quote:Op donderdag 27 november 2014 00:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Face-to-face via skype ja. Tsja, geen idee maar ik denk dat het wel goed zit met dat verlangen. Alleen of ik direct alles op tafel moet leggen of pas als ze eventueel hierheen komt. Bedoel, ze is nieuwsgierig maar wil het eigenlijk er niet over hebben of zo...wees eens duidelijk vrouwen
Dat is eigenlijk best wel typisch voor alle vrouwen maakt niet uit waar ze vandaan komen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Typisch. Ze wil het natuurlijk weten maar ernaar vragen is niet politiek-correct.
Heel ander soort dames dan Nederlandse, dat maakt ze zo leuk.
Het is ook niet moeilijk, ik ben fuckin moeilijk met vrouwen. Soms bij vrienden dan zie je dat het uit gaat en na 1 maand hebben ze weer een ander. Ik ben meer van de speciale ene die ik echt voor de rest van mijn leven kan hebben. Dus dat kan ik makkelijk vertellen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Dat is eigenlijk best wel typisch voor alle vrouwen maakt niet uit waar ze vandaan komen.![]()
Dat is hetzelfde als wanneer iemand vreemdgaat. Je wil weten wat er is gebeurd, soms zelfs tot in detail (vrouwen dan), en toch wil je het niet weten omdat het pijn kan doen.![]()
Ik zou er open over zijn. Als je maar niet heel vrolijk gaat vertellen hoe leuk je het met al je ex'en hebt gehad.
Dat scoort goed, zeker bij lange-afstandsrelaties.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:05 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben meer van de speciale ene die ik echt voor de rest van mijn leven kan hebben. Dus dat kan ik makkelijk vertellen.
Het mooie is dat zij oprecht de 2e pas in wat echt serieus is. In maart wel een maand gedate met iemand wat niets werd en daarvoor toen ik 17 was iets onbenulligs... maar dat vertellen zal niet overtuigend klinken.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat scoort goed, zeker bij lange-afstandsrelaties.
Nee, focus op het serieuze, en dat je echt gevoelens moet hebben. Met haar heb je dat, zij zal dat waarderen. Een van onze pluspunten als Nederlander bij latinovrouwen is onze eerlijkheid.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het mooie is dat zij oprecht de 2e pas in wat echt serieus is. In maart wel een maand gedate met iemand wat niets werd en daarvoor toen ik 17 was iets onbenulligs... maar dat vertellen zal niet overtuigend klinken.
Mooi.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is ook niet moeilijk, ik ben fuckin moeilijk met vrouwen. Soms bij vrienden dan zie je dat het uit gaat en na 1 maand hebben ze weer een ander. Ik ben meer van de speciale ene die ik echt voor de rest van mijn leven kan hebben. Dus dat kan ik makkelijk vertellen.
Haha, vertel dat de wijven van vorig jar Buenos. Als wij eerlijk waren werden ze boos...begonnen wij te lachen werden ze natuurlijk nog bozerquote:Op donderdag 27 november 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Argentijnse arrogantjes versus warme Braziliaansen? Argentijnen zijn geen latino's, echt niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Haha, vertel dat de wijven van vorig jar Buenos. Als wij eerlijk waren werden ze boos...begonnen wij te lachen werden ze natuurlijk nog bozer
Ze voelt zich slecht en goed..vrouwen zijn natuurlijk gasten gewend die 100 relaties hebben. Mijn vrienden precies hetzelfde, liever in de kroeg lullen dan keihard gaan jagenquote:Op donderdag 27 november 2014 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Argentijnse arrogantjes versus warme Braziliaansen? Argentijnen zijn geen latino's, echt niet.
De juiste klik maak je op het juiste moment maar al die momenten uit de weg gaan levert je geen en die juist opzoeken veel kliks op.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze voelt zich slecht en goed..vrouwen zijn natuurlijk gasten gewend die 100 relaties hebben. Mijn vrienden precies hetzelfde, liever in de kroeg lullen dan keihard gaan jagenHet overkomt je is mijn instelling, de laffe instelling dus
Scheer alles maar over een kamquote:Op donderdag 27 november 2014 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Argentijnse arrogantjes versus warme Braziliaansen? Argentijnen zijn geen latino's, echt niet.
Generaliseren mag om je punt te maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Scheer alles maar over een kam
Komt weer eens posten en het gaat gelijk weer over die kut latinas
Om eerlijk te zijn...het is waar. In Argentinie echt flink arrogant, bijna Nederlands zo erg. En in Brazilie totaal niet die ervaring. Nu moet ik zeggen dat ik alleen maar vrouwen heb die eigenlijk hetzelfde zijn, deze Braziliaanse zal ook wel een uitzondering zijn op de meeste vrouwen daar.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Scheer alles maar over een kam
Komt weer eens posten en het gaat gelijk weer over die kut latinas
Nieuw voor haar.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:42 schreef kurk_droog het volgende:
Duurde echt tot het laatste uur van de pub crawl voordat wij echt wat deden.
Dat is normaal in Brazil. Niet normaal, wat een slettenland.quote:Haar vriendin had in die tijd al 10 gasten afgewerkt![]()
Bwuhh.quote:
Ja, wat mijn verhaal dus wel sterker maaktquote:Op donderdag 27 november 2014 01:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nieuw voor haar.
[..]
Dat is normaal in Brazil. Niet normaal, wat een slettenland.
Het afgelopen jaar 1x een date met een chinees..wezen schaatsen maar het was kutquote:Op donderdag 27 november 2014 01:56 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat ik naar Brazilie verhuis. Half jaar single en ik heb niet eens één date gehad.![]()
Tja je zou zondag mee kunnen gaanquote:Op donderdag 27 november 2014 01:56 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat ik naar Brazilie verhuis. Half jaar single en ik heb niet eens één date gehad.![]()
Allemaal kuthoeren duhquote:Op donderdag 27 november 2014 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Generaliseren mag om je punt te maken.
Wat zijn jouw ervaringen met latina's? Uitgebreid, neem ik aan, dat je er zo op inhakt?
Hallo again trouwens, we hadden het even niet over jouw lijst aan veroveringen maar over kurk_droogs nieuwe fiamme...
Nicequote:Op donderdag 27 november 2014 04:37 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou wat, ik heb echt supergoed geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |