Prima, prima. Kan niet meer slapen.quote:Op donderdag 27 november 2014 04:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heey littlebrownie hoe gaatie?
ook primaquote:Op donderdag 27 november 2014 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima, prima. Kan niet meer slapen.
Met jou?
Mooie posttijd.quote:Op donderdag 27 november 2014 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met jou?
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 27 november 2014 04:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Blaze it fggtquote:
Al een uurquote:
dan heb je ook niet lang geslapenquote:
Ik keek gewoon toevallig ff op FOK, daarna wel geslapenquote:Op donderdag 27 november 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb je ook niet lang geslapen
of heb je tussen het slapen door even een fok break gepakt?
Yishquote:
Ik heb totaal niks gepland dus ben benieuwd wat m'n ouders willen doenquote:
Is er iets anders in Zeeland te doen dan mossels of Neeltje Jans?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb totaal niks gepland dus ben benieuwd wat m'n ouders willen doen
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er iets anders in Zeeland te doen dan mossels of Neeltje Jans?
Heb met je ouders een groot feest voorbereidquote:Op donderdag 27 november 2014 10:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb totaal niks gepland dus ben benieuwd wat m'n ouders willen doen
Oh ja ik was het even vergeten, maar nee nu eerst maar even nietquote:Op donderdag 27 november 2014 11:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles wel? Moest je nog wat hebben van mij? DM!![]()
![]()
Yish? die ken ik nietquote:
Nou, dat is fijnquote:Op donderdag 27 november 2014 10:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb met je ouders een groot feest voorbereid
quote:
Dat is zoooooo chill. Biologische klok for the win. Wil dat ook maar werk alleen onregelmatig dus onmogelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi is dat, geen wekker zetten en nog op tijd zijn voor school ook. Tevens bijna weekend.
Ik heb maar één keer per week 's ochtends les, dat helpt ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is zoooooo chill. Biologische klok for the win. Wil dat ook maar werk alleen onregelmatig dus onmogelijk.
vervelend mensquote:
quote:
quote:
Picsssssquote:
Werken en misschien verjaardag vierenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ga je doen met je weekend?
Waar is dat feestje?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Werken en misschien verjaardag vieren
Rotjeknorquote:
Dinsdagquote:
Mijn overgrootmoeder woonde in Rotjeknor.quote:
quote:
Okéquote:Op donderdag 27 november 2014 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder woonde in Rotjeknor.
FOK!meet op LB birthday?quote:
Hyvesquote:
Neequote:
Mn oudersquote:
quote:
Nooitquote:
Ja, die is wel vaak dronkenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohja, dat was alleen je opa.
Wanneer chillen?
6e?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, die is wel vaak dronken
I dunnoBen best druk de laatste tijd
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jezelf uitnodigen voor verjaardagen.
Jaquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan komen ik P_z en SV een keer bier bij je drinken.
En dan hoor je de hele tijd ''Proost G''
Goed plan dit.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan komen ik P_z en SV een keer bier bij je drinken.
En dan hoor je de hele tijd ''Proost G''
ik nietquote:Op donderdag 27 november 2014 18:50 schreef DrNick het volgende:
Ohja ik ga Rock Werchter, wie gaat er mee?
Ik ga misschien ook met vrienden, coolquote:Op donderdag 27 november 2014 18:50 schreef DrNick het volgende:
Ohja ik ga Rock Werchter, wie gaat er mee?
Nice nice.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook met vrienden, cool
Hij stelde die vraag in de hoop dat jij antwoordde: Ja ik ga meequote:Op donderdag 27 november 2014 18:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook met vrienden, cool
Neuh.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij stelde die vraag in de hoop dat jij antwoordde: Ja ik ga mee
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij stelde die vraag in de hoop dat jij antwoordde: Ja ik ga mee
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Had wel eerder gemeld dat ik waarschijnlijk naar RW zou gaan
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
in de hoop dat ik antwoordde: Ja ik ga mee
quote:
Samequote:
Oh ja en Chantal blijft slapen.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vanavond ook weer Rondkomen in de schilderswijk
Bohquote:Op donderdag 27 november 2014 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
Die kut hoer van een Annemarie Jorritsma gaat ook eindelijk stoppen als burgermeester in Almere.
ey ouwequote:
TMIquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Behalve als je over vieze tampons, rimpelende balzakken en andere gore kots dingen hebt.
Kut Geoquote:
Je UIquote:
Net wel beetje gedaan. Maar ik moest ook vroeg op vandaag.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik word echt oud ja.. heb nu zin om een dutje te doen
Gastquote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik word echt oud ja.. heb nu zin om een dutje te doen
Dit is weirdquote:
Voor Geo welquote:
quote:
Ik denk dat die koffie eigenlijk meer de oorzaak was dat ik niet kon slapen hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Voor jou niet wou je zeggen? Beetje cola en een ijskoffie en mevrouw ligt wakker tot 07.00 s'ochtends.
Vanaf maandag, 1 decemberquote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef Ro-ald het volgende:
LB weet ja al wanneer je je kamer in mag? Of krijg je dat nog te horen?
Wow snel. Chill.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vanaf maandag, 1 december
Oui ouiquote:
Wat ga je nu doen dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef DrNick het volgende:
Fuck yes, Mutti heeft de autosleutel niet bij zich![]()
Ja want Mutti is hier.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef DrNick het volgende:
Scheuuuuuurennnnnquote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef DrNick het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja want Mutti is hier.
Ze is met de trein gekomen en ze blijft slapen
Ze ziet er schattig uitquote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze lief is? Misschien is het wel een bitch.
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Scheuuuuuurennnnn
[ afbeelding ]
quote:
Ik hoop op een winter net zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:58 schreef GekkePoes het volgende:
Het kan nog wel eens koud gaan worden , Piet Paulusma zei dat de winter nog lang op zich laat wachten, de vorige keer dat ie dat zei begon het een dag later te sneuwen.
Ik heb nog een bak 3 chocolade ijsquote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb zin in een warm bad en een lekker ijsje.
Ik wil wel een weekje kunnen schaatsen. dan mag het weer dooienquote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoop op een winter net zoals vorig jaar.
Ik heb ook ijsquote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog een bak 3 chocolade ijs
Gister had ik ook wel een lekkere ijscoup. Vruchten onderin en bolletjes ijs, eentje proefde een beetje naar kanaalquote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog een bak 3 chocolade ijs
Nice. Maar nu eet ik lekker beertjes chipsquote:Op donderdag 27 november 2014 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister had ik ook wel een lekkere ijscoup. Vruchten onderin en bolletjes ijs, eentje proefde een beetje naar kanaalen aardbei, vanille.
Pombeertjesquote:Op donderdag 27 november 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice. Maar nu eet ik lekker beertjes chips
7 ONZ / [GUTTERFM] #7 Hallonquote:Op donderdag 27 november 2014 20:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
gutterfm? Luisteren zeker maar 3 mensen of zo
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kijk allang geen voetbal meer haha.
Had ik toch niet zo'n zin in.
quote:
Ja lekker weekend en een biertje drinken.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja lekker weekend en een biertje drinken.
En radio luisteren.
ONZ / [GUTTERFM] #8 david in een blikkie
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice
Bijna weekend, bijna vakantie hier.Nog wel gigantisch druk.
Heel kantoor gestrest omdat ik straks twee weken weg ben.
Ik ga misschien in december vakantie vragen of in januari.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice
Bijna weekend, bijna vakantie hier.Nog wel gigantisch druk.
Heel kantoor gestrest omdat ik straks twee weken weg ben.
Lekkerquote:Op donderdag 27 november 2014 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Ik ga misschien in december vakantie vragen of in januari.
Ik heb ook nog genoeg uren om op te maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
LekkerIk mocht de laatste twee weken van december niet meer, dus heb ik de eerste twee maar gepakt.
Vrije dagen moesten toch op.
Hoeveel? Drie weken geleden had ik nog 17 dagen over.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg uren om op te maken.
Hoeveel weet ik niet precies maar dit halfjaar maar 8 dagen vakantie gehad.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoeveel? Drie weken geleden had ik nog 17 dagen over.Nu 1.
Netjes. Als je 4 dagen werkt heb je er standaard 16 dacht ik?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoeveel weet ik niet precies maar dit halfjaar maar 8 dagen vakantie gehad.
Ik werk 3 dagen in de week.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Netjes. Als je 4 dagen werkt heb je er standaard 16 dacht ik?
Doe je goed. Ik moet vaak 'verplicht' verlof opnemen omdat mijn uren anders komen te vervallen. ben niet zo van vakantie.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoeveel? Drie weken geleden had ik nog 17 dagen over.Nu 1.
Ja, dat is dus wat ik met die 16 dagen heb gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik moet vaak 'verplicht' verlof opnemen omdat mijn uren anders komen te vervallen. ben niet zo van vakantie.
In het verleden kon ik ze uit laten betalen (gaat wel hoop belasting af trouwens), was leuk spaarpotje. Kan helaas niet meer.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wat ik met die 16 dagen heb gedaan.![]()
Oh, kon ik wel voor kiezen, maar was het niet echt waard.. Paar weekjes vrij is toch net iets fijner.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:15 schreef bondage het volgende:
[..]
In het verleden kon ik ze uit laten betalen (gaat wel hoop belasting af trouwens), was leuk spaarpotje. Kan helaas niet meer.
Dat thuiszitten herken ik wel jaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, kon ik wel voor kiezen, maar was het niet echt waard.. Paar weekjes vrij is toch net iets fijner.Ook al zit ik dan grotendeels thuis.
Dan is het nog niet ochtend hoorquote:
Probably the lastquote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol![]()
Al lijken der kaken nog wel onder spanning te staan.. of ze is gewoon lelijk.
God is wel ver maar niet dom godverdommequote:Op donderdag 27 november 2014 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Hey, wil je de naam van de heer niet misbruiken
Wat slechtquote:Op donderdag 27 november 2014 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
God is wel ver maar niet dom godverdomme
Ahquote:
Wat een pulp, godverdomme.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
http://elitedaily.com/dating/9-reasons-date-man-man-bun/839031/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terechte emogifquote:Op donderdag 27 november 2014 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
http://elitedaily.com/dating/9-reasons-date-man-man-bun/839031/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan jij een man bun?quote:
Hard as motherfuckerquote:
Verstandigquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
What no money.. here suck a cock!
Fijnquote:Op donderdag 27 november 2014 23:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Elke keer als je mij emogift gaat er geld naar het ebolagebied
Goed nummer ditquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
I'M ABOUT TO GO H.A.M. HARD AS A MOTHERFUCKER. LET THESE NIGGAS KNOW WHO I AM
Latturrrrrquote:Op donderdag 27 november 2014 23:58 schreef Ro-ald het volgende:
Oke ik ga weer chillen groetjens Willeke en de kids en een poot van banjer d hond
Je mag er wel op soppen hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet je snaps nog bekijken roro
Op je bier?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je mag er wel op soppen hoor![]()
Grapje LB sorry G je weet toch
Doei Willeke tot snel weer bij de koffie groetjendquote:Op donderdag 27 november 2014 23:58 schreef Ro-ald het volgende:
Oke ik ga weer chillen groetjens Willeke en de kids en een poot van banjer d hond
quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak zo een selfie
Ik ben chillen met Rosssen
Humans Against Monsters?quote:
Dat ik dat vroeger heb gespeeldquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Humans Against Monsters?
Runescape
quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat ik dat vroeger heb gespeeld
Ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat ik dat vroeger heb gespeeld
Wij speelden altijd Mini Quake 2 of Halo CEquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lekker met de hele klas Runescapen tijdens informatica
oh godquote:
Jaquote:
Wel mensenquote:
hoorde ze gisteren al allemaal op de radioquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]!
Voor meer: http://debestesocialmedia(...)olledig-uit-de-hand/
quote:Op vrijdag 28 november 2014 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoorde ze gisteren al allemaal op de radio
jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
goedemorgen brownie
en mogguh maringo