quote:You like to be alone a lot of the time but when you have children on your mind nothing is too good for them you will spoil them as much as you can no man nor woman will ever step over the line with you they'd only get a toe over the line before they are thrown back far away from the line you have no time for people who want to cause trouble you just want a nice and happy life without stress
Over die bijna dood ervaringen was laatst nog een artikel....quote:Op woensdag 26 november 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Ik bedoelde dat de beschrijving bij Moppie bij me past, natuurlijk.
[..]
Oh dear. Euh, er zijn de bijna dood ervaringen en er wordt onderzoek naar gedaan (Noëtische wetenschappen, o.a.).
Oh, en het feit dat iets (nog) niet aantoonbaar is, betekent niet dat het er niet kan zijn.
Kus.quote:
Allemaal aparte instellingen enzo.. beetje klote maarjaquote:Op woensdag 26 november 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
Waarom kan ik op sommige openbare statussen wel reageren en op sommige niet op facebook?
Dus je kunt instellen dat een beperkt publiek op je openbare statussen kan reageren?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal aparte instellingen enzo.. beetje klote maarja
Yep. Kan bij de privacy settings volgens mij.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je kunt instellen dat een beperkt publiek op je openbare statussen kan reageren?
Ik heb je geblokkeerdquote:Op woensdag 26 november 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
Waarom kan ik op sommige openbare statussen wel reageren en op sommige niet op facebook?
quote:
Als ze ernaar vraagt, waarom niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Vertellen jullie je vriendin altijd over je vorige relaties?
Ja dat zeg ik ook. Ze zegt dat ze het wel wil weten maar zich slecht voelt als het over dat onderwerp gaatquote:Op donderdag 27 november 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze ernaar vraagt, waarom niet?
Met mensen in het algemeen, maar met latino's in het bijzonder is face-to-face contact toch echt het beste.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook. Ze zegt dat ze het wel wil weten maar zich slecht voelt als het over dat onderwerp gaat![]()
Voor mij is het denk goed om met deze afstand gewoon echt alles te weten van elk ander..
Face-to-face via skype ja. Tsja, geen idee maar ik denk dat het wel goed zit met dat verlangen. Alleen of ik direct alles op tafel moet leggen of pas als ze eventueel hierheen komt. Bedoel, ze is nieuwsgierig maar wil het eigenlijk er niet over hebben of zo...wees eens duidelijk vrouwenquote:Op donderdag 27 november 2014 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met mensen in het algemeen, maar met latino's in het bijzonder is face-to-face contact toch echt het beste.
Houd haar nieuwsgierig en verlangend, dat lijkt me op afstand sowieso het verstandigste.
Typisch. Ze wil het natuurlijk weten maar ernaar vragen is niet politiek-correct.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Face-to-face via skype ja. Tsja, geen idee maar ik denk dat het wel goed zit met dat verlangen. Alleen of ik direct alles op tafel moet leggen of pas als ze eventueel hierheen komt. Bedoel, ze is nieuwsgierig maar wil het eigenlijk er niet over hebben of zo...wees eens duidelijk vrouwen
Ze wil het inderdaad gewoon weten maar als ik nog met een ex zou praten wil ze het niet weten.. nu heb ik echt 1000 relaties gehadquote:Op donderdag 27 november 2014 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Typisch. Ze wil het natuurlijk weten maar ernaar vragen is niet politiek-correct.
Heel ander soort dames dan Nederlandse, dat maakt ze zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |