Neuh, maar zal hem zeker niet missen.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou tot volgend jaar dan.
GGMM zit nu te schateren van het lachen achter zijn beeldscherm.
Wel gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je krijgt geen ban joh
elan en ggmm gaan heus neit tr doen om 3 uur snachts
Ik heb ze allemaal gelezenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ken je me slecht doe nooit TR'S
In juni al gereserveerd.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je supersmash al gekocht GGMM?
En is het een beetje tof op de Wii U?quote:
Ja tog.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
retry32 je weet het code woord he
one lovequote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
retry32 je weet het code woord he
Ik dacht dat hij vrijdag pas uitkwam.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En is het een beetje tof op de Wii U?
Lijkt me wel kut om dezelfde 1e letter en hetzelfde aantal letters als Etsu te hebbenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu lijkt qua naam ook wel Elan he blind paard joh mongool.
Nou bedankt man vergelijk me niet met hem.okquote:Op donderdag 27 november 2014 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut om dezelfde 1e letter en hetzelfde aantal letters als Etsu te hebben
Morgen binnen waarschijnlijk.quote:
Ah vandaar. dacht ff dat hij vandaag uit was.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen binnen waarschijnlijk.
Bezorgen ze vaak in de ochtend.
ik zou niet durvenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou bedankt man vergelijk me niet met hem.ok
Wat is jouw lievelingsspel, GGMM?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah vandaar. dacht ff dat hij vandaag uit was.
Nou ja, morgen dan.
Allertijden of momenteel?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelingsspel, GGMM?
GOW 3 kan een afkorting voor twee games zijn , Welke bedoel je ,quote:Op donderdag 27 november 2014 03:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sowieso m'n lievelingsconsole. Al vond ik GOW 3 een teringgoed spel.
God of War.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
GOW 3 kan een afkorting voor twee games zijn , Welke bedoel je ,
Dat is inderdaad een bazen game ik hoopte al dat je die bedoelde en niet Gears of war.quote:
waarom geen gamescrew meer?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bazen game ik hoopte al dat je die bedoelde en niet Gears of war.
jaquote:Op donderdag 27 november 2014 07:05 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik me nog afvraag. Als je een user beledigd vanwege de dingen die hij als mod deed, is het dan nog crewbash?
Als het specifiek op moderatie gerichte zaken zijn lijkt me dat wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:05 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik me nog afvraag. Als je een user beledigd vanwege de dingen die hij als mod deed, is het dan nog crewbash?
Lastig vraagstuk. Afhankelijk van de context.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het specifiek op moderatie gerichte zaken zijn lijkt me dat wel.
Anders kan iedereen je als je stopt lekker met terugwerkende kracht de vinketering komen schelden voor dingen, bans of notes van jaren terug.
Wat vind jij?
Alles is goed met mij hoor, ook altijd zo geweestquote:Op donderdag 27 november 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is hard op zoek naar zijn waardigheid
Meen je dit?
Paxconkom hier
Hallo Paksquote:Op donderdag 27 november 2014 11:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles is goed met mij hoor, ook altijd zo geweest
Hoi mortii
ja gaat wel, 9 december aan de beurt waarschijnlijkquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja gaat wel, 9 december aan de beurt waarschijnlijk
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 27 november 2014 11:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]snel al
Moet je daarna geruime tijd in bed blijven liggen of kun je wel een beetje lopen enzo?
nicequote:Op donderdag 27 november 2014 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietWel volgende dag naar huis als 't meezit
Zoals vroegerquote:Op donderdag 27 november 2014 11:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]ben benieuwd hoe 't voelt om dicht te zitten
Etsu wordt gewoon meteen FA.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
juichen om bans
toekomstig niet-moderator gespot
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:04 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Paxje gister geleerd hoe hij zn naam moet spellen in gebarentaal en hij kent t nog steeds
Wat een baas
Nu Johannes nog
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb hem het aantal selfies van m'n voornaamletters gestuurd
wat mot zequote:Op donderdag 27 november 2014 12:06 schreef Etsu het volgende:
ik moet douchen en omkleden
een chick komt straks op bezoek
heb geen zin
doe alsof je niet thuis bentquote:Op donderdag 27 november 2014 12:06 schreef Etsu het volgende:
ik moet douchen en omkleden
een chick komt straks op bezoek
heb geen zin
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe alsof je niet thuis bent
dat doe je namelijk ook geregeld als ik even wil langskomen
seks jwzzzzquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe alsof je niet thuis bent
dat doe je namelijk ook geregeld als ik even wil langskomen
;oquote:Op donderdag 27 november 2014 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
seks jwzzzz
[..]
al enig idee wat we gaan eten dinsdag?
heb nog wel een krentenbol voor jequote:Op donderdag 27 november 2014 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
seks jwzzzz
[..]
al enig idee wat we gaan eten dinsdag?
iehlquote:Op donderdag 27 november 2014 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb nog wel een krentenbol voor je
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb nog wel een krentenbol voor je
johannes en ik ook tijdens het koken gisteren, wat een genotquote:Op donderdag 27 november 2014 12:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik luister Mark Knopfler
einde bericht
Mark Knopfler is altijd goed, zelfs tijdens de seksquote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes en ik ook tijdens het koken gisteren, wat een genot
ik merk dat het heel incrowd wordt allemaal, daar wil ik niet aan meewerken
Paxje, zou ik moderator kunnen worden?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
juichen om bans
toekomstig niet-moderator gespot
Ik zal dat helaas nooit uitvinden.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mark Knopfler is altijd goed, zelfs tijdens de seks
Technisch gezien kan iedere user mod worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paxje, zou ik moderator kunnen worden?
Tuurlijk wel;(quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal dat helaas nooit uitvinden.
Kijk mij maarquote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Technisch gezien kan iedere user mod worden.
het wordt tijd dat jij gaat koken en aangezien je alleen ragout met rijst kan klaarmaken, moet t dan maarquote:Op donderdag 27 november 2014 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mag best hoor
maar dan ga je achteraf weer klagen
Markgod is de rode draad door mijn levenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mark Knopfler is altijd goed, zelfs tijdens de seks
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Markgod is de rode draad door mijn leven
nee want jij zegt dat ranzig te vinden dus dat wordt niksquote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
het wordt tijd dat jij gaat koken en aangezien je alleen ragout met rijst kan klaarmaken, moet t dan maar
beeld je maar in dat ik in gebarentaal 'jij bent gek' zeg en ga dan in een hoekje huilenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want jij zegt dat ranzig te vinden dus dat wordt niks
Doeggquote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
beeld je maar in dat ik in gebarentaal 'jij bent gek' zeg en ga dan in een hoekje huilen
moet wat doen doeiiii
heel goedquote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
beeld je maar in dat ik in gebarentaal 'jij bent gek' zeg en ga dan in een hoekje huilen
moet wat doen doeiiii
En praktisch gezien? Ik weet natuurlijk niet hoe ik bekend sta achter de schermen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Technisch gezien kan iedere user mod worden.
#maagd4lifequote:
neequote:Op donderdag 27 november 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En praktisch gezien? Ik weet natuurlijk niet hoe ik bekend sta achter de schermen.
[..]
#maagd4life
quote:
Nou het is niet zo dat iedereen besproken wordt ofzo, maar volgens mij is er geen kwaad woord over jouquote:Op donderdag 27 november 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En praktisch gezien? Ik weet natuurlijk niet hoe ik bekend sta achter de schermen.
[..]
#maagd4life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |