Ja want Mutti is hier.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef DrNick het volgende:
Fuck yes, Mutti heeft de autosleutel niet bij zich![]()
Scheuuuuuurennnnnquote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef DrNick het volgende:
Fuck yes, Mutti heeft de autosleutel niet bij zich![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja want Mutti is hier.
Ze is met de trein gekomen en ze blijft slapen
Ze ziet er schattig uitquote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze lief is? Misschien is het wel een bitch.
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Scheuuuuuurennnnn
[ afbeelding ]
quote:
Ik hoop op een winter net zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:58 schreef GekkePoes het volgende:
Het kan nog wel eens koud gaan worden , Piet Paulusma zei dat de winter nog lang op zich laat wachten, de vorige keer dat ie dat zei begon het een dag later te sneuwen.
Ik heb nog een bak 3 chocolade ijsquote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb zin in een warm bad en een lekker ijsje.
Ik wil wel een weekje kunnen schaatsen. dan mag het weer dooienquote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoop op een winter net zoals vorig jaar.
Ik heb ook ijsquote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog een bak 3 chocolade ijs
Gister had ik ook wel een lekkere ijscoup. Vruchten onderin en bolletjes ijs, eentje proefde een beetje naar kanaalquote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog een bak 3 chocolade ijs
Nice. Maar nu eet ik lekker beertjes chipsquote:Op donderdag 27 november 2014 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister had ik ook wel een lekkere ijscoup. Vruchten onderin en bolletjes ijs, eentje proefde een beetje naar kanaalen aardbei, vanille.
Pombeertjesquote:Op donderdag 27 november 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice. Maar nu eet ik lekker beertjes chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |