De docu bestaat al een tijdje schat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:57 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch zien aankomen?
Whoops! Zouden sommigen van jullie t niet erg vinden om me af en toe te dm'en met hoogtepunten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De docu bestaat al een tijdje schat.
Waar wil je heen dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:10 schreef Revolution-NL het volgende:
WTF. Misschien wordt het toch eens tijd om wat emigratie scenarios uit te schrijven.
Welke voorspellingen heeft hij gedaan die niet zijn uitgekomen dan? Hij heeft nou juist enorm veel voorspellingen gedaan die wel zijn uitgekomen en ook nog eens enorm accuraat in tijden dat de rest van de wereld zoiets had van "wat is dat voor mafkees".quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:08 schreef Homey het volgende:
Slimme vent, heeft duidelijk uitvoerig onderzoek gedaan.
Om wel even context te plaatsen, hij heeft veel voorspellingen gedaan die niet zijn uitgekomen. Maar dat is zijn beroep, voorspellingen doen.
Goud naar 5000 dollar bijvoorbeeld eind dit jaar. Google maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Welke voorspellingen heeft hij gedaan die niet zijn uitgekomen dan? Hij heeft nou juist enorm veel voorspellingen gedaan die wel zijn uitgekomen en ook nog eens enorm accuraat in tijden dat de rest van de wereld zoiets had van "wat is dat voor mafkees".
Maar hij heeft alle grote crashes voorspeld. Dus zo'n detail lijkt mij niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef Homey het volgende:
[..]
Goud naar 5000 dollar bijvoorbeeld eind dit jaar. Google maar.
Hij is zeker serieus te nemen, begrijp me niet verkeerd. Maar het is niet zo dat hij altijd gelijk heeft. Zijn blog volg ik wel, interessante materie. Maar blijf altijd je eigen verstand gebruiken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar hij heeft alle grote crashes voorspeld. Dus zo'n detail lijkt mij niet zo belangrijk.
Ok duidelijk. En met dat laatste natuurlijk 100% mee eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:59 schreef Homey het volgende:
[..]
Hij is zeker serieus te nemen, begrijp me niet verkeerd. Maar het is niet zo dat hij altijd gelijk heeft. Zijn blog volg ik wel, interessante materie. Maar blijf altijd je eigen verstand gebruiken.
Nee kom maar met een link, volg die knakker al meer dan een jaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef Homey het volgende:
[..]
Goud naar 5000 dollar bijvoorbeeld eind dit jaar. Google maar.
http://www.informedtrades(...)ed-track-record.htmlquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee kom maar met een link, volg die knakker al meer dan een jaar.
En in mijn ogen waarschuwd die iedere keer voor de goudhandel die gouden bergen beloven en iedere keer wolf roepen.
Hij zegt zelfs heel precies dat je zeer voorzichtig moet zijn en als je in goud wil beleggen doe het in fysiek goud, het liefst muntjes. Daar heb je meer aan in een fin.collaps, ook waarschuwt hij om het save (dus niet in de bank) te bewaren.
Bedankt voor de link.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:20 schreef Homey het volgende:
[..]
http://www.informedtrades(...)ed-track-record.html
In deze thread worden veel links gegeven waaruit blijkt dat Armstrong heel veel extreme voorspellingen doet (en niet uitkomen).
Oe, dat zou wel heel kwalijk zijn. Iemand die dit kan verifiëren?twitter:barry_galen twitterde op woensdag 07-10-2015 om 22:23:21@wmiddelkoop The Forecaster gezien bij de VPRO? In deze is versie 20 minuten geknipt. Gedeelte over Jeltsin/Poetin ontbreekt. Censuur? reageer retweet
quote:The Forecaster
Dinsdag, NPO 2, 23.00-0.05 uur
Deze week zendt de VPRO The Forecaster uit, een documentaire over de controversiële econoom Martin Amstrong. Hij heeft op basis van het getal pi een formule ontwikkeld om economische ontwikkelingen te voorspellen. Dat doet hij vaak griezelig accuraat, maar er zijn ook vraagtekens bij hem te zetten. De festivalversie van de film, die vorig jaar op het Ifda draaide, duurt honderd minuten. De televisieversie is 58 minuten lang. ‘Voor mij en voor de meeste andere regisseurs is de internationale festivalversie van een documentaire de originele versie,’ vertelt regisseur Marcus Vetter. ‘Ik vind het wel jammer dat een documentaire op televisie vaak maar een uur mag duren. Het zijn films met bioscoopkwaliteiten en daar zouden omroepen ook trots op moeten zijn. Maar ik accepteer het wel.’ Hij had er geen moeite mee zijn documentaire fors in te korten. ‘Aan The Forecaster heb ik een jaar gemonteerd. Ik had 300 uur materiaal en een heel ingewikkeld verhaal te vertellen. Maar het inkorten heb ik in een week gedaan. De film is nog steeds complex, je moet hem eigenlijk twee of drie keer bekijken. Maar mensen accepteren het; ondanks dat hij zo ingewikkeld is, is het mijn succesvolste film.’
Barry van Galen de exvoetballer die dit twittert??? Had ik nou nooit verwacht...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oe, dat zou wel heel kwalijk zijn. Iemand die dit kan verifiëren?twitter:barry_galen twitterde op woensdag 07-10-2015 om 22:23:21@wmiddelkoop The Forecaster gezien bij de VPRO? In deze is versie 20 minuten geknipt. Gedeelte over Jeltsin/Poetin ontbreekt. Censuur? reageer retweet
Zie vorige post voor de verklaring. Doen ze dus regelmatig, dat inkorten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Barry van Galen de exvoetballer die dit twittert??? Had ik nou nooit verwacht...
Lijkt me sterkt dat NPO aan censuur doet. Is toch een van de enigste pure bakens die er nog bestaan in de MSM.
Misschien moet je zijn blog-site even doorbladeren, maar het antwoord is ja.quote:Op zondag 15 november 2015 13:21 schreef ender_xenocide het volgende:
Hmmm passen de gebeurtenissen in Parijs in zijn voorspellingen? Of zijn we eigenlijk een maand te laat?
Zitten we niet al bijna aan het einde? En was September dat 2015.75 waar jullie eeder dachten dat t over ging?quote:Op zondag 15 november 2015 13:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Misschien moet je zijn blog-site even doorbladeren, maar het antwoord is ja.
De 2015,75 wijst een verandering aan die hij duidelijk beschrijft..
Nee en nee, oktober was een turningpoint, precies op de dag dat rusland in syrie de ISIS bombardeerde ik zal zo dat stukje uit zijn blog hier plaatsen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:56 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Zitten we niet al bijna aan het einde? En was September dat 2015.75 waar jullie eeder dachten dat t over ging?
We may see Europe slip into a paranoid state of affairs that those in government will use to (1) grab more power, and (2) distract people from the economic crisis.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
De shit is aan in Europa. Clash of civilisations is coming soon.
Nou ga jij vooraan met Lambiekje en Ali_Booquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
We may see Europe slip into a paranoid state of affairs that those in government will use to (1) grab more power, and (2) distract people from the economic crisis.
Martin A
Kan dat stukje zo gauw niet vinden, maar dit is zo een beetje de strekking:quote:Op donderdag 19 november 2015 23:56 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Zitten we niet al bijna aan het einde? En was September dat 2015.75 waar jullie eeder dachten dat t over ging?
BNW / Stevenen we af op een burgeroorlog in Europa? #4quote:Op zondag 27 december 2015 17:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
French Government Creating a War State of Mind
Posted on December 26, 2015 by Martin Armstrong
In France, it is becoming more common that the Government is sending in police protection for Catholic Churches on key holidays claiming they may be target of Islamic attacks. This protection, which began for August 15th, 2015 was to protect Catholic churches in France placing them under police protection against possible Islamist attacks before the feast of the Assumption. They officially said:
“Every religious gathering, whatever its magnitude … is vulnerable today to acts of malevolence, which may extend to terrorism.”
Whether intended or not, this is creating a state of war atmosphere which naturally strengthens government. A reader from France took this picture on Christmas day showing the same trend of police protection for Catholic Churches they say are a target of Islamist terrorism.
Hehe.... grappig!quote:Op zondag 27 december 2015 18:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
BNW / Stevenen we af op een burgeroorlog in Europa? #4
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Van Frankrijk kan je dat nog verwachten, maar zelfs Zwitserland roept zijn burgers op zich te bewapenen.
Head of Swiss Army Sees Rising Civil Unrest & Calls Upon the Country to Arm Itself
Posted on December 30, 2015 by Martin Armstrong
On Sunday, Swiss army chief André Blattmann warned directly to a Swiss newspaper that social unrest in Europe is rising. He warned that the increasing aggression in public discourse is becoming “dangerously aggressive” among Europeans. In general, tensions are rising and it presents a major political risk. He stated bluntly that “social unrest cannot be ruled out.” Blattmann also warned that the basis of Swiss prosperity, “has long been once again called into question.” He further called upon Switzerland to arm itself
Bronartikel: http://deutsche-wirtschaf(...)or-sozialen-unruhen/
[ afbeelding ]
Niet veel nieuws, die hebben al jaren eigen wapens/bunkers joh. Oud nieuws.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Van Frankrijk kan je dat nog verwachten, maar zelfs Zwitserland roept zijn burgers op zich te bewapenen.
Head of Swiss Army Sees Rising Civil Unrest & Calls Upon the Country to Arm Itself
Posted on December 30, 2015 by Martin Armstrong
On Sunday, Swiss army chief André Blattmann warned directly to a Swiss newspaper that social unrest in Europe is rising. He warned that the increasing aggression in public discourse is becoming “dangerously aggressive” among Europeans. In general, tensions are rising and it presents a major political risk. He stated bluntly that “social unrest cannot be ruled out.” Blattmann also warned that the basis of Swiss prosperity, “has long been once again called into question.” He further called upon Switzerland to arm itself
Bronartikel: http://deutsche-wirtschaf(...)or-sozialen-unruhen/
[ afbeelding ]
Mwoah, een legerleider die even waarschuwt om de wapens te controleren en in te vetten 'voor het geval dat' is wel een dingetje.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:49 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Niet veel nieuws, die hebben al jaren eigen wapens/bunkers joh. Oud nieuws.
"He warned that the increasing aggression in public discourse is becoming “dangerously aggressive” among Europeans. In general, tensions are rising and it presents a major political risk" Hij zegt niks over wapens in te vetten alleen maar over sociale onrust die ertoe tot kan leiden. Zwitserland moet al dat tuig niet en zijn in het algemeen al tegen buitenlanders. Heb een oma die uit Zwitserland kotm en die moet echt geen ene reet hebben van PVDA/Groenlinks en al die andere partijen.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, een legerleider die even waarschuwt om de wapens te controleren en in te vetten 'voor het geval dat' is wel een dingetje.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Over welk tuig heb je het?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:02 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
"He warned that the increasing aggression in public discourse is becoming “dangerously aggressive” among Europeans. In general, tensions are rising and it presents a major political risk" Hij zegt niks over wapens in te vetten alleen maar over sociale onrust die ertoe tot kan leiden. Zwitserland moet al dat tuig niet en zijn in het algemeen al tegen buitenlanders. Heb een oma die uit Zwitserland kotm en die moet echt geen ene reet hebben van PVDA/Groenlinks en al die andere partijen.
Ben je wel eens in Zwitserland geweest met hoe rustig het is, heel groot verschil met Zweden, denk het verschil is omdat mensen het niet snel van Zwitserland verwachten als ze zoiets zeggen, maar er wel redelijk bekend is dat ze daar gewoon allemaal wapens hebben en zich altijd kunnen bewapenen en kunnen schuilen in tijden van nood.
Dus jij noemt alle asielzoekers tuig?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:18 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wie denk je, waar heeft Zwitserland een nog sterkere controle op dan Zweden.
natuurlijk ontbreekt het stuk over Rusland.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
EDIT: Oh, hier uitleg.
http://www.vpro.nl/lees/gids/extra/2015/korter.html
[..]
Ik verbaas me ook vaak over de berichtgeving over Poetin. Zoals bijv een poosje geleden dat hij iemand straal voorbijliep zonder te groeten maar dat er later uitkwam dat dat zo geknipt en geplakt was. Dat is best kwalijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
natuurlijk ontbreekt het stuk over Rusland.
Elk integer onderzoek mbt Rusland dient op tv gemanipuleerd te worden.
Rusland is slecht dat is wat de Nederlandse Staat propageert
Terwijl hij gewoon de man netjes te woord stond, en antwoorde op de gestelde vragen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook vaak over de berichtgeving over Poetin. Zoals bijv een poosje geleden dat hij iemand straal voorbijliep zonder te groeten maar dat er later uitkwam dat dat zo geknipt en geplakt was. Dat is best kwalijk.
Zal eens zoeken of ik dat nog ergens kan vinden.
Ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Terwijl hij gewoon de man netjes te woord stond, en antwoorde op de gestelde vragen.
daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook vaak over de berichtgeving over Poetin. Zoals bijv een poosje geleden dat hij iemand straal voorbijliep zonder te groeten maar dat er later uitkwam dat dat zo geknipt en geplakt was. Dat is best kwalijk.
Zal eens zoeken of ik dat nog ergens kan vinden.
In dit geval niet een maand. Het zal waarschijnlijk nog wel even duren.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:12 schreef theguyver het volgende:
[..]We zijn een maand verder!
Wat is binnenkort in jou ogen?
Gezien de recente gebeurtenissen in Keulen etc. kun je denk ik wel zeggen dat de snelkookpan het steeds dichter bij het kookpunt komt.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:12 schreef theguyver het volgende:
[..]We zijn een maand verder!
Wat is binnenkort in jou ogen?
Idd. De lont is bijna in het kruitvat. Hoeven nog maar een paar vonkjes bij te komen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:05 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Gezien de recente gebeurtenissen in Keulen etc. kun je denk ik wel zeggen dat de snelkookpan het steeds dichter bij het kookpunt komt.
Deze dan ook nog maar eens quoten:quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:05 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Gezien de recente gebeurtenissen in Keulen etc. kun je denk ik wel zeggen dat de snelkookpan het steeds dichter bij het kookpunt komt.
quote:So in the end, governments (not the Rothschilds) are in a fight for their very existence. They will incite civil unrest, set to rise sharply between 2015.75 and 2017.
Martin heeft het wel over het wantrouwen naar regeringen en de EU van het volk en het bedrijfsleven( maar het geldt eigenlijk wereldwijd),quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:23 schreef ender_xenocide het volgende:
Inderdaad, hierdoor krijg je wel de ketting
Overdrijven > veel maatschappelijke onrust > veel minder vertrouwen in de politiek.
Het draagt gewoon bij aan het tot kookpunt komen van de maatschappij.
Wat moet ik me bij zo'n "big bang" voorstellen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
We warned that 2015.75 was the turning point to the start of BIG BANG. As we now have entered the down wave on the Economic Confidence Model, things will begin to heat up.
[ afbeelding ]
I have warned that our current crisis in 2016 has been created by the total mismanagement of government by politicians. This year will mark the beginning of the problem of governments NEVER paying off debt. Instead, they roll it and add to it year after year. Well, 2016 will mark an outrageous roll as the equivalent of nearly half of the USA’s national debt has to be refunded. Major economies need to raise about $7.1 trillion U.S. dollars to refinance debt. Germany alone has around ¤203 billion euros of new debt that it has to sell, which is a considerable challenge in view of the fragile global economy. Welcome to BIG BANG.
Zoiets als in 2008 denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:39 schreef karton2 het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij zo'n "big bang" voorstellen?
Weet jij wat er precies in Portugal is gebeurd?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:12 schreef Dance99Vv het volgende:
As Bloomberg has reported, the bail-in has begun in Portugal. These people will simply confiscate our money and now they are trying to move to electronic money to prevent bank runs and hiding cash. The move to electronic money will appear in Europe first.
http://beurs.com/2016/01/19/bail-in-in-portugal-zorgt-voor-onrustquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Weet jij wat er precies in Portugal is gebeurd?
Tja wat zijn daar de consequenties dan precies weer van. Dat grote investeerders flinke verliezen moeten nemen is natuurlijk niet zo'n probleem. Dat soort investeringsmaatschappijen zijn een kanker gezwel in onze maatschappij dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
http://beurs.com/2016/01/19/bail-in-in-portugal-zorgt-voor-onrust
Nou als jouw pensioen ervan betaald moet worden (investeringsmaatschappijen/pensioenfondsen)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja wat zijn daar de consequenties dan precies weer van. Dat grote investeerders flinke verliezen moeten nemen is natuurlijk niet zo'n probleem. Dat soort investeringsmaatschappijen zijn een kanker gezwel in onze maatschappij dus wat dat betreft.
Wat hebben investeringsmaatschappijen en pensioenfondsen met elkaar te maken dan? De hoop op een fatsoenlijk pensioen heb ik persoonlijk al jaren geleden opgegeven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou als jouw pensioen ervan betaald moet worden (investeringsmaatschappijen/pensioenfondsen)
dan heb je dus het nakijken, als grote investeerders hun heil elders zoeken en de spaarder in het vizier komt(cypres) dan lopen die ook weg bij de bank, het vertrouwen is dan weg.
Heel kort door de bocht, de banken zijn geen save place meer. bail-in of bail-out het gaat goed fout.
Ze hebben beiden veel geld wat moet groeien, de investeringsmaatschappijen willen winst maken om het winstmaken, de pensioenfondsen willen winst(rendement) om de pensioenen te kunnen blijven betalen(en de bonussen)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat hebben investeringsmaatschappijen en pensioenfondsen met elkaar te maken dan?
Heb je die documentaire gezien over hem? Daarin werd een oude computer getoond met een model voor de komende 15 jaar waarin hij zo goed als alle crisa goed had voorspeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:14 schreef -jos- het volgende:
Ik volg deze man al een tijdje. Hij heeft overduidelijk veel verstand van de economie maar voor de rest vallen zijn verhalen/voorspellingen erg tegen. Mijns inziens is het meer een soort charlatan. Het model waar hij het steeds over heeft staat slechts erg summier uitgelegd op zijn website. Als je zijn (beurs)voorspellingen wilt lezen moet je betalen, dat moet al genoeg te denken geven. Hoezo heeft iemand die de beurs kan voorspellen geld nodig? Dat klopt dus niet he...
Overigens is het wel zo dat er sprake is van cycles in de economie, denk bijvoorbeeld aan de conjunctuurklok. Maar dat deze cycles exact te timen zijn is natuurlijk niet zo, dat kan niemand.
Ja gezien. Het ligt er maar net aan hoe je die voorspelling interpreteert. Nostradamus had ook alles zogenaamd voorspeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb je die documentaire gezien over hem? Daarin werd een oude computer getoond met een model voor de komende 15 jaar waarin hij zo goed als alle crisa goed had voorspeld.
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja gezien. Het ligt er maar net aan hoe je die voorspelling interpreteert. Nostradamus had ook alles zogenaamd voorspeld.
Hoezo? Lijkt me weinig ruimte voor intrepretatie hoor. Als je zulke keiharde voorspellingen doet die uitkomen is daar geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja gezien. Het ligt er maar net aan hoe je die voorspelling interpreteert. Nostradamus had ook alles zogenaamd voorspeld.
Nog maar een maand te gaan tot de ondergang van de Euro. Ben benieuwd. Ik noteer 13/14 maartquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Euro Crisis
The euro crisis appears to be unfolding right on target rather amazingly. Our target was published in “The Rise and Fall of the Euro” back in 2011. The target for the collapse in confidence was 2016.202. This comes into play March 13/14, 2016. It is rather amazing that we can target a specific event within time, years in advance, and watch these things unfold. This illustrates that TIME remains everything and humanity repeats a process that results in the same response over and over again throughout history. This also demonstrates that our forecasting is not based upon OPINION. With the euro unable to reach 116 of a rebound, this does not look very good in the next few weeks.
Here is what we published in that report:
[ afbeelding ]
From a timing perspective, the Bretton Woods System actually began with the operational start of the IMF on March 1, 1947 (1947.164). The euro began officially on January 1, 1999 (1999.002). The birth of the euro essentially completed the 51.6-year cycle between 1947 and 1999. The collapse of the euro appears to be due no later than 17.2 years from its birth, making the ideal target 2016.202, just 23.5 weeks ideally AFTER the peak on this current Economic Confidence Model wave 2015.75.
https://www.armstrongecon(...)orecast-of-2016-202/
------------------------------------------
Een vrij harde voorspelling dit.
Wedden voor ¤5.000.000,- dat de euro niet ten onder gaat!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:11 schreef Fogel het volgende:
Nog maar een maand te gaan tot de ondergang van de Euro. Ben benieuwd. Ik noteer 13/14 maart
Whehequote:Op woensdag 17 februari 2016 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wedden voor ¤5.000.000,- dat de euro niet ten onder gaat!
Ik begreep uit zijn blog dat de komende 2 weken ook al het nodige aftekend m.b.t. euro en dollar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Euro Crisis
The euro crisis appears to be unfolding right on target rather amazingly. Our target was published in “The Rise and Fall of the Euro” back in 2011. The target for the collapse in confidence was 2016.202. This comes into play March 13/14, 2016. It is rather amazing that we can target a specific event within time, years in advance, and watch these things unfold. This illustrates that TIME remains everything and humanity repeats a process that results in the same response over and over again throughout history. This also demonstrates that our forecasting is not based upon OPINION. With the euro unable to reach 116 of a rebound, this does not look very good in the next few weeks.
Here is what we published in that report:
[ afbeelding ]
From a timing perspective, the Bretton Woods System actually began with the operational start of the IMF on March 1, 1947 (1947.164). The euro began officially on January 1, 1999 (1999.002). The birth of the euro essentially completed the 51.6-year cycle between 1947 and 1999. The collapse of the euro appears to be due no later than 17.2 years from its birth, making the ideal target 2016.202, just 23.5 weeks ideally AFTER the peak on this current Economic Confidence Model wave 2015.75.
https://www.armstrongecon(...)orecast-of-2016-202/
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wedden voor ¤5.000.000,- dat de euro niet ten onder gaat!
Spann0nd!!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik begreep uit zijn blog dat de komende 2 weken ook al het nodige aftekend m.b.t. euro en dollar.
Blog/Euro ¤
Posted Feb 16, 2016 by Martin Armstrong
Euro-US$
The euro continues its fall and the likelihood of reaching 116 is starting to dwindle. Even the British Telegraph has come out and stated that the bail-in plan for government bonds in Europe risks destroying the entire euro system. We have to understand that those in power are clueless. All they do is try to defend their prior decisions by insisting they are correct and the world is wrong. When we look at the volatility and panic cycles starting next week, it appears the crisis may emerge in Europe.
[ afbeelding ]
We can see how this crisis could help an extended gold rally. We are also seeing the Dow holding, which is the international money for they like to buy the trophies whereas the S&P 500 is domestic. So we have not penetrated last year’s low in the Dow and there is NOTHING that takes place without a reason. The Daily Bearish to watch in the cash euro is 11070. A daily closing beneath that warns this may be down and dirty.
[ afbeelding ]
When we look at the technicals, the Stochastic is turning down as well. We did not exceed the recent Breakout Channel and the former Downtrend Line lies at the 109 level. Penetrate that area and we are off to new lows.
https://www.armstrongecon(...)/euro-near-collapse/
Oh gelukkig. Niets aan de hand dus.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
Het gaat weer een stukje beter:
Europese beurzen in de lift
Ja en morgen of overmorgen stort het kaartenhuis weer inquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Niets aan de hand dus.
Het is....19 febr.2016quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja en morgen of overmorgen stort het kaartenhuis weer in
Ik post nu ook af en toe in het beurs topic. Die gasten daar geloven serieus dat er geen enkele economische reden is voor een dalende AEX. Bizar om te zien dat mensen in zulke verschillende werelden kunnen leven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het is....19 febr.2016
AMSTERDAM -
De AEX-index bleef richting het eind van de vrijdagmiddag ruim in het rood hangen. Het waren opnieuw de inmiddels welbekende spelbrekers die het sentiment parten speelden: een daling in de olieprijzen en zorgen over de Europese bankensector. Ook onzekerheid over de uitkomst van het topoverleg tussen de EU en de Britten maakte beleggers terughoudend. Delta Lloyd was de ster in de AEX, terwijl Boskalis een dreun kreeg van beleggers.
En alles is weer in het gebruikelijke rood, de voorzichtige plusjes van de afgelopen dagen zijn weer zo goed als teniet gedaan.
Het blijft lachen![]()
Nou martin de komende weken is het jouw feestje? qua voorspellingen
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik post nu ook af en toe in het beurs topic. Die gasten daar geloven serieus dat er geen enkele economische reden is voor een dalende AEX. Bizar om te zien dat mensen in zulke verschillende werelden kunnen leven.
zie afbeeldingquote:
Was ook een hele hoge, lang-gerekte golfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja maar het is in 2008 al gebeurd. Mensen hebben blijkbaar een erg kort geheugen.
Nog maar enkele dagen te gaan. Spannend.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Euro Crisis
The euro crisis appears to be unfolding right on target rather amazingly. Our target was published in “The Rise and Fall of the Euro” back in 2011. The target for the collapse in confidence was 2016.202. This comes into play March 13/14, 2016.
---
knip
Zou er een betaal termijn van griekenland aan zitten te komen wat men niet kan voldoen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog maar enkele dagen te gaan. Spannend.
We gaan het zien. Vanavond zijn blog weer eens bekijken. Even een tijdje niet gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Europese Centrale Bank (ECB) staat voor een enorm dilemma. De inflatie blijft dalen, de economie trekt maar matig aan en dus klinkt de roep om meer actie. Maar de munitie is eigenlijk op. De ultralage rente kan eigenlijk niet verder omlaag en het opkopen van staatsobligaties zorgt alleen maar voor een zee aan ongebruikt geld in de eurozone.quote:[quote]Op dinsdag 8 maart 2016 12:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/209(...)-voor-geen-zier.htmlquote:INFLATIE
In een goed draaiende economie is er sprake van stijgende prijzen. Er is vraag naar allerlei goederen en diensten, bedrijven en winkels proberen aan de vraag te voldoen. De ECB heeft als doelstelling een inflatie van rond de twee procent.
Momenteel is er als gevolg van de lage olieprijzen en de matige economische groei geen inflatie maar deflatie: de prijzen dalen. In de ogen van de ECB is dit een zorgelijke ontwikkeling. Via de rente wordt geprobeerd de inflatie op te krikken en de vraag aan te wakkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |