Zou lekker zijn, ik zal helpen duimenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hoor ook deze week of ik het bij DAF ben geworden. Hopelijk zo tegen het einde van het jaar goed nieuws.
Huiskamer. Nog een verslagje van gepost zelfs:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om weer te lezen.![]()
![]()
Broeken zijn overrated.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het was al fout want hij liep toen ook al vaak broekloos rond.
Ik snap de behoefte om altijd maar van de kaart te zijn niet zo...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een andere manier, hé.
Ik heb niet zo de behoefte om drugs te gebruiken, eigenlijk. Een alcoholisch drankje af en toe is meer dan genoeg.
Ik ook niet, vroeger wel wat uitgeprobeerd maar geen behoefte aan verder.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een andere manier, hé.
Ik heb niet zo de behoefte om drugs te gebruiken, eigenlijk. Een alcoholisch drankje af en toe is meer dan genoeg.
Ik snap best dat mensen dingen willen proberen, heb ik ook wel eens aan zitten denken. En ik zeg nooit nooit. Maar ik ga er niet naar op zoekquote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte om altijd maar van de kaart te zijn niet zo...
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is broekloos iets negatiefs?!
Daar snap ik dus echt geen reet van.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ach, er zijn mensen die elke week slikken. Dus effect zal er vast zijn, alleen minder.
ohquote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.
Ik was jaren terug ook het meisje dat je ze leren te zijn. Drugs zijn eng en gevaarlijk. En dan hoor je ervaringen van andere en begin je toch nieuwsgierig te worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was eerst een stijve trut die overal fel tegen was. Ik vind mezelf leuker nu.
Een keer gedaan bij de fruitafdeling. Probeerde iemand 'm te pellenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.
Het is niet van de kaart zijn. Het is een nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij de vleeswaren afdeling stond en ze de worst net wilde gaan snijden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een keer gedaan bij de fruitafdeling. Probeerde iemand 'm te pellen
Dank je meidquote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou lekker zijn, ik zal helpen duimen
Ik kwam vroeger nog wel eens op een techno feestje...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet van de kaart zijn. Het is een nieuwe dimensie.
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik dacht: een jointje proberen kan geen kwaad. En dus vorig weekend stapje naar XTC gemaakt, aangezien ik dat altijd nog wilde proberen. En pep, maar dat was heeeel weinig. Werd alleen lekker energiek, maar ging er niet hard op.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was jaren terug ook het meisje dat je ze leren te zijn. Drugs zijn eng en gevaarlijk. En dan hoor je ervaringen van andere en begin je toch nieuwsgierig te worden.
Een plakje worst bij de slager aangeboden krijgen zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij de vleeswaren afdeling stond en ze de worst net wilde gaan snijden.
Ik ben helemaal clean. Geen behoefte om dat soort spul te gebruiken ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
Heb ook wel eens gedacht om cocaine te gebruiken. Maar dan zie je hoe het geëxtraheerd wordt en dan is de lol er ook wel af
En lekker filosoferen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |