abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147044818
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:50 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Face-to-face via skype ja. Tsja, geen idee maar ik denk dat het wel goed zit met dat verlangen. Alleen of ik direct alles op tafel moet leggen of pas als ze eventueel hierheen komt. Bedoel, ze is nieuwsgierig maar wil het eigenlijk er niet over hebben of zo...wees eens duidelijk vrouwen :')
quote:
12s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Typisch. Ze wil het natuurlijk weten maar ernaar vragen is niet politiek-correct.

Heel ander soort dames dan Nederlandse, dat maakt ze zo leuk. O+
Dat is eigenlijk best wel typisch voor alle vrouwen maakt niet uit waar ze vandaan komen. ;)

Dat is hetzelfde als wanneer iemand vreemdgaat. Je wil weten wat er is gebeurd, soms zelfs tot in detail (vrouwen dan), en toch wil je het niet weten omdat het pijn kan doen. :)

Ik zou er open over zijn. Als je maar niet heel vrolijk gaat vertellen hoe leuk je het met al je ex'en hebt gehad.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
pi_147044918
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:59 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

[..]

Dat is eigenlijk best wel typisch voor alle vrouwen maakt niet uit waar ze vandaan komen. ;)

Dat is hetzelfde als wanneer iemand vreemdgaat. Je wil weten wat er is gebeurd, soms zelfs tot in detail (vrouwen dan), en toch wil je het niet weten omdat het pijn kan doen. :)

Ik zou er open over zijn. Als je maar niet heel vrolijk gaat vertellen hoe leuk je het met al je ex'en hebt gehad.
Het is ook niet moeilijk, ik ben fuckin moeilijk met vrouwen. Soms bij vrienden dan zie je dat het uit gaat en na 1 maand hebben ze weer een ander. Ik ben meer van de speciale ene die ik echt voor de rest van mijn leven kan hebben. Dus dat kan ik makkelijk vertellen.
pi_147044970
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:05 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben meer van de speciale ene die ik echt voor de rest van mijn leven kan hebben. Dus dat kan ik makkelijk vertellen.
Dat scoort goed, zeker bij lange-afstandsrelaties. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147045053
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat scoort goed, zeker bij lange-afstandsrelaties. ;)
Het mooie is dat zij oprecht de 2e pas in wat echt serieus is. In maart wel een maand gedate met iemand wat niets werd en daarvoor toen ik 17 was iets onbenulligs... maar dat vertellen zal niet overtuigend klinken.
pi_147045077
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het mooie is dat zij oprecht de 2e pas in wat echt serieus is. In maart wel een maand gedate met iemand wat niets werd en daarvoor toen ik 17 was iets onbenulligs... maar dat vertellen zal niet overtuigend klinken.
Nee, focus op het serieuze, en dat je echt gevoelens moet hebben. Met haar heb je dat, zij zal dat waarderen. Een van onze pluspunten als Nederlander bij latinovrouwen is onze eerlijkheid.

Goed, ik ben meer latino dan Nederlander daarin... :P
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147045171
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:05 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het is ook niet moeilijk, ik ben fuckin moeilijk met vrouwen. Soms bij vrienden dan zie je dat het uit gaat en na 1 maand hebben ze weer een ander. Ik ben meer van de speciale ene die ik echt voor de rest van mijn leven kan hebben. Dus dat kan ik makkelijk vertellen.
Mooi. :Y
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
pi_147045256
quote:
19s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Haha, vertel dat de wijven van vorig jar Buenos. Als wij eerlijk waren werden ze boos...begonnen wij te lachen werden ze natuurlijk nog bozer :')
pi_147045295
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:26 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Haha, vertel dat de wijven van vorig jar Buenos. Als wij eerlijk waren werden ze boos...begonnen wij te lachen werden ze natuurlijk nog bozer :')
Argentijnse arrogantjes versus warme Braziliaansen? Argentijnen zijn geen latino's, echt niet.

pi_147045333
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:36 schreef Inolvidable het volgende:
Rustig hier. ;(
Je komt ook altijd nog zo laat ;(
pi_147045339
quote:
11s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Argentijnse arrogantjes versus warme Braziliaansen? Argentijnen zijn geen latino's, echt niet.
Ze voelt zich slecht en goed..vrouwen zijn natuurlijk gasten gewend die 100 relaties hebben. Mijn vrienden precies hetzelfde, liever in de kroeg lullen dan keihard gaan jagen :') Het overkomt je is mijn instelling, de laffe instelling dus
pi_147045359
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:33 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ze voelt zich slecht en goed..vrouwen zijn natuurlijk gasten gewend die 100 relaties hebben. Mijn vrienden precies hetzelfde, liever in de kroeg lullen dan keihard gaan jagen :') Het overkomt je is mijn instelling, de laffe instelling dus
De juiste klik maak je op het juiste moment maar al die momenten uit de weg gaan levert je geen en die juist opzoeken veel kliks op.

Jagen is niet per sé nodig. Bejaagd worden is beter.

pi_147045366
quote:
11s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Scheer alles maar over een kam :')

Komt weer eens posten en het gaat gelijk weer over die kut latinas :')
pi_147045382
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Generaliseren mag om je punt te maken.

Wat zijn jouw ervaringen met latina's? Uitgebreid, neem ik aan, dat je er zo op inhakt?

Hallo again trouwens, we hadden het even niet over jouw lijst aan veroveringen maar over kurk_droogs nieuwe fiamme...

pi_147045422
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn...het is waar. In Argentinie echt flink arrogant, bijna Nederlands zo erg. En in Brazilie totaal niet die ervaring. Nu moet ik zeggen dat ik alleen maar vrouwen heb die eigenlijk hetzelfde zijn, deze Braziliaanse zal ook wel een uitzondering zijn op de meeste vrouwen daar.

Ze voelt zich trouwens wel goed...bedoel, mijn verhaal is leuk maar het voorbeeld was hoe wij elkaar hadden ontmoet. Duurde echt tot het laatste uur van de pub crawl voordat wij echt wat deden. Haar vriendin had in die tijd al 10 gasten afgewerkt :')
pi_147045457
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:42 schreef kurk_droog het volgende:
Duurde echt tot het laatste uur van de pub crawl voordat wij echt wat deden.
Nieuw voor haar. :D

quote:
Haar vriendin had in die tijd al 10 gasten afgewerkt :')
Dat is normaal in Brazil. Niet normaal, wat een slettenland.

pi_147045494
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je komt ook altijd nog zo laat ;(
Bwuhh.
pi_147045502
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nieuw voor haar. :D

[..]

Dat is normaal in Brazil. Niet normaal, wat een slettenland.
Ja, wat mijn verhaal dus wel sterker maakt :') Mooi ook, ik ging naar de wc en een best wel aantrekkelijke dame van mijn hostel kwam ik daar tegen met anderen dus ik ben dan te aardig om meteen weg te lopen. 10 minuten duurde dat maar toen toch kunnen losrukken en die dame zat gewoon te wachten met een drankje een beetje verloren in een stoel O+

Maar idd, als je gringo bent gaan ze flink op je los.
pi_147045545
Ik denk dat ik naar Brazilie verhuis. Half jaar single en ik heb niet eens één date gehad. :{ :')
pi_147045575
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:56 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat ik naar Brazilie verhuis. Half jaar single en ik heb niet eens één date gehad. :{ :')
Het afgelopen jaar 1x een date met een chinees..wezen schaatsen maar het was kut :')
Daarna 1 maand een date met iemand die echt super leuk was maar mentaal echt helemaal naar de tering door ex'en en die stopte gewoon ineens. ( na mijn reis nog even contact gehad en toen vroeg ik lullig of ze alweer terug op aarde was warna een blokkade volgde )

En deze dan wat na dat laatste uur buiten zitten was met haar tot 10:00 uur met alleen wat zoenen en toen om 14:00 een lunch gehad. Daarna 1 maand later 3 weken bij haar geweest en op de eerste nacht na geslapen ook bij haar.

Nee, geen held met vrouwen. Sowieso niet met Nederlandse. De laatste Nederlandse is ook al jaren terug :') Buitenlanders liggen mij meer.
pi_147045633
Dit jaar 2 nieuwe vrouwen naast de bekende leren kennen. De eerste was erg classy, mooi en stijlvol Colombiaans maar te extreem religieus en de tweede was een leuke Peruaanse tijdens een lunch van de klant waar ik voor uitgenodigd werd.

Prima zo.

pi_147045742
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:56 schreef Inolvidable het volgende:
Tja je zou zondag mee kunnen gaan _O- :P
pi_147045798
quote:
6s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Generaliseren mag om je punt te maken.

Wat zijn jouw ervaringen met latina's? Uitgebreid, neem ik aan, dat je er zo op inhakt?

Hallo again trouwens, we hadden het even niet over jouw lijst aan veroveringen maar over kurk_droogs nieuwe fiamme...
Allemaal kuthoeren duh :(
  donderdag 27 november 2014 @ 04:37:49 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147046257
Krijg nou wat, ik heb echt supergoed geslapen O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147046273
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 04:37 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou wat, ik heb echt supergoed geslapen O+.
Nice *O*
pi_147046345
Zo, thuis *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')