons wordt het wel een hele verandering :) We zitten nu in een huis dat heel lang en smal is - onze woonkamer is deels iets van 2,5m breed en deels iets meer dan 3m breed dacht ik? Zoiets? Kan het mis hebben maar iig is het lang en smal :+ En boven is het erg klein. En alles is oud. En kraakt. En tocht.

En straks hebben de meiden kamers waar ze ook kunnen spelen, waar meer in past dan alleen een bed en een kast. En hebben we een huiskamer waar je niet noodgedwongen al je meubels tegen de muur moet zetten omdat je anders geen looppad meer hebt. En alles nieuuuuwwwwww ohhh de heerlijkheid.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 11:42:11 #71
5428 crew  miss_sly
pi_148742862
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:38 schreef innepin het volgende:

[..]

Ah, zo.

Maar voor ons wordt het wel een hele verandering :) We zitten nu in een huis dat heel lang en smal is - onze woonkamer is deels iets van 2,5m breed en deels iets meer dan 3m breed dacht ik? Zoiets? Kan het mis hebben maar iig is het lang en smal :+ En boven is het erg klein. En alles is oud. En kraakt. En tocht.

En straks hebben de meiden kamers waar ze ook kunnen spelen, waar meer in past dan alleen een bed en een kast. En hebben we een huiskamer waar je niet noodgedwongen al je meubels tegen de muur moet zetten omdat je anders geen looppad meer hebt. En alles nieuuuuwwwwww ohhh de heerlijkheid.
En je maakt natuurlijk je eigen huis mooi en spannend en interessant door je eigen inbreng!

Nee, de meeste indelingen zijn niet heel bijzonder, maar je moet het je eigen maken, je eigen sfeer inbrengen. Je kunt nog zo'n mooi, bijzonder huis kopen, als je daar niets mee doet, is het ook niet spannend :)
pi_148742871
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:38 schreef innepin het volgende:

[..]

Ah, zo.

Haha ik herken je verhaal helemaal. Naja behalve het stuk van de kinderen dan.
Heb je al een indeling bedacht?
pi_148742957
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En je maakt natuurlijk je eigen huis mooi en spannend en interessant door je eigen inbreng!

Nee, de meeste indelingen zijn niet heel bijzonder, maar je moet het je eigen maken, je eigen sfeer inbrengen. Je kunt nog zo'n mooi, bijzonder huis kopen, als je daar niets mee doet, is het ook niet spannend :)
Ja, dat wordt nog wat :P Ik heb geen geld voor heel veel nieuws. Wordt improviseren. Wil nog es langs wat kringloopwinkels en vlooienmarkten enzo maar niemand in mijn omgeving vindt dat leuk :')
pi_148742974
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ik herken je verhaal helemaal. Naja behalve het stuk van de kinderen dan.
Heb je al een indeling bedacht?
Niet echt, tenminste, de slaapkamers min of meer verdeeld. Doen we definitief op de kijkdag de 29e. En we hebben natuurlijk het geweldige interieurontwerp :') _O-
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 11:47:16 #75
5428 crew  miss_sly
pi_148742995
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:45 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja, dat wordt nog wat :P Ik heb geen geld voor heel veel nieuws. Wordt improviseren. Wil nog es langs wat kringloopwinkels en vlooienmarkten enzo maar niemand in mijn omgeving vindt dat leuk :')
O, ik wel! Ik ga wel mee! Niet dat ik verwacht veel tegen te komen, maar voor het geval dat!

Ik ben nu ook bezig met wat nieuwe dingen zoeken om verder aan te kleden. Ik wil toch voor de lente wel klaar zijn binnen...behalve de kunst dan, dat verwacht ik maar gewoon nog niet, dan valt het ook niet tegen.
pi_148743017
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O, ik wel! Ik ga wel mee! Niet dat ik verwacht veel tegen te komen, maar voor het geval dat!

Ik ben nu ook bezig met wat nieuwe dingen zoeken om verder aan te kleden. Ik wil toch voor de lente wel klaar zijn binnen...behalve de kunst dan, dat verwacht ik maar gewoon nog niet, dan valt het ook niet tegen.
Yay! IJ-hallen, 7-8 februari? ;)
  vrijdag 16 januari 2015 @ 11:48:23 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743022
quote:

[..]

Er zit sinds kort een kringloopwinkel bij mij om de hoek, ben er wel eens binnengelopen, maar dat is echt alleen maar hobbymeuk zeg maar, meubels die echt alleen maar goed zijn als je er zelf enorm mee aan de slag mee wil.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_148743040
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er zit sinds kort een kringloopwinkel bij mij om de hoek, ben er wel eens binnengelopen, maar dat is echt alleen maar hobbymeuk zeg maar, meubels die echt alleen maar goed zijn als je er zelf enorm mee aan de slag mee wil.
Ja, dat is ook vaak waar. De kringloop in Cuul schrééuwt gewoon 'Interieur dat overbleef toen opa naar het bejaardentehuis ging', daar heb je ook niks aan. Maar in Tiel is ie wel weer leuk. En verder gaat mijn kennis niet, dus ik weet niet waar ik moet zoeken :+
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 11:50:15 #79
5428 crew  miss_sly
pi_148743065
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:48 schreef innepin het volgende:

[..]

Yay! IJ-hallen, 7-8 februari? ;)
O ja, leuk! Volgens mij kan ik dan ook!
  vrijdag 16 januari 2015 @ 11:53:02 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743122
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja, dat is ook vaak waar. De kringloop in Cuul schrééuwt gewoon 'Interieur dat overbleef toen opa naar het bejaardentehuis ging', daar heb je ook niks aan. Maar in Tiel is ie wel weer leuk. En verder gaat mijn kennis niet, dus ik weet niet waar ik moet zoeken :+
Heel soms staat er wel iets fatsoenlijks, iets dat je meteen neer kan zetten, maar het meeste is oud, versleten en lelijk :P.
Get woke, go broke!
pi_148743259
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heel soms staat er wel iets fatsoenlijks, iets dat je meteen neer kan zetten, maar het meeste is oud, versleten en lelijk :P.
Je moet er doorhéééén kijken darling. B-)
Denk in mogelijkheden.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:02:07 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743343
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:58 schreef innepin het volgende:

[..]

Je moet er doorhéééén kijken darling. B-)
Denk in mogelijkheden.
Ik ben niet zo creatief he? :P.

Maar sowieso niet heel handig voor jou, mijn kringloopwinkel ;).
Get woke, go broke!
pi_148743357
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben niet zo creatief he? :P.

Maar sowieso niet heel handig voor jou, mijn kringloopwinkel ;).
Ik moest toch nog langskomen voor je beamer :7
pi_148743406
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:46 schreef innepin het volgende:

[..]

Niet echt, tenminste, de slaapkamers min of meer verdeeld. Doen we definitief op de kijkdag de 29e. En we hebben natuurlijk het geweldige interieurontwerp :') _O-
Ik ben dankzij Puala met floor planner aan de gang geweest. Is ook leuk.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 12:05:56 #85
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148743443
quote:

[..]

Kringlopen *O*
pi_148743448
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben dankzij Puala met floor planner aan de gang geweest. Is ook leuk.
Oh, ja, dat heb ik ook al een paar keer gedaan :7 maar het voelt alsof ik nog vast zit zo lang ik het niet in het écht heb gezien :P

Bovendien is het flauw omdat we dus in principe alle meubels mee moeten nemen. Dus dan valt er ook weinig creativiteit op los te laten.
pi_148743453
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:05 schreef Chell het volgende:

[..]

Kringlopen *O*
Kom je ook mee naar de IJ-hallen met Sly & mij? :P
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 12:07:35 #88
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148743478
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:06 schreef innepin het volgende:

[..]

Kom je ook mee naar de IJ-hallen met Sly & mij? :P
Oh, dat wil ik wel! Maar even kijken of ik dat weekend kan, want er staat een festival in mijn agenda.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:07:39 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743479
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:02 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik moest toch nog langskomen voor je beamer :7
Oh ja, dat is ook pas maanden geleden :P.
Get woke, go broke!
pi_148743499
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:07 schreef Chell het volgende:

[..]

Oh, dat wil ik wel! Maar even kijken of ik dat weekend kan, want er staat een festival in mijn agenda.
Valt vast wel te combineren :7
pi_148743522
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh ja, dat is ook pas maanden geleden :P.
Ja I know :') Ik kom niet zo vaak in Amsterdam, sorry hoor. En als ik er ben is 't omdat het móet en heb ik meestal twee minimensjes (en een echtgenoot) bij me en dan ga ik dus ook niet bij je langs :P
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 12:09:29 #92
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148743525
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:08 schreef innepin het volgende:

[..]

Valt vast wel te combineren :7
Géén idee nog. Weet nog niet eens of ik mag of een andere fotograaf. Dus even afwachten. Maar het lijkt me wel tof, IJ-hallen staan al een poosje op de wishlist.

Volgens mij gaat mijn O+ me haten als ik ga kringlopen :P
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:09:54 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743533
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:09 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja I know :') Ik kom niet zo vaak in Amsterdam, sorry hoor. En als ik er ben is 't omdat het móet en heb ik meestal twee minimensjes (en een echtgenoot) bij me en dan ga ik dus ook niet bij je langs :P
Lijkt me heel verstandig dan :P.

Het heeft ook geen haast, ding eet geen brood en ligt niet in de weg verder.
Get woke, go broke!
pi_148743602
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lijkt me heel verstandig dan :P.

Het heeft ook geen haast, ding eet geen brood en ligt niet in de weg verder.
Ik moet binnenkort een schildering maken in A'dam, kom ik 'm gelijk ophalen k? :)
pi_148743609
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:09 schreef Chell het volgende:

[..]

Géén idee nog. Weet nog niet eens of ik mag of een andere fotograaf. Dus even afwachten. Maar het lijkt me wel tof, IJ-hallen staan al een poosje op de wishlist.

Volgens mij gaat mijn O+ me haten als ik ga kringlopen :P
Pech voor je vent :7
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:13:27 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743611
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:13 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik moet binnenkort een schildering maken in A'dam, kom ik 'm gelijk ophalen k? :)
Sure :). Ik hoor het wel tegen die tijd dan.
Get woke, go broke!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 12:14:32 #97
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148743639
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:13 schreef innepin het volgende:

[..]

Pech voor je vent :7
Ik ben zuinig op deze ;) Ik wil 'm houden.
Maar hij is nog niet helemaal overtuigd dat "ouwe troep" heus mooi is ;) (kan zijn)
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:15:48 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743669
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:14 schreef Chell het volgende:

[..]

Ik ben zuinig op deze ;) Ik wil 'm houden.
Maar hij is nog niet helemaal overtuigd dat "ouwe troep" heus mooi is ;) (kan zijn)
Hij vindt jou toch al mooi?

B-).
Get woke, go broke!
pi_148743694
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

B-).
:D
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 12:17:52 #100
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148743719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

B-).
Ik ben een jonge blom :+
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:19:44 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743761
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:17 schreef Chell het volgende:

[..]

Ik ben een jonge blom :+
Ik heb ook geen idee wie je bent hoor, ik wou gewoon even de kutopmerking maken :7.
Get woke, go broke!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 12:21:20 #102
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148743789
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee wie je bent hoor, ik wou gewoon even de kutopmerking maken :7.
Glad to be of service :D Ik kan het wel hebben ;)

Maar we zijn wel enorrrrrrrm Innepins topic aan het verslowchatten :+
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:22:06 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743805
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:21 schreef Chell het volgende:

[..]

Glad to be of service :D Ik kan het wel hebben ;)

Maar we zijn wel enorrrrrrrm Innepins topic aan het verslowchatten :+
Dan openen we wel een nieuw deel, beetje leven in de brouwerij is wel zo gezellig, en het was min of meer ontopic :P.
Get woke, go broke!
pi_148743807
JA PRECIES JONGUH

Doe es mooie inspiraaasieplaatjes posten voor m'n nieuwe huis?
pi_148743821
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan openen we wel een nieuw deel, beetje leven in de brouwerij is wel zo gezellig, en het was min of meer ontopic :P.
Waardeloze mod jij :D
Of is dit een geval van 'de regels gelden niet voor de regelmakers'?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:23:50 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743853
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:22 schreef innepin het volgende:

[..]

Waardeloze mod jij :D
Of is dit een geval van 'de regels gelden niet voor de regelmakers'?
Regels, op FOK!? :').

het is jouw topic, je mag er doen en laten wat je wil lijkt me zo :P.
Get woke, go broke!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 12:24:29 #107
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148743872
Misschien moeten we HW ook meenemen naar de IJ-hallen. Voor inspiraaaaaaasie :+
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:25:17 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743899
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:24 schreef Chell het volgende:
Misschien moeten we HW ook meenemen naar de IJ-hallen. Voor inspiraaaaaaasie :+
I'm game :7.
Get woke, go broke!
pi_148743900
Ahhh gezellig O+
HW houdt wel van wat vrouwelijk gezelschap.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:26:40 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743939
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef innepin het volgende:
Ahhh gezellig O+
HW houdt wel van wat vrouwelijk gezelschap.
En ook wel van rommelmarkten etc. niet elke week ofzo, maar af en toe vind ik het wel leuk om te kijken wat voor meuk mensen allemaal hebben.

EN soms zitten er pareltjes tussen, ooit een universal remote met LCD scherm gekocht voor 2 euro :P.
Get woke, go broke!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 12:28:08 #111
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148743981
FOK!-meet op de rommelmarkt *O* O+ *O*
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:28:34 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148743995
Ik koop het beeldje van 50 cent wel :').
Get woke, go broke!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 12:31:24 #113
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148744075
Kun je goed afdingen HeatWave? Da's handig, want vrouwen kunnen zo slecht verbloemen dat ze het artikel TOCH wel gaan kopen. Mannen kunnen echt veel beter desintresse veinzen.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:33:20 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148744131
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:31 schreef Chell het volgende:
Kun je goed afdingen HeatWave? Da's handig, want vrouwen kunnen zo slecht verbloemen dat ze het artikel TOCH wel gaan kopen. Mannen kunnen echt veel beter desintresse veinzen.
Zo zijn wij, deceitful and untrustworthy O+.

Komt wel goed denk ik, al ben ik dan weer niet zo bekend met prijzen voor meubels etc :P.
Get woke, go broke!
pi_148744248
Het wordt nog gezellig in m'n topic én op de rommelmarkt! :7
pi_148744586
'k had het niet moeten zeggen zeker? :'(
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:51:40 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148744599
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:51 schreef innepin het volgende:
'k had het niet moeten zeggen zeker? :'(
Sorry, ik moet soms ook iets doen op mijn werk :P.
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:02:01 #118
5428 crew  miss_sly
pi_148744854
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo zijn wij, deceitful and untrustworthy O+.

Komt wel goed denk ik, al ben ik dan weer niet zo bekend met prijzen voor meubels etc :P.
Komt goed, wij vertellen wel hoeveel we zouden willen betalen en jij gaat onderhandelen *O*
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:02:22 #119
5428 crew  miss_sly
pi_148744864
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sorry, ik moet soms ook iets doen op mijn werk :P.
Ja ik ook. En lunchen. Maar nu ben ik tot 18 uur weer hier :')
pi_148744878
Ik zeg we hebben een deal :7 Mini-Fok-meet. Zaterdag of zondag?
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:03:21 #121
5428 crew  miss_sly
pi_148744895
Maar inspiratieplaatjes dus....heb je mijn groene kastje al gezien?
pi_148744956
Ja, ik probeer 'm voor de geest te halen maar weet alleen nog a) groen, b) niet al te hoog, en c) gorgeous. plaats 'm nog es?
pi_148745107
Ook welkom: inspiratie voor een toffe lamp voor boven de eetkamertafel :) We hebben nu alleen spotjes, dus geen flauw idee waar ik moet beginnen. Dennis wil graag zo'n industrieel ding dat je nu overal hebt, en dat vind ik ook wel een plan, maar misschien is er nog wel iets veel mooiers waar ik het bestaan nog niet van ken.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:12:00 #124
5428 crew  miss_sly
pi_148745170

Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:12:23 #125
5428 crew  miss_sly
pi_148745183
Met mooie vloer :P
pi_148745252
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:09 schreef innepin het volgende:
Ook welkom: inspiratie voor een toffe lamp voor boven de eetkamertafel :) We hebben nu alleen spotjes, dus geen flauw idee waar ik moet beginnen. Dennis wil graag zo'n industrieel ding dat je nu overal hebt, en dat vind ik ook wel een plan, maar misschien is er nog wel iets veel mooiers waar ik het bestaan nog niet van ken.
Je ziet nu veel koperkleurige lampen en accessoires. Vind ik mooi.

Wij hebben boven de tafel een lamp met dimmer. Erg fijn.
Met een meidenkwartet
pi_148745339
Hij is heel leuk sly! Waar had je 'm vandaan?
En ja je vloer O+ O+

@Cathmar ja dat vind ik wel een leuke trend, al dat koper. Al hebben we ook nog geen kleur bedacht voor verder in de woonkamer, wat het wat lastig kiezen maakt.
pi_148745420
De bank _O_
Tap tap tap
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:19:53 #129
5428 crew  miss_sly
pi_148745438
Ik vind dat ze hier mooie lampen hebben: http://www.flinders.nl/wonen-hanglampen

Wij hebben deze: http://www.flinders.nl/fl-y
in saliegroen. Is er in veel verschillende kleuren.

Wij hebben ook naar industrieel gekeken, maar ik vind ze vaak of te lomp en groot voor een huiskamer als ze wel mooi zijn, of te klein en niet industrieel genoeg, als het formaat ok is voor een huiskamer.
pi_148745443
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:16 schreef innepin het volgende:
En ja je vloer O+ O+

@Cathmar ja dat vind ik wel een leuke trend, al dat koper. Al hebben we ook nog geen kleur bedacht voor verder in de woonkamer, wat het wat lastig kiezen maakt.
Ben benieuwd waar jullie op uit komen. Ik heb pas een kleur gekozen toen we er inzaten en de lampen en gordijnen hingen. Mijn muur (niet de hele lange maar die met de deur van de hal) is groen. Al vijf jaar (een record) maar ik ben er nog steeds blij mee.
Met een meidenkwartet
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:20:48 #131
5428 crew  miss_sly
pi_148745468
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:16 schreef innepin het volgende:
En ja je vloer O+ O+

http://www.hetechtelandleven.nl/c-2759054/kasten/
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 13:23:01 #132
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148745543
Ik vind van die betonnen hanglampen ook gaaf. Die zijn er ook in kleinere formaten.

En ik vind deze van IKEA ook tof:

Die groenblauwige dan.

Maar ja, IKEA. Die heeft straks dus weer iedereen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:23:13 #133
5428 crew  miss_sly
pi_148745549
Hier hebben ze ook leuk spul, in diverse prijscategorieën: http://www.vandijkenko.nl/nl/

Dat witte krukje komt daar vandaan, was maar 15 euro.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:25:44 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148745639
Maak een lamp van weckpotten *O*

Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:26:06 #135
5428 crew  miss_sly
pi_148745655
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:23 schreef Chell het volgende:
Ik vind van die betonnen hanglampen ook gaaf. Die zijn er ook in kleinere formaten.

En ik vind deze van IKEA ook tof:

[ afbeelding ]

Die groenblauwige dan.

Maar ja, IKEA. Die heeft straks dus weer iedereen.
Ik vind ze wel leuk!
En ik vind het zelf dan weer prima om ook iets van Ikea ertussen te hebben als ik dat toevallig mooi of handig vind, als maar niet mijn hele huis Ikea is ;)
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:29:12 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148745760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Hier hebben ze ook leuk spul, in diverse prijscategorieën: http://www.vandijkenko.nl/nl/

[ link | afbeelding ]

Oh wat ben ik blij met jouw foto's.... Soneal wil nog wel eens naar de woonkamer wijzen en het dan "mijn speelgoedkamer" noemen, maar hij is niet de enige :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 13:29:59 #137
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148745792
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind ze wel leuk!
En ik vind het zelf dan weer prima om ook iets van Ikea ertussen te hebben als ik dat toevallig mooi of handig vind, als maar niet mijn hele huis Ikea is ;)
Ik woon nu in een Ikea-showroom :+
Niks mis met Ikea, maar een lamp mag van mij wel een blikvanger zijn en dus anders-dan-anders.

(mijn volgende huis, hopelijk snel! wordt echt véél minder IKEA)
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:30:40 #138
5428 crew  miss_sly
pi_148745819
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh wat ben ik blij met jouw foto's.... Soneal wil nog wel eens naar de woonkamer wijzen en het dan "mijn speelgoedkamer" noemen, maar hij is niet de enige :D
Nou, dit is alleen met Sinterklaas en een beetje in de maand december. Anders is de groene kast de kast waar haar speelgoed staat en wordt de rest in principe (let op deze twee woordjes :') ) iedere dag opgeruimd en meegenomen naar zolder.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:32:08 #139
5428 crew  miss_sly
pi_148745879
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:29 schreef Chell het volgende:

[..]

Ik woon nu in een Ikea-showroom :+
Niks mis met Ikea, maar een lamp mag van mij wel een blikvanger zijn en dus anders-dan-anders.

(mijn volgende huis, hopelijk snel! wordt echt véél minder IKEA)
Ik heb dat ook gehad hoor. Ik moest eens vrij plots verhuizen, had geen rode cent, maar ook geen meubels (allemaal bij ex). Dus tja, ritje Ikea, de hele mikmak in de aanhanger en thuis in elkaar gezet. Binnen een dag een ingericht eigen plekje O+

Ik heb nu veel blikvangers, voor mijzelf dan he? De bank, de fauteuil, de vloer, het kastje, de eettafel met de stoelen, de lamp erboven O+ Ik ben gewoon echt nog steeds blij met alles!
pi_148745924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb dat ook gehad hoor. Ik moest eens vrij plots verhuizen, had geen rode cent, maar ook geen meubels (allemaal bij ex). Dus tja, ritje Ikea, de hele mikmak in de aanhanger en thuis in elkaar gezet. Binnen een dag een ingericht eigen plekje O+
Ik was ooit zwanger en besloot dat alles hoogglans wit en Ikea moest zijn :') ;(
pi_148745944
Ik heb nu ook blikvangers vind ik! M'n gymbankje, m'n dressoir, m'n 50's kastje.
Moet alleen nog wat doen aan de bank, de tafel en de eetkamerstoelen. :P
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 januari 2015 @ 13:36:51 #142
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148746053
Bij mij was het toen idd ook een beetje de keuze voor alles nieuw op weinig budget. Dus Ikea.

Inmiddels staat er wel ook een jaren 50 kastje en een jaren 50 salontafel O+
En ik heb een ENORM mooi jaren 40/50 kaptafeltje wat ooit een ereplekje moet krijgen.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:38:21 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148746131
Ik heb een mooie mix van IKEA, krijgertjes en Xenos :').

Lekker belangrijk, het ziet er wel leuk uit verder, later als ik groot ben komt er wel een keer iets echt fatsoenlijks.
Get woke, go broke!
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:42:36 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148746285
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, dit is alleen met Sinterklaas en een beetje in de maand december. Anders is de groene kast de kast waar haar speelgoed staat en wordt de rest in principe (let op deze twee woordjes :') ) iedere dag opgeruimd en meegenomen naar zolder.
Situatie as we speak, en behalve die bakken met bloemen (die uiteraard aan het eind van de dag in een Kallax verdwijnen) is het de standaard situatie :@

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148746691
Hé had je daar niet eerst een tegelvloer?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:54:59 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148746767
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:52 schreef innepin het volgende:
Hé had je daar niet eerst een tegelvloer?
Nee, de tegelvloer is in het hoge deel waar de eettafel staat.... de parketvloer lag er echt al (een paar dagen) toen jij er was om de muurschildering te maken :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148746843
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, de tegelvloer is in het hoge deel waar de eettafel staat.... de parketvloer lag er echt al (een paar dagen) toen jij er was om de muurschildering te maken :Y
Oh. Nou ja. Slecht geheugen :P Sorry.
pi_148746846
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een mooie mix van IKEA, krijgertjes en Xenos :').

Lekker belangrijk, het ziet er wel leuk uit verder, later als ik groot ben komt er wel een keer iets echt fatsoenlijks.
Uhhuh.... :D
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:59:15 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148746896
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:57 schreef innepin het volgende:

[..]

Oh. Nou ja. Slecht geheugen :P Sorry.
LOL

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148746902
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:23 schreef miss_sly het volgende:

[ link | afbeelding ]

Van Dijk en Ko wou ik ook tippen. Als je dan toch bij de IJ-hallen bent...
pi_148746918
Ohja, dank voor de plaatjes & linkjes! Ik besteed mijn werkdag nu al erg nuttig :X
  vrijdag 16 januari 2015 @ 14:00:22 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148746938
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:57 schreef innepin het volgende:

[..]

Uhhuh.... :D
Het geld is in andere dingen gestopt ipv meubels en dat soort totaal nutteloze dingen :7.
Get woke, go broke!
pi_148747073
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het geld is in andere dingen gestopt ipv meubels en dat soort totaal nutteloze dingen :7.
Zoals 85 laptops die je vervolgens weer ging verkopen :P
pi_148747134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Situatie as we speak, en behalve die bakken met bloemen (die uiteraard aan het eind van de dag in een Kallax verdwijnen) is het de standaard situatie :@

[ afbeelding ]
Herkenbaar!
Tot ik het laatst zo enorm zat was dat ik alles behalve het keukentje naar hun slaapkamer deed. En ik heb heel veel weg gegeven. Ik wil mijn woonkamer terug. Ben ook laatst gevallen voor een mooi wollen kleed ipv 'praktisch voor de kinderen'.
Met een meidenkwartet
pi_148747980

Deze vind ik mooi O+
En onbetaalbaar. :+
  vrijdag 16 januari 2015 @ 14:38:46 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148748120
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik mooi O+
Alles wordt nagemaakt :P.
Get woke, go broke!
pi_148748160
Ik meld me alvast voor de IJhallenmeet.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 14:40:54 #158
5428 crew  miss_sly
pi_148748206
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik mooi O+
Ja, die is wel echt duur. Zoiets is er bij Flinders toch ook wel in een iets goedkopere uitgaven. Niet hetzelfde, maar ongeveer :P
pi_148748223
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:05 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Herkenbaar!
Tot ik het laatst zo enorm zat was dat ik alles behalve het keukentje naar hun slaapkamer deed. En ik heb heel veel weg gegeven. Ik wil mijn woonkamer terug. Ben ook laatst gevallen voor een mooi wollen kleed ipv 'praktisch voor de kinderen'.
Ik heb op zich altijd wel een aangename combinatie kunnen vinden tussen een woonkamer voor volwassenen en een woonkamer voor kinderen. Maar als we onze verbouwing achter de rug hebben, ga ik ook nog iets meer speelgoed in hun kamers onderbrengen.
pi_148748253
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik meld me alvast voor de IJhallenmeet.
Yay!
pi_148748286
Wij hebben nu al het speelgoed in de woonkamer, omdat hun slaapkamers te klein zijn om in te spelen. Straks in ons grotemensenhuis hebben ze allebei een grote kamer én we hebben een slaapkamer over die als speelkamer kan dienen. dan blijft er ineens héél weinig beneden :+ (ik denk vooral knutsel- en tekenspullen. en de rest boven. hoppa.)
pi_148748300
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, die is wel echt duur. Zoiets is er bij Flinders toch ook wel in een iets goedkopere uitgaven. Niet hetzelfde, maar ongeveer :P
Deze komt van Flinders he
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 14:44:47 #163
5428 crew  miss_sly
pi_148748333
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:43 schreef innepin het volgende:

[..]

Deze komt van Flinders he
Ja zag ik, vandaar ook dat ik zeg dat ze daar ook wel soortgelijke hebben voor een interessantere prijs :)
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 14:46:05 #164
5428 crew  miss_sly
pi_148748368

pi_148748418
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb op zich altijd wel een aangename combinatie kunnen vinden tussen een woonkamer voor volwassenen en een woonkamer voor kinderen. Maar als we onze verbouwing achter de rug hebben, ga ik ook nog iets meer speelgoed in hun kamers onderbrengen.
Mijn grote kinderen hebben al hun speelgoed boven. Peuter zusjes en Barbie en lego friends zijn geen handige combi.
Met een meidenkwartet
pi_148748439
Oh sly die 2e is leuk, met dat snoer zo! :)
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 14:50:10 #167
5428 crew  miss_sly
pi_148748478
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 14:51:17 #168
5428 crew  miss_sly
pi_148748511
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:48 schreef innepin het volgende:
Oh sly die 2e is leuk, met dat snoer zo! :)
Ja, leuk is dat he!
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 14:55:41 #169
5428 crew  miss_sly
pi_148748639
pi_148749643
Die laatste vind ik wat minder, maar thx voor de suggesties, zo komen we ergens *O*
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 15:33:14 #171
5428 crew  miss_sly
pi_148749816
Die laatste is er ook in wit met goud, zoals die belachelijk dure van je :P
pi_148749822
yay shinyyyyyyy :P
maar ik vind die structuur niet leuk aan de binnenkant.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 15:34:33 #173
5428 crew  miss_sly
pi_148749860
Nee, ik ook niet :D En ik hou niet van goud, maar dat is heel persoonlijk.
pi_148750283
Hadden jullie (en Claudia!) kleuren voor je woonkamer gekozen vóórdat je er in ging? Of pas later?
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 15:50:26 #175
5428 crew  miss_sly
pi_148750344
Wij hadden voor de woonkamer en beide slaapkamers de kleuren al gekozen. Dat wil zeggen: de kleuren van de muur die niet wit zou worden. En natuurlijk onze O+ bank O+ wisten we al welke kleur die zou zijn!
pi_148750375
Ja, da's wel een goed punt. Ik wil heel graag een nieuwe bank en Dennis ook, en we hebben allebei afzonderlijk van elkaar mooie banken gezien die letterlijk exact dezelfde kleur waren, dus dat scheelt weer ruzie :') , maar ehm. Geld. Enzo. :P
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 15:54:08 #177
5428 crew  miss_sly
pi_148750454
Ja, maar weet je, een blik verf is zo duur niet. Dus als je nu een kleur kiest en je koopt over een tijdje een nieuwe bank en de muur is niet meer goed van kleur, koop je een blik verf en verander je de kleur.
pi_148750714
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:54 schreef miss_sly het volgende:
Ja, maar weet je, een blik verf is zo duur niet. Dus als je nu een kleur kiest en je koopt over een tijdje een nieuwe bank en de muur is niet meer goed van kleur, koop je een blik verf en verander je de kleur.
True, maar een nieuwe bank is wel duur :+
Nou ja. Nog maar even over hebben thuis, en de kijkdag afwachten.

Over 3 maanden is het gewoon al af!
Ik heb steeds het gevoel dat ik al dingen in zou moeten pakken maar ik zou dan weer niet weten wat :')
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 16:03:54 #179
5428 crew  miss_sly
pi_148750747
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef innepin het volgende:

[..]

True, maar een nieuwe bank is wel duur :+
Nou ja. Nog maar even over hebben thuis, en de kijkdag afwachten.

Over 3 maanden is het gewoon al af!
Ik heb steeds het gevoel dat ik al dingen in zou moeten pakken maar ik zou dan weer niet weten wat :')
Ja, maar dus kun je nu een kleur kiezen die past bij wat je nu hebt en verven als je een nieuwe bank koopt en de kleur niet meer zou passen.
pi_148750773
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, maar dus kun je nu een kleur kiezen die past bij wat je nu hebt en verven als je een nieuwe bank koopt en de kleur niet meer zou passen.
Heb je ook helemaal gelijk in.
Maar eigenlijk wil ik gewoon die lelijke donkergrijze bank sowieso niet meenemen :+
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 16:10:41 #181
5428 crew  miss_sly
pi_148750945
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef innepin het volgende:

[..]

Maar eigenlijk wil ik gewoon die lelijke donkergrijze bank sowieso niet meenemen :+
Daar ga ik niet over, dat is tussen jou, je man en je bankrekening :+
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:17:15 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148751126
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef innepin het volgende:

[..]

Misschien moet je dat juist wel doen, dan ziet hij dat het vreselijk misstaat in het nieuwe huis en sparen jullie ultrasupersnel voor een nieuwe bank ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148751200
Uh maar Leandra, hij is niet tégen een nieuwe bank. We zijn allebei voor. De bankrekening protesteert alleen, en het huis zelf kost ook al genoeg om in te richten.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 16:21:21 #184
5428 crew  miss_sly
pi_148751227
Dan verf je niets en koop je een nieuwe bank :+
pi_148751263
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:48 schreef innepin het volgende:
Hadden jullie (en Claudia!) kleuren voor je woonkamer gekozen vóórdat je er in ging? Of pas later?
Euh, heb je dat drama indertijd niet meegekregen? :+ Voor de slaapkamers en zolder was ik er al uit. Voor de woonkamer nog niet. Wit bleek toch wel erg kaal, dus werd het een soort mintkleur. Tijdens het verven werd ik ziek en sindsdien ging ik elke keer bijna over m'n nek als ik de muur zag. Dus heb ik de muur het weekeinde erna alsnog van kleur veranderd.

Net verhuisd:

Eerste verfbeurt:

Tweede verfbeurt:

pi_148751270
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:21 schreef miss_sly het volgende:
Dan verf je niets en koop je een nieuwe bank :+
Nou ik zag wel op die binnen-foto's dat de muren gewoon mooi wit gespoten worden. Als dat kwalitatief nou een beetje meevalt, ga ik in elk geval niet, zoals eerst gedacht, alle muren van het hele huis behangen met vliesbehang en daarna wit verven (dat schept een stuc-achtig-effect). Scheelt toch weer :+
pi_148751303
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Euh, heb je dat drama indertijd niet meegekregen? :+ Voor de slaapkamers en zolder was ik er al uit. Voor de woonkamer nog niet. Wit bleek toch wel erg kaal, dus werd het een soort mintkleur. Tijdens het verven werd ik ziek en sindsdien ging ik elke keer bijna over m'n nek als ik de muur zag. Dus heb ik de muur het weekeinde erna alsnog van kleur veranderd.

Net verhuisd:

[ afbeelding ]

Eerste verfbeurt:

[ afbeelding ]

Tweede verfbeurt:

[ afbeelding ]
Hahahahahaha jawel, maar het is zulk leuk vermaak om jou over je eeuwige keuzestress te zien praten :7
(Nee ik wist het even niet meer, maar wist wel dat het niet zomaar gekozen was ;) )

Dank voor de foto's! En ohhh je minimeisje op die laatste! :o O+
pi_148751337
Ik ben er nu al uit voor Lena's nieuwe slaapkamer, maar ik weet nog niet wat ik ga doen met onze slaapkamer, onze werkkamer (misschien laat ik de huidige kleur erop zitten) en de walk-in closet (dat roze moet echt weg).

Op sommige kleuren ben ik meteen verliefd en dan ben ik er meteen uit. Maar soms gaat het wat lastiger. Het fijne van verven vind ik dat het weinig gedoe is. Ik heb een muurtje zo opnieuw geverfd.

Ja inderdaad, m'n mini. :o
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 16:26:18 #189
5428 crew  miss_sly
pi_148751372
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:22 schreef innepin het volgende:

[..]

Nou ik zag wel op die binnen-foto's dat de muren gewoon mooi wit gespoten worden. Als dat kwalitatief nou een beetje meevalt, ga ik in elk geval niet, zoals eerst gedacht, alle muren van het hele huis behangen met vliesbehang en daarna wit verven (dat schept een stuc-achtig-effect). Scheelt toch weer :+
Dan zou ik het zeker even afwachten. Als ze het een beetje netjes spuiten, hoef je niet te behangen voorlopig. Ga je op den duur misschien wel iets willen doen, maar dan is het niet direct noodzakelijk.

Wat voor kleur bank hebben jullie gezien? Kan ik verder nadenken over de kleuren!
pi_148751616
Geweldige kast trouwens, miss!
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:42:08 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148751813
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:20 schreef innepin het volgende:
Uh maar Leandra, hij is niet tégen een nieuwe bank. We zijn allebei voor. De bankrekening protesteert alleen, en het huis zelf kost ook al genoeg om in te richten.
Ja dat snap ik wel, maar zolang het in gedachten nog wel kan maak je andere keuzes ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:44:23 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148751868
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Net verhuisd:

[ afbeelding ]

Eerste verfbeurt:

[ afbeelding ]

Tweede verfbeurt:

[ afbeelding ]
Die laatste foto maak het ook helemaal af met die zonnestralen hè O+
Zelfs als je die kleuren minder zou vinden dan de kleur op foto 2 ga je toch voor foto 3 :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148752050
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die laatste foto maak het ook helemaal af met die zonnestralen hè O+
Zelfs als je die kleuren minder zou vinden dan de kleur op foto 2 ga je toch voor foto 3 :D
En Hij zag dat het goed was, inderdaad.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:52:20 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148752099
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En Hij zag dat het goed was, inderdaad.
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148756453
quote:
Halleluja trouwens, vrijwel exact de kast die ik voor Matilda's kamer kocht (voor iets van 70 euro) en opknapte staat daar voor 695 euro te koop :D
pi_148756646
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan zou ik het zeker even afwachten. Als ze het een beetje netjes spuiten, hoef je niet te behangen voorlopig. Ga je op den duur misschien wel iets willen doen, maar dan is het niet direct noodzakelijk.

Wat voor kleur bank hebben jullie gezien? Kan ik verder nadenken over de kleuren!
https://www.rachmaninoffshop.nl/collectie/
Die turquoise-achtige 2 vind ik allebei erg tof.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 19:59:19 #197
5428 crew  miss_sly
pi_148757203
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:33 schreef innepin het volgende:

[..]

Halleluja trouwens, vrijwel exact de kast die ik voor Matilda's kamer kocht (voor iets van 70 euro) en opknapte staat daar voor 695 euro te koop :D
Ja, natuurlijk. Zij knappen hem op, verven hem, en hebben de overheadkosten. En er zijn genoeg mensen die dat ervoor betalen ;)
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 19:59:45 #198
5428 crew  miss_sly
pi_148757220
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:40 schreef innepin het volgende:

[..]

https://www.rachmaninoffshop.nl/collectie/
Die turquoise-achtige 2 vind ik allebei erg tof.
Heel erg mooi O+ allebei wel.
  maandag 19 januari 2015 @ 09:20:00 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148831411
Gefeliciteerd O+.
Get woke, go broke!
pi_148836145
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Gefeliciteerd O+.
*;
pi_148836180
Ben je jarig?
pi_148836319
Yes!
pi_148837388
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:38 schreef innepin het volgende:
Yes!
Gefeliciteerd :)
  maandag 19 januari 2015 @ 15:50:43 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148843058
Je bent ook niets veranderd eigenlijk he? :7.
Get woke, go broke!
pi_148843816
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Je bent ook niets veranderd eigenlijk he? :7.
Wat kilo's erbij :+
Hoezo?
  maandag 19 januari 2015 @ 16:10:56 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148843853
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:10 schreef innepin het volgende:

[..]

Wat kilo's erbij :+
Hoezo?
Zag je FB foto, wou niet in het openbaar slijmen :7.
Get woke, go broke!
pi_148843856
Gefeliciteerd!
pi_148843867
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zag je FB foto, wou niet in het openbaar slijmen :7.
Je komt liever in het topic pochen dat we ook facebookvriendjes zijn? :+
  maandag 19 januari 2015 @ 16:12:44 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148843918
quote:
6s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:11 schreef innepin het volgende:

[..]

Je komt liever in het topic pochen dat we ook facebookvriendjes zijn? :+
Ja, dat was mijn doel :').

Neem nou toch verdomme eens een compliment aan als ik je vertel dat je een lekker wijf bent, wijf }:|.
Get woke, go broke!
pi_148843951
Get a room!
pi_148843988
Gezellig hier he Claudia? ;)
pi_148844007
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat was mijn doel :').

Neem nou toch verdomme eens een compliment aan als ik je vertel dat je een lekker wijf bent, wijf }:|.
"Je bent niks veranderd" betekent helemaal niet per se dat je me een lekker wijf vindt, HW :+
  maandag 19 januari 2015 @ 16:14:49 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148844025
quote:
16s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:14 schreef innepin het volgende:

[..]

"Je bent niks veranderd" betekent helemaal niet per se dat je me een lekker wijf vindt, HW :+
Wel in mijn geval natuurlijk :7.
Get woke, go broke!
pi_148844093
Hihi. O+

Ik vind mijn topic heel gezellig! B-)
  maandag 19 januari 2015 @ 16:17:12 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148844123
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef innepin het volgende:
Hihi. O+

I try :P.

Maar ik zal me vanaf nu weer gedragen O-).
Get woke, go broke!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 19 januari 2015 @ 17:29:00 #216
95752 crew  Chell
Kluns
pi_148847014
Wat een liefde hier <3 Mijn favo topic dit, echt!

Gefeliciteerd Innepin!
pi_148848137
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef innepin het volgende:
Hihi. O+

Ik wou dat ik de mannen van me af kon slaan in mijn topic.
pi_148850369
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wou dat ik de mannen van me af kon slaan in mijn topic.
Dit zijn niet zomaar mannen. Dit is HeatWave. Die mag dat.
pi_148850380
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:29 schreef Chell het volgende:
Wat een liefde hier <3 Mijn favo topic dit, echt!

Gefeliciteerd Innepin!
Hihihi we aim to please ;)
pi_148853360
Lurker komt even binnenwapperen om de jarige te feliciteren dus bij deze: van harte proficiat en veel gelukkige verjaardagen in je nieuwe sponde *O*
Waar het stinkt is het warm.
pi_148900711
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lurker komt even binnenwapperen om de jarige te feliciteren dus bij deze: van harte proficiat en veel gelukkige verjaardagen in je nieuwe sponde *O*
Danku! :)
pi_149179611
Ben ik weer! Want we hadden kijkdag vandaag. Er werd ondanks het weer flink doorgewerkt :) En ze zijn, ook binnen, al best ver vind ik! Dus: LOTS of crappy photos yay!

Buitenkant!

Deze is dan van ons. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat wij naast een andere kleur huis zitten, hoef je minder na te denken welk huis nou 't jouwe is :')

Aan de meterkast moet nog wel wat gebeuren. Ze hebben vandaag eea geïnstalleerd in de meterkast van bouwnummer 1, dus onze zal wel gauw volgen.

WC is nog wat work in progress...

LET THERE BE LOTS OF LIGHT yessssss! Na 8 jaar in een donker smal huis, kijk ik hier zo naar uit O+

Woonkamer vanuit de keuken

Open trap, en daar baal ik wel een beetje van, want we willen een trapkast maken, en dat zou veel sneller klaar zijn als de trap al dicht was geweest. Meh.

Zielig hoopje tuin

Vanmorgen zijn de badkamertegels gelegd! Heel simpel, en het oogt nogal klein, maar alles zal er wel in passen. We willen zelf nog een bad installeren en een douchewandje maken, misschien dat we daar iets mozaïekigs doen.

Speelkamer, ofzoiets, want geen ander plan voor :P

Peutermeisjeskamer

Kleutermeisjeskamer

Open ruimte op zolder. Wil daar nog wel een dakraam, ooit, nu is er nl geen daglicht. Rechtsachter is washok. Meneer stelde al voor om een thuisbioscoop van deze ruimte te maken. Ik ben voor :7

Zolderkamer, dat wordt dus onze slaapkamer.

Kleuter laat zien dat het héél hoog is in onze slaapkamer. Ik weet dus echt niet wat we met de ramen aanmoeten :D HELLUP. Hoe maak je zoiets mooi? De ramen zelf zijn al 3.60m hoog... Als je er gordijnen hangt kun je ze nooit dicht trekken. Shutters zijn mooi maar niet te betalen. Ideeën zijn welkom!

Uitzicht vanaf zolder. Links achterin (bij die witte rookpluim) zie je nog net de DE-fabriek. Ik heb daar een tijdje in de buurt gewoond en als de wind goed stond had ik 's ochtends heerlijke koffiebonengeur O+ Die kleine bosjes is een park (misschien wordt 't nog wat meer? :+ ) bovenop de A2-tunnel.

De school en het enige weggetje dat we ervoor over moeten steken - deze foto is genomen vanaf de zijkant van nr 1 (en wij zijn nr 14). Steenworp afstand dus :)

Heb vandaag maar gelijk akkoord gegeven aan de vloerverwarmingmensen en voor de vloer: het wordt dus (toch) een O+ eiken O+ visgraatvloer O+ .

Dus onze to do list...
- vloeren voor boven
- inrichting/aankleding meisjeskamers bedenken/aanschaffen
- inrichting/aankleding onze kamer bedenken/aanschaffen
- tzt bad kopen + installeren + muurtje eromheen
- muurtje douche fabriceren
- trapkast maken
- tuin aanleggen (ooit :P )

Valt best mee... denk ik...

En prognose oplevering (afhankelijk van vooral de gemeente, als die de straat es gaat maken) is week 16 (half april)!
pi_149179739
Ik ging googlen op het merk mozaïektegels dat we nu in de badkamer hebben. Één van de gesponsorde resultaten ziet er als volgt uit:

Bisazza mozaïek verkopen - wij niet - milovito.nl‎
www.milovito.nl/
Wel maken wij glasmozaïek op maat. Korte levertijden.

:D !
pi_149180332
Voor je ramen misschien vind je duo rol gordijnen iets? Die gaan wij doen :)
pi_149181406
Ik moest 'm even googlen, maar dat is idd wel een idee. Weet nog niet of ik 't mooi vind. Ik ben niet zo van de streepjes :+
pi_149181492
Hebben wij in de keuken en de badkamer. Is er ook verduisterend. Weet niet wat de maximale hoogte is waar ze mee werken,

O nee, dat van ons is anders, heet ook anders :P
pi_149181979
Hoe heet dat van jou dan? :D
pi_149182087
quote:
5s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:32 schreef innepin het volgende:
Hoe heet dat van jou dan? :D
Duette. Is er ook verduisterend, maar je zit dan nog wel met een kiertje, waarschijnlijk.
pi_149182738
Plissé kan iig niet zomaar, want het raam heeft een te groot oppervlak :')
pi_149183210
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:23 schreef innepin het volgende:
Ik moest 'm even googlen, maar dat is idd wel een idee. Weet nog niet of ik 't mooi vind. Ik ben niet zo van de streepjes :+
Ik vind ze ook niet prachtig.. Maar ze zijn ontzettend praktisch... Ik houd van praktisch O+
pi_149183572
Rolgordijnen zijn ook praktisch. Maar lellik :P
pi_149183761
Ieder z'n ding natuurlijk, en praktisch vind ik ook niet onbelangrijk, maar niet ten koste van het uiterlijk!
pi_149185070
Nee psies! Maar ben nu dus op zoek naar een goede compromis voor m'n prachtige grote onhandige ramen :P
pi_149185241
De gordijnen die wij op de slaapkamer hebben, zijn van een verduisterende stof. Hoefden dus niet meer gevoerd. Geen idee wat ze kostten.

Ik denk dat er niet echt een goedkope optie zal zijn, en dan zou ik misschien nog wel voor rolluiken of screens gaan, denk ik. Hou je je prachtige ramen helemaal vrij en heb je wel optimale verduistering.
pi_149185330
Gewone rol gordijnen vind ik dan weer minder mooi dan die duo rol gordijnen.
pi_149185357
Ik vind gordijnen prima, maar ik heb al moeite met gordijnen dichttrekken op normale hoogte. Dan moet je echt met zo'n gordijnstok werken en een flinke ook, ik vraag me af of dat nog werkbaar is.
pi_149185650
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef innepin het volgende:
Ik vind gordijnen prima, maar ik heb al moeite met gordijnen dichttrekken op normale hoogte. Dan moet je echt met zo'n gordijnstok werken en een flinke ook, ik vraag me af of dat nog werkbaar is.
In mijn huis in Wijchen had ik ook enorme ramen in de achterwand ivm vide. Als je niet te zware gordijnen neemt, werkt zo'n gordijnstok prima.
pi_149186060
ik zag laatst ergens gordijnen die op een rail zaten zoals lamellen.
die kan je dus met een koord open (en dicht) doen net zoals je lamellen voor het raam weg kan schuiven.

edit, of een elektrisch systeem.
pi_149186192
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef innepin het volgende:
Zoals hier dus de achterkant: ramen van dakgoot tot grond.
http://www.blaakmakelaard(...)05/?objectId=2231527
pi_149187069
Oh, de thuisbioscoop! O+

Heb je al buren ontmoet?
pi_149187631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, de thuisbioscoop! O+

Heb je al buren ontmoet?
Hihi ja ik ga toch al een beamer kopen voor het muurschildergebeuren, dus dan kunnen we mooi projecteren op de andere kant van de muur van onze slaapkamer. Als ik een rijtje bioscoopstoelen vind koop ik ze :7

Ik heb al buren ontmoet, maar vandaag niet echt. men was meer met z'n eigen huis bezig.

De buren op 13 zijn iig heel aardig, jong stel, leuke mensen, meneer is zanger in een death metal band :+ maar gelukkig oefent ie niet thuis :D
Buren op 15 ook een jong stel, ook zonder kinderen, niet veel gesproken maar wel aardig.

De meisjes hebben op een andere infodag al veel gespeeld met een meisje van een paar huizen verderop, dat qua leeftijd tussen die 2 van ons in zit. Er zijn niet veel kinderen boven de 2, het zijn echt veel jonge stellen. Maar met de school om de hoek en de hele wijk die nog in aanbouw is, komt vriendjesmaken wel goed :)
pi_149187756
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:28 schreef Elleska het volgende:
ik zag laatst ergens gordijnen die op een rail zaten zoals lamellen.
die kan je dus met een koord open (en dicht) doen net zoals je lamellen voor het raam weg kan schuiven.

edit, of een elektrisch systeem.
Ja zoiets idd, met een koord! Dat zou wel werken. Weet alleen niet of ik ze dan tot de grond zou laten lopen. Denk het haast wel, anders ziet t er ook raar uit, dat je dan 3.60m gordijn hebt hangen, van nok tot beneden, en dan een meter ofzo niks :')
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:58:21 #243
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_149208431
Ik ga je volgen, want je nieuwe huis staat in mijn stadsie!
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  vrijdag 30 januari 2015 @ 14:06:24 #244
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_149208703
Dit soort systemen zijn er vast nog wel meer. Lijkt me ideaal met zo'n groot raam. Er zit vast een bepaalde maximale hoogte aan. Je zou twee boven elkaar kunnen doen, of het onderste deel 'normale' gordijnen. Hoe verduisterend het werkt hangt af van de stof die je uitzoekt.
pi_149209596
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:38 schreef innepin

En prognose oplevering (afhankelijk van vooral de gemeente, als die de straat es gaat maken) is week 16 (half april)!
Wat moet er allemaal nog gebeuren dat ze nog 2,5 maand bezig zijn?
Ik zie badkamer/wc installatie, meterkast en misschien nog wat cv maar verder?
pi_149210752
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:58 schreef caspervc het volgende:
Ik ga je volgen, want je nieuwe huis staat in mijn stadsie!
Hoi stadsgenoot! In welke hoek woon jij? :)
pi_149210777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:06 schreef Barrah het volgende:
Dit soort systemen zijn er vast nog wel meer. Lijkt me ideaal met zo'n groot raam. Er zit vast een bepaalde maximale hoogte aan. Je zou twee boven elkaar kunnen doen, of het onderste deel 'normale' gordijnen. Hoe verduisterend het werkt hangt af van de stof die je uitzoekt.
Vind ik wel mooi ja. De eerste de beste die ik op internet vond ging alleen niet hoger dan 3m. Wordt ook wel een zwaar geheel natuurlijk :+
pi_149210807
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:35 schreef eltinio het volgende:

[..]

Wat moet er allemaal nog gebeuren dat ze nog 2,5 maand bezig zijn?
Ik zie badkamer/wc installatie, meterkast en misschien nog wat cv maar verder?
Badkamer
Wc
Aansluiten stadsverwarming (zijn ze nu mee bezig)
Elektra
Stoep
Straat
Egaliseren tuin

Zoiets volgens mij.
Voor een groot deel zijn ze afhankelijk van wanneer de gemeente komt bestraten.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:13:26 #249
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_149210892
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:09 schreef innepin het volgende:

[..]

Hoi stadsgenoot! In welke hoek woon jij? :)
Hoograven (oude deel <3)
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 15:24:24 #250
5428 crew  miss_sly
pi_149211250
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:10 schreef innepin het volgende:

[..]

Vind ik wel mooi ja. De eerste de beste die ik op internet vond ging alleen niet hoger dan 3m. Wordt ook wel een zwaar geheel natuurlijk :+
Zeker als je een verduisterende stof wil, want die is toch altijd wat zwaarder.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 15:33:53 #251
5428 crew  miss_sly
pi_149211530
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:11 schreef innepin het volgende:

[..]

Badkamer
Wc
Aansluiten stadsverwarming (zijn ze nu mee bezig)
Elektra
Stoep
Straat
Egaliseren tuin

Zoiets volgens mij.
Voor een groot deel zijn ze afhankelijk van wanneer de gemeente komt bestraten.
En vergeet de nutsbedrijven niet! Die hebben veel tijd nodig en weigeren vaak tegelijkertijd te werken.
pi_149219941
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef caspervc het volgende:

[..]

Hoograven (oude deel <3)
Leuk! Hebben wij ook nog gekeken naar huizen. We wilden niet per se nieuwbouw namelijk. Helaas niks geworden.
pi_149219952
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja precies... het moet wel te bedienen zijn...
pi_149220010
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Oh ja. meh. Nou ja, gas hebben we al geen last van, want stadsverwarming, en die is gisteren aangesloten geloof ik.
pi_149220836

Denk dat we deze doen op 1 muur in de peuterkamer O+
  vrijdag 30 januari 2015 @ 21:12:53 #256
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_149220992
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef innepin het volgende:

[..]

Leuk! Hebben wij ook nog gekeken naar huizen. We wilden niet per se nieuwbouw namelijk. Helaas niks geworden.
Zeker leuk! Je moet daar geluk hebben dat er wat te koop staat wat je ligt. Wij wilden persé niet in de nieuwbouw. Ik ben fan van oude wijken.
pi_149221037
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef caspervc het volgende:

[..]

Zeker leuk! Je moet daar geluk hebben dat er wat te koop staat wat je ligt. Wij wilden persé niet in de nieuwbouw. Ik ben fan van oude wijken.
Ik ook! Maar we wonen nu in een oude wijk, in een oud huis, en urghhhh bagger. Meneer wilde juist graag nieuwbouw want dan ben je van alle ellende van een oud huis af, en daar had ie wel een punt. Ik vind het wel een heerlijk idee, dat alles NIEUW is, deze keer. Had absoluut géén zin om te klussen. :)
pi_149236099
1-persoonstopic :+

Onder het motto: "je kunt er nooit vroeg genoeg bij zijn" heb ik vandaag een oven, een vaatwasser en een kookplaat gekocht :') Want ja, de Ikea, waar we de hele keuken toch wilden kopen, had 20% korting op keukenapparatuur. Dus nu zitten we nog 3 maanden met een megastapel witgoed in de huiskamer _O-
  zaterdag 31 januari 2015 @ 14:25:20 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149236207
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 14:27:22 #260
5428 crew  miss_sly
pi_149236256
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:14 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik ook! Maar we wonen nu in een oude wijk, in een oud huis, en urghhhh bagger. Meneer wilde juist graag nieuwbouw want dan ben je van alle ellende van een oud huis af, en daar had ie wel een punt. Ik vind het wel een heerlijk idee, dat alles NIEUW is, deze keer. Had absoluut géén zin om te klussen. :)
B wilde ook heel graag nieuwbouw, want inderdaad, alles nieuw en met garantie. En inderdaad, het is ook echt fijn! Alle tijd en energie kun je stoppen in het maken van sfeer in je huis, ipv telkens weer achter gedoe aan moeten.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 31 januari 2015 @ 14:55:48 #261
95752 crew  Chell
Kluns
pi_149236904
Nieuw is fijn :Y Mijn huidige huis kreeg ik gerenoveerd (huur wel) en dat was wel echt heel fijn! Alleen al om het feit dat je niet eeuwen bezig bent met het weghalen van 30 lagen behang van vorige bewoners en het overschilderen van houtwerk in bizarre kleuren.

Ons nieuwe huis ( *O* ) ook weer huur, is ook gerenoveerd. Dus lekker ook weer alles fris en nieuw. Enige jammere vind ik dat je, behalve bij de trap naar zolder en de voorgevel, nergens meer ziet dat het eigenlijk een heel oud huis is.
pi_149236915
Ik vond nieuwbouw anders ook nog een hoop gedoe! Maar jullie zijn waarschijnlijk veel meer gewend wat dat betreft. Ik heb nooit een oude woning verbouwd of later verbouwen, alleen een beetje opgeknapt.
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 15:34:13 #263
5428 crew  miss_sly
pi_149237959
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond nieuwbouw anders ook nog een hoop gedoe! Maar jullie zijn waarschijnlijk veel meer gewend wat dat betreft. Ik heb nooit een oude woning verbouwd of later verbouwen, alleen een beetje opgeknapt.
Een oude woning is al het gedoe van een nieuwbouwwoning en nog een hoop meer :+
pi_149243901
We hebben 3 jaar in een verbouwing gezeten hier en nog hebben we ellende :+ Alles is scheef, het dak blijft lekken, ondanks dat er niks gevonden kan worden, eeuwig gedoe. Brrrr. Heerlijk zo'n nieuw huis!
Wat ook wel meespeelt bij mij: we wonen nu in een buurt waar echt 80% ouderen wonen. Mensen die het huis kochten in 1950 en er nooit zijn weggegaan. Zo'n nieuwe buurt is enorm veel jonger, scheelt hopelijk ook qua aanspraak :)

Chell, feli met je nieuwe huis & samenwonen :* :)
pi_149245530
Ik ben ook nog steeds blij met ons jongegezinnenbuurtje. De kinderen hebben al vriendschappen voor het leven.
pi_149268501
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ook nog steeds blij met ons jongegezinnenbuurtje. De kinderen hebben al vriendschappen voor het leven.
Ja precies. Ik ben benieuwd. In ons blok huizen zijn weinig kinderen die ouder dan 2 zijn, het zijn héél veel jonge stellen die nog geen kinderen hebben.

In ander tof nieuws: mijn schoonmoeder vindt het schandalig dat we ons lelijke kleine bed met 20 jaar oud matras zouden moeten meeverhuizen dus die geeft ons een nieuw bed en matras :o O+
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 18:31:31 #267
5428 crew  miss_sly
pi_149270480
quote:
17s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:24 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja precies. Ik ben benieuwd. In ons blok huizen zijn weinig kinderen die ouder dan 2 zijn, het zijn héél veel jonge stellen die nog geen kinderen hebben.

In ander tof nieuws: mijn schoonmoeder vindt het schandalig dat we ons lelijke kleine bed met 20 jaar oud matras zouden moeten meeverhuizen dus die geeft ons een nieuw bed en matras :o O+
O, wat tof en lief!
Weet je al wat je wil?
pi_149278617
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O, wat tof en lief!
Weet je al wat je wil?
Geen idee, gewoon een Ikea bed :P Ik ga d'r niet op kosten jagen met een Auping natuurlijk, en het aanbod staat binnen een bepaalde prijsklasse ;)
Maar ohhh de heerlijkheid! Een nieuw bed! Een groter bed dan onze 1.40 waar mijn man altijd diagonaal in ligt! Een matras waar ik niet alleen maar in de kuil kan liggen (vooruit, 't is een heerlijk matras, maar hij is wel echt aan vervanging toe ;) )

Overigens was haar eerste idee van een cadeau om ons geld te geven voor een nieuwe klok :') Vind ik dit toch leuker :+
pi_149278652
Overigens heeft de peuter besloten dat ze een kamer wil met heel veel dieren. Een muurschildering. Dus we hebben samen plaatjes zitten googlen en gelukkig voor mij heeft ze de allermakkelijkste uitgekozen :') _O-

pi_149278788
Oh ja,
zondag 8 februari: IJ-hallen meet! Who's in?
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 22:04:12 #271
5428 crew  miss_sly
pi_149279661
quote:
17s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:35 schreef innepin het volgende:

[..]

Geen idee, gewoon een Ikea bed :P Ik ga d'r niet op kosten jagen met een Auping natuurlijk, en het aanbod staat binnen een bepaalde prijsklasse ;)
Maar ohhh de heerlijkheid! Een nieuw bed! Een groter bed dan onze 1.40 waar mijn man altijd diagonaal in ligt! Een matras waar ik niet alleen maar in de kuil kan liggen (vooruit, 't is een heerlijk matras, maar hij is wel echt aan vervanging toe ;) )

Overigens was haar eerste idee van een cadeau om ons geld te geven voor een nieuwe klok :') Vind ik dit toch leuker :+
Nee, duh, ik snap dat het een beetje normaal moet zijn qua kosten :D

Ik bedoel meer of je een bepaalde stijl in bedachten hebt of een boxspring wil, zoiets ;)
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 22:04:45 #272
5428 crew  miss_sly
pi_149279693
quote:
17s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:36 schreef innepin het volgende:
Overigens heeft de peuter besloten dat ze een kamer wil met heel veel dieren. Een muurschildering. Dus we hebben samen plaatjes zitten googlen en gelukkig voor mij heeft ze de allermakkelijkste uitgekozen :') _O-

[ afbeelding ]
O, dagje werk, toch? :+

En ik ga mee de 8e!
pi_149281839
*Volg!

Nog eens goed zitten kijken maar zie nu dat dit nieuwbouwproject wel eens op mijn fb voorbij kwam en ik er met mijn vingers in mijn oren lalalalaala-end voorbij ben gescrold ;) Je kijkt echt precies richting ons, geloofd dat je het buur-kantoorgebouw ziet.

Ben heel benieuwd wat het gaat worden!
Hier hangt er nu heel groot "Te koop" op het raam maar we gaan er vanuit dat we over een klein jaar gaan starten met verbouwen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_149283167
quote:
17s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:36 schreef innepin het volgende:

[ afbeelding ]
Fotobehang?
pi_149289475
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, duh, ik snap dat het een beetje normaal moet zijn qua kosten :D

Ik bedoel meer of je een bepaalde stijl in bedachten hebt of een boxspring wil, zoiets ;)
Heb er nog niet veel over nagedacht, want met alle kosten die er aankomen had ik van z'n langzalzeleven niet gedacht dat we een nieuw bed zouden kunnen krijgen ;) Wordt vervolgd.
pi_149289592
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O, dagje werk, toch? :+

En ik ga mee de 8e!
Dagje :')
Yay!
pi_149289617
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef Lamb29 het volgende:
*Volg!

Nog eens goed zitten kijken maar zie nu dat dit nieuwbouwproject wel eens op mijn fb voorbij kwam en ik er met mijn vingers in mijn oren lalalalaala-end voorbij ben gescrold ;) Je kijkt echt precies richting ons, geloofd dat je het buur-kantoorgebouw ziet.

Ben heel benieuwd wat het gaat worden!
Hier hangt er nu heel groot "Te koop" op het raam maar we gaan er vanuit dat we over een klein jaar gaan starten met verbouwen.
Hoe bedoel je dat eerste? We hebben toch uitvoerige fb-discussies erover gehad :P Waarom zou je lalala-en?
Leuk dat we dicht bij elkaar zitten. Kopje koffie tzt? ;)

Probeer je te verkopen en als dat niet lukt, verbouwen? Snap het niet geloof ik. Je wilde toch sowieso weg? Ik hoop dat het gauw verkoopt. Al kijkers gehad? :)
pi_149289622
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:23 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Fotobehang?
:{w dat kan natuurlijk niet als je muurschilderes (?!) bent :+
pi_149289807
We hebben trouwens gisteren een theoretische planning zitten maken. Ik kan er heel slecht tegen dat we nog geen duidelijke opleverdatum is, want dan kan ik nog geen lijstjes maken en definitieve planningen enzo.

Ze zeiden dat het waarschijnlijk week 16 wordt, de oplevering. Dat komt goed uit voor kleuterdochter, want die heeft op d'r huidige school meivakantie van 27 april t/m 10 mei, terwijl d'r nieuwe school van 2 t/m 17 mei vakantie heeft :+ Dus dacht ik, als we het dan zo regelen dat we vóór 17 mei over zijn, dan kan ze mooi na de meivakantie beginnen op de nieuwe school. Zou mooi zijn als dat lukt :)

En ik ben begonnen met inpakken. Heb vijf verhuisdozen vol met fotoalbums, losse foto's en fotolijstjes, belachelijk :')
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 februari 2015 @ 09:57:23 #280
95752 crew  Chell
Kluns
pi_149289830
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:39 schreef innepin het volgende:
Oh ja,
zondag 8 februari: IJ-hallen meet! Who's in?
Ik moet even overleggen met lief. Ik wil wel heel graag, nu met ons nieuwe huis in zicht helemaal natuurlijk :Y Maar we krijgen dus donderdag de sleutel en ik weet niet of we het weekend al keihard aan het klussen gaan.
pi_149289839
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:57 schreef Chell het volgende:

[..]

Ik moet even overleggen met lief. Ik wil wel heel graag, nu met ons nieuwe huis in zicht helemaal natuurlijk :Y Maar we krijgen dus donderdag de sleutel en ik weet niet of we het weekend al keihard aan het klussen gaan.
Duh, inspiratie opdoen voor je nieuwe huis is dan JUIST haske belangrijk :{w
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 februari 2015 @ 09:59:11 #282
95752 crew  Chell
Kluns
pi_149289864
quote:
6s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:57 schreef innepin het volgende:

[..]

Duh, inspiratie opdoen voor je nieuwe huis is dan JUIST haske belangrijk :{w
Hélemaal mee eens! En ik weet ook wel wat ik kies als ik moet kiezen tussen voorstrijken of IJ-hallen. Plus dat ik een stoelenprojectje heb en en en en en. Dus. Het moet gewoon 8-)

Niet dat ik echt iets kan kopen, er past niks in onze Aygo :')
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 09:59:11 #283
5428 crew  miss_sly
pi_149289865
quote:
17s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:55 schreef innepin het volgende:
We hebben trouwens gisteren een theoretische planning zitten maken. Ik kan er heel slecht tegen dat we nog geen duidelijke opleverdatum is, want dan kan ik nog geen lijstjes maken en definitieve planningen enzo.

Ze zeiden dat het waarschijnlijk week 16 wordt, de oplevering. Dat komt goed uit voor kleuterdochter, want die heeft op d'r huidige school meivakantie van 27 april t/m 10 mei, terwijl d'r nieuwe school van 2 t/m 17 mei vakantie heeft :+ Dus dacht ik, als we het dan zo regelen dat we vóór 17 mei over zijn, dan kan ze mooi na de meivakantie beginnen op de nieuwe school. Zou mooi zijn als dat lukt :)

En ik ben begonnen met inpakken. Heb vijf verhuisdozen vol met fotoalbums, losse foto's en fotolijstjes, belachelijk :')
Hahaha, maak je niet van de gelegenheid gebruik om te sorteren? :D

Theoretisch gesproken moet dat wel lukken, dan zou je vier weken hebben. Een en ander is natuurlijk wel afhankelijk van wanneer de diverse leveranciers hun dingen kunnen komen doen, hoe lang dat duurt en hoe lang je er dan niet op mag/bij kunt. Maar je hebt alleen de houten vloer? Dat was bij ons toch wel een week, volgens mij, van ondervloer tot klaar en je mag er op.

Wat doe je boven op de vloeren?
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 10:00:31 #284
5428 crew  miss_sly
pi_149289892
Ja, ga mee Chell *O*
Ik ga ook mee, heb B al verteld dat hij S voor zichzelf heeft zondag :P

Misschien verzamelen bij ons en dan met één auto verder? Gemakkelijker met parkeren.
pi_149289922
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hahaha, maak je niet van de gelegenheid gebruik om te sorteren? :D

Theoretisch gesproken moet dat wel lukken, dan zou je vier weken hebben. Een en ander is natuurlijk wel afhankelijk van wanneer de diverse leveranciers hun dingen kunnen komen doen, hoe lang dat duurt en hoe lang je er dan niet op mag/bij kunt. Maar je hebt alleen de houten vloer? Dat was bij ons toch wel een week, volgens mij, van ondervloer tot klaar en je mag er op.

Wat doe je boven op de vloeren?
Dit was na het sorteren _O- :')

Houten vloer moet wachten op vloerverwarming en opstookprotocol, helaas. En ook liever eerst de keuken plaatsen en dan pas de vloer. Want met het vloer leggen kun je een week lang eigenlijk niks doen.

Planning is dan zo:
Week 1: vloerverwarming, vloerverwarming dichtsmeren, boven laminaat leggen, beginnen opstookprotocol
Week 2: opstookprotocol, aansluitingen keuken, keuken plaatsen, boven muren/laminaat oid, zolder volgooien met zooi :+
Week 3: meidenkamers, muren beneden (nog geen idee wat/hoe), uitloop keuken, zoveel mogelijk al verhuizen, en dan de vloer
Week 4: vloer, verhuizen

Zoiets denk ik. Opstookprotocolgebeuren duurt 2 weken. Voor die tijd mag de vloer er nog niet op.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 februari 2015 @ 10:04:25 #286
95752 crew  Chell
Kluns
pi_149289958
Ik heb vriendje meegedeeld dat ik naar de IJ-hallen ga :+
Dan vertel ik later deze week wel dat ik ook de auto meeneem *)
pi_149289975
:D Yay! We zijn al met 3. En Heatwave natuurlijk ook, die moet zich nog even melden. En Claudia?

Sly, ik kom graag bij jou verzamelen, maar is dat handig met vervoer van alle spullen die ik ga kopen? :7
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 10:06:44 #288
5428 crew  miss_sly
pi_149289999
quote:
17s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:05 schreef innepin het volgende:
:D Yay! We zijn al met 3. En Heatwave natuurlijk ook, die moet zich nog even melden. En Claudia?

Sly, ik kom graag bij jou verzamelen, maar is dat handig met vervoer van alle spullen die ik ga kopen? :7
Je kunt later de auto ophalen en je spullen oppikken terwijl er iemand bij wacht. Ik denk dat parkeren bij de IJ-hallen nogal problematisch gaat worden en bovendien moet je daar betalen. Bij ons niet.
pi_149290015
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je kunt later de auto ophalen en je spullen oppikken terwijl er iemand bij wacht. Ik denk dat parkeren bij de IJ-hallen nogal problematisch gaat worden en bovendien moet je daar betalen. Bij ons niet.
In dat geval: deal :)
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 10:07:22 #290
5428 crew  miss_sly
pi_149290017
quote:
17s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:02 schreef innepin het volgende:

[..]

Dit was na het sorteren _O- :')

Houten vloer moet wachten op vloerverwarming en opstookprotocol, helaas. En ook liever eerst de keuken plaatsen en dan pas de vloer. Want met het vloer leggen kun je een week lang eigenlijk niks doen.

Planning is dan zo:
Week 1: vloerverwarming, vloerverwarming dichtsmeren, boven laminaat leggen, beginnen opstookprotocol
Week 2: opstookprotocol, aansluitingen keuken, keuken plaatsen, boven muren/laminaat oid, zolder volgooien met zooi :+
Week 3: meidenkamers, muren beneden (nog geen idee wat/hoe), uitloop keuken, zoveel mogelijk al verhuizen, en dan de vloer
Week 4: vloer, verhuizen

Zoiets denk ik. Opstookprotocolgebeuren duurt 2 weken. Voor die tijd mag de vloer er nog niet op.
Strak schema, maar moet kunnen.
Dat opstookprotocol hebben wij niet gehad. Is dat omdat wij de vloerverwarming al tijdens de bouw hebben laten aanleggen?
pi_149290055
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Strak schema, maar moet kunnen.
Dat opstookprotocol hebben wij niet gehad. Is dat omdat wij de vloerverwarming al tijdens de bouw hebben laten aanleggen?
Denk het wel ja. :) Misschien hebben ze dat al voor je gedaan? :) Geen idee, wij moeten het iig wel, om bobbels/scheuren/gedoe te voorkomen. Dus dan doen we dat maar.

En we gaan dus proberen zelf de vloer dicht te smeren van tevoren. Ben benieuwd hoe dat gaat :')
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 10:10:25 #292
5428 crew  miss_sly
pi_149290093
quote:
17s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:08 schreef innepin het volgende:

[..]

Denk het wel ja. :) Misschien hebben ze dat al voor je gedaan? :) Geen idee, wij moeten het iig wel, om bobbels/scheuren/gedoe te voorkomen. Dus dan doen we dat maar.

En we gaan dus proberen zelf de vloer dicht te smeren van tevoren. Ben benieuwd hoe dat gaat :')
Dichtsmeren? Als in egaliseren?
pi_149290320
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dichtsmeren? Als in egaliseren?
Mwah ik geloof dat het niet zo drastisch is allemaal. Maar ze gaan in de dekvloer frezen (ik typte vrezen :') ) voor de vloerverwarming en die sleuven moeten dan dichtgesmeerd worden met snelcement of tegellijm.
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 10:24:10 #294
5428 crew  miss_sly
pi_149290368
quote:
17s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:21 schreef innepin het volgende:

[..]

Mwah ik geloof dat het niet zo drastisch is allemaal. Maar ze gaan in de dekvloer frezen (ik typte vrezen :') ) voor de vloerverwarming en die sleuven moeten dan dichtgesmeerd worden met snelcement of tegellijm.
O, als de leidingen erin gelegd zijn?
Een beetje egaal moet het wel zijn voor de houten vloer, natuurlijk. Ze kunnen wel wat wegwerken, maar een erg hobbelig landschap wordt lastig netjes een houten vloer op lijmen.
pi_149290419
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O, als de leidingen erin gelegd zijn?
Een beetje egaal moet het wel zijn voor de houten vloer, natuurlijk. Ze kunnen wel wat wegwerken, maar een erg hobbelig landschap wordt lastig netjes een houten vloer op lijmen.
Ja precies, maar dichtsmeren van die verwarmingssleuven kan toch nooit heel moeilijk zijn? (Zegt zij optimistisch). Het is niet dat de vloer van zichzelf niet egaal is. De vloerverwarmingsmevrouw zei ook dat vrijwel alle klanten dat zelf doen omdat het goed te doen is. En we hebben handige mensen om ons heen :+
pi_149295113
Ik besteedde mijn pauze aan het zoeken naar slaapkamerinspiratie maar kennelijk EIST pinterest dat je je slaapkamer uitdost in zachte vergrijsde pastelkleuren }:| :')

:') GRIJS BRUIN GRIJS BRUIN GRIJSGROEN GRIJSBRUIN
pi_149297697
quote:
17s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:44 schreef innepin het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat eerste? We hebben toch uitvoerige fb-discussies erover gehad :P Waarom zou je lalala-en?
Leuk dat we dicht bij elkaar zitten. Kopje koffie tzt? ;)

Probeer je te verkopen en als dat niet lukt, verbouwen? Snap het niet geloof ik. Je wilde toch sowieso weg? Ik hoop dat het gauw verkoopt. Al kijkers gehad? :)
Het project is wel eens voorbij gekomen, en omdat ik zeer graag zou willen maar de kans heel klein is dat verhuizen lukt dus lalalala ;) wij zitten ws vast. Zeer weinig kans dat ons huis verkoopt voor de prijs die wij minimaal nodig hebben.

We gaan dus ws over een jaartje verbouwen zodat O een grotere kamer kan krijgen.

Enne gezellig! Kom graag eens kijken als t af is ;) en als je de verbouw puin ff wilt ontvluchten roep maar!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_149305677
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:49 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Het project is wel eens voorbij gekomen, en omdat ik zeer graag zou willen maar de kans heel klein is dat verhuizen lukt dus lalalala ;) wij zitten ws vast. Zeer weinig kans dat ons huis verkoopt voor de prijs die wij minimaal nodig hebben.

We gaan dus ws over een jaartje verbouwen zodat O een grotere kamer kan krijgen.

Enne gezellig! Kom graag eens kijken als t af is ;) en als je de verbouw puin ff wilt ontvluchten roep maar!
Poeh, lastig zeg. Hoop dat je gauw van je huis af komt, en op zoek kan naar iets groters/anders. Verbouwen terwijl je eigenlijk weg wil lijkt me ook niks.

En ik ga je houden aan dat aanbod :+
pi_149353886
Zeg mensen, het was hier zo gezellig! Praat dit topic es vol, dan maak ik een nieuwe OP voor de volgende :P
pi_149353899
Kan geregeld worden ;)
pi_149353900
Slotje ;)
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:25:30 #302
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149353903
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:25 schreef innepin het volgende:
Zeg mensen, het was hier zo gezellig! Praat dit topic es vol, dan maak ik een nieuwe OP voor de volgende :P
nee :7.
Get woke, go broke!
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:25:53 #303
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149353913
Nee, gewoon hier verder B-).
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties