De docu bestaat al een tijdje schat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:57 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch zien aankomen?
Whoops! Zouden sommigen van jullie t niet erg vinden om me af en toe te dm'en met hoogtepunten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De docu bestaat al een tijdje schat.
Waar wil je heen dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:10 schreef Revolution-NL het volgende:
WTF. Misschien wordt het toch eens tijd om wat emigratie scenarios uit te schrijven.
Welke voorspellingen heeft hij gedaan die niet zijn uitgekomen dan? Hij heeft nou juist enorm veel voorspellingen gedaan die wel zijn uitgekomen en ook nog eens enorm accuraat in tijden dat de rest van de wereld zoiets had van "wat is dat voor mafkees".quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:08 schreef Homey het volgende:
Slimme vent, heeft duidelijk uitvoerig onderzoek gedaan.
Om wel even context te plaatsen, hij heeft veel voorspellingen gedaan die niet zijn uitgekomen. Maar dat is zijn beroep, voorspellingen doen.
Goud naar 5000 dollar bijvoorbeeld eind dit jaar. Google maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Welke voorspellingen heeft hij gedaan die niet zijn uitgekomen dan? Hij heeft nou juist enorm veel voorspellingen gedaan die wel zijn uitgekomen en ook nog eens enorm accuraat in tijden dat de rest van de wereld zoiets had van "wat is dat voor mafkees".
Maar hij heeft alle grote crashes voorspeld. Dus zo'n detail lijkt mij niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef Homey het volgende:
[..]
Goud naar 5000 dollar bijvoorbeeld eind dit jaar. Google maar.
Hij is zeker serieus te nemen, begrijp me niet verkeerd. Maar het is niet zo dat hij altijd gelijk heeft. Zijn blog volg ik wel, interessante materie. Maar blijf altijd je eigen verstand gebruiken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar hij heeft alle grote crashes voorspeld. Dus zo'n detail lijkt mij niet zo belangrijk.
Ok duidelijk. En met dat laatste natuurlijk 100% mee eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:59 schreef Homey het volgende:
[..]
Hij is zeker serieus te nemen, begrijp me niet verkeerd. Maar het is niet zo dat hij altijd gelijk heeft. Zijn blog volg ik wel, interessante materie. Maar blijf altijd je eigen verstand gebruiken.
Nee kom maar met een link, volg die knakker al meer dan een jaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef Homey het volgende:
[..]
Goud naar 5000 dollar bijvoorbeeld eind dit jaar. Google maar.
http://www.informedtrades(...)ed-track-record.htmlquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee kom maar met een link, volg die knakker al meer dan een jaar.
En in mijn ogen waarschuwd die iedere keer voor de goudhandel die gouden bergen beloven en iedere keer wolf roepen.
Hij zegt zelfs heel precies dat je zeer voorzichtig moet zijn en als je in goud wil beleggen doe het in fysiek goud, het liefst muntjes. Daar heb je meer aan in een fin.collaps, ook waarschuwt hij om het save (dus niet in de bank) te bewaren.
Bedankt voor de link.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:20 schreef Homey het volgende:
[..]
http://www.informedtrades(...)ed-track-record.html
In deze thread worden veel links gegeven waaruit blijkt dat Armstrong heel veel extreme voorspellingen doet (en niet uitkomen).
Oe, dat zou wel heel kwalijk zijn. Iemand die dit kan verifiëren?twitter:barry_galen twitterde op woensdag 07-10-2015 om 22:23:21@wmiddelkoop The Forecaster gezien bij de VPRO? In deze is versie 20 minuten geknipt. Gedeelte over Jeltsin/Poetin ontbreekt. Censuur? reageer retweet
quote:The Forecaster
Dinsdag, NPO 2, 23.00-0.05 uur
Deze week zendt de VPRO The Forecaster uit, een documentaire over de controversiële econoom Martin Amstrong. Hij heeft op basis van het getal pi een formule ontwikkeld om economische ontwikkelingen te voorspellen. Dat doet hij vaak griezelig accuraat, maar er zijn ook vraagtekens bij hem te zetten. De festivalversie van de film, die vorig jaar op het Ifda draaide, duurt honderd minuten. De televisieversie is 58 minuten lang. ‘Voor mij en voor de meeste andere regisseurs is de internationale festivalversie van een documentaire de originele versie,’ vertelt regisseur Marcus Vetter. ‘Ik vind het wel jammer dat een documentaire op televisie vaak maar een uur mag duren. Het zijn films met bioscoopkwaliteiten en daar zouden omroepen ook trots op moeten zijn. Maar ik accepteer het wel.’ Hij had er geen moeite mee zijn documentaire fors in te korten. ‘Aan The Forecaster heb ik een jaar gemonteerd. Ik had 300 uur materiaal en een heel ingewikkeld verhaal te vertellen. Maar het inkorten heb ik in een week gedaan. De film is nog steeds complex, je moet hem eigenlijk twee of drie keer bekijken. Maar mensen accepteren het; ondanks dat hij zo ingewikkeld is, is het mijn succesvolste film.’
Barry van Galen de exvoetballer die dit twittert??? Had ik nou nooit verwacht...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oe, dat zou wel heel kwalijk zijn. Iemand die dit kan verifiëren?twitter:barry_galen twitterde op woensdag 07-10-2015 om 22:23:21@wmiddelkoop The Forecaster gezien bij de VPRO? In deze is versie 20 minuten geknipt. Gedeelte over Jeltsin/Poetin ontbreekt. Censuur? reageer retweet
Zie vorige post voor de verklaring. Doen ze dus regelmatig, dat inkorten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Barry van Galen de exvoetballer die dit twittert??? Had ik nou nooit verwacht...
Lijkt me sterkt dat NPO aan censuur doet. Is toch een van de enigste pure bakens die er nog bestaan in de MSM.
Misschien moet je zijn blog-site even doorbladeren, maar het antwoord is ja.quote:Op zondag 15 november 2015 13:21 schreef ender_xenocide het volgende:
Hmmm passen de gebeurtenissen in Parijs in zijn voorspellingen? Of zijn we eigenlijk een maand te laat?
Zitten we niet al bijna aan het einde? En was September dat 2015.75 waar jullie eeder dachten dat t over ging?quote:Op zondag 15 november 2015 13:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Misschien moet je zijn blog-site even doorbladeren, maar het antwoord is ja.
De 2015,75 wijst een verandering aan die hij duidelijk beschrijft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |