quote:Op donderdag 27 november 2014 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice
Bijna weekend, bijna vakantie hier.Nog wel gigantisch druk.
Heel kantoor gestrest omdat ik straks twee weken weg ben.
Ik ga misschien in december vakantie vragen of in januari.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice
Bijna weekend, bijna vakantie hier.Nog wel gigantisch druk.
Heel kantoor gestrest omdat ik straks twee weken weg ben.
Lekkerquote:Op donderdag 27 november 2014 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Ik ga misschien in december vakantie vragen of in januari.
Ik heb ook nog genoeg uren om op te maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
LekkerIk mocht de laatste twee weken van december niet meer, dus heb ik de eerste twee maar gepakt.
Vrije dagen moesten toch op.
Hoeveel? Drie weken geleden had ik nog 17 dagen over.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg uren om op te maken.
Hoeveel weet ik niet precies maar dit halfjaar maar 8 dagen vakantie gehad.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoeveel? Drie weken geleden had ik nog 17 dagen over.Nu 1.
Netjes. Als je 4 dagen werkt heb je er standaard 16 dacht ik?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoeveel weet ik niet precies maar dit halfjaar maar 8 dagen vakantie gehad.
Ik werk 3 dagen in de week.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Netjes. Als je 4 dagen werkt heb je er standaard 16 dacht ik?
Doe je goed. Ik moet vaak 'verplicht' verlof opnemen omdat mijn uren anders komen te vervallen. ben niet zo van vakantie.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoeveel? Drie weken geleden had ik nog 17 dagen over.Nu 1.
Ja, dat is dus wat ik met die 16 dagen heb gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik moet vaak 'verplicht' verlof opnemen omdat mijn uren anders komen te vervallen. ben niet zo van vakantie.
In het verleden kon ik ze uit laten betalen (gaat wel hoop belasting af trouwens), was leuk spaarpotje. Kan helaas niet meer.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wat ik met die 16 dagen heb gedaan.![]()
Oh, kon ik wel voor kiezen, maar was het niet echt waard.. Paar weekjes vrij is toch net iets fijner.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:15 schreef bondage het volgende:
[..]
In het verleden kon ik ze uit laten betalen (gaat wel hoop belasting af trouwens), was leuk spaarpotje. Kan helaas niet meer.
Dat thuiszitten herken ik wel jaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, kon ik wel voor kiezen, maar was het niet echt waard.. Paar weekjes vrij is toch net iets fijner.Ook al zit ik dan grotendeels thuis.
Dan is het nog niet ochtend hoorquote:
Probably the lastquote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol![]()
Al lijken der kaken nog wel onder spanning te staan.. of ze is gewoon lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |